عالیه واقعا
تحت درمان
کم خونی فعلا یکبار مراجعه کرده ام و هنوز امکان نظر دادن نیست
کم خونی
خوب است
در حد مشاره هنوز اطلاعی ندارم
دکتر خوبیه تشخیص درست میده من که ازش راضی هستم
پایین بودن پلاکت های خون
پلاک خون داشتم پایین بود
کم خونی سرگیجه شدید بهتر شدم ولی من چون مینر هستم دوباره سرگیجه ها بعد از مدت طولانی سراغ آمدند ولی دکتر خوبی هستند
سرطان سینه خداروشکر تا الان اوکی هستم
سرطان مری
بسیار با اخلاق و با
فقر آهن دارم و الان دوره اول درمان رو تحت نظر ایشون شروع کردم. ان شاالله که نتیجه بگیرم
در حال معاینه ودرمان
آزمایشات رفتم عالی بودن
دکتر خوبیه درزمینه خون شناسی
در حال پیگیری
خون ریزی معده
برای چکاب رفتم
کم خونی،با یک ویزیت مشکلم برطرف
تحت درمان هستم
کم خونی شدید
فعلا ازمایش نوشته برام تا ببینم نتیجش چی میشه ولی ب نظر میاد دکتر خوبیع
بیماری
عالی بود
مشکل خونی
فوق العاده دکتر خوبی هست من مشکل پلاکت داشتم
عفونت خون آزمایش نوشتند هنوز نظری ندادند
دکترخوبیه
افت پلاکت شدید خون شکر خدا جواب گرفتم
فرتین خونم به شدت پایین بود سرم اهن نوشتن
خوب و کاربلد
سرطام معده
پلاکت خون
مشکل دفع ذخیره اهن که چند سال درگیر بودم .و با اولین ویزیت دکتر و گذراندن طول درمان عالی جواب داد
تازه رفتم
عالیییی
دکتر خوبیه
شخص متعهد و اشنایی کامل با تخصص خود دارد
درحال درمان هستن
عالی هست
مشگل خون انکولوژی
حوب هست وتشخیص به موقع دارد
مشکل خون
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خ طالقانی، جنب آزمایشگاه دکتر عصاریان،کوچه شاهرکن الدین (شهید دیانتی)، مجتمع پزشکی نجات
عالیه واقعا
۱۴۰۱/۰۳/۰۲تحت درمان
۱۴۰۳/۰۵/۱۷کم خونی فعلا یکبار مراجعه کرده ام و هنوز امکان نظر دادن نیست
۱۴۰۲/۰۳/۳۱کم خونی
۱۴۰۳/۱۲/۰۶خوب است
۱۴۰۱/۰۸/۰۹در حد مشاره هنوز اطلاعی ندارم
۱۴۰۱/۰۵/۰۴دکتر خوبیه تشخیص درست میده من که ازش راضی هستم
۱۴۰۳/۰۱/۱۲پایین بودن پلاکت های خون
۱۴۰۳/۰۳/۰۶پلاک خون داشتم پایین بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۶کم خونی سرگیجه شدید بهتر شدم ولی من چون مینر هستم دوباره سرگیجه ها بعد از مدت طولانی سراغ آمدند ولی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۵سرطان سینه خداروشکر تا الان اوکی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۱۵سرطان مری
۱۴۰۳/۰۱/۱۲بسیار با اخلاق و با
۱۴۰۱/۱۲/۰۱فقر آهن دارم و الان دوره اول درمان رو تحت نظر ایشون شروع کردم. ان شاالله که نتیجه بگیرم
۱۴۰۱/۰۶/۱۰کم خونی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵در حال معاینه ودرمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۷آزمایشات رفتم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۱۴دکتر خوبیه درزمینه خون شناسی
۱۴۰۱/۰۶/۱۹در حال پیگیری
۱۴۰۱/۰۷/۰۵خون ریزی معده
۱۴۰۳/۱۱/۰۱برای چکاب رفتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۳کم خونی،با یک ویزیت مشکلم برطرف
۱۴۰۳/۰۳/۱۶تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۳/۲۸کم خونی شدید
۱۴۰۳/۱۰/۰۹فعلا ازمایش نوشته برام تا ببینم نتیجش چی میشه ولی ب نظر میاد دکتر خوبیع
۱۴۰۱/۰۴/۲۲بیماری
۱۴۰۲/۰۱/۰۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۹مشکل خونی
۱۴۰۲/۰۱/۲۹فوق العاده دکتر خوبی هست من مشکل پلاکت داشتم
۱۴۰۳/۰۳/۲۱عفونت خون آزمایش نوشتند هنوز نظری ندادند
۱۴۰۰/۱۲/۱۰دکترخوبیه
۱۴۰۲/۱۱/۳۰افت پلاکت شدید خون شکر خدا جواب گرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸فرتین خونم به شدت پایین بود سرم اهن نوشتن
۱۴۰۲/۰۴/۲۷خوب و کاربلد
۱۴۰۳/۰۵/۰۸سرطام معده
۱۴۰۲/۱۰/۲۶پلاکت خون
۱۴۰۳/۰۲/۱۱مشکل دفع ذخیره اهن که چند سال درگیر بودم .و با اولین ویزیت دکتر و گذراندن طول درمان عالی جواب داد
۱۴۰۰/۱۲/۱۱تازه رفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عالیییی
۱۴۰۱/۱۰/۰۹دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۴/۲۴شخص متعهد و اشنایی کامل با تخصص خود دارد
۱۴۰۳/۰۶/۱۱درحال درمان هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۶عالی هست
۱۴۰۱/۱۱/۲۲مشگل خون انکولوژی
۱۴۰۱/۱۰/۱۵حوب هست وتشخیص به موقع دارد
۱۴۰۱/۰۳/۳۱مشکل خون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰