سلام تشکر از دکتر کارگر کارشون حرف نداره بااخلاق وکار درست
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
زانو درد
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
ربات زانو هنوز مراحل درمانی تومو نشده
۱۴۰۱/۰۹/۰۱
سلام خیلی ازدکترراضی هستم پای پسرم عمل کرده
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
برای یکی از نزدیکان عمل جراحی زانو انجام دادند که خداروشکر نتیجه خیلی خوب رود و ما کاملا راضی بودیم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
عالی
بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
واقعا کارشون عالیه من پیش دوتا دکتر رفتم جواب نگرفتم پیش این دکتر با نصف هزینه جواب گرفتم منشیشون هم خیلی خوش برخورد بودن.
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
یا حوصله هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۸
خوب است
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
تشخیصشون واقعا عالی بود با یکبار مراجعه جواب گرفتم برخورد منشی محترمانه بود خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
درد زانو
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
سلام روز بخیر خدمت همه مریض های آقای دکتر واقعا ممنونم از زحمات ایشون خیلی خیلی دکتر خوبی هستند برخورد عالی کار عل
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
دکتر با اخلاق و حرفه ای بنده جهت درمان درد زانو به ایشون مراجعه کردم که خداروشکر خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
عنل جراحی و گچ گرفتن دس
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
بهترین هستن خدا سلامتی بده بهش دکترا دست خدا روی زمین هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
عالی بودند
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
عالی کار درست
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۷
دکترخوبی هستن راضی هستیم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
تا عمر دارم دعا برای سلامتی شون میکنم
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
زمانی که اعلام میکنند جهت حضور در مطب تقریبا الکی هستش و چگونگی وزیت کردن خیلی معلوم نیست
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
بهترین هستن توی قم برامون تعویض مفصل زانو انجام دادن راضی هستیم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
عمل مچ دست و عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
آقای دکتر پای من رو عمل کرد خیلی راضی ام
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
عالی در شناخت دقیق پارگی رباط mcl زانوی پای چپ
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
الل لبب
۱۴۰۲/۰۴/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
تعویض مفصل زانو برامون انجام دادن خیلی راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
جهت تعویض غضروف مراجعه کردم و قرار است عمل کنند
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
انگشت ماشه ای و در حال درمان
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
رباط صلیبیم پاره بود ایشون جراحی کردن خداروشکر خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
درد بین دو کتف دارم ایا خوب شدنی هست؟
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
درد کتف داشتم که خدا رو شکر بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۲/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
دکتر بسیار خوبی هستن ولی فضای مطبشون کوچیکه کاش منشی محترم طوری برنامه ریزی می کردن که این همه مریض یکجا تو مطب نباشن و مجبور بشن سرپا وسط مطب منتظر بمونن
۱۴۰۴/۱۲/۰۱
تشخیص درست وخوبی دادند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
پارگی تاندوم مچ پا داشتم فعلن نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
سلام نوزادم یک بیماری کجی در پا داشتند که با درایت دکتر کارگر بهبود یافتند ازشون خیلی راضی هستیم . در هر ساعتی هم تماس گرفتیم منشیشون پاسخگو بودن واقعا ازشون ممنونیم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
بد نیست
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
بنهترین دکترررررر
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
عمل تاندون مچ دست.
۱۴۰۲/۰۳/۰۲
تعویض مفصل زانو
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
دکتر بسیار خوش اخلاق وعالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
عمل زانوی مامانم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
خیلی خوب
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
خیلی هم عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
با سواد با تجربه
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
با سلام خدمت دوستان عزیز انشالله که همگی سالم باشین فعلا ۲۹,ام عمل داریم تااینجا خوب بودن
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
پاشنه آشیلم درد میکرد نظر پزشک سیاتیک بود ودرخواست رادیولوژی وmriدادن قراره نتایج روببرم ببینم دکتر چی میگن
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
سلام دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
به نظرم جز خوبای قم هستند. خدا بهشون خیر بده و دستشون رو شفاگر
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۵/۱۵
دستم زیر دستگاه رفت همه دکترا گفتن باید بری تهران این دکتر عمل کرد راضیم
۱۴۰۲/۰۵/۲۵
درد در شانه سمت راست.تزریق مفصلی انجام شد اما بهبود نیافت
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
عمل داشتم
۱۴۰۱/۰۷/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
بدک نیس
۱۴۰۱/۰۳/۱۳
نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
کارشون خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
بسیار با حوصله توضیح می دهند و خوش برخورد هستند و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
مشکل پاداشتیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
واقعا فوق العاده هستن هم خوش اخلاق و هم خوش برخورد هستن واقعا با این گرانیها هواسشون به مریضا هستش الهی خیر ببینن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
واقعادکترخوبیهستش
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
خیلی کارشون عالیه دستم رو جراحی کردن الان خیلی خوبم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
دکتر خوبی نیستن. دقت کافی ندارند. انگار فقط فیزیوتراپی تجویز میکنن بی دلیل. ولی از نظر اخلاق خیلی خوب هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
خوب است
بهتر شدهام
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
باسلام مشکل رگ ام سی ال داشتم با یک نسخه نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
سلام واقعا دکترخوشبرخوردی هست وبرای مریض وقت میگذاره میخوام پاموعمل کنم ان شالله که نتیجه عملم هم مثل برخوردش عالی باشه
دکتر محمدرضا کارگر عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم فارغ التحصیل از دانشگاه تهران افرادی که از زانو درد، کمر درد، گردن درد، درد شانه، بورسیت، تاندونیت، سندرم تونل کارپال، کندرومالاسی، نرمی غضروف کشکک، شکستگی استخوان، پیچ خوردگی مچ پا، آسیب های ورزشی، پارگی رباط صلیبی، آب اوردن زانو، خار پاشنه، درد آرنج، تغییر انحنای آرنج، در رفتگی شانه، شانه یخ زده یا شانه منجمد، ارتوپدی کودکان، آسیب های نخاعی، ارتروز گردن، کف پای صاف، دیابت در پا و مچ پا، قوز، فرو رفتن ناخن پا در انگشت، درد ناشی از فشارپا، در رفتگی مادرزادی مفصل ران، مینیسک دیسکی شکل، پا چنبری مادرزادی، انگشتان اضافی یا چسبیده بهم، قوس کمر، کیست مینیسک، پارگی مینیسک، در رفتگی کشکک، متاستاز های استخوانی در بیماران مبتلا به سرطان پستان، تیرویید، روده....، تومور های استخوان و بافت نرم در کودکان و سایر مشکلات اسکلتی عضلانی رنج میبرند میتوانند با اطمینان مراجعه و مشکلات خود را با بهترین متخصص ارتوپدی در استان قم مطرح و مرتفع سازند. جوابدهی به پیام بیماران از طریق واتس آپ از 8صبح تا 11 شب
«سلامتی شما، اولویت ماست. در مطب دکتر محمدرضا کارگر، هدف ما ارائه بهترین پروتکلهای درمانی با شفافیت کامل در هزینه هاست. ما اینجا هستیم تا بدون نگرانی از هزینههای ناگهانی، تمرکزتان فقط روی بهبود درد باشد. »
((تخصص پزشک تعویض مفصل زانو، لگن، شانه میباشد))
عزیزانی که از درد استخوان و مفاصل (مچ دست، انگشتان دست و پا، آرنج، شانه، ناحیه دنبالچه، ستون فقرات و... رنج میبرند میتوانند از این پزشک نوبت اخذ نمایند.
کلیه هزینهها (ویزیت، تزریق داخل مفصل، گچ گیری و آتل گیری و تزریق prp) در مطب طبق تعرفه سازمان نظام پزشکی میباشد.
در مطب جهت مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، خدمات با تخفیف ارائه میشود.
بیمارانی که نیازمند تعویض مفصل زانو میباشند میتوانند در روزهای زوج از نمونههای تعویض مفصل زانوی انجام شده در مطب در خصوص این جراحی تحقیق کنند.
جهت ارتباط با ما میتوانید عکس رادیولوژی یا نوارعصب خود را به شماره ۰۹۹۲۰۲۶۴۱۲۶ از طریق ایتا ارسال کنید.
سلام تشکر از دکتر کارگر کارشون حرف نداره بااخلاق وکار درست
۱۴۰۵/۰۲/۲۶زانو درد
۱۴۰۱/۱۰/۱۰ربات زانو هنوز مراحل درمانی تومو نشده
۱۴۰۱/۰۹/۰۱سلام خیلی ازدکترراضی هستم پای پسرم عمل کرده
۱۴۰۱/۰۴/۱۴برای یکی از نزدیکان عمل جراحی زانو انجام دادند که خداروشکر نتیجه خیلی خوب رود و ما کاملا راضی بودیم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۲واقعا کارشون عالیه من پیش دوتا دکتر رفتم جواب نگرفتم پیش این دکتر با نصف هزینه جواب گرفتم منشیشون هم خیلی خوش برخورد بودن.
۱۴۰۴/۱۱/۰۵یا حوصله هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۸خوب است
۱۴۰۱/۱۲/۲۴تشخیصشون واقعا عالی بود با یکبار مراجعه جواب گرفتم برخورد منشی محترمانه بود خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۲درد زانو
۱۴۰۱/۱۱/۰۸سلام روز بخیر خدمت همه مریض های آقای دکتر واقعا ممنونم از زحمات ایشون خیلی خیلی دکتر خوبی هستند برخورد عالی کار عل
۱۴۰۴/۱۱/۲۰دکتر با اخلاق و حرفه ای بنده جهت درمان درد زانو به ایشون مراجعه کردم که خداروشکر خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عنل جراحی و گچ گرفتن دس
۱۴۰۰/۱۰/۱۵در حال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۶بهترین هستن خدا سلامتی بده بهش دکترا دست خدا روی زمین هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عالی بودند
۱۴۰۲/۰۴/۳۱عالی کار درست
۱۴۰۵/۰۳/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۷دکترخوبی هستن راضی هستیم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱تا عمر دارم دعا برای سلامتی شون میکنم
۱۴۰۱/۰۹/۲۱زمانی که اعلام میکنند جهت حضور در مطب تقریبا الکی هستش و چگونگی وزیت کردن خیلی معلوم نیست
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بهترین هستن توی قم برامون تعویض مفصل زانو انجام دادن راضی هستیم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عمل مچ دست و عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۲۶بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۱/۰۵/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۳آقای دکتر پای من رو عمل کرد خیلی راضی ام
۱۴۰۱/۰۳/۲۹دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۰عالی در شناخت دقیق پارگی رباط mcl زانوی پای چپ
۱۴۰۰/۱۲/۱۹الل لبب
۱۴۰۲/۰۴/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۲تعویض مفصل زانو برامون انجام دادن خیلی راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵جهت تعویض غضروف مراجعه کردم و قرار است عمل کنند
۱۴۰۴/۱۱/۲۶انگشت ماشه ای و در حال درمان
۱۴۰۴/۱۱/۱۲رباط صلیبیم پاره بود ایشون جراحی کردن خداروشکر خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۴درد بین دو کتف دارم ایا خوب شدنی هست؟
۱۴۰۴/۱۰/۰۷درد کتف داشتم که خدا رو شکر بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۲/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱دکتر بسیار خوبی هستن ولی فضای مطبشون کوچیکه کاش منشی محترم طوری برنامه ریزی می کردن که این همه مریض یکجا تو مطب نباشن و مجبور بشن سرپا وسط مطب منتظر بمونن
۱۴۰۴/۱۲/۰۱تشخیص درست وخوبی دادند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷پارگی تاندوم مچ پا داشتم فعلن نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۲۴سلام نوزادم یک بیماری کجی در پا داشتند که با درایت دکتر کارگر بهبود یافتند ازشون خیلی راضی هستیم . در هر ساعتی هم تماس گرفتیم منشیشون پاسخگو بودن واقعا ازشون ممنونیم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بد نیست
۱۴۰۱/۱۱/۱۱بنهترین دکترررررر
۱۴۰۱/۰۵/۰۳عمل تاندون مچ دست.
۱۴۰۲/۰۳/۰۲تعویض مفصل زانو
۱۴۰۰/۱۱/۰۹دکتر بسیار خوش اخلاق وعالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۵راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۲۳عمل زانوی مامانم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۱۰/۱۸خیلی هم عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۱۰با سواد با تجربه
۱۴۰۵/۰۳/۱۱با سلام خدمت دوستان عزیز انشالله که همگی سالم باشین فعلا ۲۹,ام عمل داریم تااینجا خوب بودن
۱۴۰۴/۱۱/۲۵پاشنه آشیلم درد میکرد نظر پزشک سیاتیک بود ودرخواست رادیولوژی وmriدادن قراره نتایج روببرم ببینم دکتر چی میگن
۱۴۰۴/۱۱/۲۰سلام دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۹به نظرم جز خوبای قم هستند. خدا بهشون خیر بده و دستشون رو شفاگر
۱۴۰۴/۱۱/۰۵بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۵/۱۵دستم زیر دستگاه رفت همه دکترا گفتن باید بری تهران این دکتر عمل کرد راضیم
۱۴۰۲/۰۵/۲۵درد در شانه سمت راست.تزریق مفصلی انجام شد اما بهبود نیافت
۱۴۰۲/۰۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۵عمل داشتم
۱۴۰۱/۰۷/۰۹عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۲۷بدک نیس
۱۴۰۱/۰۳/۱۳نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۵/۱۱کارشون خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بسیار با حوصله توضیح می دهند و خوش برخورد هستند و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۱مشکل پاداشتیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷واقعا فوق العاده هستن هم خوش اخلاق و هم خوش برخورد هستن واقعا با این گرانیها هواسشون به مریضا هستش الهی خیر ببینن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵واقعادکترخوبیهستش
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خیلی کارشون عالیه دستم رو جراحی کردن الان خیلی خوبم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دکتر خوبی نیستن. دقت کافی ندارند. انگار فقط فیزیوتراپی تجویز میکنن بی دلیل. ولی از نظر اخلاق خیلی خوب هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶خوب است بهتر شدهام
۱۴۰۱/۰۳/۲۸فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۷باسلام مشکل رگ ام سی ال داشتم با یک نسخه نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۱۰/۰۷سلام واقعا دکترخوشبرخوردی هست وبرای مریض وقت میگذاره میخوام پاموعمل کنم ان شالله که نتیجه عملم هم مثل برخوردش عالی باشه
۱۴۰۴/۱۲/۰۶