۹۳ نفر
سید ابوالفضل آذریان

سید ابوالفضل آذریان

تغذیه و رژیم درمانی

کارشناس‌ارشد شماره نظام: ۱۰۰۲۹
۸۹ نفر

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

برای لاغری دخترم رفتم فعلا نتیجه نگرفتم

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

چاق بودم

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

کاهش وزن

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

من 3ماه زیرنظرشون هستم واقعا عالی جواب داد

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

فعلا اول دوره

۱۴۰۴/۰۳/۲۹

خوب ومهربد

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

بسیاردک

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

خوب هست

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

فوق العادست کارشون

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

راضی بودم بسیار عالی و خوش برخورد

۱۴۰۱/۱۲/۲۴

وزنم زیاد بود و از شدت اضافه وزن زانو درد داشتم توی ۳ ماه با رژیم و دستگاه های لاغری کمک کردن ۱۲ کیلو کم کنم از ۸۵ شدم ۷۳ و البته الان هنوز توی رژیمم.

۱۴۰۱/۱۰/۲۸

برای کاهش وزن

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

سلام. با دانش است...

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

بسیار عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

درحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

رژیم لاغری قابل اجرا بود

۱۴۰۳/۰۳/۲۳

بسیارعالی

۱۴۰۲/۰۸/۰۹

برای کاهش وزن مراجعه کردم و الان تو دوره تربت هستم و رضایت کامل دارم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

برای کاهش

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

کاهش وزن

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

هنوز نرفتم

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

بسیار عالی و با سواد

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

خیلی خونگرم و عالی و خوش برخورد بودن ایشالا ک نتیجه خوبی از کار ایشون بگیرم برای

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

عالی ، بسیار حرفه ای و کار درست

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

برای افزایش وزن کودکم مراجعه کردم خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

بسیار صبور و کاربلد

۱۴۰۳/۰۸/۳۰

از همه ب

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

ورییییییییی۲۰

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

۱۵ کیلو کاهش وزن در سه ماه با دستگاه لاغری و رژیم

۱۴۰۱/۱۰/۲۰

برای چاقی

۱۴۰۴/۰۴/۱۳

با حوصله وصبور است

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

درود همه چی عالی بود. عالی و با حوصله

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

خوب بود ولی پیتونیت بهتر باشه

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

سلام واقعا عالی هستن من توی ۴ماه ۱۹کیلو کم کردم واقعا راضی ام ازشون خیلی مهربون و خوش اخلاق هستن

۱۴۰۴/۱۱/۰۳

باسلام

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

20کیلو اضافه وزن که به لطف داره بر طرف میشه

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

در حال رژیمم

۱۴۰۳/۰۸/۳۰

برای لاغری مراجعه کردم وکارش خوب بود

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

دخترم اضافه وزن داشتم الان یه ماهه بردم پیشش واقعا خیلی تغیر کرده

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

اضافه وزن

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

با حوصله و کاربلد

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

عالی بود هم محیط مطب هم رفتار خود

۱۴۰۱/۱۰/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

قند مادرم تا حدودی تنظیم شدن

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

برای لاغری

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

تازه رفتم ولی بسیار با اخلاق هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۸

اضافه وزن

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

عالیه من که دارم نتیجه میگیرم.

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

عالی تو دوماه۱۶ کیلو کاهش وزن

۱۴۰۳/۰۴/۲۹

بی اشتهای

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۵/۰۸

از برای برخورد محترمانه وقت گذاشتن و پیگیری شون بینهایت ممنونم خدا رو شکر زیر نظر وزنی که میخاسم رو اضاف کردم ای کاش زودتر با اشنا میشدم

۱۴۰۲/۰۵/۱۷

من یک دوره اومدم و ۴کلیو تو دوره اول کم کردم عالی بود

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

خوبن فعلا تازه رفتم ایشون برنامه اشون خوبه احساس گرسنگی ندارم داروهای که هم میدن خیلی خوبه فقط بقیه اش بستگی به خود فرد داره

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۱/۱۱/۱۳

من اولین جلسه رو پیشتون دارم ولی دوستانه که قبلا پیشتون بودن بسیار از کارشون راضی هستن

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

بسیار محترم و با فرهنگ ، خیلی خوب توضیح دادن مسائل و مشکلاتو ، و خیلی خوب به ما راهکار دادن ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۱۱/۲۰
آدرس و تلفن مطب سید ابوالفضل آذریان
دزفولخیابان آفرینش شمالی، جنب پاساژ سعید، بن بست صفا، پلاک ۱۱، واحد ۱، طبقه اول
از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ بعد از ظهر، از ساعت ۱۷ بعد از ظهر تا ۲۱ شب
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰:۰۵
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۲۰ الی ۲۱
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۷ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۸ روز دیگر
    ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰:۰۵
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    کسانی که سید ابوالفضل آذریان را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر مهوش پیام قلب و عروق سرکار خانم دکتر مهوش پیام
    اینستاگرام سید ابوالفضل آذریان

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    خیابان آفرینش شمالی، جنب پاساژ سعید، بن بست صفا، پلاک ۱۱، واحد ۱، طبقه اول

    مطب

    خیابان آفرینش شمالی، جنب پاساژ سعید، بن بست صفا، پلاک ۱۱، واحد ۱، طبقه اول