این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کرمانشاه. چهار راه هلال احمر روبروی بیمارستان دکتر کرمانشاهی ساختمان خورشید طبقه دوم واحد ۶
کرمانشاه چهار راه هلال احمر روبروی بیمارستان دکتر کرمانشاهی ساختمان خورشید طبقه دوم واحد ۶
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۳۰دکتر بسیار عالی هستند مشکل یبوست داشت و خداروشکر حل شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۶سلام خیلی دکتر باتجربه ای هستن، وبادقت و حوصله ویزیت رو انجام میدن
۱۴۰۰/۰۲/۲۶با سلام ... بچه من ریهش عفونت داشت که با کمک خدا و دکتر محسنپور سلامتی کامل به دست آورد.. واقعا دکتر خوبیه...
۱۴۰۱/۰۴/۲۸نوزاد نارس
۱۴۰۱/۱۲/۰۳بی شک همه پزشکان از هر نظر سرآمد هستند اما دکتر محسنی پور در تخصص خودش بسیار بسیار شایسته است.
۱۴۰۲/۰۳/۳۱نوزادم کولیک
۱۴۰۲/۰۸/۱۵عالی واقعا دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷سلام دکت
۱۴۰۴/۰۸/۲۳بهترین دک
۱۴۰۱/۰۳/۲۴یکی از بهترین های فوق تخصص کودک این شهر ایشون هستن. هربار که بچه هامو بردم راضی برگشتم از مطبشون
۱۴۰۲/۰۲/۲۰بسیار مجرب
۱۴۰۲/۰۷/۰۴عالی و خوش رفتار
۱۴۰۴/۰۸/۲۹دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۲/۰۳خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۶/۰۹دکتر خیلی خ
۱۴۰۲/۰۸/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۱۲عالی بوده
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۵مشکل سرفه های ادامه دار و داروهاشون خیلی خوب بود .خیلی خوش اخلاق هستن با بچه ها
۱۴۰۱/۰۵/۰۸عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۴نوزادم ریه ش مشکل داشت واقعا آقای دکتر خوبش کرد
۱۴۰۱/۰۵/۰۴عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۷پزشک حاذق و باسابقه و با تشخیص بسیار بالا و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بسیار دکتر خوبی وبا تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۹برای چک آب بچه خوب بود.برخوردشون
۱۴۰۲/۰۱/۰۶تشخیصشون خوبه
۱۴۰۴/۱۰/۱۳دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۷/۰۶برای سرماخوردگی بچم مراجعه کردم و به نظر بنده یکی از بهترین دکترهای استان کرمانشاه می باشد.
۱۴۰۳/۱۰/۲۷نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۲عالی بسیار با تجربه
۱۴۰۳/۰۳/۱۵بسیار دکتر کاردان و باتجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۷بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۰۶خوب بوده
۱۴۰۳/۰۴/۰۶مهارتشون توطبابت عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۹برای قد بچم بردم خیلی دکتر خوبیه داروهاش عالیه
۱۴۰۱/۰۹/۲۱بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۲دکتر عالی ودر تشخیص بیماری خیلی خبره میباشد و کودک من از مشکلی رنج میبرد وبا یک نسخه اقای دکتر رفع شد
۱۴۰۲/۰۲/۱۷بهترین
۱۴۰۲/۱۲/۱۷عالیه حرف ندارن دقت و توجهشون و وقت گذاشتنشون و برخورد بسیار مناسب وصبور و آرام.... منشی هم که نگم خیلی خانوم خوب وخوش برخوردین.
۱۴۰۵/۰۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۳۱عالیه کارشون
۱۴۰۳/۰۸/۰۸سرماخوردگی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بسیار پز
۱۴۰۲/۰۹/۳۰بهترینه
۱۴۰۲/۰۸/۱۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹فوق العاده اس
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خیلی دکتر خوب و باسوادیه خیلی قشنگ درد بچه رو تشخیص میده
۱۴۰۰/۰۲/۰۹دکتر بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۸مورد تایید
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۶عالی.با تجربه
۱۴۰۳/۰۱/۲۵خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۳/۲۵طبابت فوقالعاده
۱۴۰۳/۰۵/۲۷پزشک متعهد و حاذق و بسیار باسواد و صبور
۱۴۰۰/۰۸/۱۸خوب بودن واقعا
۱۴۰۴/۰۷/۰۳نتیجه عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۸با تجربه و کاربلد
۱۴۰۴/۰۹/۲۰عالی عل
۱۴۰۲/۱۲/۱۷سرماخوردگی و بهبودی
۱۴۰۲/۰۳/۲۷واقعا دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰ایشون از لحاظ علمی بسیار کامل هستند و همینطور با حوصله و دقیق طبابت میکنند. سالهاست که به ایشون مراجعه میکنیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۸بعدا نظر میدهم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵تشخیص عالی و تجویز داروی های مناسب
۱۴۰۲/۰۸/۳۰علیه واقعا تشخیصش.عالیه خداحفظشه کنه
۱۴۰۲/۱۱/۱۱عالی تشخیص وتجویز
۱۴۰۳/۱۱/۲۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۰۴دکتر مهربان و دلسوز و خاکی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خیلی عالی بود ریه دخترم عفونت داشت با 3روز مصرف دارو خوب خوب شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دکتر خیلی خوب و عالی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۳برف دهان
۱۴۰۴/۰۷/۱۶مریضی بچه ام
۱۴۰۲/۱۱/۱۸سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲بسیاردانا،دانشمند وفرهیخته هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عاالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی بود واقعا
۱۴۰۱/۰۲/۲۰بهترین دکتر کرمانشاه دخترم سه سالشه و سه ساله پیش آقای دکتر میبرم و از طبابت خوبشون راضی ام خدا سلامتی به آقای دکتر بده
۱۴۰۳/۰۸/۱۹برای چکاب اولیه نوزاد
۱۴۰۳/۰۵/۲۲بهترین دکتر و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۸ایشان دکتری حاذق و کار بلدی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر خیلی خوبیه درد بچه رو زود تشخیص میده
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عالی و درجه یک
۱۴۰۳/۱۰/۰۴دکتر خوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۶دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۲۱توجه زیادی ب بچمون نکرد
۱۴۰۲/۱۱/۲۳خیلی خوب و باتجربه ، داروی الکی و اضافی به بچه نمیده
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دکتر خوب وباخلاق
۱۴۰۲/۰۷/۱۳دکتر خوب ولی سختگیر و عصبانی
۱۴۰۲/۱۱/۰۸درحال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۶سرماخوردگی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰رفع زردی نوزاد
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۵پزشک بادقتی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۲۶یبوست داشتم و بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۸عالیییی
۱۴۰۲/۰۷/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دل درد همیشگی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خیلی دکتر خوب و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۹سلام دکتر خوب وباتجربه ایی هستن دقت بسیار بالا در طبابت دارن
۱۴۰۲/۱۲/۲۹پسرم التهاب داشت و تحت نظر دکتر بود و خوب شد کارشون عالیه بسیار با اخلاق و با حوصلست
۱۴۰۱/۱۰/۱۷بچه نریض
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خوب و مسلط هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۸عااااالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دست هایش دواست
۱۴۰۱/۰۱/۱۶خیلی خیلی عالی و خوش بر
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر بسیارخوبی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۰خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱دکتر خیلی خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲خوبه دمش
۱۴۰۱/۰۳/۲۱دخترم زیرنظرایشان کارشون خوب هست
۱۴۰۳/۰۳/۰۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۰بیماری فرزندم و تشخیص ایشان درست بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۱دکترخوبی هستن من برای نفخ بچم پیشش بردم واقعا کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۸دکتر مومن و با تعهد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲مشکل زردی
۱۴۰۰/۰۶/۰۵بهترین دکتر غرب کشور.
۱۴۰۱/۱۰/۱۰واقعا عااالیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۹سلام بچه ام تیروید کم کار دارد
۱۴۰۲/۰۹/۱۳از نوزادی دخترمو بردم و همیشه راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱نوزادان کولیک داشت و کار ایشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸دکتر لایقی هستند بسیار باتجربه و کار بلد
۱۴۰۴/۰۳/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۲۲دکتر صبور و خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۹بهترین هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۶تجربه ندارم
۱۴۰۲/۱۱/۱۸سرماخوردگی
۱۴۰۲/۰۹/۱۰کارشون عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۲۴انفولانزا
۱۴۰۲/۰۹/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۵نسبت به پزشک های قبلی که مراجعه کردن بهتر گوش میده وبه بیمارش اهمیت میده
۱۴۰۲/۰۴/۱۹فرزندم عفونت ادراری داشت که الحمدلله خوب شد
۱۴۰۱/۰۸/۱۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹خیلی دکتر خوب وباتجربه ای هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۲بسیار دکتر با تجربه و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بچه ی من نارس بود و ب لطف خدا و دستای های پر توان دکتر زنده موند
۱۴۰۱/۰۷/۱۱عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۹/۱۰مشکل زردی را خیلی خوب حل کرد
۱۴۰۲/۰۸/۲۷دکترخوب و کاربلدی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۸فرزندم رو بردم ویزیت کردند
۱۴۰۴/۰۷/۲۶فعلا نتیجه نگرفتم برا تغذیه بردم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸بسیار باحوصله و تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲خداخیرش بده
۱۴۰۴/۰۳/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۸بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۰۱دکتری بسیار با تجربه خوش اخلاق و با حوصله هستن بسیار ویزیت کردنش هم عالیه
۱۴۰۲/۰۱/۳۱خوب عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۰۶سالهاست که طبابت ایشان در تمام خانواده ما زبانزد هست
۱۴۰۲/۰۷/۲۰بسیار عالی است
۱۴۰۲/۱۱/۲۰عالی هم تشخیص و هم درمان
۱۴۰۳/۰۵/۱۱خییلی بل
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار دکتر خوبی وبا تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۹مراقبتهای دوران نوزادی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالیییییی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱دخترم مشکل داشا
۱۴۰۰/۰۸/۲۸دکتر خوبی بود بجه م
۱۴۰۲/۱۲/۰۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۰بهبود بیماری
۱۴۰۲/۰۹/۱۴سرماخوردگی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹باتجربه هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۷دکتر محسن پور بهترین دکتری هستن در طول عمرم دیدم و آدم از سواد و تجربه پزشکی شون لذت میبره
۱۴۰۳/۰۲/۰۶پارسال پسرم آنفلوانزا داشت با داروهایی که نوشت دو روزه سرپا شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۱دکتر عالی و با تجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۱/۰۷ناف بچه ۷روزم عفونت کرد با یه دوره درمان خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی و بینظیر
۱۴۰۴/۰۴/۰۸پسرم خروسک گرفته بود و با تشخیص عالی و داروهای خوبی که تجویز کردن خیلی زود خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۲۴سلام واقعا دکتر خیلی عالی هست اینشاالله همیشه زنده باشه
۱۴۰۲/۱۱/۲۸بسیار پزشک حاذق و دلسوزی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۰۵دکتر خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۵تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۳/۳۱کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۰دکتر خبره وحاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۳کارشون و تشخیص ایشون عاااالی هستش
۱۴۰۳/۰۲/۰۵عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۰فعلا بار اول هست میرم خدمتشون قبلا از بیمارستان بیستون باهاشون آشنا شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۱عالی و کاردرست
۱۴۰۴/۰۱/۲۰ایشون خیلی عالی هستن وتشخیص عالی دارن
۱۴۰۲/۰۹/۰۶عالییییییییی
۱۴۰۳/۰۳/۱۶دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۰۸باتجربه ودانا
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالیییییییی
۱۴۰۲/۰۸/۰۳دکترخوبیہ تشخیصش خوبہ
۱۴۰۳/۰۸/۰۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۸دکتر بسی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۴سرماخوردگی بود وخوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۱۵با سلام،بنده دکتر محسن پور را یکی از بهترین متخصصان اطفال و کودکان میدانم و پسرم برای کم کاری تیروئید تحت نظر ایشان هستند .و الحمدلله به خوبی کم کاری تیروئیدش تنظیم شده ، و از ایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم
۱۴۰۲/۰۵/۰۴دکترخوب وباسواد
۱۴۰۴/۰۵/۱۷چکاب کلی بردم نوزادم و راضی بودم ممنون از زحمات دکتر محسن پور
۱۴۰۰/۰۵/۲۳سرماخوردگی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بهتر دکتر نوزادان غرب کشور
۱۴۰۳/۱۲/۲۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۲دکتر خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۲عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۹برای خواهرم مراجعه میکردیم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۶کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۳کارش حرف نداره
۱۴۰۱/۰۹/۲۷بسیار باتجربه
۱۴۰۲/۰۶/۲۱بهترین دکتر با بهترین تشخیص
۱۴۰۰/۰۴/۲۶تبتدلا
۱۴۰۱/۰۸/۱۱دوقلوهام مشکل تنفسی داشتن خداروشکر توسط آقای دکتر درمان شدند
۱۴۰۲/۱۱/۲۳خیلی دکترخوبه هستش
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بسیار کاردان و عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دقیق و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۶بیسار دکتر صبور خوش برخورد حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷دکتر خوش برهورد
۱۴۰۲/۰۹/۱۲بهترین دکتر کودکان و نوزادان در استان کرمانشاه هستن واقعا
۱۴۰۱/۰۹/۲۶فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بچه های من دو قلو هستند هر دو اسهال و استفراغ عفونی گرفتند به لطف خدا و زحمات آقای دکتر خطر ازشون رفع شد بخاطرکم آبی شدید بدنشون خدا خیرشون بده بسیار دکتر باتجربه و کاربلدی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۲عفونت سینوز
۱۴۰۳/۰۱/۲۱نوزاد یک روزه زردی داشتند و ایشان درست تشخیص دادند و سریع درمان کردند، عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۹دکتر خوب و با تجربه
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکتر خوب و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دکتر خیلی خوب و باسواد
۱۴۰۲/۱۱/۲۵سرماخوردگی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲سرماخوردگی
۱۴۰۲/۰۵/۰۱دکتر خیلی خیلی خوبی هستن ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۱۱/۱۲عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۱نوزادم نارس متولدشده شکرخداسالم وبدون نقص است
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خیلی خوبن وتشخیص ودرمانشون حرف نداره
۱۴۰۴/۰۲/۲۴دکتر خوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۳