بسیار با دقت هستند و متبحر اصلا کشیدن دندان را نمیفهمی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
عالی بود و مواد استفاده شده بسیار مناسب بود محیط کلینیک هم بسیار تمیز بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۸
عالی بودند
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
بسیارعا
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
کشیدن دندان های اصلی با دقت و تمرکز و بیرون اوردن از ریشه بسیار عالی.
۱۴۰۲/۰۸/۲۵
ویزیت شدم و از کار ایشان رضایت دارم مواد استفاده شده با کیفیت و مناسب بود و برخورد مناسبی داشتند
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
محیط دلنشین بود و دقت کارشون عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۸
عصب کشی دندان،خیلی با اخلاق وباحوصله
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
واقعا عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
حیلی صبور و تمیز
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
بسیار حاذق بودند و بدون درد برایم انجام دادند محیط کلینیک فوق العاده تمیز و بهداشتی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
دندان عقل کشیدم عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۰
برای دندانهای پسرم رفتم وراضی بودو
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
کشیدن دندان
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
کامپوزیت دندان انجام دادیم و خیلی هم عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
فوق العاده هستند
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
در انجام درمان تعلل میکردم دلگرمی پیگیری و مهارت بالای تیم این مجموعه کمک کرد که درمانهایی که سالها انجام ندادم را به بهترین نحو در سریعترین زمان انجام بدهم
کلینیک دندان پزشکی رحیم زاده مجهز به به روزترین تجهیزات و امکانات، ارائه دهنده کلیه خدمات عمومی و ـ دندان پزشکی شامل: جراحی، طرح لبخند، لمینت، کامپوزیت، جرم گیری، ارتودنسی، عصب کشی، اطفال و ایمپلنت می باشد.
اصفهانخیابان شمس آبادی، نبش مادی فرشادی، مجتمع عالم آرا، طبقه سوم، واحد ۳۰۱
شنبه تا پنج شنبه ساعات فعالیت مطابق لیست نوبت. ارائه دهنده خدمات عمومی و ـ دندان پزشکی. ایمپلنت (شنبههاعصر)، ارتودنسی، طرح لبخند، لمینت، کامپوزیت، جرم گیری، ترمیم، عصب کشی، اطفال و... پارکینگ رایگان در محل پارکینگ طبقاتی پاساژ افتخار.
عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۱بسیار با دقت هستند و متبحر اصلا کشیدن دندان را نمیفهمی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عالی بود و مواد استفاده شده بسیار مناسب بود محیط کلینیک هم بسیار تمیز بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۸عالی بودند
۱۴۰۳/۰۸/۱۹بسیارعا
۱۴۰۲/۱۰/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶کشیدن دندان های اصلی با دقت و تمرکز و بیرون اوردن از ریشه بسیار عالی.
۱۴۰۲/۰۸/۲۵ویزیت شدم و از کار ایشان رضایت دارم مواد استفاده شده با کیفیت و مناسب بود و برخورد مناسبی داشتند
۱۴۰۰/۰۵/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۲محیط دلنشین بود و دقت کارشون عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۸عصب کشی دندان،خیلی با اخلاق وباحوصله
۱۴۰۳/۰۳/۱۲واقعا عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۲حیلی صبور و تمیز
۱۴۰۳/۰۳/۱۲بسیار حاذق بودند و بدون درد برایم انجام دادند محیط کلینیک فوق العاده تمیز و بهداشتی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۹دندان عقل کشیدم عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۰برای دندانهای پسرم رفتم وراضی بودو
۱۴۰۴/۰۷/۲۶کشیدن دندان
۱۴۰۲/۰۳/۰۸کامپوزیت دندان انجام دادیم و خیلی هم عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۸فوق العاده هستند
۱۴۰۲/۰۳/۱۶در انجام درمان تعلل میکردم دلگرمی پیگیری و مهارت بالای تیم این مجموعه کمک کرد که درمانهایی که سالها انجام ندادم را به بهترین نحو در سریعترین زمان انجام بدهم
۱۴۰۳/۰۳/۰۹فوق العاده هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۴