سلام،،،تشخیص ایشان برای مشکل گوارشی و نفخ زیادم بسیار درست بود و تو این چند روز و با مصرف داروهای پیشنهادی توسط ایشان مشکلم تا حد زیادی بهبود پیدا کرده و امیدوارم کاملا برطرف بشه.
متشکرم از آقای دکتر روحانی بزرگوار
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۳
ناراحتی معده
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
مشکل معده
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
فعلا یه بار ویزیت شدم
۱۴۰۲/۰۶/۲۵
عفونت معدل داشتن با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۲/۰۸/۱۳
دوسال درگیر معده درد بودم وبا مراجعه به ایشون و تجویز بجا دکتر الان مشکلی ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
کاربلد و خوش برخورد واقعا متخصص در کار خودشون
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
داخلی بوده
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
بسیار عالی و تشخیص علت بیماری کبد مادرم
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
معده درد داشتم و بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۵/۱۲
با سلام بنده یک بار به علت مشکلات معده مراجعه و جواب مثبت گرفتم به نظرم دکتر مجربی میباشو
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
یکی از متعهدترین و حاذق ترین پزشکان
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
فوق العاده دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
مشکل گوارش
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
مشکل روده داشتم بامراجعه اول خوب شدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۶
پلیپ داش
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
مشکل روده
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
مشکل روده داشتم و مداوا شدم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
عالی در تشخیص
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
ورم معده درمان عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
بسیار عالی با منشی خیلی خون گرم و مهربان
۱۴۰۳/۰۹/۰۹
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
میکروب معده، خدا را شکر توسط ایشون مشکلم برطرف شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
خیلی خوب و مسلط بودن
بنده از دور ترین نقطه کشور میام تهران
۱۴۰۲/۰۳/۱۷
بسیار عالی در تشخیص و درمان اصولی
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
بهترین و با تجربه ترین و باسوادترین دکتر
۱۴۰۲/۰۷/۲۹
بسیار عالی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۲۴
دکتر خوب
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
مادرم مشکل کبد داشت و تحت نظر دکتر بودند
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
مشکل کبد.فعلا تحت نظرم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
من از بچگی میشناسم خیلی دکتر خوبیه اصلا دستش خوبه
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
سندرم روده تحریک پذیر
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
واقعا عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
بسیار دکتر با اخلاق و حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
تحت درمان
۱۴۰۲/۰۹/۰۵
مشکل گوارش
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
ورم معده
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
کولیت اولسراتیو شکر خدا بهترشدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
باتجربه و بادقت
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
دکتر خیلی حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۸
پزشکی حاذق و کاربلد و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
مشکل کبد دارم پیش هر دکتری رفتم تشخیص اشتباه میدادن تا پیش دکتر روحانی آمدم و توی یکی دو ماه روز به روز حالم بهتر شد واقعا دکتر خوبی هستن در عین حال خیلیم خوش برخورد ️
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
بهترین دکتر گوارش
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
زندگی من با دستای ایشون نجات پیدا کرد
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
فعلا ازمایش نوشتن
تا نتیجه حاصل نشه گزینه معمولی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
یبوست مزمنداشتم و درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
کولیت اولسروز تحت کنترل هستم صبور و متخصص هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
بهترین دکتر گوارش در سطح تهران، میگروب معده خودمو اطرافیان رو خوب کرد، خوش اخلاق، خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
Ibd دارم و نزد ایشون رفتم با داروی روفانیب کلا بیماریم فروکش کرد و الان عالی عالیم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
یک جلسه مراجعه کردم ام آر آی نوشتن ببرم نشون بدم
۱۴۰۲/۰۵/۲۸
مشکل گوارش
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
سندروم روده تحریک پذیر داشتم قبلا پزشک دیگه ای مراجعه کردم ۲،۳ ماه هم دارومصرف کردم هیچ تغییری نکرد اما با ویزیت و مصرف یک هفته نسخه دکتر روحانی خیییییییییلی بهترم
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
خودم و همسرم مشکل کبد چرب داشتیم که خداروشکر با راهنمایی دکتر عزیز و تجویز دارو خوب شدیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
مشکل معده
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
دکتر از همه لحاظ فوق العاده.خداوند بهشون سلامتی و طول عمر بده
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
مشکل کبد
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
خوبه ،رفتارش با بیماران دوستانه هست. تشخیص های درست دارند.
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
درد معده
۱۴۰۳/۰۱/۰۸
ناراحتیمعدهدارمتحتنظرایشانهستم
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
بررسی هپاتیت
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
دکتر خ
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
جیگذاری استنت در مجرای صفرل
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
بیمارستان بودم
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
سلام. آقای دکتر روحانی در اولین برخورد صبور آرام بودند به طوریکه این آرامش به خود مریض هم القا میشه خدا همیشه یاور نگهدارشون باشه تا بتوانند بیماران زیادی رو درمان کنن رفتار پرسنل هم عالی بود فضای مطب هم آرام ودلنشین بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
همچنان
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
خیلی دکترصبور وباحوصله مادرم و چندویزیت پیشش بردم تحت درمانه خداروشکر حالش بهترشده
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
عالییییبیی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
یک بار ویزیت شدم ، در جریان هست درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
دکتر بسیار صبور
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
بیارانی که مراجعه کردند رضایت داشتند
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
ناراحتی معده
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
دکتر برای ما سنگ گیسه صفرا رو عمل کرده و خیلی راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۴/۰۱
بهترین دکتر هستن عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
فعلا هیچ
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
بسیار دکتر خوب با حوصله مهربان و حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
جناب دکتر فوقالعاده عالی هستند فقط کاش یه منشی کاربلد هم در ساوه داشته باشند که رضایت مشتری رو رو بتوانند به همراه داشته باشند . منشی مطب تهران خوب اما ساوه ضعیف هستند .
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
عااالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
مشکل گوارش
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
بنده آندوسکوپی و کولونوسکوپی را در یک روز انجام دادم. دکتر واقعا کارش عالی و کاربلد بود. خیلی با اخلاق و با تجربه.
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
روده تحریک پذبر
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
اسید معده
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
بسیار عالی مشگل کبد چرب داشتم تحت نظرشون هستم بهبود پیداکردم بینظیرن
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
پسرم معده درد داشت دارو دادن یک دوره بهتره
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
پزشکی حاذق هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
پزشک خوب
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
فعلا ازمایش و سونو
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
بسیار دکتر خوب و عالی و دلسوز می باشد و توسط ایشان در بیمارستان تریتا بستری شدم و خوشبختانه خوب شدم و در حال مصرف دارو هستم و از ایشان برای دوستم نوبت می خوام بنی هاشمی .***
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
عالی کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
عالی هستند درد معده خیلی بهتر وامیدوار
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
عالی وبا تجربه
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
خوب بوده
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
بیماری ورم معده داشتم،درمان خیلی موثری ادائه دادند.
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
مشکل ورم معده اندوسکپی شد مادرم و دارو تجویز کردت دکتر و حالا خیلی بهتر شدن خداروشکر
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
زیاد برای بیمار وقت نمیذاره. اما تشخیصش محافظه کارانه و خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
دکتر بسیار خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
تشخیص دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
دکتر روحانی بسیار کار درست است. تشخیص بسیار درست و دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
پارکینسون
۱۴۰۲/۰۸/۲۴
پارکینسون
۱۴۰۲/۰۸/۰۷
خیلی دکترخوبیه ومهربونه همچنین تیمشون عالیه خوش برخورد ورفتار هست
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
دکتربسیار باتجربه ای است.بنده مشکل گوارش داشتم وبا استفاده از داروهای آقای دکتر خوشبختانه بهتر هستم.
التهاب روده
۱۴۰۱/۰۴/۲۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲سلام،،،تشخیص ایشان برای مشکل گوارشی و نفخ زیادم بسیار درست بود و تو این چند روز و با مصرف داروهای پیشنهادی توسط ایشان مشکلم تا حد زیادی بهبود پیدا کرده و امیدوارم کاملا برطرف بشه. متشکرم از آقای دکتر روحانی بزرگوار
۱۴۰۴/۱۱/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۳ناراحتی معده
۱۴۰۴/۰۴/۲۵فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۹مشکل معده
۱۴۰۲/۱۱/۰۶فعلا یه بار ویزیت شدم
۱۴۰۲/۰۶/۲۵عفونت معدل داشتن با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۲/۰۸/۱۳دوسال درگیر معده درد بودم وبا مراجعه به ایشون و تجویز بجا دکتر الان مشکلی ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵کاربلد و خوش برخورد واقعا متخصص در کار خودشون
۱۴۰۳/۰۶/۱۶تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۱/۰۶/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۲فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶داخلی بوده
۱۴۰۳/۰۸/۱۸بسیار عالی و تشخیص علت بیماری کبد مادرم
۱۴۰۰/۱۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۳۱معده درد داشتم و بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۵/۱۲با سلام بنده یک بار به علت مشکلات معده مراجعه و جواب مثبت گرفتم به نظرم دکتر مجربی میباشو
۱۴۰۳/۰۷/۲۰یکی از متعهدترین و حاذق ترین پزشکان
۱۴۰۱/۱۲/۲۲فوق العاده دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۲مشکل گوارش
۱۴۰۲/۱۲/۲۷مشکل روده داشتم بامراجعه اول خوب شدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۶پلیپ داش
۱۴۰۴/۰۶/۰۵مشکل روده
۱۴۰۲/۱۰/۳۰مشکل روده داشتم و مداوا شدم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی در تشخیص
۱۴۰۴/۰۸/۱۷من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶ورم معده درمان عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۵بسیار عالی با منشی خیلی خون گرم و مهربان
۱۴۰۳/۰۹/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۴فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰میکروب معده، خدا را شکر توسط ایشون مشکلم برطرف شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۱خیلی خوب و مسلط بودن بنده از دور ترین نقطه کشور میام تهران
۱۴۰۲/۰۳/۱۷بسیار عالی در تشخیص و درمان اصولی
۱۴۰۱/۱۱/۰۶بهترین و با تجربه ترین و باسوادترین دکتر
۱۴۰۲/۰۷/۲۹بسیار عالی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۲۴دکتر خوب
۱۴۰۱/۰۵/۰۱دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵مادرم مشکل کبد داشت و تحت نظر دکتر بودند
۱۴۰۳/۰۸/۲۲مشکل کبد.فعلا تحت نظرم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸من از بچگی میشناسم خیلی دکتر خوبیه اصلا دستش خوبه
۱۴۰۴/۰۶/۰۱سندرم روده تحریک پذیر
۱۴۰۳/۰۳/۰۶واقعا عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بسیار دکتر با اخلاق و حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۱۴تحت درمان
۱۴۰۲/۰۹/۰۵مشکل گوارش
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹ورم معده
۱۴۰۲/۰۳/۰۳کولیت اولسراتیو شکر خدا بهترشدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳باتجربه و بادقت
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۵/۰۲دکتر خیلی حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۸پزشکی حاذق و کاربلد و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۲مشکل کبد دارم پیش هر دکتری رفتم تشخیص اشتباه میدادن تا پیش دکتر روحانی آمدم و توی یکی دو ماه روز به روز حالم بهتر شد واقعا دکتر خوبی هستن در عین حال خیلیم خوش برخورد ️
۱۴۰۴/۱۱/۰۲بهترین دکتر گوارش
۱۴۰۳/۰۳/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴زندگی من با دستای ایشون نجات پیدا کرد
۱۴۰۴/۰۲/۲۹فعلا ازمایش نوشتن تا نتیجه حاصل نشه گزینه معمولی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴یبوست مزمنداشتم و درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳کولیت اولسروز تحت کنترل هستم صبور و متخصص هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۹بهترین دکتر گوارش در سطح تهران، میگروب معده خودمو اطرافیان رو خوب کرد، خوش اخلاق، خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۲۸Ibd دارم و نزد ایشون رفتم با داروی روفانیب کلا بیماریم فروکش کرد و الان عالی عالیم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸یک جلسه مراجعه کردم ام آر آی نوشتن ببرم نشون بدم
۱۴۰۲/۰۵/۲۸مشکل گوارش
۱۴۰۲/۱۱/۲۳سندروم روده تحریک پذیر داشتم قبلا پزشک دیگه ای مراجعه کردم ۲،۳ ماه هم دارومصرف کردم هیچ تغییری نکرد اما با ویزیت و مصرف یک هفته نسخه دکتر روحانی خیییییییییلی بهترم
۱۴۰۵/۰۲/۱۸خودم و همسرم مشکل کبد چرب داشتیم که خداروشکر با راهنمایی دکتر عزیز و تجویز دارو خوب شدیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۶مشکل معده
۱۴۰۳/۱۱/۲۶دکتر از همه لحاظ فوق العاده.خداوند بهشون سلامتی و طول عمر بده
۱۴۰۲/۱۲/۱۰مشکل کبد
۱۴۰۴/۰۶/۲۶خوبه ،رفتارش با بیماران دوستانه هست. تشخیص های درست دارند.
۱۴۰۲/۱۰/۱۸درد معده
۱۴۰۳/۰۱/۰۸ناراحتیمعدهدارمتحتنظرایشانهستم
۱۴۰۲/۱۰/۲۴بررسی هپاتیت
۱۴۰۲/۱۱/۰۸دکتر خ
۱۴۰۳/۰۱/۱۷جیگذاری استنت در مجرای صفرل
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بیمارستان بودم
۱۴۰۴/۰۶/۰۹سلام. آقای دکتر روحانی در اولین برخورد صبور آرام بودند به طوریکه این آرامش به خود مریض هم القا میشه خدا همیشه یاور نگهدارشون باشه تا بتوانند بیماران زیادی رو درمان کنن رفتار پرسنل هم عالی بود فضای مطب هم آرام ودلنشین بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۰همچنان
۱۴۰۳/۰۲/۱۸خیلی دکترصبور وباحوصله مادرم و چندویزیت پیشش بردم تحت درمانه خداروشکر حالش بهترشده
۱۴۰۳/۰۷/۰۵عالییییبیی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۱یک بار ویزیت شدم ، در جریان هست درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۸دکتر بسیار صبور
۱۴۰۴/۰۱/۱۶بیارانی که مراجعه کردند رضایت داشتند
۱۴۰۳/۰۹/۰۲ناراحتی معده
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر برای ما سنگ گیسه صفرا رو عمل کرده و خیلی راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۴/۰۱بهترین دکتر هستن عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸فعلا هیچ
۱۴۰۴/۰۵/۰۳بسیار دکتر خوب با حوصله مهربان و حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳جناب دکتر فوقالعاده عالی هستند فقط کاش یه منشی کاربلد هم در ساوه داشته باشند که رضایت مشتری رو رو بتوانند به همراه داشته باشند . منشی مطب تهران خوب اما ساوه ضعیف هستند .
۱۴۰۵/۰۲/۱۰عااالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۹مشکل گوارش
۱۴۰۴/۰۳/۱۲بنده آندوسکوپی و کولونوسکوپی را در یک روز انجام دادم. دکتر واقعا کارش عالی و کاربلد بود. خیلی با اخلاق و با تجربه.
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۵بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴روده تحریک پذبر
۱۴۰۴/۰۱/۳۰اسید معده
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار عالی مشگل کبد چرب داشتم تحت نظرشون هستم بهبود پیداکردم بینظیرن
۱۴۰۴/۱۱/۰۹پسرم معده درد داشت دارو دادن یک دوره بهتره
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۶پزشکی حاذق هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۱پزشک خوب
۱۴۰۴/۰۵/۰۳عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۲۰فعلا ازمایش و سونو
۱۴۰۳/۰۲/۲۲بسیار دکتر خوب و عالی و دلسوز می باشد و توسط ایشان در بیمارستان تریتا بستری شدم و خوشبختانه خوب شدم و در حال مصرف دارو هستم و از ایشان برای دوستم نوبت می خوام بنی هاشمی .***
۱۴۰۳/۰۱/۲۵عالی کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۰۸/۰۹عالی هستند درد معده خیلی بهتر وامیدوار
۱۴۰۲/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۱۰عالی وبا تجربه
۱۴۰۳/۰۸/۰۵خوب بوده
۱۴۰۴/۰۶/۰۹بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بیماری ورم معده داشتم،درمان خیلی موثری ادائه دادند.
۱۴۰۳/۱۲/۲۵مشکل ورم معده اندوسکپی شد مادرم و دارو تجویز کردت دکتر و حالا خیلی بهتر شدن خداروشکر
۱۴۰۴/۰۳/۱۸زیاد برای بیمار وقت نمیذاره. اما تشخیصش محافظه کارانه و خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دکتر بسیار خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۹/۲۰تشخیص دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۷دکتر روحانی بسیار کار درست است. تشخیص بسیار درست و دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۱۷پارکینسون
۱۴۰۲/۰۸/۲۴پارکینسون
۱۴۰۲/۰۸/۰۷خیلی دکترخوبیه ومهربونه همچنین تیمشون عالیه خوش برخورد ورفتار هست
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتربسیار باتجربه ای است.بنده مشکل گوارش داشتم وبا استفاده از داروهای آقای دکتر خوشبختانه بهتر هستم.
۱۴۰۳/۰۹/۲۶دکتر محمد رضا روحانی خیلی عالی است
۱۴۰۳/۰۱/۱۴خوب بمدن
۱۴۰۳/۰۹/۱۴بسیار هاذق
۱۴۰۴/۰۸/۱۱