تهران تهران-تهران-زعفرانیه، مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، خیابان بهمن شمالی، ساختمان پالادیوم پلاس ۲ (پشت پلادیوم اصلی میشه)، طبقه ۸، واحد ۸۰۷
تهران تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، نبش بخشندگان، ساختمان پزشکان مدیکو ٫ واحد ۴۰۹
مرکز اعصاب و روان پارس کلینیک
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران-تهران-زعفرانیه، مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، خیابان بهمن شمالی، ساختمان پالادیوم پلاس ۲ (پشت پلادیوم اصلی میشه)، طبقه ۸، واحد ۸۰۷
تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، نبش بخشندگان، ساختمان پزشکان مدیکو ٫ واحد ۴۰۹
مرکز اعصاب و روان پارس کلینیک
فقط یک بار پیش ایشون رفتم و قراره عمل بشم فعلا نمیتونم نظر بدم
۱۴۰۳/۱۰/۳۰سکته مغزی
۱۴۰۱/۰۴/۲۹عالی بهترین
۱۴۰۴/۰۶/۱۵گرفتگی عروق
۱۴۰۳/۰۲/۲۱مشکل دید چشم و جراحی آنژ یو گرافی درمان شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲سلام علیکم میگرن وسردرد بسیار
۱۴۰۳/۰۲/۲۱میگرن درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰برای پدرم بابت سکته مغزی مراجعه کردیم هم برخورد هم درمان عالی داشتند
۱۴۰۵/۰۱/۲۸مادرم بوسیله ایشان که باید عمل باز مغز میشد آنژیوگرافی مغز کردن و خدارو شکر هم از عمل مغز نجات پیدا کرد هم حالش خوب شد و ام ار ای بعدی گرفتیم عالی شده بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۸من برای افسردگی رفتم پیش دکتر و داروهاشون که تا الان خوب بوده و یه من ساخته، خیلی دقیق گوش میکنن بسیار خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۶۱۵ جلسه rtms انجام دادم بدون کوچکترین تاثیر
۱۴۰۵/۰۲/۱۸گرفتگی عروق
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خیلی خوب بودند
۱۴۰۱/۰۱/۰۳چت جی وی تی
۱۴۰۴/۰۸/۰۲خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۴/۰۷بسیار دکتر حاذق و مسلط به خود است و انسان شریف و با مسؤلیت است از زحمات وی ممنونیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴خونریزی مغزی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷خوش رفتار خوش اخلاق و آرام و متین
۱۴۰۴/۰۶/۰۴صرع نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۲جوان و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰میگرن داشتم خیلی بهترشدم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹عاااااالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۳۰پدرم بیمار ایشان بودند،تشخیص عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۷میگرن داشتم ودکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بسیار گرامی ،
۱۴۰۱/۰۴/۱۰خوب بودند
۱۴۰۰/۰۵/۱۶کارشون عالی هستش
۱۴۰۰/۰۶/۱۵سردرد مداوم
۱۴۰۱/۰۷/۱۸بسیار خوش اخلاق هستن و درمان شون برای میگرن من جواب داد. راحت شدم از سردرد
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خیلی دکتر خوبی هستن خوش اخلاق و با تجربه و با حوصله فقط یه سری ما دیر رسیدیم منشی شون داد و بیداد کردن ایشونم طرف اونو گرفتن و یکم بحث مون شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۶پدرم سکته مغزی کرده بودن
۱۴۰۱/۰۶/۰۱تشنج بچه
۱۴۰۴/۰۶/۲۲اول خوب بود ولی دوباره به حالت قبل برگشتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عالیییی
۱۴۰۳/۰۵/۲۴سلام میگرن داشتم و داروهایی که گفتن رو مصرف کردم و خوب شدم
۱۴۰۱/۰۷/۲۷خوب و خوش اخلاق بودند اما من پیگیری نکردم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۲۳بسیار عاااااالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۷انسان والایی
۱۴۰۱/۰۵/۰۵برای لرزش سر به ایشان مراجعه کردم تحت درمانم دکتر با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۸صرع داشتم واقعا آقای دکتر کارشون حرف نداره
۱۴۰۴/۰۹/۰۲حمله خای عصبیم کاملا کنترل شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دکتر خوب و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴کمک در تشخیص
۱۴۰۳/۰۷/۳۰مادرم سکته کرده بود واز ناحیه چشم اسیب دیده بودند خدا را شکر با تشخیص درست حالشون خوب هست ومشکل بینایش حل شد
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عالی بودند. پارکینسون
۱۴۰۳/۰۵/۰۲عالی از هر نظر
۱۴۰۳/۰۲/۰۴بسیار دکتر با
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۰مشکل سر درد و میگرن داشتم که الان بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵سلام ایشان بسیار با اخلاق و حوصله بودند
۱۴۰۴/۰۵/۱۲با سواد بودن ایشان نسبت به تشخیص بیماری
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۹مشکل تشنج دارم و نزد ایشان تحت درمان هستم .دارو تجویز کردن و وضعیتم نسبت قبل بهتره .ایشان رو بعنوان دکتر عالی و و حرفه ای پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹من گرفتگی عروق سکته مغزی و خونریزی و فلج شدن سمت چپ رو داشتم که آنژیوگرافی انجام دادم و به لطف خدا و دستهای پر توان و معجزه گر دکتر ساوج خیلی الان بهترم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹دکتر خوبی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بی حسی اندام تحتانی ودرد شدید گردن
۱۴۰۳/۰۶/۱۱میگرن و خیلی تاثیر گذار بودند
۱۴۰۰/۰۹/۲۳کیست درسمت راست سر
۱۴۰۳/۰۹/۱۸نتیجه خیلی خوب دربهبودبیماری داشته ام
۱۴۰۴/۰۵/۱۵تشخیص اقای دکتر عالیه و صبورن
۱۴۰۱/۰۲/۱۱دکتر فوق العاده عالی واز لحاظ تشخیص بسیار دقیق هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خوشبختانه مراحل رو به بهبودیه ممنون از اقای دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۹سلام سردرد شدید داشتم که داروهایی کدکتر ساوج تجویز کرد خیلی بهتر شدم بهترین دکتر وبا تجربه ترین و خوش اخلاق ترین میباشن و همیشه به مریض هاشون انرژی مثبت میدن خدا حفظش کنه
۱۴۰۴/۰۴/۰۵بسیار پزشک خوش اخلاق و صبوری هستند و تشخیصشون هم درست هست. موفق باشند
۱۴۰۴/۰۵/۰۹عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۶عاااالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵سکته مغزی یک دستم وپاسمت راست
۱۴۰۴/۰۲/۲۴مشکل گردن مادرم که خداشکر رو به بهبودی
۱۴۰۱/۰۸/۰۸پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۰تشنج میکردم.حالابهترم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷فعلا فقط ویزیت
۱۴۰۳/۰۴/۲۴عالی بسیار دک
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۹تشخیص عالی و فوقالعاده باسوادپزشکی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار خوش برخورد و برای مراجعین وقت لازم را میگذارد.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵باسلام بنده ۵ سال بود سردرد شدید داشتم باانواع داروها ودکترهای مختلف که هیچ نتیجه ای نگرفتم با اولین نسخه از آقای دکتر بعداز ۵ سال از سردرد خلاص شدم انشاالله خداوند عمربا عزت همراه با سلامتی به ایشان عطا کنه
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بدن من چنگ میشد خدا یا شکر خوب شد
۱۴۰۱/۰۶/۲۶دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۸دکتر بسیار با حوصله و عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۲مشکل تشنج داشتم چندین ساله تحت نظر اقای دکتر ساوج هستم ایشون عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۷پزشک فوق العاده با دقت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸دکتر خوبی هستند با حوصله و متین و باسواداما برای نوبت دهی بسیار برنامه ضعیفی دارند و برای وقت بیماراش ارزش قایل نیستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴سکته مغزی پدرم خیلی کارشون خوبه
۱۴۰۳/۰۸/۰۷دکتر پدرم هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۳مشکل تشنج در خواب داشتم و درمان شدم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۱۱فوق العاده اند هم در طبابت و هم اخلاق پزشکی و همه خصوصیات خوب را یه جا دارند
۱۴۰۳/۰۷/۱۱گرفتگی عروق
۱۴۰۳/۰۳/۲۴هنوز نمی دانم تازه ام ار ای کردم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳خیلی دکتر خوب وبا تجربه ای هست
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۳/۰۴برای مادرم مراجعه کردم. ایشون سکته مغزی کردند. برای برنامه دارویی به ایشون مراجعه کردیم.
۱۴۰۳/۰۳/۱۶کمر درد و بهبودی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۶راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲کار ال پی شون برای مامانم عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۷دستور ام ای ار دادند
۱۴۰۰/۱۱/۲۷دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱سکته مغزی وتحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۳۱تازه ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹بیماری ms دارم .تشخیص ایشان خیلییکمک کرد
۱۴۰۳/۰۲/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴گرفتگی رگ گردن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱مشکل تشنج
۱۴۰۴/۰۷/۳۰آقای دکتر بسیار حاذق و خوشاخلاق هستن. فعلا در روند درمان هستم تا اینجا از ایشون کمال قدردانی را دارم.
۱۴۰۱/۱۰/۰۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۸دکتر جوان و متخصص خوبی هستن.بنده مشکل دیسک کمر و جابجایی مهره داشتم که تحت درمان دارویی قرار گرفتم و طبق صحبت ایشان باید مراعات کنم و چنانچه وضعیتم بدتر شد باید عمل انجام بدهم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴در حال حاضر برای سکته مغزی مراجعه کرده ایم و تا این مرحله عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عدم تعادل داشتم با یه نسخه خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۷دکتربسیار خوبیست
۱۴۰۴/۰۶/۰۶پسرم تشنج داشت به لطف خدا وکمک آقای دکتر بهتره
۱۴۰۴/۰۲/۰۹تشخیص صحیح دارند
۱۴۰۱/۰۹/۲۹تشخیص شون عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۲۰سکته مغزی،الحمدلله خوبم
۱۴۰۳/۰۶/۰۷دکترفوق العاده ای
۱۴۰۳/۰۹/۲۷سردرد میگرن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰دکتر فوق العاده خوش برخورد و کار بلدی هستند ایشون
۱۴۰۳/۰۱/۱۵فوق الع
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عالی و بی نظیر
۱۴۰۳/۰۷/۰۵خیلی دکتر خوبی هست انرژی مثبت داره اخلاق پزشگیش بیست
۱۴۰۴/۰۲/۰۸دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۳/۰۵سلام ارض ادب کار آقای دکتر حرف نداره
۱۴۰۴/۰۲/۲۱پارکینسون عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹کار بلد و متخصص
۱۴۰۴/۰۷/۰۳عمل آنژیو مغز و کار گذاشتن فنر
۱۴۰۳/۰۹/۲۶تازه نتیجه ام آ رای را میبریم تا تحت درمان قرار بدهند
۱۴۰۳/۰۴/۰۹دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴همسرم تحت درمان ایشون هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۰مشکل اعصاب
۱۴۰۴/۰۴/۲۸نوار مغز عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳فوق العاده
۱۴۰۴/۰۲/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۱ایشان،یکی از نخبهها ی علمی ایران هستند ،پزشکی حاذق عالی وبااخلاق،کمر من آسیب دیده بود دراثرتصادف،که بادارو شکرخدا مشکل من رو به بهبودی است
۱۴۰۴/۰۵/۱۹میگرن و سردرد شدید خیلی خوب ممنون از ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکترخوب
۱۴۰۳/۰۲/۲۵بسیار در کارشون تبحر دارند
۱۴۰۴/۰۸/۲۹مادرم گرفتگی عروق گردن داشتند زیر نظر دکتر انژیو شدن و در حال طی کردن دوره درمان هستند دکتر ساروج بسیار با اخلاق و با انصاف هستن و برای هزینه درمان بسیار کمک کردن خدا حفظشون کنه انشالله
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عالی عا
۱۴۰۳/۱۱/۱۹تسلط کامل
۱۴۰۳/۰۲/۲۷بسیارعال
۱۴۰۴/۰۱/۲۵مشکل فراموشی
۱۴۰۳/۰۷/۰۶دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۵بسیار دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۴سلام . فعلا در مراحل اولیه درمان هستم
۱۴۰۳/۰۳/۲۷بسیار حاذق و با خدا ،همیشه دعا گوشون هستم . خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکتری صبور ومهربان و کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲دکتر بسیارعالی کار درست
۱۴۰۳/۰۷/۰۹میگرن تنشی حاد دارم و سالهاست دارو مصرف میکنم یک هفته است به ایشون مراجعه کرده ام و طی یک نسخه تغییر بسیار چشمگیری در وضعیت سردرد هام ایجاد شده ، البته درمان ادامه داره و هنوز ابتدای مسیر درمانم با ایشون هستم ، بنظرم پزشک بسیار خوب و خوش اخلاق و کار بلدی هستند ، عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۰دکتر خ
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عالی بینظ
۱۴۰۱/۰۷/۰۹عالی وبی نظیر
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۴دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱ویزیت اولیه با برخورد خوب و راهنمایی های ایشون انجام شد قراره با جواب آزمایش بریم دوباره مطب
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹چندین سال هست که تحت نظر دکتر ساوج هستم و از نظر من ایشون بهترین و با حوصلهترین متخصص میباشند. و من از ایشون روحیه و انرژی میگیرم.سوزان نیک ذات
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بسیار بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲سکته مغزی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱آقای دکتر ساوج بسیار مؤدب وخوش اخلاق هستن ودر مورد بهبود همسرم بسیار پیگیر هستن ممنون از زحمات شون
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عالیه عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸متخصص و باحوصله
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۵مادرم بیمارشون بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۶دکتر صبور و کار درست
۱۴۰۱/۰۲/۲۱جلسه اول که میرم با اخلاق و بسیار با دقت کارشون انجام دادن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰دکتر بسا
۱۴۰۴/۰۸/۲۳دکتر فوق العاده با اخلاق ودر کارشون واقعا حرفه ای من مشکل صرع داشتم واقعا بهم کمک کردن
۱۴۰۴/۱۱/۲۴خیلی ا
۱۴۰۳/۰۴/۰۲فوق العاده س ایشون
۱۴۰۳/۰۶/۰۳بسیار خووب
۱۴۰۳/۱۰/۲۹در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۰سلام مشکل مغز و اعصاب خوب شدم فعلا
۱۴۰۱/۰۵/۲۹برای فلج بلز مراجعه کردم تشخیصاشون خیلی درسته دکتر بسیار صبور و مهربان هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲سکته مغزیزو عدم حرکت عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۸پزشک متخصص و عالی ، برای مشکل پنیک مراجعه کرده بودم و کاملا درمان شدم . الان هم هیچ دارویی مصرف نمیکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰تشخیص درست و برخورد عالیییه اقای دکتر واقعا قابل تشکره فقط مشکلی که هست اینه نوبت دهیش حضوریه و معطلیش زیاده
۱۴۰۳/۰۲/۲۶دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۸/۳۰سردرد داشتم خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲فعلا فقط ویزیت
۱۴۰۳/۰۴/۲۴بیست بیست
۱۴۰۲/۱۲/۱۵گرفتی عروق مغز
۱۴۰۳/۰۷/۱۳بیخوابی
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بااخلاق و با حوصله بودن
۱۴۰۳/۰۹/۲۸میگرن کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۵باسلام ، بیمار ما دچار سکته مغزی شده بود که آقایدکتر زحمت کشیدند و آنژبو مغز انجام دادند.ابشون بسیار خوش اخلاق و پزشک بسیار حاذقی هستند.سپاس فراوان از ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۰۱عااااالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۳خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۴/۱۲/۰۴میگرن در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۵پارکینسون
۱۴۰۴/۰۹/۲۹مشکل اعصاب
۱۴۰۳/۰۵/۱۷عالی بیمار تصادفی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳دکتر واقعا باتجربه و عالی هستن بهشون افتخار میکنم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۰۵