یکی از بهترین متخصص های دندان پزشک اطفال حرفه ای و خوش اخلاق. من برای دخترم خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
در حد معاینه بود و خیلی سریع و خوب تونستن معاینه کنند با اینکه بچم همکاری نمیکنه
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
اگه دنبال یه دکتر کار بلد و حرفه ای در کودکان می گردین من دکتر بختیاری رو معرفی می کنم
۱۴۰۴/۰۵/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
سلام خوش اخلاق بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
دکتر بسیار عالی - خوش برخورد و با حوصله ایی هستند -
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
عالی دکتر خوش اخلاق و کار درست
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
خیلی توضیحات کاملی میدن در خصوص درمان
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
در درمان بیهوشی پسرم خیلی ترس داشتم و ایشون به بهترین نحو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
بسیار خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
سلام واقعا دکتر خوش اخلاق وعالی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
من بچم همه ی دندوناش خراب بود و خانم دکتر بختیاری به نحو احسنت و بدون هیچ دردی که فرزندم احساس کنه درست کردند واقعا هم چی عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
معاینه
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
دکتر کارش عالیه برای کودکان من پسرم پیششون بردم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
عالللیییی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
دکتر خیلی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
واقعاکارشون عالی وخیلی خوش اخلاق بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
بچم رو پیش شون درمان کردم دکتر خیلی صبور یبودن و رفتار شون خیلی خوب بود و محیط خوبی هم برای درمان و باز داشتن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
سلام بنده پسرم بردم..خانوم دکترخیلی خیلی مهربون و با حوصله و خوش برخورد هست
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
دخترم یه ابسه بزرک داشت براش عصب کشی و روکش کردن و الان از نتیجه درمان بسیار راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
پر کردن دندان های دخترم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
برای پسرم درمان عصب کشی انجام دادم و بسیار عالی و مهربون بودن و ایشونو به همه معرفی می کنم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
برای درمان عصب کشی و روکش رفتم و بسیار حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
خانم دکتر بسیار باسواد و خوش برخورد هستن با بهترین دستگاه ها دوتا از دندونای آسیاب دختر منو درست کردن یکی از دندونای با اینکه آبسه داشت تمام کارهاشون تو یک زمان انجام داد
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
خودم خیلی از بیهوشی برای بچه ام ترس داشتم ولی خانم دکتر بردنش بیهوشی و خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
خیلی مهربونن و واقعا با صبر و حوصله کارشون رو انجام میدن
عصب کشی داشت
۱۴۰۴/۰۴/۲۵یکی از بهترین متخصص های دندان پزشک اطفال حرفه ای و خوش اخلاق. من برای دخترم خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹در حد معاینه بود و خیلی سریع و خوب تونستن معاینه کنند با اینکه بچم همکاری نمیکنه
۱۴۰۴/۱۱/۲۲اگه دنبال یه دکتر کار بلد و حرفه ای در کودکان می گردین من دکتر بختیاری رو معرفی می کنم
۱۴۰۴/۰۵/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۲سلام خوش اخلاق بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکتر بسیار عالی - خوش برخورد و با حوصله ایی هستند -
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عالی دکتر خوش اخلاق و کار درست
۱۴۰۴/۰۵/۰۳خیلی توضیحات کاملی میدن در خصوص درمان
۱۴۰۴/۰۴/۰۹بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۲۰در درمان بیهوشی پسرم خیلی ترس داشتم و ایشون به بهترین نحو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۵/۰۳بسیار خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۵/۰۳سلام واقعا دکتر خوش اخلاق وعالی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۱۳من بچم همه ی دندوناش خراب بود و خانم دکتر بختیاری به نحو احسنت و بدون هیچ دردی که فرزندم احساس کنه درست کردند واقعا هم چی عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۵معاینه
۱۴۰۴/۰۷/۰۸دکتر کارش عالیه برای کودکان من پسرم پیششون بردم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالللیییی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰دکتر خیلی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳واقعاکارشون عالی وخیلی خوش اخلاق بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بچم رو پیش شون درمان کردم دکتر خیلی صبور یبودن و رفتار شون خیلی خوب بود و محیط خوبی هم برای درمان و باز داشتن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵سلام بنده پسرم بردم..خانوم دکترخیلی خیلی مهربون و با حوصله و خوش برخورد هست
۱۴۰۴/۱۱/۲۵دخترم یه ابسه بزرک داشت براش عصب کشی و روکش کردن و الان از نتیجه درمان بسیار راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸پر کردن دندان های دخترم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷برای پسرم درمان عصب کشی انجام دادم و بسیار عالی و مهربون بودن و ایشونو به همه معرفی می کنم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳برای درمان عصب کشی و روکش رفتم و بسیار حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خانم دکتر بسیار باسواد و خوش برخورد هستن با بهترین دستگاه ها دوتا از دندونای آسیاب دختر منو درست کردن یکی از دندونای با اینکه آبسه داشت تمام کارهاشون تو یک زمان انجام داد
۱۴۰۵/۰۳/۱۸خودم خیلی از بیهوشی برای بچه ام ترس داشتم ولی خانم دکتر بردنش بیهوشی و خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۸خیلی مهربونن و واقعا با صبر و حوصله کارشون رو انجام میدن
۱۴۰۴/۰۶/۰۲بسیار با مهارت و با تجربه
۱۴۰۴/۰۶/۰۲دکتربسیارعالی .برخوردشون باکودکان حرف نداره.کاربلداز هرنظربگم بازم کمه واقعادکترمحترمی هستن وبهترین هستن درحیطه کاری خودشون
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بی نظیر بودن پسرم از دندان پزشک ترس داشت ، اما الان همش میگه کی دوباره بریم
۱۴۰۴/۰۹/۲۸