خانم دکتر خیلی عالی هستند ممنونم ازشون عفونت مکرر داشتم که حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
خانم دکتر خیلی با سواد و مهربون و با سواد هستند و مشکلم حل شد. خیلی ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
بسیار کار درست و بااخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
دکتر خوبی هستن واقعا به دلم نشستن خیلی خوش برخوردن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
من میخوام بدونم پد الکلی ند درصد میتونه درد رو کاهش بده اصلا کاهش نمیده
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
مهربان و دلسوز و باحوصله
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
من مراقبت بارداری پیش خانم دکتر میرم،بسیار دقیق و با سواد هستند و بسیار برای بیمارشون وقت میذارن.من خیلی از انتخابم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
خانم دکتر بسیار حاذق و توانمند و در پروسه بارداری هر بار به مشکل میخوردم در دسترس و با آرامش پاسخگو بودند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
عمل سزارین عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
عالی عالی واقعا پزشک عالی و با تجربه و مهم تر از همه با اخلاق هستن ایشون من شبانه مراجعه کردم بهشون و حال بسیار بد ولی انقدر با حوصله کارهای منو انجام دادم و منو اروم کردن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
خیلی خوش روبا حوصله بودند
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
بسیار خوش برخورد، محترم، وقت زیادی برای بیمار صرف میکنند و در کارشان حرفه ای هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
من جراحی زیبایی پیش خانم دکتر انجام دادم و خیلی راضی هستم.از انتخابم راضی هستم
فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی دارای مدرک تکمیلی جراحی های زیبایی زنان عضو انجمن جراحان ایران جز پزشکان برتر سال ۱۴۰۰ تشخیص و درمان زگیل تناسلی واکسن hpv, کولپوسکوپی جراحی لابیاپلاستی وایتنینگ ناحیه ژنیتال
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۹خانم دکتر خیلی عالی هستند ممنونم ازشون عفونت مکرر داشتم که حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خانم دکتر خیلی با سواد و مهربون و با سواد هستند و مشکلم حل شد. خیلی ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۳بسیار کار درست و بااخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۲۰دکتر خوبی هستن واقعا به دلم نشستن خیلی خوش برخوردن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹من میخوام بدونم پد الکلی ند درصد میتونه درد رو کاهش بده اصلا کاهش نمیده
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷مهربان و دلسوز و باحوصله
۱۴۰۴/۰۶/۱۱من مراقبت بارداری پیش خانم دکتر میرم،بسیار دقیق و با سواد هستند و بسیار برای بیمارشون وقت میذارن.من خیلی از انتخابم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خانم دکتر بسیار حاذق و توانمند و در پروسه بارداری هر بار به مشکل میخوردم در دسترس و با آرامش پاسخگو بودند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عمل سزارین عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۳عالی عالی واقعا پزشک عالی و با تجربه و مهم تر از همه با اخلاق هستن ایشون من شبانه مراجعه کردم بهشون و حال بسیار بد ولی انقدر با حوصله کارهای منو انجام دادم و منو اروم کردن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۹خیلی خوش روبا حوصله بودند
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار خوش برخورد، محترم، وقت زیادی برای بیمار صرف میکنند و در کارشان حرفه ای هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۱من جراحی زیبایی پیش خانم دکتر انجام دادم و خیلی راضی هستم.از انتخابم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵