خوب است
دکتر خو
عالی بود
بسیار با حوصله و عالی
عدم رضایت
میگرن سینوزیت دارم فعلا دارم درمان میشم
پنیک کنترل شد
عالی هستند
واقعا دکترخوبی
دکتر خوبی هست
خیلی خوب بود
دکتر عالی و مهربان
دکتر عالی هستند ،تشخصیش فوق العاده بود
کمر درد شدید و دیسک کمر در چهار ناحیه از ستون فقرات.بعد از یک جلسه ویزیت و ورزش و دارو بهبودی ۸۰ درصدی.
در حال درمان
گزگز سر انگشتان دست و مشکل در بلع داشتم.....خانم دکتری باسواد ، مهربان و اخلاق خوب
ام آر آی نوشت
بسیار عالی
دکتر بسیار با حوصله و خوش اخلاق هستن و حسابی وقت میزارن. در مورد من تشخیصشون درست بود
مادر من سکته مغزی کرده و در مراجعاتش به دکتر بهتر شده
فقط ویزیت شدم وmri خواستن برای نشان دادن جواب مراجعه میکنم
اسپاسم
هنوز به نتیجه نهایی نرسیده ایم
دکتر عال
خوب بود
عالی واقعا متخصص. با انصاف . خوش برخورد
پسرم میگرن داشت بایک نسخه درمان شد
خیلی دکتر
عااالی
نمیدانم
به توچه
بسیار عالی و مجرب
خیلی راضی هستم
سردرد داره
میگرن دارم ایشون با تجویز دوتا قرص کنترلش کردن
بسیار دکتر کاربلد و توانا ،برای بیماران وقت و ارزش میدن
سلام و خداقوت عالی وحاذق
دکتر دقیق وباخلاق هستند
سلام عرض ادب احترام خدایی خیلی دکتر عالی هستش حرف نداره ان شاالله موفق باشد
واقعا دکتر خوب خوش اخلاق بودند
دکتر عالی
سلام.تا به حالا خوب پیش اومدیم.البته من تازه وارد هستم.ممنونم ازش
دکتر خوبی هستند
عال بود
سلام خیلی دکتر خوبی لست
هنوز یه
دیسک کمر. تحت درمانم
عالی با خوش برخورد
در حال درمان هستم
خیلی عالی
مشاوره گرفتم ازشون
ازشون راضی ام
دیسک کمر
با سلام عالی
سلام و درود به خانم دکتر پارلا توحیدی که واقعا خوش برخورد و خوش اخلاق هستند و الآن هم که تحت درمان هستم.
کاربلد خوش اخلاق
آلزایمر و برای بار دوم میخوایم بریم
تحت درمانم
خیلی خوبن
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
پاستور جدید- تقاطع جبار نائب به سمت طالقانی- رو به روی ساختمان پردیس- ساختمان بهنام- طبقه ۴
خوب است
۱۴۰۳/۰۵/۱۳دکتر خو
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۰بسیار با حوصله و عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۱میگرن سینوزیت دارم فعلا دارم درمان میشم
۱۴۰۲/۰۵/۳۰پنیک کنترل شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲واقعا دکترخوبی
۱۴۰۳/۱۰/۱۰دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۲/۰۵خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۱دکتر عالی و مهربان
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر عالی هستند ،تشخصیش فوق العاده بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۱کمر درد شدید و دیسک کمر در چهار ناحیه از ستون فقرات.بعد از یک جلسه ویزیت و ورزش و دارو بهبودی ۸۰ درصدی.
۱۴۰۳/۰۶/۲۸در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۳۰گزگز سر انگشتان دست و مشکل در بلع داشتم.....خانم دکتری باسواد ، مهربان و اخلاق خوب
۱۴۰۲/۰۵/۲۴ام آر آی نوشت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۳دکتر بسیار با حوصله و خوش اخلاق هستن و حسابی وقت میزارن. در مورد من تشخیصشون درست بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۳مادر من سکته مغزی کرده و در مراجعاتش به دکتر بهتر شده
۱۴۰۳/۱۲/۱۱فقط ویزیت شدم وmri خواستن برای نشان دادن جواب مراجعه میکنم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰اسپاسم
۱۴۰۳/۰۹/۳۰هنوز به نتیجه نهایی نرسیده ایم
۱۴۰۲/۰۹/۲۷دکتر عال
۱۴۰۳/۰۳/۱۹خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عالی واقعا متخصص. با انصاف . خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۲۷پسرم میگرن داشت بایک نسخه درمان شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۶خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عااالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۱نمیدانم
۱۴۰۲/۰۶/۰۲به توچه
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بسیار عالی و مجرب
۱۴۰۳/۰۴/۱۶خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۱/۰۵سردرد داره
۱۴۰۳/۱۲/۰۳میگرن دارم ایشون با تجویز دوتا قرص کنترلش کردن
۱۴۰۳/۰۲/۰۱بسیار دکتر کاربلد و توانا ،برای بیماران وقت و ارزش میدن
۱۴۰۴/۱۱/۰۱سلام و خداقوت عالی وحاذق
۱۴۰۴/۰۱/۲۹دکتر دقیق وباخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵سلام عرض ادب احترام خدایی خیلی دکتر عالی هستش حرف نداره ان شاالله موفق باشد
۱۴۰۴/۱۰/۱۵واقعا دکتر خوب خوش اخلاق بودند
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱سلام.تا به حالا خوب پیش اومدیم.البته من تازه وارد هستم.ممنونم ازش
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۰عال بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۵سلام خیلی دکتر خوبی لست
۱۴۰۴/۰۶/۲۳هنوز یه
۱۴۰۳/۰۲/۱۸دیسک کمر. تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۴/۲۵عالی با خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۲/۲۵در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸مشاوره گرفتم ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۵ازشون راضی ام
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۲/۲۳با سلام عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵سلام و درود به خانم دکتر پارلا توحیدی که واقعا خوش برخورد و خوش اخلاق هستند و الآن هم که تحت درمان هستم.
۱۴۰۳/۰۴/۱۹کاربلد خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۰۸آلزایمر و برای بار دوم میخوایم بریم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۳خیلی خوبن
۱۴۰۳/۰۸/۰۴دکتر خو
۱۴۰۳/۰۸/۰۲