این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کرمانشاه، ۲۲ بهمن، چهارراه سی متری به سمت میدان مرکزی، نبش کوچه ۱۲۴ شرقی، ساختمان مهراد، طبقه اول، کلینیک ارتوپدی دکتر شاکری
(ازن درمانی و تزریقPRP زانو و شانه با معاینه و نوبت قبلی)
سلام، برخورد عالی ، پزشک عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عمل دست داشتم و عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۹واقعا دکتری باتجربه وکاربلدمی باشند
۱۴۰۱/۰۲/۲۲در حال مداوا
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالی دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۰۳/۱۷برخورد مناسب و تو کارشون مهارن
۱۴۰۱/۰۸/۱۱با توجه به
۱۴۰۲/۰۷/۰۹درد زانو بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶مشکل پارگی رباط صلیبی و کشیدگی مینیسک دارم آسیب ورزشی هستش و بدون عمل تحت درمانم اخلاق آقای دکتر هم بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۵مشکل کمر درد
۱۴۰۴/۰۷/۱۰تاندون انگشتم پاره شد باید دوباره ویزیت بشم
۱۴۰۲/۰۱/۱۶برداشتن لیوم روی پنجه پا
۱۴۰۱/۰۹/۰۹خیلی خوب معاینه میکنند خوب تشخیص میدن و برای ادامه درمان آسیب دستم میرم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۳درد زانو وتحت درمان
۱۴۰۳/۰۵/۳۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۸مشکل دیسک کمر وحدت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۳۱ایشان پزشکی حاذق و توانا و بسیار خوش برخورد هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۳سلام فعلا در حال مصرف دارو میباشم برای زانو درد رفتم و جناب دکتر هم خوش اخلاق و خوش بر خورد بودن و تشخیص ایشان آرتروز بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۲سلام مشکلات استخوانی و فعلا در مرحله معاینات اولیه هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۰عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۵پسرم پادردوکمردردداره درحال حاضر تحت درمان هست
۱۴۰۴/۰۶/۲۳خوب است
۱۴۰۳/۰۳/۰۹بسیار انسان خوب ومودب وکار بلد
۱۴۰۲/۰۱/۱۴پارگی رباط صلیبی و مینیسک
۱۴۰۴/۰۴/۱۳دومین جلسه است که میخواد در مورد ام آر آی نظر بده هنوز مشخص نیست طاهرا خوبه
۱۴۰۴/۰۵/۱۳فعلا خوب بودن
۱۴۰۱/۰۴/۱۴مراحل اولیه درمان
۱۴۰۰/۰۷/۲۶مادر من به مشکل دیسک کمر دچار شدند توسط دکتر شاکری ویزیت شدند و شکر خدا الان بسیار حالش خوب هست.
۱۴۰۲/۰۱/۰۹کارش عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بیماری تنیس آلبو در حال پیگیری درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دکتر خیلی خوب با اخلاق ماهرو شایسته هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۴سلام ایشان دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۲۰درد در مچ دست
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیارعالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۵خیلی دکتر با اخلاق وبا تجربه ای هستند خداروشکر شکر راضیم
۱۴۰۲/۱۱/۳۰انگشت پسرم لای در موند و قطع شد ایشون با کمترین هزینه پیوند زدن خدا نگهشون داره ایشالا ،بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۲با تشکر فراوان از جناب دکتر. خیلی خوش برخورد و برای مرجعات وقت کافی میگذارد و راهنمایی های دقیق
۱۴۰۱/۰۳/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۵مشکل من پای بچہ م بود ایشون پای بچہ منودرمان کردن وتحت نظرخودشون ہستم منوز تادوردرمان کامل بشہ
۱۴۰۱/۱۰/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۱۰زانو درد و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۱هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ویزیت در حد قابل قبول برخورد خوب دکتر مهربانی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۷کیست مچ پا
۱۴۰۴/۰۶/۱۳دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خییییلی عالی،خوش برخورد و کار بلد.
۱۴۰۵/۰۲/۱۷دکتر دقیق و علم به روز مثل هر دکتر حاذق و اصولی قبل از هر تشخیصی ازمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دکترخوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۲خیلی باصبر و حوصله به حرفای بیمار گوش میدن و وقت میذارن و بسیار خوش برخورد هستن و خداروشکر دردی که در قسمت شانه مادرم بود بهتر شده
۱۴۰۱/۱۱/۰۴سرخوردگی مهره
۱۴۰۳/۰۵/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶دکتر به شدت خوش برخورد و خیلی حاذق و با تجربه ای هستن خیلی راضی هستیم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۳۰قوز انگشت
۱۴۰۲/۰۴/۲۶ازدوستان بودند وبهبود پیدا کردند
۱۴۰۴/۰۷/۰۷ازهرنظرعالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۵بسیار پزش کار بلدی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۶سلام آقای دکتر خیلی خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عمل مفصل ران داشتم بعد از عمل به ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵بسیار باسواد و با تجربه و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۱/۲۹خوب خوب خوب
۱۴۰۴/۰۴/۲۰بهلنامنذنرنرنرنزنب
۱۴۰۴/۰۴/۰۸برای معایینه پا دخترم رفتم .یک دقیقه بیشتر وقت نذاشتن و هنوز شلوار دخترمو پاش نکردم نفر بعدی رو صدا زدن و من نتونستم حتی جوراب شلواری دخترمو پاش کنم و مجبور شدموسریع برم بیرون از اتاق دکتر.اصلا راضی نبودم .ویزیت همه یه مبلغ دلیلی نداره اینطور حق رو ناحق کنن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دکتر بسیار خوب وباخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۲۱عالی و خوشاخلاق
۱۴۰۲/۰۸/۰۲من راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱مشکل کمروزانو
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دکتربسیارخوب وحرفه ای هستش مهربون وباوقار
۱۴۰۵/۰۳/۰۲واقعا باتجربه و کاربلد خوش برخورد و از متخصصان درجه یک میباشه
۱۴۰۴/۰۲/۰۷پزشک خوب و باتجربه و اخلاق بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۷دست پسرم آسیب دیده بود درمان کرد
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۶شوهرم مشکل زانوداره ولی فعلا درمان نگرفته
۱۴۰۳/۱۲/۰۸برای زا
۱۴۰۳/۰۵/۱۷مشکل زانو بدلیل اسیب ورزشی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱پا درد
۱۴۰۱/۰۲/۱۶دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۳/۰۷من کمرم پام مشکل داره خدمت ایشان رسیدم وتشخیصشان عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۲بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷تشخیص سریع مشکل مادرم
۱۴۰۲/۰۲/۲۹اولین جلسس
۱۴۰۴/۰۵/۲۱آرتروز. تحت درمانم . دکتر کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱آرتروز
۱۴۰۳/۱۲/۲۸فعلا هیچ
۱۴۰۰/۰۸/۰۶فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دست مادرم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بد نبود
۱۴۰۲/۰۷/۲۴تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۷هنوز تحت نظرم بخاطر پارگی مینیسک زانوم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰دکتر بسی
۱۴۰۱/۰۷/۲۳کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۷دکتربدی نیستن برخوردی برای ماMriنوشتن انجام شده فعلاک جواب ندادن مشکل چیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۱بسیار با حوصله وبا دانش
۱۴۰۳/۰۳/۱۶عاااالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عالی هستن جراحی عصب دست اولنار انجام دادم پیشششون
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بسیار عالی و متخصص هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۷هنوز تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۲/۲۵بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۱۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۴پوکی استخوان و آسیب تاندون پا داشتم تشخیص و درمانشون عالی بود.
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۳۰دکتر بسیار با تجربه ای هست
۱۴۰۳/۰۹/۲۱درد زانو
۱۴۰۴/۰۷/۱۳کمردرد
۱۴۰۴/۰۴/۱۱عالی و مسئولیت پذیر
۱۴۰۳/۰۸/۲۶پزشکی بسیار خوش برخورد و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۷جراحی همزمان عصب اولنار و Cts رو ایشون برام انجام دادن ، تشخیصشون عالیه جراحی از تشخیص بهتر
۱۴۰۲/۰۱/۰۴با اخلاق و دقیق
۱۴۰۰/۰۵/۲۵بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۷زانو درد ،،کارشون عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴کمر درد
۱۴۰۴/۰۴/۰۳دیسک گردن
۱۴۰۲/۰۴/۲۲درد در ناحیه مچ دست
۱۴۰۳/۰۳/۰۴مشکل من دیسک کمر بود خوشبختانه تحت نظر دکترومشاوره های ایشان حالم خیلی بهتر شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۷زانو درد
۱۴۰۴/۰۷/۰۱زانو درد
۱۴۰۴/۰۳/۰۳سلام طبابت ایشان خوبه، ولی بسیار مغرور هستن.
۱۴۰۲/۰۴/۲۲خوب است
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکتر بسیار خوب پارگی ربات پای دخترم رو تشخیص دادن
۱۴۰۳/۰۸/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بسیار دکتر با اخلاق و با سواد و با حوصله هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۸بسیار دکتر خوب و حرفه ای هستن پارسال رباط صلیبی پای دخترم رو جراحی کردن عالی بود امسالم زانوی پسرم تحت درمانشون هست خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۵/۰۲/۱۲کمردرد ودستم دردمیکرد برام ام آرای نوشتن قراره جوابو خدمتشون ببرم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲هنوز در مرحله درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بسیار ماهر و باسواد هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲کمر درد
۱۴۰۳/۰۴/۰۸سلام خسته نباشید دکتر خیلی خوبی هستن خیلی ازشون راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۴تورتیکولی گردن نوزاد ،منتظر ویزیت بعدی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶زیاد تعریف نداره
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۸ف قالعاده هستن خدا حفطش ن کنه
۱۴۰۱/۰۴/۱۸درد مفاصل
۱۴۰۳/۰۹/۱۷فعلا در مرحله تشخیص هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸خیلی با تجربه وخوش اخلاق است
۱۴۰۲/۰۲/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۱دکتر خوب و با حوصله ای هستن.
۱۴۰۰/۱۲/۰۸تعویض مفصل زانوی مادرم ..
۱۴۰۳/۰۷/۳۰کمردرد. داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴عالی خوب
۱۴۰۲/۰۸/۱۳عالیه خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۲۹دیسک کمر داشتم الان خیلی بهترم واقعا پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۳پنجه طلای واقعی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹مشکل شانه داشتم pRp انجام دادم الان برای نوبت دوم روز چهار شنبه ۲۰باید مراجعه کنم
۱۴۰۳/۰۴/۱۸کمر درد
۱۴۰۳/۱۲/۰۶فوقاله
۱۴۰۳/۱۰/۰۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۳۱بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۷/۰۷بی نتیجه
۱۴۰۴/۰۷/۰۶خیلی خوش برخورد و با تجربه هستن واقعا
۱۴۰۴/۰۲/۲۷زانو درد داشتم تشخیصشون درمورد مشکلم درست بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۵بسیار عالی با دقت و با حوصله
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۰۵اسطوره
۱۴۰۱/۰۵/۲۴بسیار عالی و علمی و با شخصیت و انسانی دلسوز
۱۴۰۴/۰۲/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عمل دستم و عالی بود کارشون
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بنده جراحی منیسک زانو داشتم بعد از سه ماه خیلی عالی شدم فقط کمی زانو متورم هستش
۱۴۰۴/۰۲/۱۶کمر درد داشتم وبایک نسخه نتیجه گرفتم، باتشکر از دکتر وحید شاکری
۱۴۰۲/۰۴/۲۵دکتر ب
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۱چرا تلفن مطب رو جواب نمیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۴۰۴/۱۱/۲۵ناراحتی استخوان
۱۴۰۳/۰۴/۱۸هنوز هیچ
۱۴۰۱/۰۴/۱۹درد در ساق و زانو بسیار از تشخیص و درمانش راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۰۸ستون فقرات وپزشک حاذق وبسیارقوی وباتجربه
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷دکتری با اخلاق وکار آمد وبا داشتن تجربه تخصص بالا
۱۴۰۰/۰۷/۱۹بینهایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۲عمل زانو
۱۴۰۲/۱۱/۲۲بهترین ارتوپد
۱۴۰۱/۰۴/۲۶بسیار دکتر خوب و با سواد و دلسوزی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۳نتیجه خاصی حاصل نشد
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خوب عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۹خوب خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۷مشکل دست چی دارد
۱۴۰۱/۰۵/۲۰هیچ نتیجه ایی نگرفتم فعلا
۱۴۰۰/۱۰/۰۳تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۵/۲۷زانوهام پرانتزی بود هردوشو تو یه روز عمل کردن دو سال پیش،خیلی راضیم خدا حفضش کنه
۱۴۰۳/۰۱/۰۲عالی مسلط
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۹درد شانه
۱۴۰۱/۰۹/۲۷پدرم مشکل زانودارندمخوان تعویض مفصل انجام دهند
۱۴۰۳/۱۲/۱۳با اخلاق بادرایت خوش فکر خوش اخلاق و بسیار خوب و حاذق و مجرب هر چی بگم کم گفتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲کمر درد
۱۴۰۴/۰۷/۲۱انسان بزرگواریه، دکترای دیگه به چشم تجارت به مریض نگاه میکنن وفوری برای هرچیز کوچکی حکم عمل میدن ،ولی ایشان بسبار کاربلد وچشم ودل سیرن .ممنون هستم از زحماتی که برای دخترم کشیدن
۱۴۰۳/۱۰/۱۴واقعا عالی ترین دکتر هستن من تزریق خار پاشنه انجام دادم سه سال ی ذره درد ندارم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵بریدگی تاندون
۱۴۰۴/۰۴/۲۳کارش خیلی
۱۴۰۳/۱۲/۰۹عالیی عالیی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹ایشان بسیار پزشک با شخصیت و با سطح سواد بالایی هستند.
۱۴۰۴/۱۲/۱۰بسیار عالی و
۱۴۰۳/۰۹/۰۲بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۸مشکل زانو درد داشتم
۱۴۰۲/۰۸/۱۹تاندم بر
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۹درجه یک
۱۴۰۰/۰۹/۰۱گردن درد داشتم و راضی بودم.
۱۴۰۳/۰۹/۲۶دکتر خوب ودقیق بودند
۱۴۰۴/۰۲/۲۹دکتر عالی و کاربلد
۱۴۰۳/۰۹/۱۹دکتر خ
۱۴۰۴/۰۴/۲۴تعویض مفصل
۱۴۰۱/۱۱/۲۳فعلا ام آر آی نوشتن هنوز نتیجه اش مشخص نیست.
۱۴۰۰/۱۰/۲۷درد لگم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴دکتر خوبی است ولی بشدت مغرور و از خود راضی است
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ننتیذزتدیتیتیتتیتیتینینینینیپددپ ینی
۱۴۰۴/۰۴/۲۷کار پزشک خوب بود اما توقع نداشتم معاینه بیشتر می کرد.
۱۴۰۴/۱۰/۰۳یک ماهه عمل acl و مینیسک
۱۴۰۴/۱۰/۰۵دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۸/۲۸فعلا ام آر ای گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۳من با همسرم مشکل داشتم ۸ ماه تحت درمان بودم آقای وحید شاکری بسیار به بنده کمک کردن از خداوند طول عمر باعزت برای ایشان خواستارم
۱۴۰۲/۰۳/۰۹بهترین دکتر کرمانشاه هستن خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۰۸باحوصله مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۲۲توانایی تشخیص بالایی دارند
۱۴۰۰/۱۰/۱۸دیسک کمر راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳درد کتف
۱۴۰۳/۰۵/۰۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۲تاندل پام کش اومده
۱۴۰۲/۰۳/۲۸درد مچ دست داشتم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳پادرد و خوب شد. کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۰عالی هست
۱۴۰۳/۰۶/۰۲جز بهترین دکترای کرمانشاه هستن با تجربه و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عالی بود هم تشخیص هم درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۱درد زانو و تحت درمان
۱۴۰۴/۰۱/۱۳بسیااااار عالی بهترین پزشک هستند چ در تشخیص چ در درمان
۱۴۰۱/۱۲/۰۷درحال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۵کمر درد داشتم و بهترین نتیجه را گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵شکم عمل کردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷مشکل من نرمی کشکک زانو بود که در دوماه درمان شد .
۱۴۰۴/۰۶/۰۷عمل زانو
۱۴۰۴/۰۴/۳۰در مرحله درمان هستم فعلا
۱۴۰۰/۰۹/۳۰عاااالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۳خیلی خوب ممنون گلنم آسیب دیده فلن تهددرمانیم
۱۴۰۳/۱۰/۰۲عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتر شاکری انسانی با اخلاق و بسیار خوش برخورد و در کارشان بسیار دقیق و حاذق هستن.تشخیص دقیق ایشان منو از سالها درد زانو نجات داد.بسیار از ایشان ممنونم.
۱۴۰۰/۰۴/۳۰پزشک با اخلاق و صبور و حاذق هستند تجویز عالی و موثر
۱۴۰۴/۱۲/۰۹ایشان یه دکترهمه چیزتمام باشعور بافرهنگ وکارشون بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۴دیسک گردن،
۱۴۰۳/۰۶/۰۵بند آخر انگشت پسرم لای در قطع شده بود بیمارستان طالقانی قبولش نکردن ایشون با مهارت مثال زدنی پیوندش زدن و انگشت بچم حفظ شد خدا خیرش بده تا ابد دعاگوشون هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱مشکل گردن بوده و حل شده
۱۴۰۴/۰۳/۰۲مشکل درد بازو بود که با یکبار مراجعه کاملا خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۷مشکل نرمی استخوان بهترم
۱۴۰۴/۰۱/۲۲ایشان دکتر بسیار محترمی هستند،بسیار صبور و با دیسیپلین بالای کاری. با حوصله به مریض گوش میکنند و بسیار محترمانه رفتار می کنند و تشخیص های درست و خوبی دارند.به امید اینکه پزشکانی چون ایشان در این شهر بیشتر و بیشتر شوند و همچون ایشان برای بیمار ارزش،وقت و احترام قائل شوند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴کتف مادرم مشکل داشت ،نظر ایشان دقیق و درست بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۲آتروز شدید دارم. با مصرف داروهای ایشان، از پیشروی بیماری جلوگیری شد. البته درد کماکان هست، اما با ویزیت ایشان، خیلی کمتر شده
۱۴۰۳/۰۵/۱۱بسیار پزشک حاذق و کاربردی هستند از نظر اخلاق هم اسطوره ای تکرار نشدنی
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خوب وعالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۲تشخیصشون درست بود فعلا در حال پیگیری هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱دکتر بسیار خوبیست
۱۴۰۲/۰۴/۲۶