با سلام، دکتر صدیقی فر پای سمت چپ بنده را عمل جراحی کردند،
عالی بودند
عدم رضایت
کشیدگی تاندون که با کچ گرفتگی بهتر شد
ارتوپدی
مشکل دیسک گردن در حال بهبودی هستم
تحت درمان هستم
فیزیوتراپی نوشتن بی تاثیر بود گفتن نیاز به بررسی بیشتر هست
دکتر خیلی خوبی هست
یک بار گ
عمل زانو
کشیدگی تاندوم پا فلا در حال درمان
خوب بود
دکتر خوبیه
خیلی خوبه
خیلی کارش خوبه من بهش ایمان دارم
زانو.تعویض مفصل
فعلا هیچی تا بعد از گرفتن نتیجه ام آری آی
درحال درمان هستیم راضی هستم
عالی و بی نظیر
برای درد گردن خوب شدم
عالی هستن
خوب بودن
دیسک کمر. تابحال با تجویز ایشان حالم بهتر شده
تعویض مفصل
مشکل مفاصل زانو، ارتوپدی تجویز کردن
برای زانو درد و ارتوروز کمر و پا پیش ایشون درمان شدم خدا خیرشون بده
درحال درمان
فعلا تحت درمانم
درد پشت زانو داشتم ولی مشکل حل نشده
زانو درد
کمر درد
دکترخوبی
دکتر فوق العاده ای هستن.من خیلی راضی بودم.دیسک گردن داشتم.مادرم هم دیسک کمر
خواهرم تحت درمان هست
سیاتیک عالی
عمل زانو داشتم
دکتر عالی با ی نسخه خوب شدم
تحت نظرهستم
عمل جراهی من خوشبختانه خوب بود
درد مفاصل پیشنهاد میکنم ایشان را بسیار حاذق هستن ایشون
آرتروز زانو
درحال فیزیوتراپی تشخیص سیاتیک برای درمان مادرم
عالیییی
تازه اومدیم برای دیسک کمر پدرم باید صبر کنیم تا نتیجه معلوم بشه
بار اول م اجعه کردم با درد در ناحیه کمر وروی ران ده جلسه فیزیوتراپی تجویز کردن وتآکید داشتن بعد از دو هفته مراجعه کنم
فعلا قراره جواب ام ار ایببینن .
مشکل درد کمر داشتم خوب شد تشخیص دکتر خیلی خوب بود
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
البرز-فردیس-فلکه پنجم-درمانگاه رسالت فردیس
با سلام، دکتر صدیقی فر پای سمت چپ بنده را عمل جراحی کردند،
۱۴۰۲/۰۲/۰۲عالی بودند
۱۴۰۱/۰۶/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲کشیدگی تاندون که با کچ گرفتگی بهتر شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۸ارتوپدی
۱۴۰۱/۰۱/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸مشکل دیسک گردن در حال بهبودی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹فیزیوتراپی نوشتن بی تاثیر بود گفتن نیاز به بررسی بیشتر هست
۱۴۰۴/۰۱/۲۶دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۵/۲۴یک بار گ
۱۴۰۳/۰۸/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عمل زانو
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۰کشیدگی تاندوم پا فلا در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۲۸خیلی خوبه
۱۴۰۳/۱۰/۲۲خیلی کارش خوبه من بهش ایمان دارم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۳زانو.تعویض مفصل
۱۴۰۲/۰۱/۱۴فعلا هیچی تا بعد از گرفتن نتیجه ام آری آی
۱۴۰۰/۱۲/۲۷درحال درمان هستیم راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عالی و بی نظیر
۱۴۰۱/۰۵/۱۵برای درد گردن خوب شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳دیسک کمر. تابحال با تجویز ایشان حالم بهتر شده
۱۴۰۱/۰۸/۱۴تعویض مفصل
۱۴۰۱/۰۹/۱۷مشکل مفاصل زانو، ارتوپدی تجویز کردن
۱۴۰۱/۰۵/۰۲برای زانو درد و ارتوروز کمر و پا پیش ایشون درمان شدم خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶درحال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۷فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۶/۲۱درد پشت زانو داشتم ولی مشکل حل نشده
۱۴۰۳/۰۸/۱۱زانو درد
۱۴۰۰/۰۸/۲۵کمر درد
۱۴۰۱/۰۵/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۳دکترخوبی
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۳۰دکتر فوق العاده ای هستن.من خیلی راضی بودم.دیسک گردن داشتم.مادرم هم دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۸/۰۲خواهرم تحت درمان هست
۱۴۰۴/۰۵/۲۰سیاتیک عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عمل زانو داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۷عالی بودند
۱۴۰۱/۰۶/۲۷دکتر عالی با ی نسخه خوب شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸تحت نظرهستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عمل جراهی من خوشبختانه خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۳درد مفاصل پیشنهاد میکنم ایشان را بسیار حاذق هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۲۱آرتروز زانو
۱۴۰۱/۰۵/۲۹درحال فیزیوتراپی تشخیص سیاتیک برای درمان مادرم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عالیییی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸تازه اومدیم برای دیسک کمر پدرم باید صبر کنیم تا نتیجه معلوم بشه
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بار اول م اجعه کردم با درد در ناحیه کمر وروی ران ده جلسه فیزیوتراپی تجویز کردن وتآکید داشتن بعد از دو هفته مراجعه کنم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵فعلا قراره جواب ام ار ایببینن .
۱۴۰۰/۰۸/۰۶مشکل درد کمر داشتم خوب شد تشخیص دکتر خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۹