انژیو و بالن انجام دادند، الان هم کاشت باطری انجام دادند
راضی بودم
تشخیص عالی
خیلی عالی بود
بسیار خو
به نظر پزشک خوبی میان
برای چکاب رفتم خیلی خوب بود دکتر با حوصله ای هستند برای بیمار وقت می گزارند
بسیار دکتر متشخص و باحوصله ای هستن با دقت و با توضیحات کامل اوضاع بیمار رو بررسی میکنن
دکتربسیار خوش اخلاق ودلسوز هستش
سرطان داشتم درمان شدم
عالی بود
خیلی دکترخوبی هستن و به بیماررسیدگی میکنن
درد قفسه سینه و تنگی نفس بخوبی تشخیص دادن و روند درمان رو طی کردم و علائم برطرف شد
دکتر خوبیه
عالی وقت خوبی میزارن برا بیمار
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شهید زیبایی/روبروی بیمارستان شهید زاده/جنب کلینیک کوثر/طبقه اول
انژیو و بالن انجام دادند، الان هم کاشت باطری انجام دادند
۱۴۰۳/۰۵/۲۳راضی بودم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بسیار خو
۱۴۰۳/۰۸/۲۰به نظر پزشک خوبی میان
۱۴۰۳/۱۲/۲۷برای چکاب رفتم خیلی خوب بود دکتر با حوصله ای هستند برای بیمار وقت می گزارند
۱۴۰۴/۰۵/۰۱بسیار دکتر متشخص و باحوصله ای هستن با دقت و با توضیحات کامل اوضاع بیمار رو بررسی میکنن
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دکتربسیار خوش اخلاق ودلسوز هستش
۱۴۰۴/۰۱/۳۱سرطان داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۶خیلی دکترخوبی هستن و به بیماررسیدگی میکنن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹درد قفسه سینه و تنگی نفس بخوبی تشخیص دادن و روند درمان رو طی کردم و علائم برطرف شد
۱۴۰۳/۰۴/۰۱دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عالی وقت خوبی میزارن برا بیمار
۱۴۰۴/۰۷/۲۱