باسلام و احترام بسیار عالی از جناب آقای دکتر رشیدی کمال تشکر را دارم با آرزوی سلامتی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
خیلی عاااالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
فقظ چک آپ بود. تشخیصشان درست بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
شستشوی گوش
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
سینوزیت داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۸
دکتر خوب وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
عالی بچم عفونت گوش داشت درمان شد
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
دکترخوبیه بااولین نسخه تنگی نفسم مشکلات تنفسی خوب شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
خارش گوش با یک دوره دارو خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
سلام.من هنوز نتیجه ندیدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
برای عفونت لوزه رفتم دارو استفاده می کنم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
عالی با اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
خوبه بد نییس
۱۴۰۱/۰۳/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
بسیار خوش رو و مهربان ،با دقت و حوصله معاینه میکنن و زمان کافی برای بیمار در نظر میگیرن
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
اخلاق عالی،کار جراحی بیست،مدیونشونم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
بهم حرفی زدن که بدجوری ناراحت شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
خیلی دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
جراحی بینی بد
۱۴۰۲/۰۴/۰۱
بسیار با حووووووصله مهربون
تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
جراحی بینی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
دکتر بسیار حرفه ای و اخلاق مدار هستند
برای مشاوره عمل بینی خدمتشون رسیده بودام
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
عالی خوش برخورد در توضیحات به مریض
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
خیلی خوش برخورد بودن خوشماومد ازشون
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
من سرگیچه داشتم با کمک ایشون رفع شد
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
در حال درما
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
خیلی دکتر عالی هستش من رفتم نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
لوزه سوم و کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
دکتر بسیار خوبی هستن و برای مریض وقت میذارن.من پیش ایشون عمل زیبایی کردم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
جراحی لوزه،عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
انفلونزا خیلی دکتر خوش برخورد و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
گوش درد و اوره های دخترم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
عمل لوزه،واقعا عالین
۱۴۰۳/۰۶/۳۰
بسیار خوب هست
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
پدرم رو بردم پیش دکتر پدرم مشکل شنوایی داشتن خوش اخلاق و با تجربه ای هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
دکترخوبی است
۱۴۰۳/۰۴/۲۶
تتتااا
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
دکتر خوبیه مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
من یکبار قبلا توسط دکتر محسن رشیدی مشاوره شدم،از بین تمام مشاوره هایی که داشتم ایشون واقعا صادقانهتر از هم جواب منو دادن و گفتن که چند درصد به اون نتیجه دلخواهم میرسم،از همه مهمتر وقت کافی واسه هر نفر میذارن که واقعا ارزشمنده و ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
عالییییی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
سلام برای درمان عفونت گوش مراجعه داشتم از نظر تشخیص و تجویز داروی مناسب و برخورد حرفه ای کمال رضایت را داشتم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
حساسیت فصلی و خوب شدم
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۴
شستشو گوش انجام دادم ببینیم چی میشه فعلا که راضی هستم ولی هنوز یکم صدای صوت دارم تو گوشم
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
دکتری بسیار باخدا وحرفه ای در زمینه گوش وحلق وبینی
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
جراحی زیبایی بینی , کار و اخلاق عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
جراخی گوش
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
عمل جراحی لوزه انجام دادم کارشان بسیار عالی بود ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
عمل کرد ضعیف
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
بنظرم دکتر خوبی هستن برای بیمار وقت میزارن در حال معالجه هستیم فعلا
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
خیلی خ
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
مشکل عفونت گوش واقعا دکتر خوبی هستن هم باتجربه هم خوش اخلاق برخوردخوبی دارن
۱۴۰۲/۰۴/۰۱
بسیار الی
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۵/۱۲
دکتر بسیار عالی . با اخلاق . از فیلر بینی ام بسیار راضی هستم و پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
عالییی
۱۴۰۲/۰۶/۰۴
برای عمل لوزه پسرم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
نمی دان
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خوب هست
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
خیلی با حوصله و با دقت و تخصص کامل
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
به نام خدا با عرض سلام وخسته نباشید به آقای دکتر محسن رشیدی مشکل من وزوز گوش سرگیجه بود فعلن داروهایم را مصرف میکنم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
یکی از بهترین پزشکای تخصصی گوش و حلق و بینی که تا حالا دیدم. تشخیص دقیق، برخورد عالی و خیلی باحوصله. واقعا ممنونم ازتون بابت رسیدگی و توجهتون
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
بسیار دکتر با اخلاق و فهیمی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
بسیار دقیق و با اخلاق و محترم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
پیش دکتر رشیدی بلفارو انجام دادم و از نتیجه بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
عفونت گوش، سه هفته است نمیشنوم و درمان آقای دکتر فعلا بی اثر بوده
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
مهم اخلاقه واقعا دکتربااخلاق هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
دکتر خوب و خوش اخلاق
پسرم گوش درد بود که خوب شد
تشخیص دکتر دقیق و درست بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
بهترین دکتر کاردرس
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
عفونت گوشی
۱۴۰۳/۰۵/۱۱
دکتر کاربلد و بیار خوبی هستن.
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۲۶
گوش درد، عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
سلام آقای دکتر خسته نباشید
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
التهاب و عفونت تیرویید داشتم خدا روشکر با تجویز داروی ایشان مشکل حل شد ورمش طی یک هفته کم شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
خوب بودند توصیه میکنم
۱۴۰۲/۰۶/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
دکتر خوبین...
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
تشخیص ماستوئیدیت گوش چپ و راهنمایی جهت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
تشخیص و تجویزشون عالی بود.بی نظیرن
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
عفونت گوش
۱۴۰۳/۰۴/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
پارگی تارهای صوتی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
خیلی دکتر بدا
۱۴۰۱/۰۷/۲۸
برای اولین بار توسط ایشون ویزیت شدم.ادب وشخصیت والای ایشون در مواجهه با مریض ستودنی بود.
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
خیلی خوب بود راضی بودم
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
سرگیجه داشتم تا حدی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
مشکل گ
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
درمان شدم و ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
حمله چشم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
عمل زیبایی بینی.بینیم دقیقا همونجوری که میخواستم شد,بهترینن
۱۴۰۲/۰۳/۰۱
۱_ پزشک بسیار محترم و خوش برخورد ۲_ راهنمایی و مشاوره دقیق درخصوص بیماری پاینده باشید
عفونت گوش داشتم با تجویز دکتر محسن رشید راوری بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
در حال معاینات هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
پزشکی با اخلاق و تشخیص درست که دارویی که به من دادند خیلی موثر واقع شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
دکتر خوبی هستن کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
کاربلد
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
ذکترخوبیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
بنده برای جراحی بینی مراجعه داشتم و از عملکرد دکتر رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
عالی واقعا پزشک بینظیر هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
خوب بودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
صوت کشیدن گوش
تازه درمان را شروع کردم
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
هنوز اتل بینی باز نشده ولی تا حالا راضیبودم
۱۴۰۴/۱۲/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
عمل بینی خچ
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
من با عفونت گوش به دکتر دیگه ای مراجعهکرده بودم که بهبودی نداشتم
اما دکتر رشیدی کارشون عالی بود دقیقا همون پیش بینی که از روند بهبودم داشتن،طی شد و خوب شدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
عالییییییییییییییی
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۰۷
آقای دکتر بسیار با دقت مهربان و باسواد هستن از علم و تجربه ی ایشان استفاده کردم و بسیار راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
سلام من تقریبا ی ماه پیش برا خلط پست خلوت پیش جناب دکتر مراجعه کردم دارو برام تجویز کرد ولی آلن چند روز داروهام تموم شده دوباره مثل قبلم ینی درمان نشدم فقط با مصرف دارو کمتر شد دوباره برگشت
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۲/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
گوش پسرم عفونت داشت
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
گوش درد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستن و دقت لازم رو در معاینه انجام میدن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
عمل زیبایی بینی برای خودم و جراحی لوزه برای دخترم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
دختر من جای ایشون عمل لوزه انجام دادن که خیلی راضی بودم و ....
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
تشخیصشون عالی بود.ممنون
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
عالی واقعا عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
عمل زیبایی گوش انجام دادم و خیییلی راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
دکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
خوش برخورد مهربان با تجربه
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
مشکل گوش غده
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
بینظیره
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
سرفه مزمن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
عفونت لوره داشتم تحت درمان ام
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
پنجه طلا عالی بابرنامه
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
عاااااالی بودند
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
خوبه خو
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
سردر و گلودرد گرفتگی بینی بسیار عالی بود تجویز داروهاشون به لطف خدا زود خوب شدم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
خوبه هالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
عمل لوزه
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
سرگیجه داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
عمل زیبایی بینی،مشکل تنفسم حل شد و ظاهرشم بی نهایت عالی شد
۱۴۰۳/۰۶/۳۰
دکتر بسیار بااخلاق با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
معاینه خوب
۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کارشون عالیه. من از عمل بینی امخیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
خوب بود جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
تشخیص خوبی دارند.
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
تشخیصشون خوبه
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
گرفتگی صدا
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
تشخیص بسیار
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
مشکل لوزه
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
خیلی خوب هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
مشکل درد گوش حل شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
بسیار با تجربه و با حوصله هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۶
عالی خی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
گرفتگی گوش . تشخیص عالی بود و الان رفع شده
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
سلام من خیلی راضی هستم چون مریضی دخترم را درست تشخیص داد و سبب نگرانی بیشتر من نشد
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۲
جراحی بینی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
سلام ممنونم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
بدون تردید ایشون رو انتخاب کردم سالهاست میشناسمشون خیلی صبوربودن توی چککردن گوشهام… همه چیز روبررسیکردن بعد بهم راهکار دادن و خداروشکر مشکل گوشم حل شد
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
آقای دکتر با حوصله و تجویز خوب داشتن
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
بهترین دکتر دنیاست
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
عالی
خوب نببن
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
عالی هست
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
هیچ
مشکلی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
عالی است بهترین دکتر است
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
پسرم روبردم گفتن بند زیرزبونش بایدعمل شه ولی هنوز اقدام نکردیم
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
حاذق باروحیه و بابرنامه
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
بی نظیرن. برای جراحی بینی مراجعه داشتم و نتیجه عالی بود ممنونم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
اخلاق بسیار عالی.
۱۴۰۲/۰۶/۳۰
مایع گوش عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
برا سرگیجه خوبه خوب بودن راهنماییهاشون هم بد نبود
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
عمل ویتی گوش فرزند
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
پسر خوبیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
قارچ گوش
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
بهبودی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
حقیقتش اشتباهی نوبت گرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
گوشم هوا گرفته بود و نمیشنیدم با درمان ایشان خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۵/۰۳
,خیلی دکتر خوبی هستن خوش اخلاق هستن خیلی خوب حرف های بیمار گوش میکنه
غدد لنفاوی
۱۴۰۱/۰۹/۱۰باسلام و احترام بسیار عالی از جناب آقای دکتر رشیدی کمال تشکر را دارم با آرزوی سلامتی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خیلی عاااالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۰فقظ چک آپ بود. تشخیصشان درست بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۳شستشوی گوش
۱۴۰۳/۰۶/۰۵سینوزیت داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۸دکتر خوب وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عالی بچم عفونت گوش داشت درمان شد
۱۴۰۱/۰۳/۳۱دکترخوبیه بااولین نسخه تنگی نفسم مشکلات تنفسی خوب شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۱خارش گوش با یک دوره دارو خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۶سلام.من هنوز نتیجه ندیدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴برای عفونت لوزه رفتم دارو استفاده می کنم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عالی با اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴خوبه بد نییس
۱۴۰۱/۰۳/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۶بسیار خوش رو و مهربان ،با دقت و حوصله معاینه میکنن و زمان کافی برای بیمار در نظر میگیرن
۱۴۰۴/۰۲/۱۷اخلاق عالی،کار جراحی بیست،مدیونشونم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۷بهم حرفی زدن که بدجوری ناراحت شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۵خیلی دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۱۰جراحی بینی بد
۱۴۰۲/۰۴/۰۱بسیار با حووووووصله مهربون تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸جراحی بینی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر بسیار حرفه ای و اخلاق مدار هستند برای مشاوره عمل بینی خدمتشون رسیده بودام
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عالی خوش برخورد در توضیحات به مریض
۱۴۰۴/۱۰/۱۶خیلی خوش برخورد بودن خوشماومد ازشون
۱۴۰۴/۱۱/۰۷من سرگیچه داشتم با کمک ایشون رفع شد
۱۴۰۱/۱۰/۱۴در حال درما
۱۴۰۰/۰۷/۱۰خیلی دکتر عالی هستش من رفتم نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵لوزه سوم و کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۵دکتر بسیار خوبی هستن و برای مریض وقت میذارن.من پیش ایشون عمل زیبایی کردم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲جراحی لوزه،عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴انفلونزا خیلی دکتر خوش برخورد و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶گوش درد و اوره های دخترم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۶عمل لوزه،واقعا عالین
۱۴۰۳/۰۶/۳۰بسیار خوب هست
۱۴۰۱/۰۸/۰۲پدرم رو بردم پیش دکتر پدرم مشکل شنوایی داشتن خوش اخلاق و با تجربه ای هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکترخوبی است
۱۴۰۳/۰۴/۲۶تتتااا
۱۴۰۳/۰۱/۱۳دکتر خوبیه مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸من یکبار قبلا توسط دکتر محسن رشیدی مشاوره شدم،از بین تمام مشاوره هایی که داشتم ایشون واقعا صادقانهتر از هم جواب منو دادن و گفتن که چند درصد به اون نتیجه دلخواهم میرسم،از همه مهمتر وقت کافی واسه هر نفر میذارن که واقعا ارزشمنده و ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عالییییی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰سلام برای درمان عفونت گوش مراجعه داشتم از نظر تشخیص و تجویز داروی مناسب و برخورد حرفه ای کمال رضایت را داشتم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳حساسیت فصلی و خوب شدم
۱۴۰۱/۱۰/۱۳خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۴شستشو گوش انجام دادم ببینیم چی میشه فعلا که راضی هستم ولی هنوز یکم صدای صوت دارم تو گوشم
۱۴۰۱/۰۴/۰۴دکتری بسیار باخدا وحرفه ای در زمینه گوش وحلق وبینی
۱۴۰۳/۰۱/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۴جراحی زیبایی بینی , کار و اخلاق عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۱جراخی گوش
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عمل جراحی لوزه انجام دادم کارشان بسیار عالی بود ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۹/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۸بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۲عمل کرد ضعیف
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بنظرم دکتر خوبی هستن برای بیمار وقت میزارن در حال معالجه هستیم فعلا
۱۴۰۴/۰۴/۱۲واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۳۰خیلی خ
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۱۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶مشکل عفونت گوش واقعا دکتر خوبی هستن هم باتجربه هم خوش اخلاق برخوردخوبی دارن
۱۴۰۲/۰۴/۰۱بسیار الی
۱۴۰۱/۰۵/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۵/۱۲دکتر بسیار عالی . با اخلاق . از فیلر بینی ام بسیار راضی هستم و پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵عالییی
۱۴۰۲/۰۶/۰۴برای عمل لوزه پسرم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶نمی دان
۱۳۹۹/۱۰/۳۰خوب هست
۱۴۰۳/۰۶/۲۹عالی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۹خیلی با حوصله و با دقت و تخصص کامل
۱۴۰۴/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۳به نام خدا با عرض سلام وخسته نباشید به آقای دکتر محسن رشیدی مشکل من وزوز گوش سرگیجه بود فعلن داروهایم را مصرف میکنم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰یکی از بهترین پزشکای تخصصی گوش و حلق و بینی که تا حالا دیدم. تشخیص دقیق، برخورد عالی و خیلی باحوصله. واقعا ممنونم ازتون بابت رسیدگی و توجهتون
۱۴۰۴/۰۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیار دکتر با اخلاق و فهیمی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۷بسیار دقیق و با اخلاق و محترم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰پیش دکتر رشیدی بلفارو انجام دادم و از نتیجه بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عفونت گوش، سه هفته است نمیشنوم و درمان آقای دکتر فعلا بی اثر بوده
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶مهم اخلاقه واقعا دکتربااخلاق هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۱دکتر خوب و خوش اخلاق پسرم گوش درد بود که خوب شد تشخیص دکتر دقیق و درست بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بهترین دکتر کاردرس
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عفونت گوشی
۱۴۰۳/۰۵/۱۱دکتر کاربلد و بیار خوبی هستن.
۱۴۰۲/۱۰/۱۷عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۲۶گوش درد، عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۸سلام آقای دکتر خسته نباشید
۱۴۰۳/۱۲/۲۵التهاب و عفونت تیرویید داشتم خدا روشکر با تجویز داروی ایشان مشکل حل شد ورمش طی یک هفته کم شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۶نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خوب بودند توصیه میکنم
۱۴۰۲/۰۶/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۷دکتر خوبین...
۱۴۰۱/۰۳/۰۷تشخیص ماستوئیدیت گوش چپ و راهنمایی جهت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۳تشخیص و تجویزشون عالی بود.بی نظیرن
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عفونت گوش
۱۴۰۳/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۸پارگی تارهای صوتی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰خیلی دکتر بدا
۱۴۰۱/۰۷/۲۸برای اولین بار توسط ایشون ویزیت شدم.ادب وشخصیت والای ایشون در مواجهه با مریض ستودنی بود.
۱۴۰۴/۱۰/۲۸خیلی خوب بود راضی بودم
۱۴۰۱/۱۰/۱۴سرگیجه داشتم تا حدی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۱مشکل گ
۱۳۹۹/۰۸/۲۱درمان شدم و ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵حمله چشم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱عمل زیبایی بینی.بینیم دقیقا همونجوری که میخواستم شد,بهترینن
۱۴۰۲/۰۳/۰۱۱_ پزشک بسیار محترم و خوش برخورد ۲_ راهنمایی و مشاوره دقیق درخصوص بیماری پاینده باشید
۱۴۰۴/۰۵/۰۱خوب میباشد
۱۴۰۴/۰۳/۱۰نمیدونم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰تجربه جراحی زیبایی بینی پیششون داشتم،واقعا راضیم،هم زیباست هم نفسم خوبه
۱۴۰۲/۱۰/۳۰دکترخوبی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۳۰رضایت داشتم از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۱۶عفونت گوش داشتم با تجویز دکتر محسن رشید راوری بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷در حال معاینات هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۳پزشکی با اخلاق و تشخیص درست که دارویی که به من دادند خیلی موثر واقع شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۳دکتر خوبی هستن کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۶/۲۱کاربلد
۱۴۰۳/۰۶/۱۶واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۶ذکترخوبیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بنده برای جراحی بینی مراجعه داشتم و از عملکرد دکتر رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵عالی واقعا پزشک بینظیر هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۱۱خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۷خوب بودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۷صوت کشیدن گوش تازه درمان را شروع کردم
۱۴۰۳/۰۸/۰۳خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۳۰هنوز اتل بینی باز نشده ولی تا حالا راضیبودم
۱۴۰۴/۱۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۲۳عمل بینی خچ
۱۴۰۰/۰۶/۲۶من با عفونت گوش به دکتر دیگه ای مراجعهکرده بودم که بهبودی نداشتم اما دکتر رشیدی کارشون عالی بود دقیقا همون پیش بینی که از روند بهبودم داشتن،طی شد و خوب شدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۵عالییییییییییییییی
۱۴۰۳/۰۹/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۰۷آقای دکتر بسیار با دقت مهربان و باسواد هستن از علم و تجربه ی ایشان استفاده کردم و بسیار راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۰۳عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۵سلام من تقریبا ی ماه پیش برا خلط پست خلوت پیش جناب دکتر مراجعه کردم دارو برام تجویز کرد ولی آلن چند روز داروهام تموم شده دوباره مثل قبلم ینی درمان نشدم فقط با مصرف دارو کمتر شد دوباره برگشت
۱۴۰۳/۱۱/۱۱دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۱گوش پسرم عفونت داشت
۱۴۰۴/۰۵/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰گوش درد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستن و دقت لازم رو در معاینه انجام میدن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عمل زیبایی بینی برای خودم و جراحی لوزه برای دخترم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵دختر من جای ایشون عمل لوزه انجام دادن که خیلی راضی بودم و ....
۱۴۰۴/۰۹/۰۳تشخیصشون عالی بود.ممنون
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی واقعا عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عمل زیبایی گوش انجام دادم و خیییلی راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۳خوش برخورد مهربان با تجربه
۱۴۰۳/۰۸/۲۵مشکل گوش غده
۱۴۰۲/۱۲/۲۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بینظیره
۱۴۰۳/۰۶/۲۷سرفه مزمن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عفونت لوره داشتم تحت درمان ام
۱۴۰۴/۰۶/۰۲پنجه طلا عالی بابرنامه
۱۴۰۱/۰۴/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عاااااالی بودند
۱۴۰۲/۰۹/۱۱خوبه خو
۱۴۰۴/۰۳/۱۳سردر و گلودرد گرفتگی بینی بسیار عالی بود تجویز داروهاشون به لطف خدا زود خوب شدم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹خوبه هالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۱عمل لوزه
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۳۰سرگیجه داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عمل زیبایی بینی،مشکل تنفسم حل شد و ظاهرشم بی نهایت عالی شد
۱۴۰۳/۰۶/۳۰دکتر بسیار بااخلاق با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۸معاینه خوب
۱۴۰۲/۰۷/۲۶کارشون عالیه. من از عمل بینی امخیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۲/۰۳خوب بود جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۳۰تشخیص خوبی دارند.
۱۴۰۰/۰۹/۱۳تشخیصشون خوبه
۱۴۰۳/۱۰/۰۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۳گرفتگی صدا
۱۴۰۳/۱۱/۲۸تشخیص بسیار
۱۴۰۱/۰۶/۲۷مشکل لوزه
۱۴۰۴/۰۸/۲۶خیلی خوب هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۴مشکل درد گوش حل شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۷بسیار با تجربه و با حوصله هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۶عالی خی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳گرفتگی گوش . تشخیص عالی بود و الان رفع شده
۱۴۰۳/۱۱/۱۵سلام من خیلی راضی هستم چون مریضی دخترم را درست تشخیص داد و سبب نگرانی بیشتر من نشد
۱۴۰۳/۱۱/۰۸دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۹/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۲جراحی بینی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶سلام ممنونم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بدون تردید ایشون رو انتخاب کردم سالهاست میشناسمشون خیلی صبوربودن توی چککردن گوشهام… همه چیز روبررسیکردن بعد بهم راهکار دادن و خداروشکر مشکل گوشم حل شد
۱۴۰۴/۰۷/۳۰آقای دکتر با حوصله و تجویز خوب داشتن
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بهترین دکتر دنیاست
۱۴۰۱/۰۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عالی خوب نببن
۱۴۰۳/۰۹/۲۵عالی هست
۱۴۰۱/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۵هیچ مشکلی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عالی است بهترین دکتر است
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۷پسرم روبردم گفتن بند زیرزبونش بایدعمل شه ولی هنوز اقدام نکردیم
۱۴۰۲/۱۰/۱۳حاذق باروحیه و بابرنامه
۱۴۰۱/۰۴/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۶بی نظیرن. برای جراحی بینی مراجعه داشتم و نتیجه عالی بود ممنونم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶اخلاق بسیار عالی.
۱۴۰۲/۰۶/۳۰مایع گوش عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹برا سرگیجه خوبه خوب بودن راهنماییهاشون هم بد نبود
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عمل ویتی گوش فرزند
۱۴۰۲/۱۰/۲۵پسر خوبیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴قارچ گوش
۱۴۰۳/۰۳/۱۳خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۱۸بهبودی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۰۸حقیقتش اشتباهی نوبت گرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۸گوشم هوا گرفته بود و نمیشنیدم با درمان ایشان خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۵دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۵/۰۳,خیلی دکتر خوبی هستن خوش اخلاق هستن خیلی خوب حرف های بیمار گوش میکنه
۱۴۰۴/۰۳/۰۷دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴خیلی خوش اخلاق بودن وکارشون هم عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳گرفتگی گوش
۱۴۰۳/۰۹/۲۵عمل لوزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۹