از دندونپزشکی میترسیدم ولی دکتر با حوصله و بدون درد برام انجام دادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
بسیار حرفه ای و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
واقعا عالیی بودن و پیشنهادشون میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
از طرف خانه کارگر اومدم و تخفیف خوبی بهم دادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
تنها دکتری که هم دستشون سبکه و اصلا هیچ دردی رو احساس نمیکنی هم کار زیباییشون عالیه و هم کار ترمیمی و ایمپلنتشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
من و همسرم برای درمان ایمپلنت اومدیم پیش ایشون واقعا صبور با دقت و منصف هستن و کارشون عالیه از انتخاب ایشون و تیمشون پشیمون نمیشید بی شک
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
جراحی لیفت لثه و لمینیت انجام دادم و دقیقا همون چیزی شد که میخواستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
از هر نظر خانم دکتر عالی و درجه یک بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
از مراجعین قدیمی شون هستم، خیلی با حوصله و با دقت هستن خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
پیش ایشون جراحی ایمپلنت و کارترمیمی انجام دادم واقعا کارشون عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
خواهرم پیش دکتر لمینیت و عصب کشی انجام داد واقعا زیبا بود کارشون ممنون از تیم خوبتون
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
خیلی عالی هستن و با دقت
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
از دندون پزشکی میترسیدم دندونم عصب کشی میخواست و به لطف دکتر بدون درد دندونم رو درست کردم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
جراحی لیفت لثه و لمینیت انجام دادم و دقیقا همون چیزی شد که میخواستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
خانم دکترنگارسلیمیان عزیز می خواستم از هنربز نظیرتان در طراحی لبخندم تشکر کنم.نتیجه کار شما فراتر از انتظار من بود ظرافت وهماهنگی لبخند جدیدم با چهره ام واقعا فوق العاده است.ممنون که اعتماد به نفس بهم هدیه دادین .من کار لمینت و ایمپلنت شمارا تحسین میکنم .واینکه باطل شدن ویزام ارزشش داشت ️
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
خیلی راضی بودم هم از نحوه برخورد هم از کارشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
از شروع کار و منشی و دستیار و خود خانم دکتر همگی واقعا خوش برخورد و خنده رو بودن، از کارشون هم بخوام بگم صبور و حرفه ای بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
کار لمینیت انجام دادم برام طراحی لبخند کردن و واقعا هیجان دارم که کارم آماده بشه و بسیار خوشحالم از انتخاب ایشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
ایشون رو پیشنهاد میکنم خیلی دقیق بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
بسیار عالی بود کارشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
کار معاینه و کامپوزیت داشتم ایشون با دلسوزی منو راهنمایی کردن و درمانم رو انجام دادن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
از بیمارهای قدیمی دکتر هستم و تمام خانوادم هم پیش ایشون میرن و خیلی خوبن در کل
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
محیط تمیز وشیک و همه چی خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
محیط تمیز وشیک و همه چی خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
برای ایمپلنت مراجعه کردم و از نتیجه راضی بودم، بسیار طبیعی و قشنگ
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
سلام من ایمپلنت انجام دادم و خیلی از خانم دکتر و کیفیت و قیمت ها راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
باسلام من لمینت کردم و خانومم بلیچینگ بسیار کیفیت کارشون عالی و قیمتشون از تموم دندانپزشک های اصفهان مقرون به صرفه تره،رفتارشون بسیار محترم و منشی بسیار با اخلاق و منعطف در تخفیف دهی خلاصه ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
قسطی بدون چک انجام دادم و خیلی خوب شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
کیفیت بالا و قیمت ها نسبت به جاهای دیگه واقعا مناسب تر
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
مهربون و کاربلد
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
محیط تمیز وشیک و همه چی خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
دکتر عالییی هستن اخلاق کار انصاف همه چی عالیه بخصوص بی حسی بدون دردشون من اگر میدونستم و زودتر با ایشون آشنا میشدم هیچ وقت به ایمپلنت نمیرسید کارم ،...حتما ایشون رو توصیه میکنم با خیال راحت درمان دندوناتون رو به ایشون و تیمشون بسپارید ،
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
از دندونپزشکی میترسیدم ولی دکتر با حوصله و بدون درد برام انجام دادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
من قسطی انجام دادم 12 ماهه و کارشون حرف نداشت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
تمام دندون هامو پیش دکتر کار عصب کشی و ترمیم انجام دادم و دوفکم رو لمینیت کردم واقعا عالیه کارشون ...ممنون از شما و تیم حرفه ایتون
دکترای حرفه ای دندانپزشکی ۸ سال سابقه کاری در حوزه ایمپلنت و زیبایی ***شرایط ویژه نقد و اقساط*** طرف قرارداد بیمه ها و بانک ها ایمپلنت، کامپوزیت، لمینیت با متریال درجه یک و ضمانت
کارشون بی نظیر بود ،در انتخاب این دکتر شک نکنید
۱۴۰۴/۰۳/۱۸اقساط بدون سود برام کار انجام دادن، خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۴کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۷از دندونپزشکی میترسیدم ولی دکتر با حوصله و بدون درد برام انجام دادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسیار حرفه ای و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۰۱واقعا عالیی بودن و پیشنهادشون میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴از طرف خانه کارگر اومدم و تخفیف خوبی بهم دادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۵تنها دکتری که هم دستشون سبکه و اصلا هیچ دردی رو احساس نمیکنی هم کار زیباییشون عالیه و هم کار ترمیمی و ایمپلنتشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۳من و همسرم برای درمان ایمپلنت اومدیم پیش ایشون واقعا صبور با دقت و منصف هستن و کارشون عالیه از انتخاب ایشون و تیمشون پشیمون نمیشید بی شک
۱۴۰۵/۰۲/۰۶جراحی لیفت لثه و لمینیت انجام دادم و دقیقا همون چیزی شد که میخواستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳از هر نظر خانم دکتر عالی و درجه یک بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴از مراجعین قدیمی شون هستم، خیلی با حوصله و با دقت هستن خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۱/۳۰پیش ایشون جراحی ایمپلنت و کارترمیمی انجام دادم واقعا کارشون عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خواهرم پیش دکتر لمینیت و عصب کشی انجام داد واقعا زیبا بود کارشون ممنون از تیم خوبتون
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خیلی عالی هستن و با دقت
۱۴۰۵/۰۳/۰۵از دندون پزشکی میترسیدم دندونم عصب کشی میخواست و به لطف دکتر بدون درد دندونم رو درست کردم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶جراحی لیفت لثه و لمینیت انجام دادم و دقیقا همون چیزی شد که میخواستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خانم دکترنگارسلیمیان عزیز می خواستم از هنربز نظیرتان در طراحی لبخندم تشکر کنم.نتیجه کار شما فراتر از انتظار من بود ظرافت وهماهنگی لبخند جدیدم با چهره ام واقعا فوق العاده است.ممنون که اعتماد به نفس بهم هدیه دادین .من کار لمینت و ایمپلنت شمارا تحسین میکنم .واینکه باطل شدن ویزام ارزشش داشت ️
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خیلی راضی بودم هم از نحوه برخورد هم از کارشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۱از شروع کار و منشی و دستیار و خود خانم دکتر همگی واقعا خوش برخورد و خنده رو بودن، از کارشون هم بخوام بگم صبور و حرفه ای بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۵کار لمینیت انجام دادم برام طراحی لبخند کردن و واقعا هیجان دارم که کارم آماده بشه و بسیار خوشحالم از انتخاب ایشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۰ایشون رو پیشنهاد میکنم خیلی دقیق بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بسیار عالی بود کارشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۳کار معاینه و کامپوزیت داشتم ایشون با دلسوزی منو راهنمایی کردن و درمانم رو انجام دادن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶از بیمارهای قدیمی دکتر هستم و تمام خانوادم هم پیش ایشون میرن و خیلی خوبن در کل
۱۴۰۵/۰۳/۰۴محیط تمیز وشیک و همه چی خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۴محیط تمیز وشیک و همه چی خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۴برای ایمپلنت مراجعه کردم و از نتیجه راضی بودم، بسیار طبیعی و قشنگ
۱۴۰۵/۰۱/۳۱سلام من ایمپلنت انجام دادم و خیلی از خانم دکتر و کیفیت و قیمت ها راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴باسلام من لمینت کردم و خانومم بلیچینگ بسیار کیفیت کارشون عالی و قیمتشون از تموم دندانپزشک های اصفهان مقرون به صرفه تره،رفتارشون بسیار محترم و منشی بسیار با اخلاق و منعطف در تخفیف دهی خلاصه ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۱قسطی بدون چک انجام دادم و خیلی خوب شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۵کیفیت بالا و قیمت ها نسبت به جاهای دیگه واقعا مناسب تر
۱۴۰۵/۰۳/۰۴مهربون و کاربلد
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۱محیط تمیز وشیک و همه چی خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۴دکتر عالییی هستن اخلاق کار انصاف همه چی عالیه بخصوص بی حسی بدون دردشون من اگر میدونستم و زودتر با ایشون آشنا میشدم هیچ وقت به ایمپلنت نمیرسید کارم ،...حتما ایشون رو توصیه میکنم با خیال راحت درمان دندوناتون رو به ایشون و تیمشون بسپارید ،
۱۴۰۵/۰۲/۰۶از دندونپزشکی میترسیدم ولی دکتر با حوصله و بدون درد برام انجام دادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳من قسطی انجام دادم 12 ماهه و کارشون حرف نداشت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴تمام دندون هامو پیش دکتر کار عصب کشی و ترمیم انجام دادم و دوفکم رو لمینیت کردم واقعا عالیه کارشون ...ممنون از شما و تیم حرفه ایتون
۱۴۰۵/۰۳/۱۶محیط تمیز وشیک و همه چی خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۴