ایشان دکتر بسیار بااخلاق وکاربلد هستند خدا خیرشون بده مادر من باید عمل میشدند ولی به تشخیص ایشون با دارو خداراشکر دیگه احتیاجی به عمل ندارند والان هم مشکل یبوست وورم شکمشون کاملا حل شد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
بسیار دکتر حاذق و باسواد
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
فقط ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سلام خیلی عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
زخمهای دوازدهه و درمان دکتر آقاداوود خیلی نتیجه بخش بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
دکتر صبور با اطلاعات خوب اندوسکوپی انجام دادم راضی هستم
رفتاردرست وتخصصی عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۸فیشر خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱پلیپ روده
۱۴۰۳/۰۱/۱۵خیلی خوب هسکند
۱۴۰۳/۰۸/۱۹سلام تشخیص خوب وبرخورد خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۹برای کلونوسکوپی رفتم کارشون خوب بود مطب تمیز
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۴هر چی از آقایی آقای دکتر بگم کم گفتم. ایشان دکتر حاذق.خوش برخورد وباشخصیتی هستن.تشخیصشون هم عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷دکتر صبور و باسوادی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۰۵میکروب معده تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۳تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۲پزشک خوب و موقری هستند ویزیتش ۶۰۰ تومن بود
۱۴۰۵/۰۲/۳۰درود بسیار بسیار جناب دکتر باشخصیت هستند و درتشخیص و درمان بیماری بی نظیر هستند مانا باشند و سرفراز سپاس
۱۴۰۵/۰۱/۲۷تشخیص عالی و با صبر و حوصله به بیمار گوش میدهند
۱۴۰۴/۰۴/۰۱سلام من بیماری کولیت اولسراتیو دارم دکتر به خوبی تشخیص دادند الان کنترل شده خداروشکر خیلی بهترم دکتر واقعا باشخصیت و صبور و حاذق هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۸باسلام من راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴برخورد خوب و به حرف بیمار توجه داشتن .. هنوز دوره درمان کامل نشده تا نتیجه را بنویسم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵دکتر بسیار عالی تشخیصشون دقیق..خدا عمر باعزت بهشون بده ..منو خانوادم فقط پیش ایشون میریم
۱۴۰۴/۱۲/۱۰اندوسکوپی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳دکتر خوبی هستن من تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷سلام خیلی دکتر عالی بودن من یه جلسه رفتم پیششون دارو که برام تجویز کرد خیلی عالی بود خیلی ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۰۲مشکل معده اندوسکوپی تجویز شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۵تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۵کیسه صفرا
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بسیار بسیار عالی تقریبا مشکل همسرم کامل رفع شد
۱۴۰۵/۰۲/۲۹میکروب معده داشتم بازارهایی که بهم دادن مشکلم حل شد کارشون حرف نداره
۱۴۰۴/۰۲/۱۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۸تومور روده داشتم دوبارویزیت شدم بسیار خوش برخورد وباحوصله مشاوره بهم دادند .
۱۴۰۴/۰۲/۲۲مشکل کبدی داشتم باپیگیریای آقای دکترخداراشکرحادنبود
۱۴۰۴/۰۷/۰۶سیروز کبدی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶در حال درمان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶ایشان دکتر بسیار بااخلاق وکاربلد هستند خدا خیرشون بده مادر من باید عمل میشدند ولی به تشخیص ایشون با دارو خداراشکر دیگه احتیاجی به عمل ندارند والان هم مشکل یبوست وورم شکمشون کاملا حل شد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بسیار دکتر حاذق و باسواد
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۱۶فقط ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۵دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۳سلام خیلی عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۴زخمهای دوازدهه و درمان دکتر آقاداوود خیلی نتیجه بخش بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۶دکتر صبور با اطلاعات خوب اندوسکوپی انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۸دکتر بسیار با تجربه و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۱پزشک مادرم هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عااااااای
۱۴۰۴/۰۹/۰۱ایشون دکتر صبور و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار آگاه و حاذق و پاسخگو هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۸در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۸گوارشی.آزمایش نوشتن هنوز نشونشون ندادم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیارعالی وصبور باتشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۰معده درد عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۷میکروب معده تشخیص درست ودرمان عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دختر بیماری روده داشته تحت درمان میباشد
۱۴۰۴/۰۵/۲۴دکتر با اخلاق و کار بلدی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۶ماهههه ماه عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶نتیجه مثبت بوده
۱۴۰۳/۱۰/۱۴پزشکی با حوصله و توانا هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۸فعلا به نتی
۱۴۰۴/۰۱/۰۴دکتر فوقالعاده خوش برخورد، متین و با دانش هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۰۱تشخیص و درمان خپب
۱۴۰۳/۰۸/۱۶دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵خیلی آرام و با دقت
۱۴۰۳/۱۱/۱۵