بسیار صبور مودب مهربان و با سواد با حوصله زیاد به حرف بیمار گوش میدادن
درکل عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
صبور و با آرامش ،اخلاق بسیار عالی، در حرفه خود بسیار کار درست ،دقیق و بسیار ریز بین
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
خیلی راض
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
بسیار مطب شکیل و زیبا با منشی خوش برخورد و مودب .
معطلی بسیار اندک دکتر بسیار خوش برخورد و زمان کافی برای بیمار می گذارند.تمام سوالات را با صبر و حوصله پاسخ می دهند و حس خیلی خوبی منتقل می کنند و داخل مطب سونوگرافی داخلی و تست پاپ اسمیر میگیرند ک بسیار خوب هست
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
خانم دکتر بسیار با حوصله و مهربان بودن ،مطب بسیار تمیز و شیک ومنشی خوب اصلا معطلی هم نداشت به طور کلی راضی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
بسیار صبور و
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
در دوران بارداری هستم و تحت نظر خانم دکترم بسیار صبور و مهربان و حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
بسیار با حوصله و با دقت به همه سوالات پاسخ میدن
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
دخترم برای بار اول عادت ماهیانه شدن بردم پیش شون بسیار دکتر با اخلاق بودن،تحت درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
دکتری صبور مهربان و تجربه داری بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
برای چکاپ به خانم دکتر محسنی مراجعه کردم بسیار با حوصله و با اخلاق مشکلم رو بررسی کردن
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
عالی
با صبر و حوصله معاینه کرده و تشخیص میدن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
در حال درمان هستم. عفونت داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
پاپسمی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
ازلحاظ برخورد منشی و محیط و ذخلاق خودشون واقعا عالی بود آرامش خاصی به آدم میدن
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
خوش اخلاق و رفتار مناسب مهم ترین نکته برای هر دکتر ک ایشون عالی بودن فعلآ تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳
از مطب تا لاین پذیرش تا خود پزشک عالی نمره ۲۰ پیشنهاد میکنم حتما مراجعه کنید من تحت درمان هستم و خداروشکر رو به بهبود هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
خانم دکتر خیلی با حوصله و خوش برخورد هستن و به همه سوالا کامل و جامع پاسخ میدن. مطب خیلی تمیز و شیک
۱۴۰۵/۰۱/۲۶
بسیار عالی بود همیشه در زندگی موفق باشند ️️
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
لکه بینی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
دکتر عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
بسیار باحوصله و دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
خیلی دکتر خوب و صبوری هستن
به حرف بیمار با دقت گوش میدن
داخل مطب معطلی نداره
در کل خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
صندلی های راحت، مطب تمیز، فضای خوب مطب، منشی خوش اخلاق، معطلی کم و در نهایت دکتری بسیار دوست داشتنی
۱۴۰۵/۰۱/۱۶
سلام خانم دکتر بسیار فهمیم در درمان
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
خانم دکتر با حوصله و خوش برخورد هستن مطب تمیز و پذیرش خیلی عالی و خوش برخورد بودن ، فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
من مشکل خونریی در بارداری داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
دکتری بسیار عالی وخوش برخوردی هستید من الان باردارم وتحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
دکتر خوش برخورد و کار بلد هستند تجویزشون عالی بود فعلآ در حال درمان هستم انشالله همیشه موفق باشند
جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی. دارای مدرک بورد تخصصی. انجام مراقبت های پیش از بارداری و حین بارداری. انجام زایمان طبیعی، زایمان بی درد و سزارین. انجام کلیه عمل های زیبایی زنان (لابیاپلاستی، واژینوپلاستی، Apr، تزریق چربی و ژل...). انجام کلیه عمل های جراحی زنان (درآوردن رحم، کیست تخمدان، فیبروم، افتادگی رحم و مثانه و تنگی واژن...). تزریق بوتاکس واژن جهت درمان واژینیسموس. نمونه برداری ضایعات تناسلی. پاپ اسمیر و معاینات دوره ای زنان. تشخیص و درمان زگیل تناسلی. پلاسماتراپی و تشخیص و درمان عفونت های مکرر و مقاوم. درمان اختلالات قاعدگی و خونریزی های غیرطبیعی و اختلالات یائسگی. درمان ناباروری و تعیین جنسیت. NST (نوار قلب جنین). سونوگرافی های زنان و بارداری. درمان تنبلی تخمدان و کیست تخمدان. غربالگری و معاینات سرطان سینه. گذاشتن و خروج ـ.
دکتر و منشی بسیار خوش برخورد محیط مطب آرام و شیک
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار صبور مودب مهربان و با سواد با حوصله زیاد به حرف بیمار گوش میدادن درکل عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰صبور و با آرامش ،اخلاق بسیار عالی، در حرفه خود بسیار کار درست ،دقیق و بسیار ریز بین
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خیلی راض
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بسیار مطب شکیل و زیبا با منشی خوش برخورد و مودب . معطلی بسیار اندک دکتر بسیار خوش برخورد و زمان کافی برای بیمار می گذارند.تمام سوالات را با صبر و حوصله پاسخ می دهند و حس خیلی خوبی منتقل می کنند و داخل مطب سونوگرافی داخلی و تست پاپ اسمیر میگیرند ک بسیار خوب هست
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خانم دکتر بسیار با حوصله و مهربان بودن ،مطب بسیار تمیز و شیک ومنشی خوب اصلا معطلی هم نداشت به طور کلی راضی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بسیار صبور و
۱۴۰۴/۰۳/۰۶در دوران بارداری هستم و تحت نظر خانم دکترم بسیار صبور و مهربان و حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶بسیار با حوصله و با دقت به همه سوالات پاسخ میدن
۱۴۰۵/۰۲/۱۰دخترم برای بار اول عادت ماهیانه شدن بردم پیش شون بسیار دکتر با اخلاق بودن،تحت درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۲دکتری صبور مهربان و تجربه داری بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶برای چکاپ به خانم دکتر محسنی مراجعه کردم بسیار با حوصله و با اخلاق مشکلم رو بررسی کردن
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عالی با صبر و حوصله معاینه کرده و تشخیص میدن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵در حال درمان هستم. عفونت داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۷پاپسمی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶ازلحاظ برخورد منشی و محیط و ذخلاق خودشون واقعا عالی بود آرامش خاصی به آدم میدن
۱۴۰۵/۰۳/۱۱خوش اخلاق و رفتار مناسب مهم ترین نکته برای هر دکتر ک ایشون عالی بودن فعلآ تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳از مطب تا لاین پذیرش تا خود پزشک عالی نمره ۲۰ پیشنهاد میکنم حتما مراجعه کنید من تحت درمان هستم و خداروشکر رو به بهبود هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳خانم دکتر خیلی با حوصله و خوش برخورد هستن و به همه سوالا کامل و جامع پاسخ میدن. مطب خیلی تمیز و شیک
۱۴۰۵/۰۱/۲۶بسیار عالی بود همیشه در زندگی موفق باشند ️️
۱۴۰۴/۰۶/۲۲لکه بینی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیار باحوصله و دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خیلی دکتر خوب و صبوری هستن به حرف بیمار با دقت گوش میدن داخل مطب معطلی نداره در کل خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲صندلی های راحت، مطب تمیز، فضای خوب مطب، منشی خوش اخلاق، معطلی کم و در نهایت دکتری بسیار دوست داشتنی
۱۴۰۵/۰۱/۱۶سلام خانم دکتر بسیار فهمیم در درمان
۱۴۰۴/۱۱/۰۱خانم دکتر با حوصله و خوش برخورد هستن مطب تمیز و پذیرش خیلی عالی و خوش برخورد بودن ، فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷من مشکل خونریی در بارداری داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴دکتری بسیار عالی وخوش برخوردی هستید من الان باردارم وتحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر خوش برخورد و کار بلد هستند تجویزشون عالی بود فعلآ در حال درمان هستم انشالله همیشه موفق باشند
۱۴۰۵/۰۲/۲۸دکتر بسیار عالی خوش برخورد و صبوری هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰