پزشک دلسوز و ماهری هستن و بسیار با تجربه
از نظراخلاق ،راهنمایی و انصاف عالی هستن
خانم دکتر در کارشون حاذق هستند.
به سوالات کامل جواب دادن ومعاینه خوبی داشتن وخیلی باحوصله وبا اخلاق جواب سوالاتمو دادن
درود، ویزیت خانم دکتر بسیار عالی بود. با آرامش و صبر توضیحات رو منتقل و راهنمایی می کنند.
دکتر خوب و با حوصله ای هست و کارش هم خوبه
خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستند
بسیار مهربان و شکیبا هستند
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اندرزگو، خیابان برادران سلیمانی غربی، روبروی بن بست مرجان، پلاک ۱۰۲، طبقه دوم واحد ۱۲
پزشک دلسوز و ماهری هستن و بسیار با تجربه
۱۴۰۵/۰۳/۲۲از نظراخلاق ،راهنمایی و انصاف عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۹خانم دکتر در کارشون حاذق هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۷به سوالات کامل جواب دادن ومعاینه خوبی داشتن وخیلی باحوصله وبا اخلاق جواب سوالاتمو دادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۷درود، ویزیت خانم دکتر بسیار عالی بود. با آرامش و صبر توضیحات رو منتقل و راهنمایی می کنند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۳دکتر خوب و با حوصله ای هست و کارش هم خوبه
۱۴۰۲/۱۱/۳۰خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۵بسیار مهربان و شکیبا هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۴