جراح و متخصص زنان زایمان نازایی دارای بورد تخصصی از دانشگاه اصفهان ۱_انجام مراقبتهای قبل از بارداری و دوران بارداری و پس از زایمان ۲_زایمان طبیعی بدون درد ۳_ سزارین ۴_درمان اختلالات قاعدگی و خونریزی های غیر طبیعی رحمی ۵_تشخیص و درمان و پیگیری زگیل تناسلی HPV ۶_انجام پاپ اسمیر ۷_کولپوسکوپی ۸_پلاسما تراپی و ازن تراپی ۹_خارج کردن میوم و پولیپهای رحمی و خارج کردن رحم _تشخیص و درمان و جراحی کیست و توده های تخمدان ۱۰_انجام انواع جراحی های زیبایی زنان شامل لابیاپلاستی، واژینوپلاستی، درمان افتادگی های مثانه و پرولاپس رحمی ۱۱_درمان نازایی ۱۲_غربالگری بیماریهای پستان
عالی و با حوصله هستن برای دو تا مورد مراجعه کردم درمان شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹ایندومتریوز تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۵یک بار رفتم. عالی بودن. وقت میزارن و با حوصله بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱درد شدید اطراف ناف و زیرشکم داشتم فعلا ک دارودادند هنوز نتیجه بهبودی کامل ندیدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸جواب سونو
۱۴۰۴/۰۲/۰۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۴مراقبت زایمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۴مراقبت های بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خانم دکتر بسیار باحوصله و دقیق ازمایش هاروچک کردنداصلابه ادم استرس نمیدن... در کل راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲برای هورمون درمانی مراجعه کردم بسیار خوش برخورد و صبور هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی عالی ویه خانم دکتربینظیرخوش اخلاق ومهربون
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خوب است
۱۴۰۴/۰۳/۱۹خیلی خانوم صبوری بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۱من خیلی راضی بودم ،محیط تمییز،برخورد عالی،صبر و حوصله و پاسخگویی به تمام سئوالات واقعا عالی بود.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵زایمان ، عاااالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰صبور و خوش اخلاق در حال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۷سلام ونور خانم دکتر صحبتهامو درمورد مشکلاتم با حوصله گوش دادند و با توجه معاینه کردند وبسیار خوش برخورد بودند مطبشون بسیار تمیز و محیط پراز آرامش بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۵تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۱/۱۰دکتر صبور و با حوصله ای بودن ،نوبت هاشونم سر تایم بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۹فوق العاده با سواد. خوش اخلاق مهربان و مطب ایشان کاملا بر مبنای احترام به بیمار میباشد.
۱۴۰۴/۰۶/۲۰بارداری،عاالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰در یک کلام: همه چیز تمام
۱۴۰۴/۰۳/۱۰برخورد عالی و مناسب خانم دکتر و داشتن اطلاعات بالا و کمک زیادی در زمان بیماری به بندا
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر حاذق و خوش برخورد و خیلی خوب بررسی می کنند.چند با پیش ایشان ویزیت شدم و نوبت دارم عمل بیرون آوردن رحم انجام بدم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عالی با حو
۱۴۰۴/۰۲/۰۷مراجعه به مطب داشتم. خانم دگتر بسیار با سواد، خوش برخورد و مهربان بودند. نظم و آراستگی مطب و احترام به بیمار هم عالی بود.
۱۴۰۴/۰۳/۰۹زنان زایمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۹برای چکاپ خدمتشون رسیدم رسیدگی خوب بود نظم مطب را دوست داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱فوقالعاده عالی صبور و با تجربه درخشان
۱۴۰۴/۰۲/۱۶خوب بود...
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عالی، تشخیص درست ، رفتار محترمانه و عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عفونت خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶گذاشتن آ یو دی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱خیلی وقت گذاشتند
۱۴۰۵/۰۱/۱۲زایمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۲باسلام خیلی خیلی خیلی عالی مهربان واقعا مسولیت پذیر هستند.خدا سلامت بهشون بده ارادتمند شما سحر کشاورز
۱۴۰۴/۱۱/۲۱بسیار عالی بودن..عمل جراحی خروج رحم انجام دادن برام.عالی بود.ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۲۹خیلی اروم و با حوصله بودن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بسیار پزشک عالی وباسوادی هستن من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰فوق العاده باسواد، محترم، حرفه ای و با تجربه
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بمفنملتمردنـیتت
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دومین فرزند خود را خدمت ایشان بدنیا آوردم. واقعا عالی و بدون هیچ گونه هزینه اضافی سنگ تمام گذاشتند.
۱۴۰۴/۰۳/۰۵خانم دکتر بسیار مهربان و حاذق هستن،دوران بارداری تحت نظرشون بودم،زایمان خیلی خوبی کنارشون تجربه کردم،ممنونم بابت تمامی همراهی ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۹معالجه رو تازه شروع کردم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸بسیار متین و به دقت به حرف بیمار گوش میکنن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۲۸خوش برخورد وباحوصله
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بسیار دکتر با حوصله و با دقت ب حرفهای مریض گوش میدن مطب تمیز و مرتب و با گمترین معطلی
۱۴۰۴/۱۱/۳۰من برای درمان عفونت به خانم دکترمراجعهکردم خیلی خوش برخورد بودند و درمانم عالی انجام شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۴خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۴برای من سونو و آزمایش نوشتن ولی برای نشان دادن جواب ها ویزیت میخواستن در صورتی که هیچ دکتری برای نشان دادن جواب آزمایش ویزیت نمیگیرن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۹