دکتر صبوری هستن و با معلومات.داروی زیاد الکی نمیدن و با حوصله به علت مراجعه بیمار گوش میدن.
دکتربسیار عالی و آگاهی هستند
درمان شدم
جوش داشتم،هنوز کامل رفع نشده ولی درحال درست شدنه
خوش برخورد کاردرست
دکتر بسیار حاذقی هستند
ایمنی بدنم پایین بود کل بدنم جوش زده بود دکتر خوبم کرد
مشکل جوش و آکنه و درمان ۹۰٪
عدم رضایت
عالی بود
دکتر خیلی خوب وکار بلدی هستن
بسیار پزشک خوش برخورد و با حوصله ای بودند .من فقط یکبار ویزیت شدم اما فکر میکنم تشخیص درست داشتن و مشکلم روبه بهبودی هستش.امیدوارم پایدار و موفق باشند
صورتم لک
لک داشتم مزوکردم خوب بودن
در حال درمان
اکزامای پوستی پیگیر ادامه درمان هستم
ریزش مو داشتم با داروهایی که خانم دکتر دادن درمان شدم
برای ناخون
ریزش موی سر،و لک صورت فعلا تحت درمانم
جوش صورت
فعلا تحت درمان هستم
خواهرمبابت مشکلات پوستی مراجعه کردند و خیلی راضی بودند
بسیارعالی و خوش برخورد
لکه پوستی خدارو شکر که باتشخیص استادنه ایشان کاملا خوب شد
بسیار عالی
احتمالا
عالییی هستن
پوستم جوش میزد
مشکل قارچی داشتم و برطرف کردند
علی خوش اخلاق
فعلا تحت درمان هستم.روند کار خوب بوده راضیم
عالیهدکارشون
ریزش مو
قارچ پا
بسیار خوش برخورد مهربان باسواد و مسلط به بیماری های پوست و مو
مثل همیشه عالی
بی نظیرن
عالییییی
درماتیت سبروئیک
قارچ پوستی
بهترین و خوش اخلاق ترین دکترهستن
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران، میدان صادقیه، بلوار کاشانی، بعد از بلوار اباذر، پلاک ۷۳، طبقه ۳، کلینیک تخصصی پوست و موی ترنم
دکتر صبوری هستن و با معلومات.داروی زیاد الکی نمیدن و با حوصله به علت مراجعه بیمار گوش میدن.
۱۴۰۳/۰۴/۱۲دکتربسیار عالی و آگاهی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۲درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵جوش داشتم،هنوز کامل رفع نشده ولی درحال درست شدنه
۱۴۰۳/۱۰/۱۰خوش برخورد کاردرست
۱۴۰۳/۰۱/۱۲دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۴ایمنی بدنم پایین بود کل بدنم جوش زده بود دکتر خوبم کرد
۱۴۰۴/۰۱/۲۷مشکل جوش و آکنه و درمان ۹۰٪
۱۴۰۲/۱۰/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۶دکتر خیلی خوب وکار بلدی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۲بسیار پزشک خوش برخورد و با حوصله ای بودند .من فقط یکبار ویزیت شدم اما فکر میکنم تشخیص درست داشتن و مشکلم روبه بهبودی هستش.امیدوارم پایدار و موفق باشند
۱۴۰۳/۰۴/۱۰صورتم لک
۱۴۰۳/۰۵/۱۲لک داشتم مزوکردم خوب بودن
۱۴۰۳/۰۴/۱۹در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۱اکزامای پوستی پیگیر ادامه درمان هستم
۱۴۰۳/۰۲/۱۹ریزش مو داشتم با داروهایی که خانم دکتر دادن درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸برای ناخون
۱۴۰۴/۰۸/۲۲ریزش موی سر،و لک صورت فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۳جوش صورت
۱۴۰۳/۰۴/۳۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰خواهرمبابت مشکلات پوستی مراجعه کردند و خیلی راضی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بسیارعالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۵/۰۲لکه پوستی خدارو شکر که باتشخیص استادنه ایشان کاملا خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳احتمالا
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عالییی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹پوستم جوش میزد
۱۴۰۳/۰۷/۱۹مشکل قارچی داشتم و برطرف کردند
۱۴۰۴/۰۱/۲۶علی خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۲۱فعلا تحت درمان هستم.روند کار خوب بوده راضیم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عالیهدکارشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۵ریزش مو
۱۴۰۴/۰۴/۰۸قارچ پا
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار خوش برخورد مهربان باسواد و مسلط به بیماری های پوست و مو
۱۴۰۴/۱۱/۱۹مثل همیشه عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۴بی نظیرن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶عالییییی
۱۴۰۳/۰۶/۰۸درماتیت سبروئیک
۱۴۰۲/۱۲/۰۵قارچ پوستی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بهترین و خوش اخلاق ترین دکترهستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۴