نوبت دهی عالی از هر روشی چه تلفنی و سایت سریع نوبت میدن و واقعا کار راه بندازن و سواد بالایی دارن در درمان مشکلات دندانی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
عالی هستن صبور مهربان و برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
ارتودنسی انجام دادم پیش اقای دکتر واقعا راضی بودم صبور و دلسوز واقعا ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
واقعا کارشون عالیه و با اخلاق نتیجه ی درمان من خیلی خیلی خوب شد
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
خیلی عالی بودند
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
مشکل من دندونای نامرتب فک بالام بود 6 ماهه که ارتودنسی کردم پیش دکتر ناصری خیلی کار و اخلاقشون عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
من بیمار اقای دکتر بودم بعد ۳سال درمانم امروز تموم شد و نتیجه عالی،ممنون از تمام زحماتشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
خیلی خیلی عالی ممنونم از آقای دکتر یه سال گذشته اما دندونام همچنان عالی صاف و قشنگ
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
ارتودنسی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
نزد ایشان ارتودنسی انجام داده ام
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
بسیار عالی و دقیق هستن کارشون فوق العادست من و خواهرم پیششون ارتودنسی کردیم واقعا راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
ارتودنسی کردم دو سال پیش و هنوز ک جواب داخواه رو نگرفتم نوبت دهیشونم اصلا خوب نیست
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
از همه نظر عالی، فوق العاده حرفه ای و کاربلد
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
ارتودنسی.
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
خواهرم پیش آقای دکتر ارتودنسی کردن راضی بودیم از کار و اخلاق حرفه ایشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
خیلییی
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
آقای دکتر بی نظیر هستند من جراحی فک داشتم اما بدون جراحی دندون هامووو بی نظیر انجام داد و یه لبخند هالیودی برام به وجود آورد خدا خیرش بده کارشششش حرررف نداره
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
سلام یه تشکر ویژه از آقای دکتر عزیز که باعث شدن لبخند زیبا تری با دندونام داشته باشم واقعا کارتون حرف نداشت پیشنهاد میکنم حتما اگر به دنبال یه دکتر کار بلد هستین یه سر به مطبشون بزنید
نوبت دهی عالی از هر روشی چه تلفنی و سایت سریع نوبت میدن و واقعا کار راه بندازن و سواد بالایی دارن در درمان مشکلات دندانی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عالی هستن صبور مهربان و برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰ارتودنسی انجام دادم پیش اقای دکتر واقعا راضی بودم صبور و دلسوز واقعا ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳واقعا کارشون عالیه و با اخلاق نتیجه ی درمان من خیلی خیلی خوب شد
۱۴۰۵/۰۲/۱۸خیلی عالی بودند
۱۴۰۱/۱۱/۱۶مشکل من دندونای نامرتب فک بالام بود 6 ماهه که ارتودنسی کردم پیش دکتر ناصری خیلی کار و اخلاقشون عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۲۵من بیمار اقای دکتر بودم بعد ۳سال درمانم امروز تموم شد و نتیجه عالی،ممنون از تمام زحماتشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۵خیلی خیلی عالی ممنونم از آقای دکتر یه سال گذشته اما دندونام همچنان عالی صاف و قشنگ
۱۴۰۴/۱۲/۰۶ارتودنسی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹نزد ایشان ارتودنسی انجام داده ام
۱۴۰۴/۰۸/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۳۰بسیار عالی و دقیق هستن کارشون فوق العادست من و خواهرم پیششون ارتودنسی کردیم واقعا راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ارتودنسی کردم دو سال پیش و هنوز ک جواب داخواه رو نگرفتم نوبت دهیشونم اصلا خوب نیست
۱۴۰۴/۰۸/۱۱از همه نظر عالی، فوق العاده حرفه ای و کاربلد
۱۴۰۵/۰۲/۱۴ارتودنسی.
۱۴۰۴/۰۳/۱۵خواهرم پیش آقای دکتر ارتودنسی کردن راضی بودیم از کار و اخلاق حرفه ایشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۳خیلییی
۱۴۰۳/۰۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۲آقای دکتر بی نظیر هستند من جراحی فک داشتم اما بدون جراحی دندون هامووو بی نظیر انجام داد و یه لبخند هالیودی برام به وجود آورد خدا خیرش بده کارشششش حرررف نداره
۱۴۰۵/۰۲/۲۴سلام یه تشکر ویژه از آقای دکتر عزیز که باعث شدن لبخند زیبا تری با دندونام داشته باشم واقعا کارتون حرف نداشت پیشنهاد میکنم حتما اگر به دنبال یه دکتر کار بلد هستین یه سر به مطبشون بزنید
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بهم ریختگی شدید داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸