بسیار دکتر حاذق و عالی و خوبی هستن و تشخیص درست و با حوصله و اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
با سلام
بسیار دکتر با اخلاق و صبور و با تجربه و دانشی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۵
پسر من رباط صلیبی پاره کرده بود دکتر محسن استوار زحمت کشیدن عملش کردن حدود ۲۵ روز پیش خیلی حالش خوبه خدارو شکر از دکتر نهایت تشکر دارم
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
عمل پروتز زانو
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
دکتر سال 96دکتر معتمد نظام استان زاهدان بودند من سرباز بودم در یک اتفاق زانوم نابود شد یعنی تاندن رباط ای سی ال پی سی ال همه چی پاره شده بود دکتر مثل یک فرشته ت راه من قرار گرفت زانوم بیمارستان پیامبراعظم زاهدان جراحی کردن الان بعد 8سال دارم راحت زندگی میکنم خلاصه امروز روز مرد بود خاستم بگم ت یکی از بهترین مردای ایرانی ایشالاه همیشه خودت خانوادت شادو خرم باشین روز مرد هم مبارک ️️️️
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
سلام من عمل مینیسک در بیمارستان خانواده ارتش انجام دادم و بسیار راضی هستم از دکتر بابت عمل خوب و الان در حال فیزیوتراپی هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
عاااالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
عالی و محترم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
ایشان بسیار بااخلاق هستند و برای بیمار و معاینه دقیق وقت میگذارند. ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
جراحی رباط صلیبی داشتم و کارشون درسته واقعا
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
پارگی رباط صلیبی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
سلام و عرض ادب.من رفتم بیمارستان خانواده ارتش آقای محسن استوار معرفی کردند رفتم مطب خصوصی خیلی رفتار محترمانه و احترام به بیمار میگذاشتند.کار درست و فوق حرفه ای در جراحی زانو و مفاصل هستن. بنده از قم رفته بودم مطب ایشان .واقعا بهترین دکتر که دیدم آقای محسن استوار هستن. انشالله همیشه موفق و سلامت سربلند باشند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
عالیییییییی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
بسیار مهربان و با ادب
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
جراحی انگشت دست
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
پزشک حاذق با حوصله و با اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
عالی حرفه ای کار بلد
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
سلام رباط عمل کردم بسیار عمل خوب و دکتر بسیار عالی و درجه یکی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
عمل زانو خیلی دکتر خوبی هستند .ولی برخوردش با مراجعه کننده خوب نیست خصوصا تو بیمارستان خانواده اصلا نمیشه ازش سئوال کرد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
دکترخوبی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
مسیله درد وتورم زانو داشت سه ماه فزیوتراپی تجویز فرمودند وبعد این مدت دوباره خدمتشون خواهم رسید
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
جراحی زانوی مادرم
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
پارگی رباط طلبی رباط bcL و منیسک را داشتم که با عمل الان خیلی بهترم و ۵ ماه هست که عمل کردم
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
سلام من سه روز پیش عمل ACL انجام دادم دکتر استوار زحمتشو کشید بسیار دکتر با اخلاق و کار بلدی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
فرزندم. را تازه عمل جراحی کرده خوش بر خورد و بسیار به شرایط بیمار از نظر رفتاری ومالی اهمیت می دهند
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
بسیاررررررر دکتر حاذق و خوبی هستن تشخیص بسیار عالی با حوصله و خوب مادر من درد لگن داشتن اصلا نمیتونستن راه برن ایشون با یه نسخه خوبشون کردن در صورتیکه دکترهای دیگه اصلا
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
بد نبود
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
عمل جراحی رباط صلیبی و مینیسک
۱۴۰۴/۰۲/۰۵
عالی دلسوز و پزشک حاذق
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
سلام بسیار دکتر کاربلد هستن و صبور وشنونده خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
رباط صلیبی
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
دکتردرجه۱ وکاردرست
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
عمل پارگی رباط زانوی دخترم بسیاااار دکتر عالی باحوصله و باشخصیت وکاربلد خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
دکتر بسیار
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
Acl عمل کردم میخام ببینم کی باید برم فیزیوتراپی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
دکتری با اخلاق ، کاربلد ، و حرفهای در زمینه ارتوپدی میباشد
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
بسیار با شخصیت و متخصص
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
جراحی زنووالگوم،
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
خوب وخوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
عالی ترین دکتر برای زانو
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
مشکل پارگی رباط صلیبی و مینیسک زانو ی راست داشتم به دکتر مراجعه کردم آقای دکتر با حوصله و با دقت زانوم رو معاینه کردند و در کنار ام آر آی رو هم با دقت بسیار زیاد بررسی کردند و مفصل به بنده توضیح دادند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
عالییییییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
بهترین جراح ارتوپد و الخصوص زانو
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
با سعه صدر معاینه کردن ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
پنجه طلا
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
برای زانودرد مادرم را بردم
از نتیجه کرش راضی بودم
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
بسیاررعالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
بهترین دکتر در جراحی زانو
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
پاو جراحی کردن . پنجه طلان
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
بسیار آدم باسواد و خوبی بودند
با تشکر از ایشان
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
سلام وقت بخیر، فعلا هنوز ویزیت توسط دکتر انجام نگرفته ام
بنده دکتر محسن استوار، متولد سال ۱۳۶۲ متخصص و جراح ارتوپدی و فلوشیپ فوق تخصصی جراحی زانو، آرتروپلاستی، آرتروسکوپی و آسیب های ورزشی می باشم. فارغ التحصیلی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و رتبه برتر آزمون بورد ارتوپدی کشور از جمله افتخارات تحصیلی من می باشند. مهارت خود را با تجربه ۱۵ سال سابقه کار در زمینه ارتوپدی کسب کرده ام. با افتخار در خدمت شما عزیزان برای درمان تان هستم.
متخصص ارتوپدی ،فوق تخصص جراحی زانو و آسیب های ورزشی و تعویض مفصل
تهرانخیابان شریعتی بالاتر از میرداماد [جنب مترو شریعتی]کوچه فلسفی پلاک یک ساختمان هامون طبقه سوم واحد هفت
روزهای ویزیت سه شنبههاعصر از ساعت چهار الی هشتروزهای یکشنبه از ساعت چهار تا شش عصر
عمل رباط صلیبی فوق العاده
۱۴۰۳/۱۰/۱۱تعویض مفصل زانو
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر خوب و کار بلدی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۵...........
۱۴۰۲/۰۸/۰۵بسیار دکتر حاذق و عالی و خوبی هستن و تشخیص درست و با حوصله و اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۳۱با سلام بسیار دکتر با اخلاق و صبور و با تجربه و دانشی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۵پسر من رباط صلیبی پاره کرده بود دکتر محسن استوار زحمت کشیدن عملش کردن حدود ۲۵ روز پیش خیلی حالش خوبه خدارو شکر از دکتر نهایت تشکر دارم
۱۴۰۳/۰۸/۳۰عمل پروتز زانو
۱۴۰۳/۱۲/۱۶دکتر سال 96دکتر معتمد نظام استان زاهدان بودند من سرباز بودم در یک اتفاق زانوم نابود شد یعنی تاندن رباط ای سی ال پی سی ال همه چی پاره شده بود دکتر مثل یک فرشته ت راه من قرار گرفت زانوم بیمارستان پیامبراعظم زاهدان جراحی کردن الان بعد 8سال دارم راحت زندگی میکنم خلاصه امروز روز مرد بود خاستم بگم ت یکی از بهترین مردای ایرانی ایشالاه همیشه خودت خانوادت شادو خرم باشین روز مرد هم مبارک ️️️️
۱۴۰۴/۱۰/۱۳سلام من عمل مینیسک در بیمارستان خانواده ارتش انجام دادم و بسیار راضی هستم از دکتر بابت عمل خوب و الان در حال فیزیوتراپی هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عاااالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۰عالی و محترم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱ایشان بسیار بااخلاق هستند و برای بیمار و معاینه دقیق وقت میگذارند. ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۱۹جراحی رباط صلیبی داشتم و کارشون درسته واقعا
۱۴۰۴/۰۳/۱۸پارگی رباط صلیبی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴سلام و عرض ادب.من رفتم بیمارستان خانواده ارتش آقای محسن استوار معرفی کردند رفتم مطب خصوصی خیلی رفتار محترمانه و احترام به بیمار میگذاشتند.کار درست و فوق حرفه ای در جراحی زانو و مفاصل هستن. بنده از قم رفته بودم مطب ایشان .واقعا بهترین دکتر که دیدم آقای محسن استوار هستن. انشالله همیشه موفق و سلامت سربلند باشند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عالیییییییی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بسیار مهربان و با ادب
۱۴۰۴/۰۵/۱۴جراحی انگشت دست
۱۴۰۴/۰۵/۲۱پزشک حاذق با حوصله و با اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۲۴عالی حرفه ای کار بلد
۱۴۰۴/۰۱/۱۶سلام رباط عمل کردم بسیار عمل خوب و دکتر بسیار عالی و درجه یکی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عمل زانو خیلی دکتر خوبی هستند .ولی برخوردش با مراجعه کننده خوب نیست خصوصا تو بیمارستان خانواده اصلا نمیشه ازش سئوال کرد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکترخوبی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲مسیله درد وتورم زانو داشت سه ماه فزیوتراپی تجویز فرمودند وبعد این مدت دوباره خدمتشون خواهم رسید
۱۴۰۳/۱۲/۱۰جراحی زانوی مادرم
۱۴۰۳/۰۸/۲۹پارگی رباط طلبی رباط bcL و منیسک را داشتم که با عمل الان خیلی بهترم و ۵ ماه هست که عمل کردم
۱۴۰۲/۰۹/۲۰سلام من سه روز پیش عمل ACL انجام دادم دکتر استوار زحمتشو کشید بسیار دکتر با اخلاق و کار بلدی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۲فرزندم. را تازه عمل جراحی کرده خوش بر خورد و بسیار به شرایط بیمار از نظر رفتاری ومالی اهمیت می دهند
۱۴۰۲/۱۲/۱۵بسیاررررررر دکتر حاذق و خوبی هستن تشخیص بسیار عالی با حوصله و خوب مادر من درد لگن داشتن اصلا نمیتونستن راه برن ایشون با یه نسخه خوبشون کردن در صورتیکه دکترهای دیگه اصلا
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بد نبود
۱۴۰۳/۱۱/۰۳عمل جراحی رباط صلیبی و مینیسک
۱۴۰۴/۰۲/۰۵عالی دلسوز و پزشک حاذق
۱۴۰۴/۱۰/۱۶سلام بسیار دکتر کاربلد هستن و صبور وشنونده خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۸رباط صلیبی
۱۴۰۳/۱۱/۱۱دکتردرجه۱ وکاردرست
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عمل پارگی رباط زانوی دخترم بسیاااار دکتر عالی باحوصله و باشخصیت وکاربلد خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دکتر بسیار
۱۴۰۳/۱۲/۲۹Acl عمل کردم میخام ببینم کی باید برم فیزیوتراپی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹دکتری با اخلاق ، کاربلد ، و حرفهای در زمینه ارتوپدی میباشد
۱۴۰۳/۰۹/۰۳بسیار با شخصیت و متخصص
۱۴۰۴/۰۸/۰۹جراحی زنووالگوم،
۱۴۰۴/۰۱/۱۷خوب وخوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۹/۰۵عالی ترین دکتر برای زانو
۱۴۰۳/۱۰/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵مشکل پارگی رباط صلیبی و مینیسک زانو ی راست داشتم به دکتر مراجعه کردم آقای دکتر با حوصله و با دقت زانوم رو معاینه کردند و در کنار ام آر آی رو هم با دقت بسیار زیاد بررسی کردند و مفصل به بنده توضیح دادند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۳عالییییییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بهترین جراح ارتوپد و الخصوص زانو
۱۴۰۳/۰۹/۲۴با سعه صدر معاینه کردن ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۲پنجه طلا
۱۴۰۴/۰۷/۲۳برای زانودرد مادرم را بردم از نتیجه کرش راضی بودم
۱۴۰۲/۰۸/۰۲بسیاررعالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بهترین دکتر در جراحی زانو
۱۴۰۴/۰۲/۱۹پاو جراحی کردن . پنجه طلان
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بسیار آدم باسواد و خوبی بودند با تشکر از ایشان
۱۴۰۴/۰۸/۱۲سلام وقت بخیر، فعلا هنوز ویزیت توسط دکتر انجام نگرفته ام
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بسیار با دانش
۱۴۰۴/۰۱/۱۶