جراحی عالی
دکتر خوب هست
عمل تنگی کانال نخاع
عمل مهره کمر
پدر من مشکل تنگی کانال نخاع داشتن و ب لطف خدا توسط دکتر رحمانیان این مشکل برطرف شد
سلام و ارادت مشکل دیسک کمر داشتیم خداروشکر با جراحی ایشون مشکلی نداریم دیگه
دیسک کم
عمل دیسک کمر
عمل شدم پلاتین گذاشته الحمدالله راضیم
دکتر خوبی هستن
عالی بودن
در جراحی کمر و ستون فقرات بهترین متخصص هستند
مغز و اعصاب.
کمر درد
خیلی عالی
خوب بود
تازه رفتم هنوزکاری صورت نگرفته که نظربدم امیدوارم خوب باشه
با سلام
عمل کردن
عالی هستن
ویزیت شده ان
عمل. دیسک کمر
عالی بود
کمر مادرم راعمل کرده اند.
دیسک کمر دارم تحت درمانم خیلی دکتر باتجربه وخوش برخوردی هستن
خوب بود واسه گرفتگیه عصب دست
کلا یکبار
بسیار عالی
عمل ستون فقرات
درحال درمانم
عمل کمر
عمل دست داشتم از نتیجه راضی هستم دکتر باخلاق وحرفه ای هستند
دیسک ،عالی
جراحی در ناحیه کمر غده بود متشکرم
بسیار عالی و با مهارت
تحت درمانم
دیسک کمر
فوق ال
پارگی دیسک
دیسک کمر الان بهتر شدم
مادر من عمل کرده به تازگی
تنگی کانال داشتم
همسرم مشکل دیسک کمر داشت، توسط ایشون عمل شد و به زندگی عادی بازگشت
دکتر عالی
پدرم عمل داشته
در مورد مهره ای
جراحی گردن و کمر را توسط ایشان انجام دادم
کمد درد
عموم روجراحی کردن
از سال
دیسک کمر داشتم عمل کردم بسیار عالی
جراحی دارم
من از آقای دکتر علی رحمانیان را زیاد آشنایی ندارم چون من اولین بار است که می خواهم برم پیش آقای دکتر ولی به نظرم دکتر خوبی هستند
کارشون عالیه
خوب هستن
من دیسک کمر عمل کردم پلوی استاد دکتر علی رحمانیان و از ته قلبم دوست دارم و از عمل ایشان بسیار راضی هستم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
نرسیده به میدان ولیعصر، بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین
جراحی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲دکتر خوب هست
۱۴۰۳/۰۹/۲۵عمل تنگی کانال نخاع
۱۴۰۲/۰۸/۱۵عمل مهره کمر
۱۴۰۰/۱۱/۲۴پدر من مشکل تنگی کانال نخاع داشتن و ب لطف خدا توسط دکتر رحمانیان این مشکل برطرف شد
۱۴۰۴/۰۱/۱۶سلام و ارادت مشکل دیسک کمر داشتیم خداروشکر با جراحی ایشون مشکلی نداریم دیگه
۱۴۰۳/۰۱/۲۰دیسک کم
۱۴۰۳/۰۵/۲۵عمل دیسک کمر
۱۴۰۳/۱۱/۰۵عمل شدم پلاتین گذاشته الحمدالله راضیم
۱۴۰۳/۰۱/۳۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۰عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۷در جراحی کمر و ستون فقرات بهترین متخصص هستند
۱۴۰۳/۰۵/۳۰مغز و اعصاب.
۱۴۰۱/۱۰/۱۲کمر درد
۱۴۰۴/۰۶/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۷تازه رفتم هنوزکاری صورت نگرفته که نظربدم امیدوارم خوب باشه
۱۴۰۱/۰۶/۰۵با سلام
۱۴۰۳/۰۳/۳۰عمل کردن
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲ویزیت شده ان
۱۴۰۳/۰۲/۱۹عمل. دیسک کمر
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۷کمر مادرم راعمل کرده اند.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲دیسک کمر دارم تحت درمانم خیلی دکتر باتجربه وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۱خوب بود واسه گرفتگیه عصب دست
۱۴۰۳/۰۴/۲۱کلا یکبار
۱۴۰۳/۰۷/۱۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۱عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۲۸عمل ستون فقرات
۱۴۰۰/۰۶/۰۲درحال درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عمل کمر
۱۴۰۴/۰۲/۰۳عمل دست داشتم از نتیجه راضی هستم دکتر باخلاق وحرفه ای هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۸دیسک ،عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۲جراحی در ناحیه کمر غده بود متشکرم
۱۴۰۲/۱۰/۲۷بسیار عالی و با مهارت
۱۴۰۲/۰۶/۱۶تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۲/۰۱فوق ال
۱۴۰۳/۱۱/۲۳پارگی دیسک
۱۴۰۲/۱۱/۲۳دیسک کمر الان بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۴/۰۷مادر من عمل کرده به تازگی
۱۴۰۳/۱۰/۲۷تنگی کانال داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۶همسرم مشکل دیسک کمر داشت، توسط ایشون عمل شد و به زندگی عادی بازگشت
۱۴۰۴/۰۵/۰۵دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴پدرم عمل داشته
۱۴۰۲/۱۱/۲۸در مورد مهره ای
۱۴۰۱/۰۵/۲۲جراحی گردن و کمر را توسط ایشان انجام دادم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸کمد درد
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عموم روجراحی کردن
۱۴۰۲/۱۲/۲۸از سال
۱۴۰۳/۰۸/۰۱دیسک کمر داشتم عمل کردم بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۲جراحی دارم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۵/۰۷من از آقای دکتر علی رحمانیان را زیاد آشنایی ندارم چون من اولین بار است که می خواهم برم پیش آقای دکتر ولی به نظرم دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۰۹کارشون عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۰۷خوب هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۹من دیسک کمر عمل کردم پلوی استاد دکتر علی رحمانیان و از ته قلبم دوست دارم و از عمل ایشان بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۱۰/۱۱