با عرض سلام خدمت جناب آقای دکتر وبیماران محترم من مشکل خارش بدن داشتم با یک ویزیت جناب دکتر خوب خوب شدم واقعا آقای دکتر کارشون درست است.
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
زمانیکه یاسوج بود کارشونو دیدم خوب بود.
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۵
دکتر خیلی خوبی هست من برای جوانسازی صورت و خالبرداری مراجع داشتم کارش خیلی خوب هست من خیلی از پی ارپی راضی هستم والان پنج بار انجام دادم نتیجه برای من رضایتبخش بود خالبرداری و کک مک جدیدن انجام دادم نیاز به زمان هست که جواب اصلی بدهم ولی الان دو هفته هستدبرداشت خال وکک مک داشتم به نظرم خوب هست شخصیت خود دکتر انسانی شریف متین آرام با وقار هست
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
خوب شدم روی دماغم قرمز میشد خارش داشت
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
جای جوش و کک و مک با یک جلسه لیزر خیلی بهتر شد درمانم ادامه داره
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
خوب بود.مشکل پوست
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۵/۱۸
خیلی دکتر با انصاف و خوش برخوردی هستن
لیزر جای بخیه تازه شروع کردم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
بسیار خوب و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
مشکل پوستی
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
دخترم بیماری پوستی داشت و خیلی خوب مداوا شد، دوباره همون بیماری برگشته
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
برای جوش های دخترم مراجعه کردم بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
عالی بود حساسیت پوستی ودرمان
۱۳۹۹/۰۵/۰۹
تخصصشون بسیار عالی؛ من حساسیت پوستی داشتم ویک سری توده های زیر پوستی که چندین پزشک قبلا مراجعه کردم ودرمان نشد ولی ایشون به خوبی تشخیص دادن سونو فرستادن وبعد هم درمان وبا تزریقی که انجام شد در لحظه ۵۰ درصد از توده های زیر پوستی از بین رفت ودرمانم ادامه داره وبسیار راضی ام از کار دکتر بسیار با اخلاق بودن وبرای بیمار تایم زیادی میزارن وهمچنین پرسنل عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
جوش پوستی و کارشون خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
هنوز وقت نگرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
مشکل جوش صورت داشتم پزشک بسیار با حوصله و حاذق هستن و کاملا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۰۲
خیلی خوب بودند بعد از تجویز دارو خیلی زود جواب داد
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
دکتر بسیار باتجربه خوش برخورد وباحوصله ای هستند اولین بار واسه جوش صورت ولیزر خال صورت دخترم پیشش رفتم خیلی خیلی راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۰۲/۱۲
جوش صورت که کاملا با کرم های ایشان خوب شد و مجدا حساسیت پوستی که خوب شد
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
برداشتن خال صورت داشتم و کاملا هم راضی بودم
۱۳۹۷/۰۹/۱۱
بعد از کاشت مو سرم جوش میزد با تجویز دارو خوب شدم.
۱۴۰۴/۱۲/۱۹
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
ممنونم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
من تازه به ایشان مراجعه کردم و فعلا تحت درمان هستم. اما مطب ایشان بسیار تمیز با کادری مودب و مهربان
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
عالی بود، بله
۱۳۹۷/۰۵/۲۴
مشکل پوستی داشت دخترم که خداروشکربهتره
۱۴۰۲/۰۸/۲۸
بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
سلام درود من در گوگل سرچ میکردم دنبال دکتر متخصص پوست که این دکتر دیدم نظرات که داده بودن عالی بودن پوست بدنم قارچی شده بود که دارو داد الان خیلی خوبم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
درمان جوش عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
جوش صوررت، کاملا رفع شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
زونا داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
از کار لیزرش خیلی راضیم
۱۳۹۸/۱۰/۰۱
دکتر بسیار عالی و متخصص در پوست
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
دکتر بسیار خوش برخورد و تشخیص خیلی خوبی داشتن. در حال حاضر درمان ادامه دارد.
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
ضایعه پوستی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
به خاطر پوست صورتم مراجعه کردم نتیجه اش خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
واقن خیلی راضی بودم هفته اول از اون کرم و شوینده استفاده کردم لک های صورتم بهتر شدن و یکم جوش اضافی میزنم ولی باز خوبه ک روز بعد میرن
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
زونا
عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
لیزر برای زگیل کف پا
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
حای کک مک ریز و روشن شدت پوست
۱۴۰۲/۰۸/۱۴
قارچ بدن درمان شد
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
عالی ، ا
۱۴۰۳/۰۴/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
میخچه و درمان کامل
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
تشخیص های دکتر واقعا عالی هست و من با اولین ویزیت مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
لیزر موی زائد
۱۳۹۸/۰۶/۱۲
عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
خیلب خپب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
سلام من بیماری لوپوس داشتم و دکتر تشخیص دادند و با داروهایی که تجویز کردند نتیجه بسیار خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
با حوصله ودقیق هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
دکتر خیلی خوبی هستن دوبار پیششون رفتم یبارواسه جوشهای صورتم ک بهترین کرم و صابون بسیار عالی ک الان دوساله دارم صابونرو میزنم واسم تجویز کردن و موهامم ریرش بیش از حد داشت اسپری و قرص و شامپو واسم تجویز کردن ک درحال درمان هستم و اوکی بوده تااینجا شکرخدا ..ممنون از دکترخوبمون
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
اگزمای پوستی داشتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
مشکل پوست عالی بودندایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
برخورد خوب
حسن توجه پزشک به توضیح بیمار
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
من مشکل پوستی داشتم 2 سال میرفتم دکتر ولی دکتر ناظم السادات منو تو دو ماه خوب کرد
۱۳۹۷/۱۲/۲۵
پوستی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
سلام ودرود بسیار عالی و کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
دکتربسیارباتجربه ای هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
سلام خیلی با حوصله ودقیق
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
عااالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۵
بسیار عالی است
۱۴۰۰/۰۱/۰۹
فوق العاده بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
خیلی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
مشکل پوستی بوده و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
دکتر یکم بی حوصله بود برای معاینه مشکل،فعلا تحت درمانم تا حدودی نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
اگزما پوستی خوب شدم مرسی از دکتر خیلی راضی هستم ازشون
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
دخترم مشکل پوستی داشت,با یک ویزیت مشکلش برطرف شد
۱۳۹۸/۰۴/۲۷
بسیار عالی و با تجربه هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
در تشخیص دکتر خیلی خوب و در اخلاق پزشکی نیز عالی است .
۱۴۰۲/۰۵/۰۹
بد نیست
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
نوه ام سوختگی شدید داشت چندروز بیمارستان سوانح وسختی صدرا بستری بود اصلا خوب نشد ولی با سه ویزیت دکتر خداروشکر خوب شد وجای سوختگی هم رفت کارشون عالی بعد از چندین سال هنوز دعا شون میکنیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
جای سالک
۱۴۰۲/۰۲/۱۵
جوش پوستی
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
دکتر با تجربه و صبوری هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
مشکل ریزش مو داشتم که الحمدلله رفع شده
۱۴۰۱/۱۰/۰۶
هنوز در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
یه چیزی شبیه اگزما داشتم واقعا کار دکتر عالی بود کاملا درمان شدم احسنت به شما آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
ایشان یک پزشک توانا با اخلاق وبسیار با سواد هستند من با بک بار مراجعه مشکل پوستی که داشتم بر طرف شد خدا حفظشونکنه
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
خیلی عالی هستن و دکتر معجزه گری هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
جوش های صورت دخترم کامل از بین رفت . ۵ سال بود پیش هر دکتری رفتیم فایده نداشت تا اینکه اومدیم پیش دکتر ناظم السادات در دوره کامل خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
از بستگان پیش ایشان رفتند واسه جوش خوب بودن
من واسه لک میخوام برم پیششون
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
نسخه های گرونی میده
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
شورهی سر، تا زمان حال که در حال درمان هستم شوره کم به طور قابل توجه ای کمتر شده
حساسیت پوستی خیلی خوب جواب داد
۱۴۰۴/۰۹/۲۵با عرض سلام خدمت جناب آقای دکتر وبیماران محترم من مشکل خارش بدن داشتم با یک ویزیت جناب دکتر خوب خوب شدم واقعا آقای دکتر کارشون درست است.
۱۴۰۳/۰۴/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۵زمانیکه یاسوج بود کارشونو دیدم خوب بود.
۱۳۹۹/۱۱/۲۲عالی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۵دکتر خیلی خوبی هست من برای جوانسازی صورت و خالبرداری مراجع داشتم کارش خیلی خوب هست من خیلی از پی ارپی راضی هستم والان پنج بار انجام دادم نتیجه برای من رضایتبخش بود خالبرداری و کک مک جدیدن انجام دادم نیاز به زمان هست که جواب اصلی بدهم ولی الان دو هفته هستدبرداشت خال وکک مک داشتم به نظرم خوب هست شخصیت خود دکتر انسانی شریف متین آرام با وقار هست
۱۴۰۴/۰۵/۰۸خوب شدم روی دماغم قرمز میشد خارش داشت
۱۴۰۴/۰۴/۱۲جای جوش و کک و مک با یک جلسه لیزر خیلی بهتر شد درمانم ادامه داره
۱۴۰۱/۱۰/۲۶خوب بود.مشکل پوست
۱۴۰۰/۰۱/۱۷دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۵/۱۸خیلی دکتر با انصاف و خوش برخوردی هستن لیزر جای بخیه تازه شروع کردم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بسیار خوب و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۸مشکل پوستی
۱۴۰۳/۰۲/۲۳دخترم بیماری پوستی داشت و خیلی خوب مداوا شد، دوباره همون بیماری برگشته
۱۴۰۳/۰۵/۲۵برای جوش های دخترم مراجعه کردم بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۳عالی بود حساسیت پوستی ودرمان
۱۳۹۹/۰۵/۰۹تخصصشون بسیار عالی؛ من حساسیت پوستی داشتم ویک سری توده های زیر پوستی که چندین پزشک قبلا مراجعه کردم ودرمان نشد ولی ایشون به خوبی تشخیص دادن سونو فرستادن وبعد هم درمان وبا تزریقی که انجام شد در لحظه ۵۰ درصد از توده های زیر پوستی از بین رفت ودرمانم ادامه داره وبسیار راضی ام از کار دکتر بسیار با اخلاق بودن وبرای بیمار تایم زیادی میزارن وهمچنین پرسنل عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۳جوش پوستی و کارشون خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۱هنوز وقت نگرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷مشکل جوش صورت داشتم پزشک بسیار با حوصله و حاذق هستن و کاملا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۰۲خیلی خوب بودند بعد از تجویز دارو خیلی زود جواب داد
۱۴۰۴/۰۵/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۱دکتر بسیار باتجربه خوش برخورد وباحوصله ای هستند اولین بار واسه جوش صورت ولیزر خال صورت دخترم پیشش رفتم خیلی خیلی راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۱بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۰۲/۱۲جوش صورت که کاملا با کرم های ایشان خوب شد و مجدا حساسیت پوستی که خوب شد
۱۴۰۲/۰۲/۰۹برداشتن خال صورت داشتم و کاملا هم راضی بودم
۱۳۹۷/۰۹/۱۱بعد از کاشت مو سرم جوش میزد با تجویز دارو خوب شدم.
۱۴۰۴/۱۲/۱۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۲ممنونم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲من تازه به ایشان مراجعه کردم و فعلا تحت درمان هستم. اما مطب ایشان بسیار تمیز با کادری مودب و مهربان
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عالی بود، بله
۱۳۹۷/۰۵/۲۴مشکل پوستی داشت دخترم که خداروشکربهتره
۱۴۰۲/۰۸/۲۸بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۹/۲۸سلام درود من در گوگل سرچ میکردم دنبال دکتر متخصص پوست که این دکتر دیدم نظرات که داده بودن عالی بودن پوست بدنم قارچی شده بود که دارو داد الان خیلی خوبم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹درمان جوش عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۲جوش صوررت، کاملا رفع شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۲زونا داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۰۵از کار لیزرش خیلی راضیم
۱۳۹۸/۱۰/۰۱دکتر بسیار عالی و متخصص در پوست
۱۴۰۵/۰۲/۲۰دکتر بسیار خوش برخورد و تشخیص خیلی خوبی داشتن. در حال حاضر درمان ادامه دارد.
۱۴۰۴/۰۸/۰۷ضایعه پوستی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱به خاطر پوست صورتم مراجعه کردم نتیجه اش خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵واقن خیلی راضی بودم هفته اول از اون کرم و شوینده استفاده کردم لک های صورتم بهتر شدن و یکم جوش اضافی میزنم ولی باز خوبه ک روز بعد میرن
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵زونا عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴لیزر برای زگیل کف پا
۱۴۰۳/۰۴/۲۷حای کک مک ریز و روشن شدت پوست
۱۴۰۲/۰۸/۱۴قارچ بدن درمان شد
۱۴۰۲/۰۲/۰۵عالی ، ا
۱۴۰۳/۰۴/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۱۰میخچه و درمان کامل
۱۴۰۳/۰۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۲۸تشخیص های دکتر واقعا عالی هست و من با اولین ویزیت مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۰لیزر موی زائد
۱۳۹۸/۰۶/۱۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خیلب خپب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۳سلام من بیماری لوپوس داشتم و دکتر تشخیص دادند و با داروهایی که تجویز کردند نتیجه بسیار خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸با حوصله ودقیق هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴دکتر خیلی خوبی هستن دوبار پیششون رفتم یبارواسه جوشهای صورتم ک بهترین کرم و صابون بسیار عالی ک الان دوساله دارم صابونرو میزنم واسم تجویز کردن و موهامم ریرش بیش از حد داشت اسپری و قرص و شامپو واسم تجویز کردن ک درحال درمان هستم و اوکی بوده تااینجا شکرخدا ..ممنون از دکترخوبمون
۱۳۹۹/۰۹/۲۲اگزمای پوستی داشتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۱/۱۰مشکل پوست عالی بودندایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۳برخورد خوب حسن توجه پزشک به توضیح بیمار
۱۴۰۴/۱۰/۱۴فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰من مشکل پوستی داشتم 2 سال میرفتم دکتر ولی دکتر ناظم السادات منو تو دو ماه خوب کرد
۱۳۹۷/۱۲/۲۵پوستی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۲۹سلام ودرود بسیار عالی و کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۱۵دکتربسیارباتجربه ای هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۸سلام خیلی با حوصله ودقیق
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۵عااالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۵بسیار عالی است
۱۴۰۰/۰۱/۰۹فوق العاده بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵خیلی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۲۲مشکل پوستی بوده و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۷دکتر یکم بی حوصله بود برای معاینه مشکل،فعلا تحت درمانم تا حدودی نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱اگزما پوستی خوب شدم مرسی از دکتر خیلی راضی هستم ازشون
۱۴۰۲/۰۸/۰۹دخترم مشکل پوستی داشت,با یک ویزیت مشکلش برطرف شد
۱۳۹۸/۰۴/۲۷بسیار عالی و با تجربه هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳در تشخیص دکتر خیلی خوب و در اخلاق پزشکی نیز عالی است .
۱۴۰۲/۰۵/۰۹بد نیست
۱۴۰۴/۰۹/۲۶نوه ام سوختگی شدید داشت چندروز بیمارستان سوانح وسختی صدرا بستری بود اصلا خوب نشد ولی با سه ویزیت دکتر خداروشکر خوب شد وجای سوختگی هم رفت کارشون عالی بعد از چندین سال هنوز دعا شون میکنیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳جای سالک
۱۴۰۲/۰۲/۱۵جوش پوستی
۱۴۰۲/۰۲/۳۰دکتر با تجربه و صبوری هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۴مشکل ریزش مو داشتم که الحمدلله رفع شده
۱۴۰۱/۱۰/۰۶هنوز در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲یه چیزی شبیه اگزما داشتم واقعا کار دکتر عالی بود کاملا درمان شدم احسنت به شما آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۲ایشان یک پزشک توانا با اخلاق وبسیار با سواد هستند من با بک بار مراجعه مشکل پوستی که داشتم بر طرف شد خدا حفظشونکنه
۱۴۰۴/۰۴/۱۵خیلی عالی هستن و دکتر معجزه گری هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳جوش های صورت دخترم کامل از بین رفت . ۵ سال بود پیش هر دکتری رفتیم فایده نداشت تا اینکه اومدیم پیش دکتر ناظم السادات در دوره کامل خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۹از بستگان پیش ایشان رفتند واسه جوش خوب بودن من واسه لک میخوام برم پیششون
۱۴۰۳/۰۶/۱۳نسخه های گرونی میده
۱۴۰۴/۰۷/۰۸شورهی سر، تا زمان حال که در حال درمان هستم شوره کم به طور قابل توجه ای کمتر شده
۱۴۰۴/۰۵/۱۲جوش صورت پسرم درمان شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۶پوستم خیلی جوش داشت که دکتر درمان کردند
۱۴۰۲/۰۲/۱۳جهت آکنه بسیار موثر
۱۴۰۰/۰۴/۱۶چند سال پیش لیزر لک خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۹