عالی بودکارشون دوباره میخوام برم
سلام من برای پر کردن دندانهای دخترم مراجعه کردم دکتر با اخلاق وخوبی هستند
سلام باتشکر فراوان از دکتر بسیار کارشان عالی ومن نهایت رضایت را دارم
عالی بودن
دندانپزشکی ، عالی
درمان دندانهای پسرم.بسیار با حوصله و خوش اخلاق
عالی هستند
بسیار عالی و حاذق. فرزندم تجربه بسیار خوبی با ایشان داشت.
بسیار کارشون عالی هستس.....اخلاق بیست بیست
درست کردن دندان های دخترم
عاللللللی بود
خیلی عالی و پسرم پیش ایشان آروم شدن
کارشون عالیه
عالی عالی
خوب بود
خوب عالی
چک آپ، فلورایدتراپی، مشاوره در مورد دندان نهفته
حتما توصیه میشه مخصوصا برای اونایی که نگران ننشستن بچه ها روی صندلی دندانپزشکی هستن
خیلی عالیه
بچهها در مطب احساس خوبی دارند و زود با شرایط درمان کنار میان و برای دفعه بعد اظهار ناراحتی نمیکنند
خب بود
سلام من هنوز کارم با ایشون تموم نشده
بسیار صبور و با حوصله
پسرم دندوناش عفونت داشت و ۸ دندون خراب بود ک خانم دکتر درست کردن و من خیلی ازشون راضی هستم کارشون عالیه اخلاقشم مثل کارش حرف نداره
خانم دکتر بسیار باتجربه و دلسوز هستند. تجربه بسیار خوبی را از دندانپزشکی برای پسرم ایجاد کرده اند.
هنوز شروع به کار نکردن برای دخترم
عالی هستن
کارشون
عالی است
فقط میتونم بگم یه دونه ان ایشون واقعا ازشون ممنونم
بسیار صبور
کار ایشان بسیار عالی است
عصب کشی دندان پسرم کارش عالی بود
دندان درو
بینهایت اخلاق حرفه ای وباتجربه ،وچقدر خانم منشی دلنشینی داشتن ،انشالله همیشه سلامت باشن
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
قزوین، بلوار مدرس، نبش کوچه رسالت (جنب مسجدمحمدرسول الله)، ساختمان پزشکان رسول مهر، طبقه اول، واحد ۳
عالی بودکارشون دوباره میخوام برم
۱۴۰۲/۰۱/۱۴سلام من برای پر کردن دندانهای دخترم مراجعه کردم دکتر با اخلاق وخوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷سلام باتشکر فراوان از دکتر بسیار کارشان عالی ومن نهایت رضایت را دارم
۱۴۰۱/۱۲/۰۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷دندانپزشکی ، عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۸درمان دندانهای پسرم.بسیار با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۱۰/۲۵عالی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار عالی و حاذق. فرزندم تجربه بسیار خوبی با ایشان داشت.
۱۴۰۲/۰۱/۰۹بسیار کارشون عالی هستس.....اخلاق بیست بیست
۱۴۰۳/۰۸/۱۳درست کردن دندان های دخترم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۲۳عاللللللی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۵خیلی عالی و پسرم پیش ایشان آروم شدن
۱۴۰۲/۱۲/۲۰کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عالی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خوب عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۸چک آپ، فلورایدتراپی، مشاوره در مورد دندان نهفته
۱۴۰۲/۱۲/۰۸حتما توصیه میشه مخصوصا برای اونایی که نگران ننشستن بچه ها روی صندلی دندانپزشکی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶خیلی عالیه
۱۴۰۲/۰۲/۲۲بچهها در مطب احساس خوبی دارند و زود با شرایط درمان کنار میان و برای دفعه بعد اظهار ناراحتی نمیکنند
۱۴۰۳/۰۲/۲۵خب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۱سلام من هنوز کارم با ایشون تموم نشده
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بسیار صبور و با حوصله
۱۴۰۴/۱۰/۱۵پسرم دندوناش عفونت داشت و ۸ دندون خراب بود ک خانم دکتر درست کردن و من خیلی ازشون راضی هستم کارشون عالیه اخلاقشم مثل کارش حرف نداره
۱۴۰۲/۱۲/۲۳خانم دکتر بسیار باتجربه و دلسوز هستند. تجربه بسیار خوبی را از دندانپزشکی برای پسرم ایجاد کرده اند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۶هنوز شروع به کار نکردن برای دخترم
۱۴۰۳/۱۰/۱۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲کارشون
۱۴۰۱/۰۹/۰۸عالی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۳فقط میتونم بگم یه دونه ان ایشون واقعا ازشون ممنونم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷بسیار صبور
۱۴۰۲/۰۱/۲۳کار ایشان بسیار عالی است
۱۴۰۱/۱۰/۲۸عصب کشی دندان پسرم کارش عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۶دندان درو
۱۴۰۱/۰۵/۳۱بینهایت اخلاق حرفه ای وباتجربه ،وچقدر خانم منشی دلنشینی داشتن ،انشالله همیشه سلامت باشن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴کارشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۷خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۸