ارتودنسی دو فک انجام دادم خیلی راضی بودم صفر تا صد رو خود خانم دکتر انجام دادن مثل جاهای دیگه به دستیار نمیسپارند
۱۴۰۲/۰۷/۲۳
مشاوره انجام دادم عاااالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
نگهدارنده بعد از ارتودنسی گذاشتم عالی هست
۱۴۰۲/۰۸/۰۵
دندانهای جلویی کج بودن و خیلی سریع مرتب شدن
۱۴۰۲/۰۳/۰۵
خیلی عالی و من از درمانم خیلی راضی بودم و بسیار با حوصله بودند ممنونم از ایشان
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
جلوزده بودن فک نتیجه عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
بسیار عالی .ارتودنسی شفاف انجام دادم
۱۴۰۳/۰۱/۲۴
کاملا از درمانم راضی هستم نتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۰
دندون نهفته داشتم خیلی راضی بودم بسیار دکتر خوش برخورد و مهربانی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۵
نامرتبی دندان داشتم خیلی عالی نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
بسیار عالی و با دقت کار میکنن خودشون انجام میدن و خیلی هم خوش اخلاق هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
ارتودنسی فک پایین انجام دادم خیلی سریع نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
با حوصله مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
ارتونسی شفاف انجام دادم و سریع نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
برای نامرتبی شدید دندان هایم مراجعه کردم و از نتیجه درمان توسط خانم دکتر بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
ارتودنسی فک بالا انجام دادم و از نتیجه بسیار راضی هستم.با گذشت ۳سال تغییری هم نداشت
۱۴۰۲/۰۲/۲۵
مشکل در هم ریختگی دندان داشتم که با ارتودونسی،عالی شدم.ممنونم
۱۴۰۲/۰۲/۲۶
دندان های نامرتب
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
ارتودنسی انجام دادم خیلی از نتیجه راضی هستم
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
ارتودنسی متحرک برای فرزندم انجام شد و از نتبجه راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
ارتودنسی برای دخترم انجام شد دندان بسیار کج داشت خیلی خوب شد خانم دکتر با سواد و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
اخلاق فوقالعاده عالی وکارشون تمیزوبادقت کامل بود من واقعا راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۲۶
دندان نهفته داشتم خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۷/۲۲
برای مشکل جلو زدگی دندان ها مراجعه کردم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
نا مرتبی شدید دندان در هر دو فک داشتم که توسط ایشان انجام دادم برای من اهمیت داشت که خودشان همه کارها را انجام میدادن و به دستیار نمیدادند خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
مشکل نامرتبی دندان های فک بالا و پایین با ارتودنسی نتیجه عالی گرفتم خانم دکتر عالی هستن ازشون ممنونم واقعا
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
بهترین دکتر اطفال ایلام
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
بسیار دکتر مهربان و مسلط یه کارشون و لینکه خودشون تمام کارهارو انجام میدن و به دستیار نمیدن خیلی ارزشمند هست
ارتودنسی دو فک انجام دادم خیلی راضی بودم صفر تا صد رو خود خانم دکتر انجام دادن مثل جاهای دیگه به دستیار نمیسپارند
۱۴۰۲/۰۷/۲۳مشاوره انجام دادم عاااالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۲۹نگهدارنده بعد از ارتودنسی گذاشتم عالی هست
۱۴۰۲/۰۸/۰۵دندانهای جلویی کج بودن و خیلی سریع مرتب شدن
۱۴۰۲/۰۳/۰۵خیلی عالی و من از درمانم خیلی راضی بودم و بسیار با حوصله بودند ممنونم از ایشان
۱۴۰۲/۱۰/۲۶جلوزده بودن فک نتیجه عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۲بسیار عالی .ارتودنسی شفاف انجام دادم
۱۴۰۳/۰۱/۲۴کاملا از درمانم راضی هستم نتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۰دندون نهفته داشتم خیلی راضی بودم بسیار دکتر خوش برخورد و مهربانی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۵نامرتبی دندان داشتم خیلی عالی نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۵/۱۸بسیار عالی و با دقت کار میکنن خودشون انجام میدن و خیلی هم خوش اخلاق هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۷ارتودنسی فک پایین انجام دادم خیلی سریع نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷با حوصله مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۰۵ارتونسی شفاف انجام دادم و سریع نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۵/۱۸برای نامرتبی شدید دندان هایم مراجعه کردم و از نتیجه درمان توسط خانم دکتر بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۲۴ارتودنسی فک بالا انجام دادم و از نتیجه بسیار راضی هستم.با گذشت ۳سال تغییری هم نداشت
۱۴۰۲/۰۲/۲۵مشکل در هم ریختگی دندان داشتم که با ارتودونسی،عالی شدم.ممنونم
۱۴۰۲/۰۲/۲۶دندان های نامرتب
۱۴۰۲/۱۰/۱۴ارتودنسی انجام دادم خیلی از نتیجه راضی هستم
۱۴۰۲/۰۷/۲۴ارتودنسی متحرک برای فرزندم انجام شد و از نتبجه راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۱۸ارتودنسی برای دخترم انجام شد دندان بسیار کج داشت خیلی خوب شد خانم دکتر با سواد و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۱۸اخلاق فوقالعاده عالی وکارشون تمیزوبادقت کامل بود من واقعا راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۲۶دندان نهفته داشتم خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۷/۲۲برای مشکل جلو زدگی دندان ها مراجعه کردم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۱۰/۱۴نا مرتبی شدید دندان در هر دو فک داشتم که توسط ایشان انجام دادم برای من اهمیت داشت که خودشان همه کارها را انجام میدادن و به دستیار نمیدادند خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۱۰/۲۶مشکل نامرتبی دندان های فک بالا و پایین با ارتودنسی نتیجه عالی گرفتم خانم دکتر عالی هستن ازشون ممنونم واقعا
۱۴۰۲/۱۰/۱۴بهترین دکتر اطفال ایلام
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار دکتر مهربان و مسلط یه کارشون و لینکه خودشون تمام کارهارو انجام میدن و به دستیار نمیدن خیلی ارزشمند هست
۱۴۰۲/۰۹/۱۱