عدم رضایت
بسیار خوش اخلاق و حرفه ای متشکرم
عالی بود
عالی عالی عالی
سلام برای جرم گیری پیش ایشون رفتم میتونم بگم بهترین وبا اخلاق ترین دکترهستند
پرکردن و عصب کشی چهار کاناله دندان باحوصله و ماهر هستن
برای کار کودک درجه یک هستن عالیییی
خوب بود
بسیار عالی. واقعا بهترین دندانپزشک قزوین هستند. همچنین بسیار منصف و متعهد به کار.
کارشون عالی بود
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بالاتر از پل طالقانی، ابتدای بلوار مدرس، نبش کوچه سپیده، مجتمع صدف، واحد ۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۳بسیار خوش اخلاق و حرفه ای متشکرم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۳عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۶سلام برای جرم گیری پیش ایشون رفتم میتونم بگم بهترین وبا اخلاق ترین دکترهستند
۱۴۰۲/۱۲/۰۹پرکردن و عصب کشی چهار کاناله دندان باحوصله و ماهر هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۸برای کار کودک درجه یک هستن عالیییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۸بسیار عالی. واقعا بهترین دندانپزشک قزوین هستند. همچنین بسیار منصف و متعهد به کار.
۱۴۰۱/۰۹/۰۳کارشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۱