۷۴۶ نفر
دکتر هادی محسن پور

دکتر هادی محسن پور

متخصص کودکان ، فوق تخصص نوزادان

فوق‌تخصص شماره نظام: ۵۳۳۳۴
دوشنبه۲۵ خرداد
امروز
سه شنبه۲۶ خرداد
فردا
چهارشنبه۲۷ خرداد
پس فردا
شنبه۳۰ خرداد
۵ روز دیگر
یکشنبه۳۱ خرداد
۶ روز دیگر
دوشنبه۰۱ تیر
۷ روز دیگر
سه شنبه۰۲ تیر
۸ روز دیگر
شنبه۰۶ تیر
یکشنبه۰۷ تیر
۹۸% پیشنهاد کاربران
۶۲۸ نفر

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۸/۳۰

دکتر بسیار عالی هستند مشکل یبوست داشت و خداروشکر حل شد

۱۴۰۳/۱۰/۰۶

سلام خیلی دکتر باتجربه ای هستن، وبادقت و حوصله ویزیت رو انجام میدن

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

با سلام ... بچه من ریهش عفونت داشت که با کمک خدا و دکتر محسنپور سلامتی کامل به دست آورد.. واقعا دکتر خوبیه...

۱۴۰۱/۰۴/۲۸

نوزاد نارس

۱۴۰۱/۱۲/۰۳

بی شک همه پزشکان از هر نظر سرآمد هستند اما دکتر محسنی پور در تخصص خودش بسیار بسیار شایسته است.

۱۴۰۲/۰۳/۳۱

نوزادم کولیک

۱۴۰۲/۰۸/۱۵

عالی واقعا دکتر خیلی خوبی

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

سلام دکت

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

بهترین دک

۱۴۰۱/۰۳/۲۴

یکی از بهترین های فوق تخصص کودک این شهر ایشون هستن. هربار که بچه هامو بردم راضی برگشتم از مطبشون

۱۴۰۲/۰۲/۲۰

بسیار مجرب

۱۴۰۲/۰۷/۰۴

عالی و خوش رفتار

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۰۲/۰۳

خیلی خوبه

۱۴۰۱/۰۶/۰۹

دکتر خیلی خ

۱۴۰۲/۰۸/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۴/۰۴/۱۲

عالی بوده

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

مشکل سرفه های ادامه دار و داروهاشون خیلی خوب بود .خیلی خوش اخلاق هستن با بچه ها

۱۴۰۱/۰۵/۰۸

عالی بود

۱۴۰۱/۱۲/۱۴

نوزادم ریه ش مشکل داشت واقعا آقای دکتر خوبش کرد

۱۴۰۱/۰۵/۰۴

عالی هستن

۱۴۰۲/۱۲/۲۷

پزشک حاذق و باسابقه و با تشخیص بسیار بالا و عالی

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

بسیار دکتر خوبی وبا تجربه ای هستن

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

برای چک آب بچه خوب بود.برخوردشون

۱۴۰۲/۰۱/۰۶

تشخیصشون خوبه

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

دکتر خوبی هست

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

برای سرماخوردگی بچم مراجعه کردم و به نظر بنده یکی از بهترین دکترهای استان کرمانشاه می باشد.

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

نظری ندارم

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

عالی بسیار با تجربه

۱۴۰۳/۰۳/۱۵

بسیار دکتر کاردان و باتجربه ای هستن

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

بهترین دکتر

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

خوب بوده

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

مهارتشون توطبابت عالیه

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

خیلی عالی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

برای قد بچم بردم خیلی دکتر خوبیه داروهاش عالیه

۱۴۰۱/۰۹/۲۱

بهترین دکتر

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

دکتر عالی ودر تشخیص بیماری خیلی خبره میباشد و کودک من از مشکلی رنج میبرد وبا یک نسخه اقای دکتر رفع شد

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

بهترین

۱۴۰۲/۱۲/۱۷

عالیه حرف ندارن دقت و توجهشون و وقت گذاشتنشون و برخورد بسیار مناسب وصبور و آرام.... منشی هم که نگم خیلی خانوم خوب وخوش برخوردین.

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۱/۳۱

عالیه کارشون

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

سرماخوردگی

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

بسیار پز

۱۴۰۲/۰۹/۳۰

بهترینه

۱۴۰۲/۰۸/۱۰

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

فوق العاده اس

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

خیلی دکتر خوب و باسوادیه خیلی قشنگ درد بچه رو تشخیص میده

۱۴۰۰/۰۲/۰۹

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۱/۱۰/۱۸

مورد تایید

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

عالی.با تجربه

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

خیلی خوبه

۱۴۰۳/۰۳/۲۵

طبابت فوقالعاده

۱۴۰۳/۰۵/۲۷

پزشک متعهد و حاذق و بسیار باسواد و صبور

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

خوب بودن واقعا

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

نتیجه عالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۹/۲۸

با تجربه و کاربلد

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

عالی عل

۱۴۰۲/۱۲/۱۷

سرماخوردگی و بهبودی

۱۴۰۲/۰۳/۲۷

واقعا دکتر

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

ایشون از لحاظ علمی بسیار کامل هستند و همینطور با حوصله و دقیق طبابت میکنند. سالهاست که به ایشون مراجعه میکنیم

۱۴۰۰/۰۴/۱۸

بعدا نظر میدهم

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

تشخیص عالی و تجویز داروی های مناسب

۱۴۰۲/۰۸/۳۰

علیه واقعا تشخیصش.عالیه خداحفظشه کنه

۱۴۰۲/۱۱/۱۱

عالی تشخیص وتجویز

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۲/۰۷/۰۴

دکتر مهربان و دلسوز و خاکی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

خیلی عالی بود ریه دخترم عفونت داشت با 3روز مصرف دارو خوب خوب شد

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

دکتر خیلی خوب و عالی است

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

برف دهان

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

مریضی بچه ام

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

سرماخوردگی

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

بسیاردانا،دانشمند وفرهیخته هستند

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

عاالی بودن

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

عالی بود واقعا

۱۴۰۱/۰۲/۲۰

بهترین دکتر کرمانشاه دخترم سه سالشه و سه ساله پیش آقای دکتر میبرم و از طبابت خوبشون راضی ام خدا سلامتی به آقای دکتر بده

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

برای چکاب اولیه نوزاد

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

بهترین دکتر و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

ایشان دکتری حاذق و کار بلدی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

دکتر خیلی خوبیه درد بچه رو زود تشخیص میده

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

عالی و درجه یک

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

دکتر خوب و باتجربه ای هستن

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

دکتر بسیار عالی هستن

۱۴۰۲/۰۶/۲۱

توجه زیادی ب بچمون نکرد

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

خیلی خوب و باتجربه ، داروی الکی و اضافی به بچه نمیده

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

دکتر خوب وباخلاق

۱۴۰۲/۰۷/۱۳

دکتر خوب ولی سختگیر و عصبانی

۱۴۰۲/۱۱/۰۸

درحال درمان

۱۴۰۴/۰۳/۱۶

سرماخوردگی

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

رفع زردی نوزاد

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۹/۰۵

پزشک بادقتی هستن

۱۴۰۱/۰۴/۱۴

خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۹/۲۶

یبوست داشتم و بهبودی حاصل شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

عالیییی

۱۴۰۲/۰۷/۰۸

دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

دل درد همیشگی

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

خیلی دکتر خوب و حاذقی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۰۹

سلام دکتر خوب وباتجربه ایی هستن دقت بسیار بالا در طبابت دارن

۱۴۰۲/۱۲/۲۹

پسرم التهاب داشت و تحت نظر دکتر بود و خوب شد کارشون عالیه بسیار با اخلاق و با حوصلست

۱۴۰۱/۱۰/۱۷

بچه نریض

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

خوب و مسلط هستن

۱۴۰۳/۰۴/۱۸

عااااالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

دست هایش دواست

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

خیلی خیلی عالی و خوش بر

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

دکتر بسیارخوبی هستن

۱۴۰۲/۰۱/۲۰

خیلی خوب بود

۱۴۰۱/۰۳/۱۱

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

دکتر خیلی خیلی خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

خوبه دمش

۱۴۰۱/۰۳/۲۱

دخترم زیرنظرایشان کارشون خوب هست

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

خوب بود

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

بیماری فرزندم و تشخیص ایشان درست بود

۱۴۰۱/۱۱/۱۱

دکترخوبی هستن من برای نفخ بچم پیشش بردم واقعا کارش عالیه

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

دکتر مومن و با تعهد

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

مشکل زردی

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

بهترین دکتر غرب کشور.

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

واقعا عااالیه

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

سلام بچه ام تیروید کم کار دارد

۱۴۰۲/۰۹/۱۳

از نوزادی دخترمو بردم و همیشه راضی بودم

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

نوزادان کولیک داشت و کار ایشون عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

دکتر لایقی هستند بسیار باتجربه و کار بلد

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

دکتر صبور و خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۵/۱۹

بهترین هستن

۱۴۰۲/۱۰/۱۶

تجربه ندارم

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

سرماخوردگی

۱۴۰۲/۰۹/۱۰

کارشون عالیه

۱۴۰۱/۱۰/۲۴

انفولانزا

۱۴۰۲/۰۹/۲۷

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

نسبت به پزشک های قبلی که مراجعه کردن بهتر گوش میده وبه بیمارش اهمیت میده

۱۴۰۲/۰۴/۱۹

فرزندم عفونت ادراری داشت که الحمدلله خوب شد

۱۴۰۱/۰۸/۱۸

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

بسیار دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

خیلی دکتر خوب وباتجربه ای هستن

۱۴۰۱/۱۰/۱۲

بسیار دکتر با تجربه و خوش برخوردی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

بچه ی من نارس بود و ب لطف خدا و دستای های پر توان دکتر زنده موند

۱۴۰۱/۰۷/۱۱

عالی هستن ایشون

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

مشکل زردی را خیلی خوب حل کرد

۱۴۰۲/۰۸/۲۷

دکترخوب و کاربلدی هستن

۱۴۰۱/۰۵/۱۸

فرزندم رو بردم ویزیت کردند

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

فعلا نتیجه نگرفتم برا تغذیه بردم

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

بسیار باحوصله و تشخیص عالی

۱۳۹۹/۱۲/۲۲

خداخیرش بده

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

بهترین دکتر

۱۴۰۰/۰۱/۰۱

دکتری بسیار با تجربه خوش اخلاق و با حوصله هستن بسیار ویزیت کردنش هم عالیه

۱۴۰۲/۰۱/۳۱

خوب عالی

۱۴۰۳/۰۲/۱۹

خیلی عالی

۱۴۰۱/۰۶/۲۱

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۹/۰۶

سالهاست که طبابت ایشان در تمام خانواده ما زبانزد هست

۱۴۰۲/۰۷/۲۰

بسیار عالی است

۱۴۰۲/۱۱/۲۰

عالی هم تشخیص و هم درمان

۱۴۰۳/۰۵/۱۱

خییلی بل

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

بسیار دکتر خوبی وبا تجربه ای هستن

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

مراقبتهای دوران نوزادی

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

عالیییییی

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

دخترم مشکل داشا

۱۴۰۰/۰۸/۲۸

دکتر خوبی بود بجه م

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

خوب بود

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

بهبود بیماری

۱۴۰۲/۰۹/۱۴

سرماخوردگی

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

باتجربه هستن

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

دکتر محسن پور بهترین دکتری هستن در طول عمرم دیدم و آدم از سواد و تجربه پزشکی شون لذت میبره

۱۴۰۳/۰۲/۰۶

پارسال پسرم آنفلوانزا داشت با داروهایی که نوشت دو روزه سرپا شد

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

دکتر عالی و با تجربه ای هستن

۱۴۰۳/۰۱/۰۷

ناف بچه ۷روزم عفونت کرد با یه دوره درمان خوب شد

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

عالی و بینظیر

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

پسرم خروسک گرفته بود و با تشخیص عالی و داروهای خوبی که تجویز کردن خیلی زود خوب شد

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

بهترین دکتر

۱۴۰۱/۰۲/۲۴

سلام واقعا دکتر خیلی عالی هست اینشاالله همیشه زنده باشه

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

بسیار پزشک حاذق و دلسوزی هستن

۱۴۰۲/۱۰/۰۵

دکتر خوب

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

تشخیص عالی

۱۴۰۲/۰۳/۳۱

کارشون عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۸/۲۰

دکتر خبره وحاذقی هستند

۱۴۰۲/۰۹/۰۳

کارشون و تشخیص ایشون عاااالی هستش

۱۴۰۳/۰۲/۰۵

عالی هستن

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

فعلا بار اول هست میرم خدمتشون قبلا از بیمارستان بیستون باهاشون آشنا شدم

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۱/۱۱

عالی و کاردرست

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

ایشون خیلی عالی هستن وتشخیص عالی دارن

۱۴۰۲/۰۹/۰۶

عالییییییییی

۱۴۰۳/۰۳/۱۶

دکتر خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

باتجربه ودانا

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

عالیییییییی

۱۴۰۲/۰۸/۰۳

دکترخوبیہ تشخیصش خوبہ

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۲/۲۸

دکتر بسی

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

دکتر عالی

۱۴۰۳/۰۴/۲۴

سرماخوردگی بود وخوب شد

۱۴۰۱/۰۹/۱۵

با سلام،بنده دکتر محسن پور را یکی از بهترین متخصصان اطفال و کودکان میدانم و پسرم برای کم کاری تیروئید تحت نظر ایشان هستند .و الحمدلله به خوبی کم کاری تیروئیدش تنظیم شده ، و از ایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم

۱۴۰۲/۰۵/۰۴

دکترخوب وباسواد

۱۴۰۴/۰۵/۱۷

چکاب کلی بردم نوزادم و راضی بودم ممنون از زحمات دکتر محسن پور

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

سرماخوردگی

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

بهترین دکتر

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

بهتر دکتر نوزادان غرب کشور

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۲

دکتر خوب و عالی

۱۴۰۳/۰۸/۲۲

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

برای خواهرم مراجعه میکردیم

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۲/۰۴/۲۶

کارش عالیه

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

کارش حرف نداره

۱۴۰۱/۰۹/۲۷

بسیار باتجربه

۱۴۰۲/۰۶/۲۱

بهترین دکتر با بهترین تشخیص

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

تبتدلا

۱۴۰۱/۰۸/۱۱

دوقلوهام مشکل تنفسی داشتن خداروشکر توسط آقای دکتر درمان شدند

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

خیلی دکترخوبه هستش

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

بسیار کاردان و عالی

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

دقیق و با حوصله هستند

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۳/۰۲

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

بیسار دکتر صبور خوش برخورد حرفه ای هستن

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

دکتر خوش برهورد

۱۴۰۲/۰۹/۱۲

بهترین دکتر کودکان و نوزادان در استان کرمانشاه هستن واقعا

۱۴۰۱/۰۹/۲۶

فعلا نظری ندارم

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

بچه های من دو قلو هستند هر دو اسهال و استفراغ عفونی گرفتند به لطف خدا و زحمات آقای دکتر خطر ازشون رفع شد بخاطرکم آبی شدید بدنشون خدا خیرشون بده بسیار دکتر باتجربه و کاربلدی هستند

۱۴۰۱/۰۸/۰۲

عفونت سینوز

۱۴۰۳/۰۱/۲۱

نوزاد یک روزه زردی داشتند و ایشان درست تشخیص دادند و سریع درمان کردند، عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

دکتر خوب و با تجربه

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

دکتر خوب و عالی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

دکتر خیلی خوب و باسواد

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

سرماخوردگی

۱۴۰۲/۱۱/۱۲

سرماخوردگی

۱۴۰۲/۰۵/۰۱

دکتر خیلی خیلی خوبی هستن ازشون ممنونم

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۰/۰۱

نوزادم نارس متولدشده شکرخداسالم وبدون نقص است

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

خیلی خوبن وتشخیص ودرمانشون حرف نداره

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

دکتر خوب

۱۴۰۱/۰۳/۰۳
مطب ۱
کرمانشاهکرمانشاه. چهار راه هلال احمر روبروی بیمارستان دکتر کرمانشاهی ساختمان خورشید طبقه دوم واحد ۶
۸ صبح تا ۸ شب
    نقشه مطب
    پزشکی
    کرمانشاهکرمانشاه چهار راه هلال احمر روبروی بیمارستان دکتر کرمانشاهی ساختمان خورشید طبقه دوم واحد ۶
    ۹ صبح تا ۹ شب
      نقشه مطب
      لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
      امروز
      ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
      فردا
      ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
      پس فردا
      ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
      ۵ روز دیگر
      ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
      ۶ روز دیگر
      ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
      ۷ روز دیگر
      ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
      ۸ روز دیگر
      ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
      ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
      ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      مطب ۱

      کرمانشاه. چهار راه هلال احمر روبروی بیمارستان دکتر کرمانشاهی ساختمان خورشید طبقه دوم واحد ۶

      پزشکی

      کرمانشاه چهار راه هلال احمر روبروی بیمارستان دکتر کرمانشاهی ساختمان خورشید طبقه دوم واحد ۶

      مطب ۱

      کرمانشاه. چهار راه هلال احمر روبروی بیمارستان دکتر کرمانشاهی ساختمان خورشید طبقه دوم واحد ۶

      پزشکی

      کرمانشاه چهار راه هلال احمر روبروی بیمارستان دکتر کرمانشاهی ساختمان خورشید طبقه دوم واحد ۶