این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
قیطریه بلوار کاوه نرسیده خیابان دولت نبش اخلاقی غربی پلاک ۱۲/۱ طبقه ۵ واحد ۱۰
سعادت آباد خیابان سرو شرقی روبروی بیمارستان پارسیان خیابان رشادت ساختمان پزشکان اراد طبقه ۴ واحد ۸
ما تازه درمان ارتودنسی را شروع کردیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳درمان ادا
۱۴۰۲/۰۷/۲۲خوش برخورذ
۱۴۰۴/۱۰/۱۵سلام خدمت دوستان،آقای دکتر محمدی دندونای منو که نامرتب بود ارتودنسی کردن،وبعداز هفت ماه دندونام مرتب شد وارتودنسی رو برداشتم ،درصورتی که دکترای دیگه گفته بودند حداقل یک سال و نیم باید ارتودنسی روی دندونام بمونه
۱۴۰۲/۱۲/۱۴مجموعه بی نظیر شیک و دکتر فوق العاده مهربان.بهترین درمان برای من انجام دادن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹درمان من فوق العاده پیچیده بود هم جراحی فک داشتم و هم دندان نهفته و درنهایت در کمترین زمان درمان شدم و واقعا راضی هستم و زیبایی به من برگشت
۱۴۰۴/۰۴/۰۸سلام، برای ارتودنسی دخترم خدمت دکتر رفتیم ، کارشون عالی هست، ممنون از دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۷/۲۹ارتودنسی من رو در کمترین زمان ممکن انجام دادن .بهترین متخصص ارتودنسی
۱۴۰۴/۰۳/۲۲فضای باز بین دندانها
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ارتودنسی یکبار در زندگی ادم انجام می دهد. خداراشکر دکتر محمدی رو پیدا کردم. وبهترین نتیجه رو در کمترین زمان بدست اوردم
۱۴۰۳/۰۵/۱۹با اخلاق، حرفه ای
۱۴۰۴/۰۷/۱۰پسرم برای ارتودنسی رفته بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۴من ارتودنسی نامرئی انجام دادم واقعا راضی هستم از دکتر جنتلمن و باسواد
۱۴۰۴/۰۴/۰۶.نتااتنر
۱۴۰۱/۰۴/۱۵تجربه خوبی داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عالی هستن از هرنظر
۱۴۰۳/۰۵/۰۸دکتر کار بلدیه
۱۴۰۳/۰۳/۲۳بسیار عالی بود کار با کودک
۱۴۰۴/۰۹/۲۵واقعا بهترین متخصص ادتودنسی هستند. من هر دوتا فرزندم پیش اقای دکتر ارتودنسی کردم. بهترین درمان با معقول ترین هزینه برام انجام دادن. ممنون
۱۴۰۴/۰۹/۰۸ناصافی دندانها و تنظیم ومرتب کردن دندانها توسط ایشون طی یکی دوسال خیلی راضی بودم باوجود سنمم کم نبود
۱۴۰۳/۰۷/۱۲حتما پیشنهادمی کنم اگرنیاز به ارتودنسی داشتند به مطب جناب اقای دکتر محمدی مراجعه کنند
۱۴۰۳/۰۵/۱۲ارتودنسی بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲بهترین متخصص. بدون کشیدن دندان و جراحی من را درمان کردن. ممنون از دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۶/۰۲بسیار توانمدیهای و حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۱۷سلام. من پیش اقای دکتر ارتودنسی نامرئی انجام دادم واقعا برای لبخندم یک معجزه اتفاق افتاد. ممنونم اقای دکتر
۱۴۰۲/۰۸/۱۳دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۰۸سلام، برای ارتودنسی دخترم مراجعه کردم. هنوز کاری انجام نشده، فقط قیمت رو کمی بالا گفتن. البته من قیمتها دستم نیست.
۱۴۰۴/۰۲/۱۰در کلینیک ایشون در کمترین زمان ممکن ارتودنسی کردم و بعد لامینیت کردم. واقعا کارشون عالی و ماهر
۱۴۰۴/۱۲/۰۸دکتر خوب و دقیق و باتجربه
۱۴۰۳/۰۸/۲۱پزشک فوق العاده .لبخندم را از شما دارم
۱۴۰۱/۱۱/۰۷