۸۵ نفر
دکتر زهرا دهباشی

دکتر زهرا دهباشی

فلوشیپ ناباروری و متخصص زنان و زایمان

فلوشیپ شماره نظام: ۱۰۶۲۷۵
۱۰۰ نفر

سلام برخورد اول خیلی خوب بود مشکل من حل شد .

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

بسیار دکتر خوبی هستند برای من مینرا گذشتند که جواب گرفتم دستشون درد نکنه

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

۱۰ سال نازایی داشتم ivfپیش ایشون انجام دادم کارشون عالی است

۱۴۰۳/۱۰/۱۴

دکتر خوبی هستن بسیار خوش برخورد و برای بیمار وقت میزارن من تحت درمان هستم مشکل عفونت شدید داشتم که خوب شدم

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

عالیییی

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

عفونت زنانه

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

دکترخیلیخوبیهستند.بارداریتحتنظر ایشونبودمکهزایمانطبیعیکردمخیلیراضیم

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

قبلا پیش ایشون عمل میوم داشتم الان بعد چند سال هنوزم راضیم ممنون از دکتر

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

عااالی تا آخر عمرم مدیون تون هستم

۱۴۰۳/۱۰/۰۶

چند سال نازایی داشتم تحت نظر ایشون بودم و نتیجه گرفتم امیدوارم هرچی از خدا میخوان بهشونبده

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

کارش خوبه راضی بودم

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

من حاملگی خارج از رحم داشتم.دکتر دهباشی خیلی زود متوجه شدن. بسیار دکتر با حوصله وخوش برخوردی هستند. در صورت نیاز حتما دوباره مراجعه می کنم و معرفی می کنم ایشون رو به دیگران.

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

آندومتریوز

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

در مراحل پروسه ای وی اف هستم

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

هنوز در روال درما

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

بسیار دکترخوبی هستند پلیپ داشتم درمان خیلی خوب و بی دردی کردند

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

ای وی اف با ایشون رو تازه شروع کردم

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

دکتر خیلی خوبی هستند من رو لاپاروسکوپی کردند خیلی خوب انجام دادند و هیچ دردی نداشتم

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

بیمارستان بعث IUI انجام دادم

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

دکتر خوبیه رفتارش با بیمار خوبه

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

بسیار دکتر خوبی هستند نازایی داشتم درمان شدم

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

بسیار دکتر خوبی هستند که من درمان نازایی رو پیش ایشون انجام دادم و نتیجه گرفتم

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

عالی بود عفونت داشتم و عفونتم درمان شد

۱۴۰۳/۱۰/۱۰

سلام برای پسر زایی ولی هنوز نوبت نگرفتم

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

دکتر کار بلدیه

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

سلام من یکی از مراجعین ایشون بودم برای بارداری بعداز ۸سال جواب بارداریم مثبت شد خانم دکتر خیلی خوش اخلاق و صبور و مهربان هستند دعای خیر ما بدرقه راهشون

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

دکتر خوبیه خیلی ازشون راضیم واقعا با تجربه هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

, doctor kheli karshoon ali ast

۱۴۰۳/۱۰/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

خیلی دکتر خوبیه تشخیصش عالیه

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

دکتر خوب و مهربان و با تجربه ای هستند مشکل پلیپ رحم داشتم خانم دکتر عمل هیستروسکوپی برام انجام دادند

۱۴۰۳/۱۲/۱۰

برخورد محترمانه، تشخیص عالی وبه روز بودن اطلاعات پزشکی

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

واقعا دکتر باتجربه ای هست من که مشکلم حل شد خداخیرش بده

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

خونریزی شدید داشتم که با تشخیص سریع خانم دکتر با جراحی درمان شدم

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

دکتر بسیار دقیق و با مهارتی هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

خانم دکتر بسیار خوش اخلاق مهربان حرفه ای هستن مشکل ناباروری داشتم با تشخیص درست و به موقع الان باردارم

۱۴۰۳/۱۰/۰۶

عفونت داشتم و درمانم با خانم دکتر عالی انجام شد

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

فوق العاده دکتر باسواد،صبور و مهربان هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

آی یو دی میرنا برام گذاشتن خیلی راضی ام

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

من راضی هستم. از خانم دکتر در مدت درمان خیلی خیلی راضی بودم. تا مشکل من حل شد

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

پزشک خوب و باحوصله در کمترین زمان ویزیت شدم و معطل نشدم و درمان خوبی داشتم

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

دکتر حاذق و خوش برخوردی است برای مریض واقعا وقت میگذارد. تشخیص اش واقعا خوبه

۱۴۰۳/۱۰/۰۹

سلام وقت بخیر ،من برای نامنظم بودن عادت ماهانه پیش خانم دکتر رفتم ،دکتری با حوصله ،مهربان ،برای مریض ارزش میده وبا دقت گوش میده و جواب میده خدا خیرشون بده من خیلی راضی هستم و پیشنهاد میکنم خانمهای گلم اگه مشکلی داشتن حتما مراجعه کنن

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

سلام .همسرم رفت پیش خانم دکتر وخداروشکر عالی بودن

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

ناباروری تحت درمان بودم وحالا باردار میباشم

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

بسیار دکتر با اخلاق و حاذق هستن من ivf شدم

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

خیلی خوبه

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

عالییییی

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

حرفه ای خوش اخلاق و مهربان

۱۴۰۳/۱۰/۰۷

ناباروری

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

دکتر حاذق هستند که منو ای وی اف کردم و الحمدلله خدا بعد از ۱۲ سال دوقلو داد

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

تازه میخام برم پیششون

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

عالیییی

۱۴۰۳/۱۰/۱۶

دکتر خوبی هستند، نازایی داشتم و خدا رو شکر دوقلو دارم

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

تحت نظر هستم

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

بسیار دکتر کاربلد و خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

مشکل وجود زائده رحمی داشتم و الحمد الله توسط خانم دکتر دهباشی با درایت و به سرعت عمل شدم.

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

دکتری فوق العاده مهربان و کاربلد بعداز چندسال ناباروری توسط خانم دکتر ای وی اف انجام دادم الحمدلله صاحب فرزندی پسرشدم

۱۴۰۵/۰۲/۲۵

بسیار دکتر خوبی هستند من رو سزارین کردند هیچی درد نداشتم خدا خبرشون بده

۱۴۰۳/۱۲/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

من نازایی داشتم که ایشون منو ivf کردند و خدا به من دو قلو داد.

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

دکتر عالی ای وی اف پیش ایشون انجام دادم و نتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

من میوم داشتم خانم دکتر منو عمل کردن خیلی راضیم دستشون درد نکنه

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

خوب عالی

۱۴۰۳/۱۰/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

خوب بود ممنونم مشکل من رفع شد

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

خونریزی داشتن توسط ایشان هیستروسکوپی شدم الان مشکلی ندارم راضیم

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

تشخیص درست به دلیل قطع نشدن خونریزی نیاز به عمل هیستروسکوپی

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

پزشکی با تبحر و تجربه بالا هستند که با آرامش و شکیبایی بهترین راهکار و درمان رو به بیمار ارائه میدهند.

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

ناباروری داشتم تحت نظر خانم دکتر ivf شدم الان دوقلو پسر باردارم

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

دکتر بسیار با تجربه ای هستن برخورد خیلی خوب با بیمار دارن و زمان کافی برای بیمار میزارن تشخیص عالی دارن

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

دکتر خیلی خوبی هستن من از شهرستان میام پیششون الان هم تحت درمان هستم تشخیص درستی دارن و واقعا با تجربه هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

من از سوعد اومدم پیش ایشون؛ دکتر ب شدت با اخلاق و مهربون و دلسوز بیمار؛ خداروشکر ک ایشون رو سر راهم قرار داد

۱۴۰۴/۰۵/۰۲
آدرس و تلفن مطب دکتر زهرا دهباشی
تهرانسعادت آباد، بلوار دریای غربی، بعد از چهارراه مطهری جنوبی نبش داروخانه. دکتر رخشانی
روز‌ها یکشنبه و سه شنبه عصر ساعت ۴ تا ۷ عصر
پنج شنبه ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
    ۳ روز دیگر
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۳:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۱۹
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
    ۸ روز دیگر
    ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۱۹
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹
    ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۳:۳۰
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۱۹
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    سعادت آباد، بلوار دریای غربی، بعد از چهارراه مطهری جنوبی نبش داروخانه. دکتر رخشانی

    مطب

    سعادت آباد، بلوار دریای غربی، بعد از چهارراه مطهری جنوبی نبش داروخانه. دکتر رخشانی