من مشکل فشارخون داشتم وثپش قلب واسترس زیاد .زیرنظرایشون الحمدالله حالم خوبه متشکرم از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
بسیار د
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
گرفتگی رگ داشتیم آنژیو شدیم و راضی هستیم
فوقالعاده دکتر خوش اخلاق و مهربون و کاربلد و واقعا برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
بسیار پر حوصله و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
سلام فشارخون بالا یکماهه رفتم ویزیت شدم تواین ماه فشارم اومده پایین خداروشکر...
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
استاد و انسان
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
سلام گرفتگی عروق
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
دکتری بسیار حاذق و کار بلد
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۰۴
کوتاهی قد
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
گرفتگی رگ انژیو انجام دادم
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
سلام من با اینکه نوبت داشتم دوساعت منتظر شدم تا نوبتم بشه .واینکه زیاد از ویزیت آقای دکتر راضی نبودم .توی آزمایشم مشکل داشت ولی آقای دکتر گفتن که هیچ مشکلی نداری .در حالی که عفونت داشتم وhdlتو آزمایشم پایین بود.وهمه چی آزاد بود با بیمه نبود.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
خیلی خوبه
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
خوش برخورد وباحوصله
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
دکتر خوبی هست .مشکل قلبی.
۱۴۰۲/۱۱/۰۴
باسلام و خدا قوت .
جناب دکتر لطفیان متخصص و به صورت علمی تشخیص بیماری را پیگیری میکنند.ودرمان انجام می دهند.من برای دخترم به ایشان مراجعه کردم.همراه دخترم .و تشخیص درستی دادند.طپش قلب دخترم را با داروهای ضد استرس و اضطراب درمان کردند.ومهم اینه که با شیوه درمان علمی و کاربردی ایشان .نگرانی های خانواده هم از اطلاع نداشتن در مورد .بیماری قلبی دخترمان رفع شد.
انشاالله موفق و پاینده باشید ..از برخورد خوب جناب دکتر لطفیان هم متشکرم .
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
دکتر بسیار با اخلاق و متدین و کاربلد هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
برای بار دوم مراجعه میکنم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
مشکل قلب
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
سلام بسیار عالی هستند خوش اخلاق وبا حوصله من مشکل فشار داشتم والان تحت درمانم ومشکلی ندارم وخوبم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
عالیست
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
بسیارعالی بااخلاق یک دکتر خون گرم باتجربه خیلی بالامن کی فکرکنم چندبار رفتم راظی هستم ازایشان خداوندخیرشان بدهد
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
بهترین دکتر قلب تشخیص درست تجویز بهترینها و اجتناب از اعمال و داروهای اضافه
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
دکتر خوبیهستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
من فشار خون بالا داشتم که با آزمایشات متعدد در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
فعلا مخوام آزمایش نشون بدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
تپش قلب و پیگیری مراحل درمان
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
از نظر اخلاق واقعا بیست من درد قفسه سینه داشتم ولی الان با داروهای ایشون الان خوبم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
اقای دکتر بسیار دقیق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
آقای دکتر عالی و باتجربه و صبور و مهربان هستن پدرم تحت نظرشون هستن بینهایت راضی هستم واقعا برای بیمار وقت میزارن
بیماری قلبی ، در حال درمان ، پزشک بسیار حاذق و دقیق و باحوصله
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
آنژیوگرافی شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
فشار خون بالا فعلا ازمایش دادم تا نتیجه ببینم چی میشه
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
هنوز تحت درمان هستم.
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
خیلی ممنون هستم کارش خیلی خوب هست
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
سلام،ممنون از آقای دکتر،من اولین باری بود رفتم خدمت ایشون بابت نفس تنگی پسرم،ممنونم از برخورد محترمانشون،
دارو تجویز کردند انشاالله که داروها باعث بهبودی کامل فرزندم شود
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
دکتر بسیار دلسوز و با تجربه هستن و واقعا وقت میذارن برای بیمار و بررسی میکنن همه چیز رو
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
بهترین متخصص
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
رفتم پیششون اول ک گفتن رگای قلبت بسته یه بعد گفتن مشکلی نیست.خداروشکر ولی نفهمیدم تشخیصشون درست بود یانه
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
دکتربیمارستان امام حسین بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
نوبت دهی ونیز معاینه مطلوب بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
دکتر غالی کا ر د ست
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
دوسال هست از بیماران ایشون هستم تپش قلب دارم با مصرف داروهای آقای دکتر خدا رو شکر خوبم .به نظر من بهترین متخصص هستند هم از نظر اخلاق و هم از نظر درمان و تشخیص.....
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
دکتربسیار عالی باتجربه بایک نوبت ویزیت مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
بسیار خوش اخلاق و لایق
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
مشکل دریچه میترال قلب
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
خوب بودن
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
بسیار خوش اخلاق وعالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
انژیوقلب
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
خوب بوده
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
ناراحتی قلبی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
سلام حمیده نابینادکترعالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
دکتر با صبر و حوصله ومهربان هستند
۱۴۰۲/۰۷/۱۷
بیماری قلبی،ودکتر خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
پرشک مهربان و صبور وکار امد
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
سلام بسیار عالی هستند وخوش رفتارهستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
مشکل فشار خون بالا داشتم. الحمدالله تحت کنترل هست. دکتر بسیار متین و آرام و کاربلد هستند.
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
خوبه
مش
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
خیلی عالی هستن باصبر وحوصله
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
دکتر بسیار خوب و کاردرستی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
پزشک متخصص خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
مادرم توسط ایشان در حال معالجه هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
فشار خون بالا داشتم به کمک دارویی که تجویز شد فشار خونم کنترل شد
انسداد عروق قلبی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۹بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۱بسیار خوش برخورد و وقت برای مریض می گذارند
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار دکتر کاربلد و ماهری هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۰دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱بد نیست
۱۴۰۳/۰۳/۲۹تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲من مشکل فشارخون داشتم وثپش قلب واسترس زیاد .زیرنظرایشون الحمدالله حالم خوبه متشکرم از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بسیار د
۱۴۰۴/۰۹/۱۸گرفتگی رگ داشتیم آنژیو شدیم و راضی هستیم فوقالعاده دکتر خوش اخلاق و مهربون و کاربلد و واقعا برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار پر حوصله و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵سلام فشارخون بالا یکماهه رفتم ویزیت شدم تواین ماه فشارم اومده پایین خداروشکر...
۱۴۰۳/۰۲/۱۷استاد و انسان
۱۴۰۲/۰۷/۳۰سلام گرفتگی عروق
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتری بسیار حاذق و کار بلد
۱۴۰۳/۱۱/۱۸دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۰۴کوتاهی قد
۱۴۰۲/۰۸/۱۷گرفتگی رگ انژیو انجام دادم
۱۴۰۲/۱۰/۱۹سلام من با اینکه نوبت داشتم دوساعت منتظر شدم تا نوبتم بشه .واینکه زیاد از ویزیت آقای دکتر راضی نبودم .توی آزمایشم مشکل داشت ولی آقای دکتر گفتن که هیچ مشکلی نداری .در حالی که عفونت داشتم وhdlتو آزمایشم پایین بود.وهمه چی آزاد بود با بیمه نبود.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰خیلی خوبه
۱۴۰۲/۱۱/۲۴خوش برخورد وباحوصله
۱۴۰۳/۰۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۳دکتر خوبی هست .مشکل قلبی.
۱۴۰۲/۱۱/۰۴باسلام و خدا قوت . جناب دکتر لطفیان متخصص و به صورت علمی تشخیص بیماری را پیگیری میکنند.ودرمان انجام می دهند.من برای دخترم به ایشان مراجعه کردم.همراه دخترم .و تشخیص درستی دادند.طپش قلب دخترم را با داروهای ضد استرس و اضطراب درمان کردند.ومهم اینه که با شیوه درمان علمی و کاربردی ایشان .نگرانی های خانواده هم از اطلاع نداشتن در مورد .بیماری قلبی دخترمان رفع شد. انشاالله موفق و پاینده باشید ..از برخورد خوب جناب دکتر لطفیان هم متشکرم .
۱۴۰۴/۱۲/۱۲دکتر بسیار با اخلاق و متدین و کاربلد هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶برای بار دوم مراجعه میکنم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴مشکل قلب
۱۴۰۳/۰۶/۱۵سلام بسیار عالی هستند خوش اخلاق وبا حوصله من مشکل فشار داشتم والان تحت درمانم ومشکلی ندارم وخوبم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۹عالیست
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بسیارعالی بااخلاق یک دکتر خون گرم باتجربه خیلی بالامن کی فکرکنم چندبار رفتم راظی هستم ازایشان خداوندخیرشان بدهد
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بهترین دکتر قلب تشخیص درست تجویز بهترینها و اجتناب از اعمال و داروهای اضافه
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر خوبیهستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۳من فشار خون بالا داشتم که با آزمایشات متعدد در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۸فعلا مخوام آزمایش نشون بدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵تپش قلب و پیگیری مراحل درمان
۱۴۰۳/۱۰/۲۱از نظر اخلاق واقعا بیست من درد قفسه سینه داشتم ولی الان با داروهای ایشون الان خوبم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۶اقای دکتر بسیار دقیق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۲آقای دکتر عالی و باتجربه و صبور و مهربان هستن پدرم تحت نظرشون هستن بینهایت راضی هستم واقعا برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۳/۱۰/۲۵سلام فشار خون بالا داشتم الحمدالله بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۲واسه قلب مادرم
۱۴۰۲/۱۲/۲۳عالی بود انژیوکرذم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عالی ه
۱۴۰۳/۱۰/۲۳درد قفسه سینه
۱۴۰۴/۰۸/۰۹بد نیست
۱۴۰۳/۱۱/۱۸سلام وخسته نباشید،سوال آیا،رفع انسداد رگ ها،با لیزر،امکانش هست؟
۱۴۰۴/۰۵/۰۸نتیجهای نگرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳بیماری قلبی و آنژیوگرافی توسط دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۴باسلام درد قفسه سینه داشتم داروتجویزکردن بهترم خداروشکر
۱۴۰۴/۰۱/۲۴دکتر مهربون و خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۳خوب بودن
۱۴۰۱/۰۵/۰۵آنژیو بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بسیار عالی و وقت شناس
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۳هنوز ویزیت نشدم
۱۴۰۳/۰۶/۰۴مشکل قلب
۱۴۰۴/۰۲/۲۸مشکل قلبم درذ میکرد
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بیماری قلی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵برای درد قفسه سینه مراجعه کردم تحت درمان
۱۴۰۵/۰۲/۱۲دکترخوبی و مهربونی هستن ودر حال بهبودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۶فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳فشارخون بعد زایمان دارم تحت درمان هستم و با داروهاشون خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳خوش قلب و مهربون
۱۴۰۴/۰۹/۱۲درحال درمان
۱۴۰۲/۰۷/۰۳فشار خون
۱۴۰۳/۰۷/۰۲تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳نامنظم بودن ضربان قلب
۱۴۰۱/۰۹/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۹سلام علیکم عالی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۰۴دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۸مشکل قلب داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۲فشار خون فعلا هنوز باید پیگیری کنم ولی فشارم تنظیم شد
۱۴۰۳/۰۹/۱۷خیلی دکتر خوش برخورد و مهربونی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۴دکتر خوبی هستن ..آنژیو کردم و هر ماه تحت نظرم راضی ام
۱۴۰۴/۰۲/۱۲سلام درد کتف و دست داشتم فعلا تحت درمانم ولی برخورد آقای دکتر و کارکنانش خیلی عالی بود خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۵/۱۲آنژیو گرافی موفق
۱۴۰۱/۰۲/۲۳فشارخونم بالابود الان عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶مادرم فشار خون بالا داشت همیشه تحت نظر دکتر بود خداروشکرخیلی بهتر اند
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتر مادرم هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۶درحال معالجه هستم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵عالی بو
۱۴۰۳/۰۹/۰۴بسیار دکتر بااخلاق وخوش برخوردو حاذق هستند خداحفظشون کنه وپدر گرامیشون رو رحمت کند
۱۴۰۳/۱۱/۱۰سلام آقای دکتر واقعا عالی هستن خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۳/۲۵فشارخون نرمال شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۲در کل خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۴باسلام به دلیل تپش قلب مراجعه کردم واقای دکترگفتن مشکلی نیس وتشخیصشون ازاعصاب بودوبه دکتراعصاب روان مراجعه کردم والان خداروشکربهترم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴خداخیرشون بده
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیار عالی ممنون از زحمات شون
۱۴۰۲/۰۹/۰۹آنژیوگرافی ویالون گذاشتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۵خیلی دکتر خوبین همه دکتر گفتن باید حتما عمل قلب باز بشن ولی اقای دکتر گفتن میشه فنر گذاشت و الان حالشون خوبه
۱۴۰۴/۰۴/۱۵چکاپ کامل ودرددرقفسه سینه
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عالی بوده
۱۴۰۴/۰۵/۰۷قلب و بهرین دکتر است
۱۴۰۴/۰۹/۲۵با سلام مشکل درد در بازو سمت چپ و پشت و قفسه سینه داشتم فعلا مراحل اولیه را انجام دادم
۱۴۰۲/۱۰/۰۶سلام واحترام مشکل فشار خون ولرزش قلب وبی قراری
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عالی بی نظیر
۱۴۰۳/۰۸/۰۶مشکل تپش قلب واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۴شخصیت محترم ودکتور فهمیده وخوش بر خوردی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۶دکتر خوب و دقیقیست
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دکتر حاذق و مهربان و چابک
۱۴۰۲/۱۲/۰۲دکتر بسیارعالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عاالی بیست
۱۴۰۵/۰۳/۱۷قلب. و فشار خون
۱۴۰۳/۱۰/۲۲من درد قفسه سینه داشتم با یکبار ویزیت ایشون و درمان بموقع بهبود یافتم ممنون ازشون
۱۴۰۴/۰۱/۰۵دکتر عالی مادرم و بردم واسه آنژیو خیلی کارش عالی و با اخلاق و بسیار با حوصله هستن ممنون از خودشون و تیمشون
۱۴۰۳/۰۸/۲۴ناراحتی قلبی
۱۴۰۲/۰۷/۲۴مشکل ق
۱۴۰۳/۰۵/۰۷آنژیوگرافی انجام دادم
۱۴۰۲/۱۱/۲۱قبل از عمل
۱۴۰۴/۰۳/۱۹دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۲بالا بودن فشار خون
۱۴۰۱/۰۲/۰۴خوش برخورد و شوخ طبع
۱۴۰۳/۰۳/۲۹دکتری بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و اگاه نسبت به بیماری های قلبی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عالیییییی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷خوب است
۱۴۰۳/۰۲/۰۳دکتر خوب و آرومی بودن اما نوبت دهی و ساعت حضور خود دکتر در مطب خیلی بد بود دو ساعت الاف شدیم توی مطب تا دکتر تشریف آوردن
۱۴۰۴/۰۴/۲۹برخورد خیلی خوب ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۴خیلی خوش برخورد هستش و من برای فشارخون بالا داشتم که دارو دادن درکنترل قرارگرفت و زربان بالای قلبم منظم شده راضی ام ازشون خدارو شکر
۱۴۰۳/۱۲/۲۵دکترخوبی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۶جوان خوش اخلاق با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۲۳قلب عااالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷آنژیوگرافی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶دریچه قطب
۱۴۰۳/۰۷/۰۷خیلی خوبه داروهاشون واقعا تعصیرداره عالیه خدا خیرش بده پدرم بهتر شده
۱۴۰۴/۱۰/۰۹گرفتگی قلب
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بسیار خوش اخلاق و خوشرو
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بیماری قلبی ، در حال درمان ، پزشک بسیار حاذق و دقیق و باحوصله
۱۴۰۴/۰۶/۱۲آنژیوگرافی شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۳فشار خون بالا فعلا ازمایش دادم تا نتیجه ببینم چی میشه
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۴/۱۲/۰۳هنوز تحت درمان هستم.
۱۴۰۳/۰۲/۱۱خیلی ممنون هستم کارش خیلی خوب هست
۱۴۰۲/۰۲/۰۴سلام،ممنون از آقای دکتر،من اولین باری بود رفتم خدمت ایشون بابت نفس تنگی پسرم،ممنونم از برخورد محترمانشون، دارو تجویز کردند انشاالله که داروها باعث بهبودی کامل فرزندم شود
۱۴۰۴/۰۷/۱۶دکتر بسیار دلسوز و با تجربه هستن و واقعا وقت میذارن برای بیمار و بررسی میکنن همه چیز رو
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بهترین متخصص
۱۴۰۳/۰۱/۱۷رفتم پیششون اول ک گفتن رگای قلبت بسته یه بعد گفتن مشکلی نیست.خداروشکر ولی نفهمیدم تشخیصشون درست بود یانه
۱۴۰۴/۰۱/۲۵دکتربیمارستان امام حسین بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵نوبت دهی ونیز معاینه مطلوب بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دکتر غالی کا ر د ست
۱۴۰۳/۰۹/۳۰دوسال هست از بیماران ایشون هستم تپش قلب دارم با مصرف داروهای آقای دکتر خدا رو شکر خوبم .به نظر من بهترین متخصص هستند هم از نظر اخلاق و هم از نظر درمان و تشخیص.....
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲دکتربسیار عالی باتجربه بایک نوبت ویزیت مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۸بسیار خوش اخلاق و لایق
۱۴۰۳/۰۶/۱۹مشکل دریچه میترال قلب
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۲خوب بودن
۱۴۰۲/۱۲/۲۳بسیار خوش اخلاق وعالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۳انژیوقلب
۱۴۰۴/۰۴/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲خوب بوده
۱۴۰۴/۰۱/۲۳ناراحتی قلبی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۵سلام حمیده نابینادکترعالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دکتر با صبر و حوصله ومهربان هستند
۱۴۰۲/۰۷/۱۷بیماری قلبی،ودکتر خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۹پرشک مهربان و صبور وکار امد
۱۴۰۳/۰۵/۱۲تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵سلام بسیار عالی هستند وخوش رفتارهستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۸مشکل فشار خون بالا داشتم. الحمدالله تحت کنترل هست. دکتر بسیار متین و آرام و کاربلد هستند.
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خوبه مش
۱۴۰۴/۰۸/۲۱خیلی عالی هستن باصبر وحوصله
۱۴۰۳/۰۷/۱۸آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۳۰دکتر بسیار خوب و کاردرستی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۲تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۶پزشک متخصص خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۴مادرم توسط ایشان در حال معالجه هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۶فشار خون بالا داشتم به کمک دارویی که تجویز شد فشار خونم کنترل شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۴