ایپلیت سه دندان
خوب بود
عصب کشی...کشیدن دندان نهفته عقل و جراحی...واقعا عالیه
عدم رضایت
خیلی عالی کارشون
میخام دندونامو با کارخوبی ک داره درست کنه
کارش خیلی خوب بود
اوکی هستن
خیلی خوب
بهترین دکتر عالی عالی
دندون عقل کشیدم اصلا اذیت نشدم.عالی بود
سلام ازمن عصب کشی کرده کارش بسیارعالی درودبرخانم دکترنظربیگی
سلام واقعاکارش عالیه حرف نداره کارش دستش دردنکنه
روکش عصب کشی دکتر رو دست ایشون تو کل ایران پیدا نمیشه
عالیه عشقیه
عالی بود
درجه یک نامبر وان
معمولی
عصب کشی
ویزیت کردن
بهترینننننننن
ترمیم دندانهای جلو
بسیار باسواد ،بسیار خوش اخلاق، بسیار شیک و بسیار مهربون هستن
خدا خیرش بده دستاشونو باید بوسیددد
عالی هستن از نظر اخلاق و کار
کشیدن دندان
هیجی ولی دیدمش
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان آفرینش، روبه روی توحید، ساختمان مرکزی، طبقه همکف
ایپلیت سه دندان
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عصب کشی...کشیدن دندان نهفته عقل و جراحی...واقعا عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خیلی عالی کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۰۹میخام دندونامو با کارخوبی ک داره درست کنه
۱۴۰۳/۰۸/۲۷کارش خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۸اوکی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۲/۲۳بهترین دکتر عالی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۲دندون عقل کشیدم اصلا اذیت نشدم.عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷سلام ازمن عصب کشی کرده کارش بسیارعالی درودبرخانم دکترنظربیگی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴سلام واقعاکارش عالیه حرف نداره کارش دستش دردنکنه
۱۴۰۳/۰۸/۰۸روکش عصب کشی دکتر رو دست ایشون تو کل ایران پیدا نمیشه
۱۴۰۱/۰۴/۱۹عالیه عشقیه
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵درجه یک نامبر وان
۱۴۰۳/۱۲/۲۶معمولی
۱۴۰۱/۰۴/۳۰عصب کشی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴ویزیت کردن
۱۴۰۲/۰۴/۱۲بهترینننننننن
۱۴۰۰/۰۳/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۵ترمیم دندانهای جلو
۱۳۹۹/۱۱/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بسیار باسواد ،بسیار خوش اخلاق، بسیار شیک و بسیار مهربون هستن
۱۴۰۴/۱۰/۳۰خدا خیرش بده دستاشونو باید بوسیددد
۱۳۹۹/۱۱/۰۶عالی هستن از نظر اخلاق و کار
۱۴۰۱/۱۱/۱۶کشیدن دندان
۱۴۰۳/۰۸/۰۳هیجی ولی دیدمش
۱۴۰۳/۰۶/۲۳