شهریار شهریار
خیابان ولیعصر - جنب بانک ملی مرکزی - کوچه پروین اعتصامی - ساختمان پزشکان مرکزی ۲
تهران سعادت اباد میدان کاج خیابان سرو شرقی خیابان مجد پلاک8
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شهریار
خیابان ولیعصر - جنب بانک ملی مرکزی - کوچه پروین اعتصامی - ساختمان پزشکان مرکزی ۲
سعادت اباد میدان کاج خیابان سرو شرقی خیابان مجد پلاک ۸
مادرم زانو درد
۱۴۰۲/۰۲/۰۷مشکل زانو
۱۴۰۳/۱۲/۰۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۶کمر درد عالی بودن آقای دکتر من نه تنها خودم بلکه برادرمم درمان کردن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱فعلا ام ار ای دادم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۳۱دکتر کاربلد وحرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۴دردپا همسرم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عمل رباط صلیبی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶درد زانو، تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۷مشکل کمردرد شدید
۱۴۰۰/۱۲/۲۵بد نبود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷کمر درد و مفاصل
۱۴۰۳/۰۹/۰۳خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۹درد زانو
۱۴۰۳/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷کمر درد پادرد دارم
۱۴۰۱/۰۹/۰۱هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۱۳مشکل کتف و شانه در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۱دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۸کارشون خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸فوق العاده
۱۴۰۱/۰۷/۲۹بسیار عالی بودند با اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۲۷کتفم خیلی دردمیکردالتن خبلی خوب شده
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۸تشخیصشون عالی بود فقط گفتن باید پا روی پا تا مچ رو گچ بگیرم ۳ونیم میشد خیلی گرون بود گچ نگرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۲۸کار بلد و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۴/۱۸کمردرد
۱۴۰۳/۰۶/۳۱تشخیص درست و به موقع
۱۴۰۱/۰۴/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۹گردن درد
۱۴۰۳/۱۰/۱۴دیسک گردن
۱۴۰۲/۰۹/۲۰عالی است
۱۴۰۴/۰۱/۰۶بهترین دکتر در زمینه خودش عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۰۶فوق العاده دکتر با تجربه و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ازهرنظرکه بگی کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۹/۱۸کشیدگی تاندن مچ پا گچ گرفته شده نتیجه نامعلوم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دست درد داشتم که خوب شددد کاملا کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۵/۰۱دکتر بسیار عالی ومجرب است،در رابطه با خارپشنه واسیب دیدگی تاندوم
۱۴۰۲/۱۰/۱۷دستم و عمل کردن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ام ار ای نوشته
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بسیار پزشک خوش اخلاق و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۲دیسک کمر خوب کرد
۱۴۰۳/۱۲/۲۵تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶۱- دکتر در ساعت مقرر بدون اطلاع رسانی قبلی با تاخیر در مطب حضور پیدا کردند. ۲- در شرح حال گرفتن از بیمار صبر کافی نداشتند و با عجله ویزیت کردند. ۳- ساعت حضورشون در مطب با آنچه روی سایت ثبت شده است متفاوت بود و اگر بنده خودم با تماس تلفنی دابل چک نمیکردم متوجه نمیشدم. ۴- در مورد تشخیص نوع آسیب مهارت داشتند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۲سلام وقت بخیر پا درد شدید زانو
۱۴۰۳/۰۶/۱۹پارگی مینیسک زانو داشتم ،کارش عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۳دکترفوق الاده
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۳۰نوبت دکتر میخوام
۱۴۰۲/۱۰/۱۲بسیار عالی و
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۳دکتر متب
۱۴۰۱/۱۱/۲۶دکتر بسیار باتجربه وکاردرستیه
۱۴۰۳/۰۴/۱۰یک انسان شریف متعهد کاربلد منصف
۱۴۰۳/۰۷/۲۶در حال درمان.دیسک کمر
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عالییییی
۱۴۰۳/۰۶/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۰۸عالیییییی
۱۴۰۱/۱۱/۲۸سلام باراول است نتیجه معلوم نست
۱۴۰۰/۰۹/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دکتر خوبی است و با عاداب و معاشرت بالا
۱۴۰۳/۰۵/۱۰خیلی عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۵برای خار پاشنه مراجعه کردم ، دکتر درمان کرد، کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۱دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۸بهترین ارتوپد در دنیا
۱۴۰۲/۱۲/۰۸دکتر با سواد و خوب
۱۴۰۰/۰۸/۳۰کمر درد و زانو درد
۱۴۰۴/۰۳/۰۴هنوز نتیجه نگرفتم فعلا ام ار ای نوشتن
۱۴۰۳/۰۸/۳۰تشخیص پارگی تاندون قسمت شانه دادن با فیزیوتراپی دردم بهتر شده
۱۴۰۰/۱۱/۳۰فعلن نوبت گرفتم
۱۴۰۲/۰۱/۰۵دکتر خوبی هستن کاربلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۳سلام و عرض ادب . ایشون از نظر طبابت معمولی و از نظر اخلاق ضعیف هستند . خیلی با عجله صحبت میکنند و برای بیمار خیلی وقت نمیگذارند . اون آرامشی که باید به بیمار منتقل کنند ، نمیکنند .در ضمن زمانی که وقت ویزیت در مطب را داری و ایشون حضور پیدا نمیکنند ، به اطلاع بیمار نمیرسونند و برای وقت دیگران ارزش قائل نمیشوند . شاید هم برای ما اینجوری بودند . ممنونم .
۱۴۰۴/۱۱/۲۴تشخیص عالیه ولی نحوه برخورد اصلا خوب نیست
۱۴۰۴/۱۱/۲۴بسیار بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۱۱پام درم
۱۴۰۳/۰۹/۲۸سلام مشکل کمردردداشتم
۱۴۰۳/۰۹/۲۶