واقعا دکتر فوق العاده ای هست.با متد روز.داروهای بسیار خوب.رفتار بسیار خوب.محیط عالی.درمان اشون هم بسیار خوب
۱۴۰۴/۱۲/۲۵
دکتر بسیار باتجربه وموفقی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۶
عالی هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۱
زایمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
راضی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۰۱
فعلا جواب نگرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
خوب بود از بقیه شنیدم
۱۳۹۷/۱۲/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۱/۰۳
برای سزارین پیش خانم دکتر رفتم و از کارشون راصی هستم
۱۳۹۸/۰۴/۰۷
خوبه اما هنوز نتیجه نگرفتم دوست دارم زود تر حامله شم
۱۳۹۹/۰۸/۰۸
دکتر فوق العاده ای هست 90درصد مشکلم حل شد بوسیله خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
عاایییی
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
باردار بودم تحت مراقبت بودم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
نازایی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
هیچ مشکل
۱۴۰۲/۰۸/۰۶
در بارداری تحت نظر ایشون بودم و میتونم بگم یکی از بهترین دکتر هاست، کارشون عالی هستش
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۳۱
یه دکتر فوق العاده است،از نظر معلومات از نظر رسیدگی واخلاق بینظیر
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
دکتر خیلی خوبی هستن، دکتر دو بارداری و زایمان های سزارین هردوفرزندم هستندوبا حساسیت وتحقیقات فراوون ایشون روانتخاب کردم برای بارداری ها زایمان هام، وبسیار راضی هستم ازهمه چیز،مخصوصا سزارین
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
بله برای زایمان کمکم کردن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
خیلی دکتر خوبین
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
دکتری بسیار با اخلاق و صبور و فهیم و با اطلاعات بروز
۱۴۰۳/۰۹/۲۹
دکتر خیلی خوبیه سزارین راحتی داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
سزارین
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
خوب
عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
عالی و با حو
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
سلام اولین بار میخواهم بروم
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
بسیار عالی تشخیص درست
۱۳۹۸/۰۸/۲۳
دکتر بی نظیری هستن عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
حاملگی های پرخطر داشتم که خانم دکتر خییلی کمکم کرد
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
نازایی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
عالی ترین دکتر با حوصله مهربون دوستداشتنی پسرمو خانم دکتر به دنیااورد ازش خیلی ممنونم
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
سزارین عا
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
یک.زایمانراحت.وعالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
عالی
سزارین شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
بهترین دکتر است
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
سال ۸۴بارداری وزایمانمو تحت نظر خانم دکتر بودم عالی بودن عااالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
بسیار بسیار دکت
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
عفونت داشتم وپیش خانم دکترعفونتم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
در یک کلام عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
بهترینه
۱۴۰۳/۰۴/۲۱
دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۱۱/۱۸
مشکلی نداشتم.فقط مدت زمان بار داری تحت نظر دکتر بودم.
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
شوهرم واریگوسل داشت
حل شود مشگلش حل شود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
واقعا دکتر خوبی هستن خدا بهشون عمر طولانی بده من 9ماه تهت نظزشون هستم هنوز حامله نشدم ولی به کار وتشخیصشون اعتماد دارم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
عمل لاپاراسکوپی انجام دادم
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
دکتر نبودن بجاش دکتر حبیبی بودن مطب
۱۴۰۱/۰۶/۲۵
دکتر باتجربه ای هست و کاربلد
۱۴۰۲/۰۹/۱۷
پزشک حاذقی هستن و با بیماران خیلی عالی برخورد میکنن.
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
بارداری موفق
۱۴۰۲/۰۶/۱۸
خیلی دکتر خوبو فوقلاده
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
من مشکل ناباروری داشتم ایشون با تمام محبت های دلگرم کننده و با ارامش تمام ، تمام مشکلاتمو با عمل لاپارسکوپی حل کردن و بعد پانزده سال فرزند دار شدم خیلی دوستشون دارم عشقن ایشون سلامت باشن ان شاالله سالیان سال
۱۳۹۸/۰۷/۱۶
باردار بودم و ب سلامتی زایمان کردم و عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
زایمان دخترم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
عفونتم برطرف شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
خیلی دکتره خوبیه ، برای بیمار وقت میزاره و خوش اخلاقه
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
برای بارداری اولم
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
حرف نداره دکتر کلینی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
8سال دکتر بنده بودن
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
نظرم راجب این دکتر مثبت و دکتری به تمام معنا حساس ودقیق
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
دکتر بسیار با تجربه و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
یکی از اشناها اومدن مشکل داشتن با تجویز خانم دکتر ۲ قلو باردار شدن
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
بر بارداری
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
کارشون هوبه
۱۳۹۸/۰۴/۲۲
بسیار دکتر با تجربه و ماهوری هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
بارداری و زایمان
۱۳۹۸/۰۸/۱۶
خیلی خوب بود و من راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
خیلی دکتر خو
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
من دربارداری اول تحت نظر ایشون بودن سزارین شدم کارشون واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
خونریزی شدید
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
سلام دکتر خیلی خوبی هستم برای بارداری مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
برای اقدام قبل بارداری
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
شنیدم دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
خیلیخوبه
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
نه تنها تو ایران بهترین دکتر تو کل جهان دکتر پریماه کلینی
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
دکتر عالی هستن واقعا
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
دکترخیلی خوبی هستن واقعا میگم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
براعفونت رفتم
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
بسیار دقیق و متبحر ولی خشن
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
عمل سزارین داشتم. خیلی راضی هستم ازشون. الانم میخوام به دوستم معرفی کنم
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
عمل جراحی
۱۳۹۸/۱۲/۱۱
بهترین هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
دوران بارداری
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
دکتر فوق عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
دوتا حاملگی موفق داشتم و 18 سال هستش که دکترمه و به کارشون واقعا ایمان دارم الان دوماهه خونریزی های غیر طبیعی دارم
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
عالی هستن
۱۳۹۸/۰۱/۲۸
نازایی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
با سلام خدمت دکتر عزیزمون خانم کلینی واقعا دکتر خیلی خوبی هست
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
کیست داشتم با درمان دکتر کلینی برطرف شد،قصد بارداری دارم فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
سزارین عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
عمل هیسترییسکوپی
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
برای بارداری
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
درحالی و عمل کیست. عالی بودند
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
جراحی لاپاراسکوپی داشتم و بعد یک ماه باردار شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
خیلی عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
عدم بارداری و باردار شدن در کمتر از دوماه
۱۳۹۹/۰۹/۲۶
دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
مشکل نازایی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
خیلی خوب وخوش اخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
دکتر عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
کیست داشتم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
من سوزش و عفونت داشتم واقعا داروهاشون خوب بودن
۱۴۰۲/۰۳/۲۵
سزارین
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
دکتر بس
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
بچه هام ناقص بدنیا میاد
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
بهترین هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
دکتر فوق العاده ای هستند من داشتن پسرم مدیون ایشون هستم واقعا عالی و در کارشون قهار هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
خیلی دکترخوبی هستند حرف ندارن
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
درحال درمان نازایی هستم
۱۳۹۷/۰۹/۲۴
زایمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
زایمان
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
دکتر خوب و باتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۶
پزشک خوب و حذفی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اقدام به بارداری دکتر خوبیه تا حالا هرکی از آشناهامون پیشش رفته نتیجه گرفته
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
دوره مراقبت بارداری
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
برای بارداری
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
سلام من یک نوبت رفتم پیششون فعلاک نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۷/۰۷/۰۸
چندبار
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
زایمات سزارین داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
من سزارین
۱۴۰۱/۰۵/۱۶
سزاین شدم 3ماه
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
بسیارخوب است
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
سلام وروز بخیر من برای سزارین به خانم دکتر مراجعه کردم و خیییلی از برخورد و عمل ایشون راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۹
خیلی تمیز بود و وقت گذاشتن
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
بهترین دکتر بود در دوران بارداریم
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
یکی از آشناها نازایی داشته وبا ویزیت دکتر به نتیجه رسیده
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
نازایی
۱۴۰۱/۰۳/۱۵
خیلی خوب بودن
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
حرف ندارن عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
من توسط
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
عالی هستن و با صبر و حوصله معاینه میکنن .و کارشون حرف نداره
۱۳۹۷/۰۶/۰۹
سلام من برای اولین بار رفتم پیش خانم دکتر برای بارداری و فعلا در حال مصرف دارو ها هستم انشاالله که جواب بگیرم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
4دختردارم برای پسردارشدن
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
بلی عفونت واژن
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
عفونت داشتم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
من برای باردار شدن و زایمانم تحت نظر شون بود ب نظر من ک عالی بودن ...
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
نازایینوبتمیخام
۱۳۹۹/۰۹/۳۰
دستگاه گذاشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
فوق العاده عاااالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
سرارین
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
بهترین دکتر هستن واقعا به من توی بارداری آرامش دادن
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
بهترین دکتر در گنبد کاووس
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
دردسینه داشتم وهمون روز با یه قرص برطرف شدعااااالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۳
زایمان بسیار
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
مادرم کیست رحم داشتن تشخیص درست و جراحی خوب پیش رفت
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
نازایی وباردار شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
زنان زایمان
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
برای چکاپ سالانه رفتم. خیلی خوب و صبور وبا حوصله و دلنشین بودند.
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
سزارین انجام دادم بهترین پزشک استان گلستانه به نظر من
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
کارش خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
منظمی در قاعدگی
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
دکتر خیلی عالی عالی عالی هسن
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
بسیل دکار خوبی هستند وبه بیماران خیلی توجه میکنند .
۱۳۹۹/۰۳/۲۰
زایمان عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
نازایی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
بارداربود عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
بارداری
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
نازایی
نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
زایمان
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
واقعا پنجه طلایی هستن خدا سایه ایشون رو از سرما کم نکنه
سزارین کردم پیششون دستشون خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۲۶
احتمال کیست وجود داشته ولی وجود نداشته
۱۳۹۹/۰۱/۱۹
سزارین داشتم
۱۳۹۹/۰۳/۱۶
درمان نازایی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
دوران حاملگی دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
دوبار بارداری تحت نظر ایشات ببودم
۱۳۹۷/۱۰/۱۶
بارداری و زایمان خوبی داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
برای مراقبتهای دوران بارداری رفتم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
خیلی دکتر خوبی در زنان و زایمان هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
عالین و مهربون
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
عمل افتادگی
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
دکتر خوب و مهربون هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۸/۰۶/۱۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
نازایی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
ایشون دکترم درزمان بارداری بوده اند
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
بسیار باتجربه وعالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
بهترین دکتر توکل کشور. من 4تافرزندم روتحت نظرخانوم کلینی بودم. شاید100بیمارفرستادم واسه ایشون وجواب گرفتن. نظرم اینه همه ی نازاهابه خانوم کلینی مراجعه کنن
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
بسیار عالی و دکتر با حوصله و با دقت و با تجربه می باشد
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
من بیست سال پیش دوران بارداری پرخطر داشتم. تحت نظر خانوم دکتر بودم و زایمان طبیعی و موفق داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
سزارین داشتم عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
نازایی و نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۱۳
سال ۸۶ زایمان داشتم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
من ۴تا دختر دارم شوهرم پسر خیلی میخواد ای یو ای کردم نتیجه نگرفتم
بیمارستان گاندی، کلینیک فوق تخصصی زنان طبقه یازدهم
تهرانتهران، بیمارستان گاندی کلینیک فوق تخصصی زنان طبقه یازدهم اسانسور جنب داروخانه بیمارستان
روزهای زوج نوبت دهی از طریق تلفن همراه و انلاین وقت دهی برای تهران میباشد و لطفا توجه بفرمایید. . شنبه و دوشنبه و از /۵ ۱۱ صبح تا هفت شب مطب تهران دایر است.جهت نوبت گیری از گنبد با این شماره تماس حاصل نمایید. منشی تهران ۰۹۰۲۱۷۲۳۱۰۶۰۹۳۷۸۶۸۵۶۶۳ منشی گنبد
افتادگی رحم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹واقعا دکتر فوق العاده ای هست.با متد روز.داروهای بسیار خوب.رفتار بسیار خوب.محیط عالی.درمان اشون هم بسیار خوب
۱۴۰۴/۱۲/۲۵دکتر بسیار باتجربه وموفقی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۶عالی هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۲۱خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۱/۰۸عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۱زایمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۵راضی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۰۱فعلا جواب نگرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰خوب بود از بقیه شنیدم
۱۳۹۷/۱۲/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۱/۰۳برای سزارین پیش خانم دکتر رفتم و از کارشون راصی هستم
۱۳۹۸/۰۴/۰۷خوبه اما هنوز نتیجه نگرفتم دوست دارم زود تر حامله شم
۱۳۹۹/۰۸/۰۸دکتر فوق العاده ای هست 90درصد مشکلم حل شد بوسیله خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عاایییی
۱۴۰۲/۰۲/۲۰دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۳باردار بودم تحت مراقبت بودم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲نازایی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۰هیچ مشکل
۱۴۰۲/۰۸/۰۶در بارداری تحت نظر ایشون بودم و میتونم بگم یکی از بهترین دکتر هاست، کارشون عالی هستش
۱۴۰۲/۱۲/۱۲خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۳۱یه دکتر فوق العاده است،از نظر معلومات از نظر رسیدگی واخلاق بینظیر
۱۴۰۳/۰۶/۳۱دکتر خیلی خوبی هستن، دکتر دو بارداری و زایمان های سزارین هردوفرزندم هستندوبا حساسیت وتحقیقات فراوون ایشون روانتخاب کردم برای بارداری ها زایمان هام، وبسیار راضی هستم ازهمه چیز،مخصوصا سزارین
۱۴۰۱/۱۰/۱۲خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۲بله برای زایمان کمکم کردن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خیلی دکتر خوبین
۱۳۹۹/۱۱/۰۶دکتری بسیار با اخلاق و صبور و فهیم و با اطلاعات بروز
۱۴۰۳/۰۹/۲۹دکتر خیلی خوبیه سزارین راحتی داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱سزارین
۱۳۹۹/۱۰/۰۲خوب عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عالی و با حو
۱۴۰۲/۱۲/۲۰سلام اولین بار میخواهم بروم
۱۴۰۱/۰۹/۰۵خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۵بسیار عالی تشخیص درست
۱۳۹۸/۰۸/۲۳دکتر بی نظیری هستن عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵حاملگی های پرخطر داشتم که خانم دکتر خییلی کمکم کرد
۱۴۰۱/۱۱/۰۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۵نازایی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عالی ترین دکتر با حوصله مهربون دوستداشتنی پسرمو خانم دکتر به دنیااورد ازش خیلی ممنونم
۱۴۰۳/۰۵/۲۲سزارین عا
۱۴۰۳/۰۵/۰۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۹یک.زایمانراحت.وعالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عالی سزارین شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بهترین دکتر است
۱۳۹۹/۱۲/۱۸سال ۸۴بارداری وزایمانمو تحت نظر خانم دکتر بودم عالی بودن عااالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷بسیار بسیار دکت
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عفونت داشتم وپیش خانم دکترعفونتم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۰در یک کلام عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۱دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹بهترینه
۱۴۰۳/۰۴/۲۱دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۱۱/۱۸مشکلی نداشتم.فقط مدت زمان بار داری تحت نظر دکتر بودم.
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲شوهرم واریگوسل داشت حل شود مشگلش حل شود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۲۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸واقعا دکتر خوبی هستن خدا بهشون عمر طولانی بده من 9ماه تهت نظزشون هستم هنوز حامله نشدم ولی به کار وتشخیصشون اعتماد دارم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عمل لاپاراسکوپی انجام دادم
۱۴۰۳/۱۰/۰۵دکتر نبودن بجاش دکتر حبیبی بودن مطب
۱۴۰۱/۰۶/۲۵دکتر باتجربه ای هست و کاربلد
۱۴۰۲/۰۹/۱۷پزشک حاذقی هستن و با بیماران خیلی عالی برخورد میکنن.
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بارداری موفق
۱۴۰۲/۰۶/۱۸خیلی دکتر خوبو فوقلاده
۱۴۰۰/۰۶/۲۰من مشکل ناباروری داشتم ایشون با تمام محبت های دلگرم کننده و با ارامش تمام ، تمام مشکلاتمو با عمل لاپارسکوپی حل کردن و بعد پانزده سال فرزند دار شدم خیلی دوستشون دارم عشقن ایشون سلامت باشن ان شاالله سالیان سال
۱۳۹۸/۰۷/۱۶باردار بودم و ب سلامتی زایمان کردم و عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۹خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷زایمان دخترم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عفونتم برطرف شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۲خیلی دکتره خوبیه ، برای بیمار وقت میزاره و خوش اخلاقه
۱۳۹۹/۱۱/۱۸برای بارداری اولم
۱۴۰۳/۰۴/۱۹خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۰حرف نداره دکتر کلینی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱8سال دکتر بنده بودن
۱۴۰۳/۰۴/۰۶نظرم راجب این دکتر مثبت و دکتری به تمام معنا حساس ودقیق
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دکتر بسیار با تجربه و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱یکی از اشناها اومدن مشکل داشتن با تجویز خانم دکتر ۲ قلو باردار شدن
۱۴۰۱/۰۲/۳۱بر بارداری
۱۴۰۴/۰۳/۱۹در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۱کارشون هوبه
۱۳۹۸/۰۴/۲۲بسیار دکتر با تجربه و ماهوری هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۸بارداری و زایمان
۱۳۹۸/۰۸/۱۶خیلی خوب بود و من راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خیلی دکتر خو
۱۳۹۹/۰۹/۱۸من دربارداری اول تحت نظر ایشون بودن سزارین شدم کارشون واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خونریزی شدید
۱۴۰۰/۰۲/۱۱سلام دکتر خیلی خوبی هستم برای بارداری مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۰خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۰برای اقدام قبل بارداری
۱۴۰۱/۱۰/۰۳شنیدم دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۴/۲۰خیلیخوبه
۱۴۰۰/۰۲/۰۷نه تنها تو ایران بهترین دکتر تو کل جهان دکتر پریماه کلینی
۱۴۰۵/۰۳/۱۴دکتر عالی هستن واقعا
۱۴۰۲/۱۰/۱۸دکترخیلی خوبی هستن واقعا میگم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷براعفونت رفتم
۱۴۰۲/۰۷/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۲بسیار دقیق و متبحر ولی خشن
۱۴۰۰/۰۹/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عمل سزارین داشتم. خیلی راضی هستم ازشون. الانم میخوام به دوستم معرفی کنم
۱۴۰۳/۰۹/۳۰عمل جراحی
۱۳۹۸/۱۲/۱۱بهترین هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۸دوران بارداری
۱۴۰۰/۰۴/۲۶دکتر فوق عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۳دوتا حاملگی موفق داشتم و 18 سال هستش که دکترمه و به کارشون واقعا ایمان دارم الان دوماهه خونریزی های غیر طبیعی دارم
۱۳۹۹/۱۲/۱۳عالی هستن
۱۳۹۸/۰۱/۲۸نازایی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۲۰با سلام خدمت دکتر عزیزمون خانم کلینی واقعا دکتر خیلی خوبی هست
۱۳۹۹/۰۹/۰۹کیست داشتم با درمان دکتر کلینی برطرف شد،قصد بارداری دارم فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷سزارین عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عمل هیسترییسکوپی
۱۴۰۳/۰۴/۲۳برای بارداری
۱۴۰۰/۰۷/۲۲درحالی و عمل کیست. عالی بودند
۱۳۹۹/۱۱/۱۸جراحی لاپاراسکوپی داشتم و بعد یک ماه باردار شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۳خیلی عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عدم بارداری و باردار شدن در کمتر از دوماه
۱۳۹۹/۰۹/۲۶دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱مشکل نازایی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰خیلی خوب وخوش اخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۷خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷دکتر عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۷کیست داشتم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶من سوزش و عفونت داشتم واقعا داروهاشون خوب بودن
۱۴۰۲/۰۳/۲۵سزارین
۱۴۰۰/۰۲/۲۱دکتر بس
۱۴۰۲/۰۳/۰۴بچه هام ناقص بدنیا میاد
۱۴۰۰/۰۷/۱۱بهترین هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۵عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۰دکتر فوق العاده ای هستند من داشتن پسرم مدیون ایشون هستم واقعا عالی و در کارشون قهار هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۰خیلی دکترخوبی هستند حرف ندارن
۱۴۰۰/۰۶/۰۴درحال درمان نازایی هستم
۱۳۹۷/۰۹/۲۴زایمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۸زایمان
۱۳۹۹/۱۲/۱۵دکتر خوب و باتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۶پزشک خوب و حذفی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۴اقدام به بارداری دکتر خوبیه تا حالا هرکی از آشناهامون پیشش رفته نتیجه گرفته
۱۴۰۲/۰۱/۱۴دوره مراقبت بارداری
۱۴۰۰/۰۴/۱۰کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۶بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۱۵دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۲برای بارداری
۱۴۰۲/۱۱/۲۳سلام من یک نوبت رفتم پیششون فعلاک نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۷/۰۷/۰۸چندبار
۱۴۰۳/۰۷/۱۸زایمات سزارین داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۱من سزارین
۱۴۰۱/۰۵/۱۶سزاین شدم 3ماه
۱۳۹۹/۱۱/۱۴بسیارخوب است
۱۳۹۹/۰۹/۱۹سلام وروز بخیر من برای سزارین به خانم دکتر مراجعه کردم و خیییلی از برخورد و عمل ایشون راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۰۱عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۹خیلی تمیز بود و وقت گذاشتن
۱۴۰۳/۰۵/۱۶بهترین دکتر بود در دوران بارداریم
۱۴۰۱/۰۸/۰۷یکی از آشناها نازایی داشته وبا ویزیت دکتر به نتیجه رسیده
۱۴۰۰/۱۱/۱۰نازایی
۱۴۰۱/۰۳/۱۵خیلی خوب بودن
۱۳۹۹/۰۹/۰۵حرف ندارن عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸من توسط
۱۴۰۳/۰۲/۱۳عالی هستن و با صبر و حوصله معاینه میکنن .و کارشون حرف نداره
۱۳۹۷/۰۶/۰۹سلام من برای اولین بار رفتم پیش خانم دکتر برای بارداری و فعلا در حال مصرف دارو ها هستم انشاالله که جواب بگیرم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۵4دختردارم برای پسردارشدن
۱۳۹۹/۰۹/۰۱دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بلی عفونت واژن
۱۴۰۲/۰۳/۲۹عفونت داشتم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۶من برای باردار شدن و زایمانم تحت نظر شون بود ب نظر من ک عالی بودن ...
۱۴۰۰/۰۳/۱۷نازایینوبتمیخام
۱۳۹۹/۰۹/۳۰دستگاه گذاشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۱دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۵/۲۳فوق العاده عاااالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۵سرارین
۱۴۰۴/۰۳/۲۲بهترین دکتر هستن واقعا به من توی بارداری آرامش دادن
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بهترین دکتر در گنبد کاووس
۱۴۰۳/۰۱/۰۹دردسینه داشتم وهمون روز با یه قرص برطرف شدعااااالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۳زایمان بسیار
۱۴۰۱/۱۰/۱۵مادرم کیست رحم داشتن تشخیص درست و جراحی خوب پیش رفت
۱۴۰۴/۰۳/۲۴نازایی وباردار شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷زنان زایمان
۱۴۰۳/۰۴/۰۶برای چکاپ سالانه رفتم. خیلی خوب و صبور وبا حوصله و دلنشین بودند.
۱۴۰۲/۰۸/۲۰سزارین انجام دادم بهترین پزشک استان گلستانه به نظر من
۱۴۰۰/۰۷/۱۲کارش خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۲منظمی در قاعدگی
۱۴۰۳/۰۹/۱۱بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۱۴دکتر خیلی عالی عالی عالی هسن
۱۳۹۸/۱۰/۱۴بسیل دکار خوبی هستند وبه بیماران خیلی توجه میکنند .
۱۳۹۹/۰۳/۲۰زایمان عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۸نازایی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹بارداربود عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۲بارداری
۱۴۰۰/۰۸/۲۹نازایی نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵زایمان
۱۴۰۲/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۱واقعا پنجه طلایی هستن خدا سایه ایشون رو از سرما کم نکنه سزارین کردم پیششون دستشون خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۲۶احتمال کیست وجود داشته ولی وجود نداشته
۱۳۹۹/۰۱/۱۹سزارین داشتم
۱۳۹۹/۰۳/۱۶درمان نازایی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶دوران حاملگی دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۱تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۶دوبار بارداری تحت نظر ایشات ببودم
۱۳۹۷/۱۰/۱۶بارداری و زایمان خوبی داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴برای مراقبتهای دوران بارداری رفتم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خیلی دکتر خوبی در زنان و زایمان هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۸دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۷عالین و مهربون
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عمل افتادگی
۱۴۰۱/۰۲/۱۷دکتر خوب و مهربون هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۸/۰۶/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲نازایی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷ایشون دکترم درزمان بارداری بوده اند
۱۳۹۹/۱۰/۰۳بسیار باتجربه وعالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳بهترین دکتر توکل کشور. من 4تافرزندم روتحت نظرخانوم کلینی بودم. شاید100بیمارفرستادم واسه ایشون وجواب گرفتن. نظرم اینه همه ی نازاهابه خانوم کلینی مراجعه کنن
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بسیار عالی و دکتر با حوصله و با دقت و با تجربه می باشد
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۵من بیست سال پیش دوران بارداری پرخطر داشتم. تحت نظر خانوم دکتر بودم و زایمان طبیعی و موفق داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۱سزارین داشتم عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۰۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶نازایی و نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۱۳سال ۸۶ زایمان داشتم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵من ۴تا دختر دارم شوهرم پسر خیلی میخواد ای یو ای کردم نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۸/۱۲یه دکتربسیارخووووب وحرفه ایخیلی ای ازش راضی ام
۱۳۹۷/۱۲/۱۸عااالی دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵نازایی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷