این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، بلوار پاکنژاد تقاطع بلوار دریا، کوچه عیسی پور (جنب بانک ملی)، پلاک ۲۸ ساختمان فانوس، طبقه پنجم، واحد ۱۲ تلفن: ۸۸۶۸۴۷۹۱
فاصله از ایستگاه متروی دادمان: ۴ دقیقه پیاده روی
بسیار دکتر عالی و با مریض کامل وقت میگذارند پنجه طلا واقعا من دوبار عمل کردم کاملا راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۰۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتر خوب و مهربان تحت درمانم برای ای وی اف راضیم تا اینجای کار
۱۴۰۵/۰۲/۳۱دکتر بسیار عالی هستن با حوصله و دقیق
۱۴۰۲/۰۲/۱۴بسیار مهربان
۱۴۰۲/۱۰/۲۹سلام من مشگل ناباروری و استروژن بالا داشتم چند دوره برام دارو نوشت الان به لطف خدا تخصص دکتر طاهرزاده حامله هستم
۱۴۰۳/۰۸/۳۰در حال درمان
۱۴۰۳/۰۲/۱۳بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱باردار بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عمل کردم کیس داشتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۷نازایی
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۱تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۴زایمان کردم ولی کمرم پای راستم خیلی درد میکنه سونو دادم
۱۴۰۱/۰۴/۲۳دکتری بی نهایت عالی خوش برخورد باسواد باتجربه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵حاذق، انسان
۱۴۰۴/۰۴/۲۶دکتر بسیار مهربان و حرفه ای هستن.
۱۴۰۵/۰۱/۳۰خانوم دکتر فوق العاده هستن با صبر و حوصله به حرفهای مریض گوش میدن و با علم و دانش و تجربه جواب تک تک سوالات رو میدن
۱۴۰۵/۰۳/۱۹خانم خوب و مهربان ودوست داشتنی
۱۴۰۵/۰۳/۲۵نمیخوام بگم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱خیلی خو
۱۴۰۳/۰۵/۰۵فعلا جهت ناباروری تازه مراجعه کردم ولی بسیار خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۴عالییی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲من تحت نظر دکتر طبیعی زایمان کردم. به شدت راضی هستم. هم صبور هم ارام راهنماییم کردن و کمک کردن که راحت زایمان کنم
۱۴۰۵/۰۱/۲۲بسیار عالی هنوز نتیجه نگرفتم اما از روند کار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸خیلی عالیه
۱۴۰۲/۰۷/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۰خیلی ب
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۷فوق العاده هستن. باسواد و انسان
۱۴۰۵/۰۲/۲۶مهربان، با حوصله و با سواد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷برای نازایی مراجعه کردم و باردار شدم خیلی خانم دکتر حرفه ای و مهربون هستن و همیشه به صورت تلفنی هم پاسخگو هستند واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۱۳بسیار حاذق و کاربلد
۱۴۰۵/۰۳/۰۴فعلا تحت درمان هستم.اما در همین دو جلسه ای که مراجعه کردم راضی هستم.بسیار مهربان و با حوصله هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۵فعلا تحت نظر ایشون iui کردم، منتظر نتیجه هستم خیلی دکتر باصبر و حوصله و دقیق هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۴تازه اشنا شدم باهاشون
۱۴۰۱/۰۳/۰۳خوب هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عالی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۰۵جراحی داشتم بسیار راضی بودم از خودشون و بیمارستان
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عالییییی عمل سزارین
۱۴۰۳/۰۳/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۰من از ابتدای بارداری زیر نظر خانم دکتر هستم،الان ٦ماهه هستم،دکتر بسیار حاذق و حرفه ای هستند،با حوصله و دقت به سوالات پاسخ میدن و ارامش تزریق میکنن
۱۴۰۳/۰۸/۳۰خداحفظشون کنه استاد وحاذق
۱۴۰۴/۰۶/۲۰خوب راهنم
۱۴۰۱/۱۰/۲۶دکتر فوق العاد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷very good
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتر خیلی دست به عملش خوب است و خیلی با سواد و خوش رفتار هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۶بهترین فلوشیپ نازایی ایران هستن. بعد 20 سال ایشون مشکل من رو حل کردن و الان دوفلو دارم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵بسیار مهربونه و حاذق
۱۴۰۴/۰۸/۰۶تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸فوق العاده دکتر خوب.عالی.بی نظیر
۱۴۰۲/۱۲/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵فعلا تازه اومدم تحت نظرش باشم ایشالا که خوب باشن
۱۴۰۱/۱۰/۰۲دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۵/۰۱در حال درمان نازایی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱