برای لاغری مراجعه کردم،رژیم و دارو دادن،فعلا ۲روزه رعایت میکنم،راحتم هست،ببینم نتیجه چی میشه
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
فوق العاده بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
از همه لحاظ عالی هستن و با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
من راضی بودم توضیح خوب می داد با حوصله بود برای مشکل لاغری صورت مراجعه کرده بودم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
سلام وقت بخیر دخترم افزایش وزن غیرعادی داشتند و از زمانی که زیر نظر خانم دکتر هستند تقریبا ماهی ۲ کیلو وزن کم کرده است
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
خوب بود و نتیجه بخش
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
رژیم غدایی برای کم کردن وزن وقند بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
برای کاهش وزن مراجعه کردم پیش خانم دکتر ،راضی بودم وبسیار دکتر خوش اخلاق وبا تجربه هستن
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
دو هفته رژیم دادن خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
عالی
بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
فعلا دوهفته برنامه گرفتم و حدود ۲ کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
فعلا یک جلسه اومدم پیششون
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
عالی. با حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
افزایش وزن بالای ۳۰ دارم یک ماهه زیر نظر ایشون هستم تا الان که کاهش وزنم رضایت بخش هست . ایشان واقعا دلسوز و با سواد و خوش برخورد هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
کاهش وزن ۱۰ روز گذشته از برنامه ۲ کیلو کم کردم
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
هنوز نظری
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
با سلام، ایشان دکتر با اخلاق و به صحبتهای بیمار کامل گوش میده و بعدا پاسخ می دهد بنده اولین جلسه مراجعه بود به من دارو داد بیمار بودم و وزنم کم شده بود.
خانم دکتر بسیار باحوصله هستند.رژیم تجویزی ایشون کاملا اصولی هست.من توی ۱ ماه باتوجه به اینکه کم کاری تیروئید هم دارم ، به صورت اصولی و بدون اینکه مشکلی واسم پیش بیاد ۴ کیلو کم کردم .
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
مشکلم روند افزایشی اضافه وزنم بود که اون روند برطرف شد و چند کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
رژیم دادن فعلا
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بسیار با حوصله و علاقمند بکار
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
بسیار مهربان و
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
برای لاغری مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
سلام خسته نباشید
دکتر بسیار با حوصله به سوالاتم جواب دادن واینکه رژیمی که برام نوشتن عالیه اولین بار بود میرفتم مطبشون ان شاالله که جواب بگیرم و وزنم کم بشه
از خانم منشی هم تشکر میکنم بسیار مهربان و خونگرم بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
خانم دکتر بسیار با حوصله هستن وخیلی دقیق راهنمایی میکنن، بنده با ۸۷ کیلو وزن و برای کبد چرب گرد۳ به ایشان مراجعه نمودم وبعداز ۴ماه ۱۳کیلو وزن کم کردم والان گرد کبدم به ۱ رسیده، والان هم درحال تثبیت وزن هستم ،بسیارعالی هستن
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
باسلام، من از روز اولی که ویزیت شدم وزنم78بود وبعد که دکتربرنامه رژیم غذایی برام نوشتن در عرض2ماه وزنم به 72رسید وبسیار راضی هستم9031
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
عالیه من چند سال وزنم کم نمیشد ولی با برنامه های خانم دکتر خیلی وزن کم کردم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
برای کاهش وزن دکتر رفتم دیابت دارم 15 کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
اضافه وزن داشتم و طی دو ماه به وزن مورد نظرم رسیدم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
خیلی عالی و بدون عارضه 30 کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
من اضافه وزن داشتم واز کار خانم دکتر خیلی خیلی راضیم ،،با داروهای که برای من تجویز کرد کاهش وزن خیلی خوبی داشتم.
برای لاغری مراجعه کردم،رژیم و دارو دادن،فعلا ۲روزه رعایت میکنم،راحتم هست،ببینم نتیجه چی میشه
۱۴۰۴/۰۸/۱۸فوق العاده بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۷از همه لحاظ عالی هستن و با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۰۲من راضی بودم توضیح خوب می داد با حوصله بود برای مشکل لاغری صورت مراجعه کرده بودم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۳سلام وقت بخیر دخترم افزایش وزن غیرعادی داشتند و از زمانی که زیر نظر خانم دکتر هستند تقریبا ماهی ۲ کیلو وزن کم کرده است
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خوب بود و نتیجه بخش
۱۴۰۲/۱۲/۱۰رژیم غدایی برای کم کردن وزن وقند بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳برای کاهش وزن مراجعه کردم پیش خانم دکتر ،راضی بودم وبسیار دکتر خوش اخلاق وبا تجربه هستن
۱۴۰۵/۰۱/۳۰دو هفته رژیم دادن خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۷فعلا دوهفته برنامه گرفتم و حدود ۲ کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲فعلا یک جلسه اومدم پیششون
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عالی. با حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۲۳افزایش وزن بالای ۳۰ دارم یک ماهه زیر نظر ایشون هستم تا الان که کاهش وزنم رضایت بخش هست . ایشان واقعا دلسوز و با سواد و خوش برخورد هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۲کاهش وزن ۱۰ روز گذشته از برنامه ۲ کیلو کم کردم
۱۴۰۳/۰۵/۱۶هنوز نظری
۱۴۰۴/۰۶/۲۶با سلام، ایشان دکتر با اخلاق و به صحبتهای بیمار کامل گوش میده و بعدا پاسخ می دهد بنده اولین جلسه مراجعه بود به من دارو داد بیمار بودم و وزنم کم شده بود.
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۶عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۰۶برای کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دکتر بسیار خوببی
۱۴۰۴/۰۴/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۱عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۶فقط میتونم بگم خدا خیرش بده واقعا هرجا هستن ارزوی سلامتی میکنم براشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۴یاسمین. بوعـذار
۱۴۰۴/۰۴/۰۹اضافه وزن داشتم قرص دادن عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۶خانم دکتر بسیار باحوصله هستند.رژیم تجویزی ایشون کاملا اصولی هست.من توی ۱ ماه باتوجه به اینکه کم کاری تیروئید هم دارم ، به صورت اصولی و بدون اینکه مشکلی واسم پیش بیاد ۴ کیلو کم کردم .
۱۴۰۳/۱۲/۱۴کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷مشکلم روند افزایشی اضافه وزنم بود که اون روند برطرف شد و چند کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲رژیم دادن فعلا
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹بسیار با حوصله و علاقمند بکار
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار مهربان و
۱۴۰۳/۱۲/۰۴برای لاغری مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۹سلام خسته نباشید دکتر بسیار با حوصله به سوالاتم جواب دادن واینکه رژیمی که برام نوشتن عالیه اولین بار بود میرفتم مطبشون ان شاالله که جواب بگیرم و وزنم کم بشه از خانم منشی هم تشکر میکنم بسیار مهربان و خونگرم بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵خانم دکتر بسیار با حوصله هستن وخیلی دقیق راهنمایی میکنن، بنده با ۸۷ کیلو وزن و برای کبد چرب گرد۳ به ایشان مراجعه نمودم وبعداز ۴ماه ۱۳کیلو وزن کم کردم والان گرد کبدم به ۱ رسیده، والان هم درحال تثبیت وزن هستم ،بسیارعالی هستن
۱۴۰۵/۰۱/۳۰باسلام، من از روز اولی که ویزیت شدم وزنم78بود وبعد که دکتربرنامه رژیم غذایی برام نوشتن در عرض2ماه وزنم به 72رسید وبسیار راضی هستم9031
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عالیه من چند سال وزنم کم نمیشد ولی با برنامه های خانم دکتر خیلی وزن کم کردم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴برای کاهش وزن دکتر رفتم دیابت دارم 15 کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۲/۱۱/۱۴اضافه وزن داشتم و طی دو ماه به وزن مورد نظرم رسیدم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷خیلی عالی و بدون عارضه 30 کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷من اضافه وزن داشتم واز کار خانم دکتر خیلی خیلی راضیم ،،با داروهای که برای من تجویز کرد کاهش وزن خیلی خوبی داشتم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۶