(جهت مشاوره بلفاروپلاستی و لیزیک: پیام رسان بله ۰۹۳۷۱۳۰۹۶۴۷) جراح و متخصص چشم و زیبایی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران دارای بورد تخصصی چشم پزشکی عضو هیئت درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ دوره فوق تخصصی روش های جوان سازی صورت از دانشگاه ایران مسئول فنی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی به مدت دو سال انجام عمل های ترمیمی و زیبایی پلک و ابرو (بلفاروپلاستی، لیفت ابرو و شقیقه) جراحی فوق تخصصی فیکو (آب مروارید) فمتواسمایل، فمتو لیزیک، لازک و PRK بوتاکس
عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار عالی،با حوصله و متعهد
۱۴۰۳/۰۶/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹آقای دکتر بسیار پزشک حاذق ، خوش برخورد،بطور کامل همه ی موارد را توضیح میدهند عمل آب مروارید دو چشم مادر من رو ایشون انجام دادند ،نتیجه عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۳راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۰برای خارش چشم و
۱۴۰۴/۰۹/۱۵برخورد خوب و معاینه ی دقیق
۱۴۰۳/۱۲/۱۹برداشتن پلک بالا و پایین
۱۴۰۳/۰۲/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۱استیگمات داشتم و پدر و مادر و دخترم رو هم معرفی کردم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰خانومم عمل لازک انجام دادند ممنون از اقای دکتر واقعا هزینه زیادی هم نگرفتند خیلی هم با انصاف هستند و همینطور خیلی هم کارشون درسته
۱۴۰۴/۰۶/۰۳در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۱کامل انجام نشد. نیاز به مراجعه مجدد ولی با حوصله بودند و مهربان.
۱۴۰۴/۰۵/۱۵معاینه و عینک، خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عمل پتوز چشم نتیجه خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۹تشخیص درست و صبوری
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عالی. با حوصله و خوش مشرب
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۲۸برای معاینهشم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴آب مروارید
۱۴۰۳/۰۲/۱۰عمل آب مروارید عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴چکاپ و نمره چشم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱خوبه کارسون
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دکتر بسیار چیره دست و مودب من کاملا راضی هستم و چندین نفر از اقوام را هم پیش ایشون فرستادم که همگی راضی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عفونت چشم،و به خوبی معاینه کردند
۱۴۰۳/۱۰/۱۲خیلی خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۱۵با عرض سلام نحوه برخورد منشی و پزشک بسیار عالی بود. تشخیص و دارو های متناسب تجویز شد مکان مطب هم در دسترس است. ممنون
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دکتر و منشی ایشون بسبار محترم هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۱۹از هر نظر عالی ، بسیار تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳با حوصله کامل همه چیو توضیح میدن و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۸تشخیص فوق العاده
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر خوش برخورد و صبور بودند اما از جای مطب (جای پارک) و محیطش بطور کلی زیاد راضی نبودم چون جا برای نشستن بسیار کم بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹ضعیفی چشم دخترم وتجویز عینک
۱۴۰۳/۱۰/۰۷بسیار دکتر خوب و خوش برخورد و متخصصی بودند
۱۴۰۴/۱۰/۱۶پزشک بسیار حاذفق و با مسولیتی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۸مشکل چشمم با دارویی ک ایشون نوشتن برطرف شد ، و خیلی با حوصله و دقیق هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۵بسیار دقیق
۱۴۰۴/۰۵/۱۱چشم بنده اب مروارید اورده بود ایشان واقعند عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۳۱عالی تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۱/۱۸دکتر بسیار با حوصله و خوشرو، چشم مادر منو معاینه کردن و به صورت کامل وضعیت چشمشون و نحوه استفاده از داروها رو توضیح دادند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۰با سلام و احترام . برای معاینه چشم مراجعه کردم با دقت و حوصله بررسی کردند آقای دکتر برای بیمار وقت می گذارند و باحوصله و خوش برخورد هستند .
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خیلی خوب چکاپ کردن خیلی با حوصله توضیحات کامل ارائه کردن با توجه به مشکل بیمار راه حل مناسب رو توصیه کردن در کل پزشک خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۸درود فراوان دکتر خوشرو با حوصله وبا تجربه با اینکه اولین بار بود ویزیت شدم خدمت ایشان ولی خیلی صمیمی و گرم برخورد داشتن سلامت ومانا باشند
۱۴۰۵/۰۳/۰۴تشخیص عالی اخلاق عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۰جراحی آب مروارید
۱۴۰۳/۱۰/۱۱دکتر با تجربه و
۱۴۰۴/۰۵/۲۶استیگامت
۱۴۰۳/۰۷/۱۰بسیار حاذق و دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۲۱لازکو بسیار بی نظیر بودن
۱۴۰۳/۱۰/۱۲