قبلا پیش ایشون عمل میوم داشتم الان بعد چند سال هنوزم راضیم ممنون از دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
عااالی تا آخر عمرم مدیون تون هستم
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
چند سال نازایی داشتم تحت نظر ایشون بودم و نتیجه گرفتم امیدوارم هرچی از خدا میخوان بهشونبده
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
کارش خوبه راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
من حاملگی خارج از رحم داشتم.دکتر دهباشی خیلی زود متوجه شدن. بسیار دکتر با حوصله وخوش برخوردی هستند. در صورت نیاز حتما دوباره مراجعه می کنم و معرفی می کنم ایشون رو به دیگران.
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
آندومتریوز
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
در مراحل پروسه ای وی اف هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
هنوز در روال درما
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
بسیار دکترخوبی هستند پلیپ داشتم درمان خیلی خوب و بی دردی کردند
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
ای وی اف با ایشون رو تازه شروع کردم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
دکتر خیلی خوبی هستند من رو لاپاروسکوپی کردند خیلی خوب انجام دادند و هیچ دردی نداشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
بیمارستان بعث IUI انجام دادم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
دکتر خوبیه رفتارش با بیمار خوبه
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
بسیار دکتر خوبی هستند نازایی داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
بسیار دکتر خوبی هستند که من درمان نازایی رو پیش ایشون انجام دادم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
عالی بود عفونت داشتم و عفونتم درمان شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
سلام برای پسر زایی ولی هنوز نوبت نگرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
دکتر کار بلدیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
سلام من یکی از مراجعین ایشون بودم برای بارداری بعداز ۸سال جواب بارداریم مثبت شد خانم دکتر خیلی خوش اخلاق و صبور و مهربان هستند دعای خیر ما بدرقه راهشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
دکتر خوبیه خیلی ازشون راضیم واقعا با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
, doctor kheli karshoon ali ast
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
خیلی دکتر خوبیه تشخیصش عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
دکتر خوب و مهربان و با تجربه ای هستند مشکل پلیپ رحم داشتم خانم دکتر عمل هیستروسکوپی برام انجام دادند
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
برخورد محترمانه، تشخیص عالی وبه روز بودن اطلاعات پزشکی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
واقعا دکتر باتجربه ای هست من که مشکلم حل شد خداخیرش بده
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
خونریزی شدید داشتم که با تشخیص سریع خانم دکتر با جراحی درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
دکتر بسیار دقیق و با مهارتی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
خانم دکتر بسیار خوش اخلاق مهربان حرفه ای هستن مشکل ناباروری داشتم با تشخیص درست و به موقع الان باردارم
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
عفونت داشتم و درمانم با خانم دکتر عالی انجام شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
فوق العاده دکتر باسواد،صبور و مهربان هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
آی یو دی میرنا برام گذاشتن خیلی راضی ام
۱۴۰۳/۱۰/۲۵
من راضی هستم. از خانم دکتر در مدت درمان خیلی خیلی راضی بودم. تا مشکل من حل شد
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
پزشک خوب و باحوصله در کمترین زمان ویزیت شدم و معطل نشدم و درمان خوبی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
دکتر حاذق و خوش برخوردی است برای مریض واقعا وقت میگذارد. تشخیص اش واقعا خوبه
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
سلام وقت بخیر ،من برای نامنظم بودن عادت ماهانه پیش خانم دکتر رفتم ،دکتری با حوصله ،مهربان ،برای مریض ارزش میده وبا دقت گوش میده و جواب میده خدا خیرشون بده من خیلی راضی هستم و پیشنهاد میکنم خانمهای گلم اگه مشکلی داشتن حتما مراجعه کنن
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
سلام .همسرم رفت پیش خانم دکتر وخداروشکر عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
ناباروری تحت درمان بودم وحالا باردار میباشم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
بسیار دکتر با اخلاق و حاذق هستن من ivf شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
خیلی خوبه
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
عالییییی
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
حرفه ای خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
ناباروری
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
دکتر حاذق هستند که منو ای وی اف کردم و الحمدلله خدا بعد از ۱۲ سال دوقلو داد
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
تازه میخام برم پیششون
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
عالیییی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
دکتر خوبی هستند، نازایی داشتم و خدا رو شکر دوقلو دارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
تحت نظر هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
بسیار دکتر کاربلد و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
مشکل وجود زائده رحمی داشتم و الحمد الله توسط خانم دکتر دهباشی با درایت و به سرعت عمل شدم.
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
دکتری فوق العاده مهربان و کاربلد
بعداز چندسال ناباروری توسط خانم دکتر ای وی اف انجام دادم الحمدلله صاحب فرزندی پسرشدم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
بسیار دکتر خوبی هستند من رو سزارین کردند هیچی درد نداشتم خدا خبرشون بده
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
من نازایی داشتم که ایشون منو ivf کردند و خدا به من دو قلو داد.
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
دکتر عالی ای وی اف پیش ایشون انجام دادم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
من میوم داشتم خانم دکتر منو عمل کردن خیلی راضیم دستشون درد نکنه
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
خوب عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
خوب بود ممنونم مشکل من رفع شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
خونریزی داشتن توسط ایشان هیستروسکوپی شدم الان مشکلی ندارم راضیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
تشخیص درست به دلیل قطع نشدن خونریزی نیاز به عمل هیستروسکوپی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
پزشکی با تبحر و تجربه بالا هستند که با آرامش و شکیبایی بهترین راهکار و درمان رو به بیمار ارائه میدهند.
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
ناباروری داشتم تحت نظر خانم دکتر ivf شدم الان دوقلو پسر باردارم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
دکتر بسیار با تجربه ای هستن برخورد خیلی خوب با بیمار دارن و زمان کافی برای بیمار میزارن تشخیص عالی دارن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
دکتر خیلی خوبی هستن من از شهرستان میام پیششون الان هم تحت درمان هستم تشخیص درستی دارن و واقعا با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
من از سوعد اومدم پیش ایشون؛ دکتر ب شدت با اخلاق و مهربون و دلسوز بیمار؛ خداروشکر ک ایشون رو سر راهم قرار داد
سلام برخورد اول خیلی خوب بود مشکل من حل شد .
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار دکتر خوبی هستند برای من مینرا گذشتند که جواب گرفتم دستشون درد نکنه
۱۴۰۳/۱۰/۲۶۱۰ سال نازایی داشتم ivfپیش ایشون انجام دادم کارشون عالی است
۱۴۰۳/۱۰/۱۴دکتر خوبی هستن بسیار خوش برخورد و برای بیمار وقت میزارن من تحت درمان هستم مشکل عفونت شدید داشتم که خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عالیییی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عفونت زنانه
۱۴۰۳/۱۲/۱۴دکترخیلیخوبیهستند.بارداریتحتنظر ایشونبودمکهزایمانطبیعیکردمخیلیراضیم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳قبلا پیش ایشون عمل میوم داشتم الان بعد چند سال هنوزم راضیم ممنون از دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۲۲عااالی تا آخر عمرم مدیون تون هستم
۱۴۰۳/۱۰/۰۶چند سال نازایی داشتم تحت نظر ایشون بودم و نتیجه گرفتم امیدوارم هرچی از خدا میخوان بهشونبده
۱۴۰۳/۱۱/۱۵کارش خوبه راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳من حاملگی خارج از رحم داشتم.دکتر دهباشی خیلی زود متوجه شدن. بسیار دکتر با حوصله وخوش برخوردی هستند. در صورت نیاز حتما دوباره مراجعه می کنم و معرفی می کنم ایشون رو به دیگران.
۱۴۰۴/۰۸/۲۵آندومتریوز
۱۴۰۴/۰۸/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۳در مراحل پروسه ای وی اف هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۱هنوز در روال درما
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بسیار دکترخوبی هستند پلیپ داشتم درمان خیلی خوب و بی دردی کردند
۱۴۰۴/۰۲/۲۳ای وی اف با ایشون رو تازه شروع کردم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲دکتر خیلی خوبی هستند من رو لاپاروسکوپی کردند خیلی خوب انجام دادند و هیچ دردی نداشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بیمارستان بعث IUI انجام دادم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دکتر خوبیه رفتارش با بیمار خوبه
۱۴۰۳/۰۶/۱۵بسیار دکتر خوبی هستند نازایی داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار دکتر خوبی هستند که من درمان نازایی رو پیش ایشون انجام دادم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲عالی بود عفونت داشتم و عفونتم درمان شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۰سلام برای پسر زایی ولی هنوز نوبت نگرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶دکتر کار بلدیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۴سلام من یکی از مراجعین ایشون بودم برای بارداری بعداز ۸سال جواب بارداریم مثبت شد خانم دکتر خیلی خوش اخلاق و صبور و مهربان هستند دعای خیر ما بدرقه راهشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۹دکتر خوبیه خیلی ازشون راضیم واقعا با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹, doctor kheli karshoon ali ast
۱۴۰۳/۱۰/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۷خیلی دکتر خوبیه تشخیصش عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۰۱دکتر خوب و مهربان و با تجربه ای هستند مشکل پلیپ رحم داشتم خانم دکتر عمل هیستروسکوپی برام انجام دادند
۱۴۰۳/۱۲/۱۰برخورد محترمانه، تشخیص عالی وبه روز بودن اطلاعات پزشکی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵واقعا دکتر باتجربه ای هست من که مشکلم حل شد خداخیرش بده
۱۴۰۳/۱۱/۱۹خونریزی شدید داشتم که با تشخیص سریع خانم دکتر با جراحی درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر بسیار دقیق و با مهارتی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خانم دکتر بسیار خوش اخلاق مهربان حرفه ای هستن مشکل ناباروری داشتم با تشخیص درست و به موقع الان باردارم
۱۴۰۳/۱۰/۰۶عفونت داشتم و درمانم با خانم دکتر عالی انجام شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۶فوق العاده دکتر باسواد،صبور و مهربان هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵آی یو دی میرنا برام گذاشتن خیلی راضی ام
۱۴۰۳/۱۰/۲۵من راضی هستم. از خانم دکتر در مدت درمان خیلی خیلی راضی بودم. تا مشکل من حل شد
۱۴۰۵/۰۲/۲۱پزشک خوب و باحوصله در کمترین زمان ویزیت شدم و معطل نشدم و درمان خوبی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر حاذق و خوش برخوردی است برای مریض واقعا وقت میگذارد. تشخیص اش واقعا خوبه
۱۴۰۳/۱۰/۰۹سلام وقت بخیر ،من برای نامنظم بودن عادت ماهانه پیش خانم دکتر رفتم ،دکتری با حوصله ،مهربان ،برای مریض ارزش میده وبا دقت گوش میده و جواب میده خدا خیرشون بده من خیلی راضی هستم و پیشنهاد میکنم خانمهای گلم اگه مشکلی داشتن حتما مراجعه کنن
۱۴۰۵/۰۳/۱۷سلام .همسرم رفت پیش خانم دکتر وخداروشکر عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۰ناباروری تحت درمان بودم وحالا باردار میباشم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بسیار دکتر با اخلاق و حاذق هستن من ivf شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خیلی خوبه
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالییییی
۱۴۰۳/۱۲/۰۹حرفه ای خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۳/۱۰/۰۷ناباروری
۱۴۰۳/۱۱/۱۹دکتر حاذق هستند که منو ای وی اف کردم و الحمدلله خدا بعد از ۱۲ سال دوقلو داد
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۳تازه میخام برم پیششون
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عالیییی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶دکتر خوبی هستند، نازایی داشتم و خدا رو شکر دوقلو دارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲تحت نظر هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بسیار دکتر کاربلد و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۶مشکل وجود زائده رحمی داشتم و الحمد الله توسط خانم دکتر دهباشی با درایت و به سرعت عمل شدم.
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دکتری فوق العاده مهربان و کاربلد بعداز چندسال ناباروری توسط خانم دکتر ای وی اف انجام دادم الحمدلله صاحب فرزندی پسرشدم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵بسیار دکتر خوبی هستند من رو سزارین کردند هیچی درد نداشتم خدا خبرشون بده
۱۴۰۳/۱۲/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸من نازایی داشتم که ایشون منو ivf کردند و خدا به من دو قلو داد.
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر عالی ای وی اف پیش ایشون انجام دادم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۶من میوم داشتم خانم دکتر منو عمل کردن خیلی راضیم دستشون درد نکنه
۱۴۰۴/۰۷/۱۶خوب عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خوب بود ممنونم مشکل من رفع شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خونریزی داشتن توسط ایشان هیستروسکوپی شدم الان مشکلی ندارم راضیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴تشخیص درست به دلیل قطع نشدن خونریزی نیاز به عمل هیستروسکوپی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵پزشکی با تبحر و تجربه بالا هستند که با آرامش و شکیبایی بهترین راهکار و درمان رو به بیمار ارائه میدهند.
۱۴۰۴/۰۳/۰۵ناباروری داشتم تحت نظر خانم دکتر ivf شدم الان دوقلو پسر باردارم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۳دکتر بسیار با تجربه ای هستن برخورد خیلی خوب با بیمار دارن و زمان کافی برای بیمار میزارن تشخیص عالی دارن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر خیلی خوبی هستن من از شهرستان میام پیششون الان هم تحت درمان هستم تشخیص درستی دارن و واقعا با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۶من از سوعد اومدم پیش ایشون؛ دکتر ب شدت با اخلاق و مهربون و دلسوز بیمار؛ خداروشکر ک ایشون رو سر راهم قرار داد
۱۴۰۴/۰۵/۰۲