خوب بود
برای لاغری دخترم رفتم فعلا نتیجه نگرفتم
چاق بودم
کاهش وزن
من 3ماه زیرنظرشون هستم واقعا عالی جواب داد
فعلا اول دوره
خوب ومهربد
خیلی خوب
بسیاردک
عالی بود
خوب هست
فوق العادست کارشون
راضی بودم بسیار عالی و خوش برخورد
وزنم زیاد بود و از شدت اضافه وزن زانو درد داشتم توی ۳ ماه با رژیم و دستگاه های لاغری کمک کردن ۱۲ کیلو کم کنم از ۸۵ شدم ۷۳ و البته الان هنوز توی رژیمم.
برای کاهش وزن
سلام. با دانش است...
بسیار عالی هستن
درحال درمان هستم
رژیم لاغری قابل اجرا بود
بسیارعالی
برای کاهش وزن مراجعه کردم و الان تو دوره تربت هستم و رضایت کامل دارم
برای کاهش
هنوز نرفتم
بسیار عالی و با سواد
خیلی خونگرم و عالی و خوش برخورد بودن ایشالا ک نتیجه خوبی از کار ایشون بگیرم برای
عالی ، بسیار حرفه ای و کار درست
برای افزایش وزن کودکم مراجعه کردم خوب بود
بسیار صبور و کاربلد
از همه ب
ورییییییییی۲۰
۱۵ کیلو کاهش وزن در سه ماه با دستگاه لاغری و رژیم
برای چاقی
با حوصله وصبور است
درود همه چی عالی بود. عالی و با حوصله
خیلی عالی
خوب بود ولی پیتونیت بهتر باشه
سلام واقعا عالی هستن من توی ۴ماه ۱۹کیلو کم کردم واقعا راضی ام ازشون خیلی مهربون و خوش اخلاق هستن
باسلام
20کیلو اضافه وزن که به لطف داره بر طرف میشه
در حال رژیمم
برای لاغری مراجعه کردم وکارش خوب بود
دخترم اضافه وزن داشتم الان یه ماهه بردم پیشش واقعا خیلی تغیر کرده
اضافه وزن
با حوصله و کاربلد
عالی بود هم محیط مطب هم رفتار خود
عدم رضایت
قند مادرم تا حدودی تنظیم شدن
برای لاغری
تازه رفتم ولی بسیار با اخلاق هستن
عالیه من که دارم نتیجه میگیرم.
عالی تو دوماه۱۶ کیلو کاهش وزن
بی اشتهای
بسیار عالی
از برای برخورد محترمانه وقت گذاشتن و پیگیری شون بینهایت ممنونم خدا رو شکر زیر نظر وزنی که میخاسم رو اضاف کردم ای کاش زودتر با اشنا میشدم
من یک دوره اومدم و ۴کلیو تو دوره اول کم کردم عالی بود
خوبن فعلا تازه رفتم ایشون برنامه اشون خوبه احساس گرسنگی ندارم داروهای که هم میدن خیلی خوبه فقط بقیه اش بستگی به خود فرد داره
من اولین جلسه رو پیشتون دارم ولی دوستانه که قبلا پیشتون بودن بسیار از کارشون راضی هستن
بسیار محترم و با فرهنگ ، خیلی خوب توضیح دادن مسائل و مشکلاتو ، و خیلی خوب به ما راهکار دادن ممنونم ازشون
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان آفرینش شمالی، جنب پاساژ سعید، بن بست صفا، پلاک ۱۱، واحد ۱، طبقه اول
خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۲برای لاغری دخترم رفتم فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۹چاق بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۸/۲۹من 3ماه زیرنظرشون هستم واقعا عالی جواب داد
۱۴۰۵/۰۳/۲۳فعلا اول دوره
۱۴۰۴/۰۳/۲۹خوب ومهربد
۱۴۰۴/۰۴/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۲۱بسیاردک
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۷خوب هست
۱۴۰۳/۰۶/۱۶فوق العادست کارشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۸راضی بودم بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۱/۱۲/۲۴وزنم زیاد بود و از شدت اضافه وزن زانو درد داشتم توی ۳ ماه با رژیم و دستگاه های لاغری کمک کردن ۱۲ کیلو کم کنم از ۸۵ شدم ۷۳ و البته الان هنوز توی رژیمم.
۱۴۰۱/۱۰/۲۸برای کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴سلام. با دانش است...
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱رژیم لاغری قابل اجرا بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۳بسیارعالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۹برای کاهش وزن مراجعه کردم و الان تو دوره تربت هستم و رضایت کامل دارم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳برای کاهش
۱۴۰۴/۰۸/۰۳کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۸/۳۰هنوز نرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بسیار عالی و با سواد
۱۴۰۳/۰۷/۲۷خیلی خونگرم و عالی و خوش برخورد بودن ایشالا ک نتیجه خوبی از کار ایشون بگیرم برای
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عالی ، بسیار حرفه ای و کار درست
۱۴۰۳/۱۱/۰۱برای افزایش وزن کودکم مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بسیار صبور و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۳۰از همه ب
۱۴۰۴/۰۴/۲۲ورییییییییی۲۰
۱۴۰۴/۰۸/۱۸۱۵ کیلو کاهش وزن در سه ماه با دستگاه لاغری و رژیم
۱۴۰۱/۱۰/۲۰برای چاقی
۱۴۰۴/۰۴/۱۳با حوصله وصبور است
۱۴۰۴/۰۸/۲۱درود همه چی عالی بود. عالی و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱خوب بود ولی پیتونیت بهتر باشه
۱۴۰۴/۰۳/۱۳سلام واقعا عالی هستن من توی ۴ماه ۱۹کیلو کم کردم واقعا راضی ام ازشون خیلی مهربون و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۳باسلام
۱۴۰۳/۱۱/۱۶20کیلو اضافه وزن که به لطف داره بر طرف میشه
۱۴۰۳/۰۹/۱۳در حال رژیمم
۱۴۰۳/۰۸/۳۰برای لاغری مراجعه کردم وکارش خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۲دخترم اضافه وزن داشتم الان یه ماهه بردم پیشش واقعا خیلی تغیر کرده
۱۴۰۳/۱۱/۲۷اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۳/۲۱با حوصله و کاربلد
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عالی بود هم محیط مطب هم رفتار خود
۱۴۰۱/۱۰/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۶قند مادرم تا حدودی تنظیم شدن
۱۴۰۳/۰۷/۲۹برای لاغری
۱۴۰۳/۱۱/۲۴تازه رفتم ولی بسیار با اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۸اضافه وزن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عالیه من که دارم نتیجه میگیرم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عالی تو دوماه۱۶ کیلو کاهش وزن
۱۴۰۳/۰۴/۲۹بی اشتهای
۱۴۰۳/۱۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۸از برای برخورد محترمانه وقت گذاشتن و پیگیری شون بینهایت ممنونم خدا رو شکر زیر نظر وزنی که میخاسم رو اضاف کردم ای کاش زودتر با اشنا میشدم
۱۴۰۲/۰۵/۱۷من یک دوره اومدم و ۴کلیو تو دوره اول کم کردم عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۵خوبن فعلا تازه رفتم ایشون برنامه اشون خوبه احساس گرسنگی ندارم داروهای که هم میدن خیلی خوبه فقط بقیه اش بستگی به خود فرد داره
۱۴۰۴/۱۱/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۳من اولین جلسه رو پیشتون دارم ولی دوستانه که قبلا پیشتون بودن بسیار از کارشون راضی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بسیار محترم و با فرهنگ ، خیلی خوب توضیح دادن مسائل و مشکلاتو ، و خیلی خوب به ما راهکار دادن ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۰