برای دخترم تشخیصشان عالی بود
حساسیت به پنی سیلین
خلی دکتر خوبی هستن
سینوزیت
عالی.بسیار متین و باحوصله
عاااالی
عالی تشخیص درست
عالی هستن از همخ نظر عالی
ایشان بسیار عالی و با تشخیص صحیح هستند به همه مادران پیشنهاد می کنم فقط فرزند خود را پیش ایشون ببرند
عالی از هر نظر
عالی بودند
بسیار باحوصله و با سواد
دکتر خیلیییی عاااالی.خداخیرش بده.هم مهربون هم صبور هم کاربلد
خوب هست
پسرم مشکل ورم معده و یبوست داره فعلا تحت درمان هستن ولی خداروشکر فعلا خیلی بهترن
ای کاش همه پزشکان دنیا مثل ایشون انسانیت داشتند
سلام ایشان دکتر خیلی خوب و دانا و مهربان و سرشار از انرژی مثبت هستن
خوب بوده وراضیم
عفونت کودک
تب مکرر کودک
عالی بودن
پسرم کرونا داشت
فوق ال
عالی هستن تشخیص و درمان عالی
دکتر خوب و مومن
خوش برخورد
دکتر منظم.تمیز.وخوش برخوردی هستن فقط نوبت دهیشون خیلی سخت وخسته کننده است
سلام تشخیص وتخصص ودرمان آقای دکتر عالی است
عالی از هر لحاظ
دکتر خیلی خوبی هستند و بچه ی من دچار بافت سلولیت نرم شده بود و آقای دکتر ایشون رو درمان کردند
خیلی با
بسیار دکتر عالی هستن
خوب بود
بسیار عالی
عالی وفق العاده
پزشک بسیار خوبی هستند
برای بیماری اسهال کودک ۳ ساله مراجعه کردم واقعا عالی بود. سعه صدر و اطلاعات ایشان.
خوب بودن عالی
عالی هستند
بسیار دکتر خوبی هستن ایشون خیلی با صبر و حصله بیمار را مداوا میکنن و تشخیصشون هم خیلی درسته
دخترم از بدو تولد زیر نظر جناب اقای دکتر مصطفوی بودن و واقعا دکتر دلسوز و متخصصی هستن
عفونت بچه
بسیار عالی و با حوصله هستند.
روب بهتری
خیلی عالی
بسیار عالی هستن
کودکان
عالی .خیل
دل درد
دکتر خوبیه
عالی و با اخلاق
بسیار دکتر خوبی هستند سرفه های دخترم را درمان کردند
بیماری کهیر فرزندم وهنوز دنبال جواب هستم
عالی بود
مشکل غدد.عالی
عفونت گوش پسرم که به خوبی درمان شد حدود چهل روز بستری بود وایشان دکترشون بودن
عالی و خوب
فوق تاعتده
بسیار عالی مهربان و دلسوز و با معلومات
بسیار باحوصله
تشخیص و تجویز دارو برای بیماری های ویروسی کودکان بسیار عالی بوده
فوق العاده
برای پسرم بود
رزوئلا
سخت بودن نوبت دهی
ایشون معرکه هستند
بی نظیرن
عااااااالی
عالی عالی
بله خیلی عالی
برای برفکی داخل دهان کودک مراجعه کردم عالی بود
بیماری عفونی
تشخیص عالی
بهترین متخصص اطفال فقط آقای مصطفوی
عالی واقع
سلاملسیار متخصص خوبی هستند
پرحوصله بودند
بچم سرما میخورد پشت هم خوب نمیشد ایشون با دوز قوی دارو یه بار خوبش کرد
خیلی خوب ویروس
عالی ی ی ی
عالی عالی عالی
خوب بودن
عالی ودقیق
عدم رضایت
بسیاربسیار عالی از هر نظر
خیلی عالی بود
تشخیص عالی با یک ویزیت
ایده آل هستن
خیلی خوب
بسیار با معلومات صبور
خیلی دکتر عالی و با تجربه ایی هستن
بسیارعالی
بسیار پزشک حاذق و عالی
خیلی خوب بود
دکتر فوق العاده ای هستن
واقعا دکتر عالی و باتجربه ای هستن
دکتر حاذق و توانمند
بسیار دکترباتجربه،صبور وخوش برخوردی هستند
بسیااااار عالی خوش رفتار با تجربه
بسیار دکتر حاذق و توانایی هستند و برخوردشان بسیار عالیه و صبورانه گوش میدهند و معاینه میکنند
بسیار حاذق و عالی
خخوب وب
عالیییی
خیلی نوبت دهیش سخته، از طریق تلفنی که همیشه مشغول، باید زمان زیادی بزاری تا تلفن آزاد بشه.
سینوزیت مزمن
خیلی خوب و عالی هستند
دکتر خیلی خوبی هستند
فرد بسیار با حوصله و تجربه و با ارامش
بسیار دکتر عالی با تشخیص درست هستند
بسیار عالی و باتجربه
دکتر خوب وباحوصله
بسیار پزشک عالی و متخصصی هستن.
عفونت وابسه شدید دندان که با سه روز بستری در بیمارستان زیر نظر آقای دکتر بهبودی حاصل شد.
من پسرم زمان
دکتر بسیار عالی و با اخلاق
خوب بوده
خیلی خوبن این دکتر
عفونت سینوزیت
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان بزرگمهر، بعد از خیابان رکن الدوله، ساختمان آمیتیس، طبقه اول
برای دخترم تشخیصشان عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۹حساسیت به پنی سیلین
۱۴۰۰/۰۷/۰۳خلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۹سینوزیت
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی.بسیار متین و باحوصله
۱۴۰۱/۰۴/۲۸عاااالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۹عالی تشخیص درست
۱۴۰۱/۰۷/۲۴عالی هستن از همخ نظر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ایشان بسیار عالی و با تشخیص صحیح هستند به همه مادران پیشنهاد می کنم فقط فرزند خود را پیش ایشون ببرند
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عالی از هر نظر
۱۴۰۱/۰۷/۰۷عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۱۸بسیار باحوصله و با سواد
۱۴۰۱/۰۹/۱۸دکتر خیلیییی عاااالی.خداخیرش بده.هم مهربون هم صبور هم کاربلد
۱۴۰۱/۰۸/۰۱خوب هست
۱۴۰۱/۰۶/۰۶پسرم مشکل ورم معده و یبوست داره فعلا تحت درمان هستن ولی خداروشکر فعلا خیلی بهترن
۱۴۰۱/۰۳/۱۹عالی بودند
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ای کاش همه پزشکان دنیا مثل ایشون انسانیت داشتند
۱۴۰۰/۰۹/۰۵سلام ایشان دکتر خیلی خوب و دانا و مهربان و سرشار از انرژی مثبت هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۲خوب بوده وراضیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عفونت کودک
۱۴۰۱/۰۸/۰۲تب مکرر کودک
۱۴۰۱/۰۷/۲۵عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۱۳پسرم کرونا داشت
۱۴۰۰/۱۱/۲۷فوق ال
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عالی هستن تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۵دکتر خوب و مومن
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۱/۱۴دکتر منظم.تمیز.وخوش برخوردی هستن فقط نوبت دهیشون خیلی سخت وخسته کننده است
۱۴۰۰/۱۰/۱۵سلام تشخیص وتخصص ودرمان آقای دکتر عالی است
۱۴۰۱/۱۰/۱۰عالی از هر لحاظ
۱۴۰۱/۰۳/۳۰عفونت کودک
۱۴۰۱/۱۰/۱۰دکتر خیلی خوبی هستند و بچه ی من دچار بافت سلولیت نرم شده بود و آقای دکتر ایشون رو درمان کردند
۱۴۰۰/۰۷/۰۶خیلی با
۱۴۰۰/۰۹/۱۰بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۵عالی وفق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۷پزشک بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۲برای بیماری اسهال کودک ۳ ساله مراجعه کردم واقعا عالی بود. سعه صدر و اطلاعات ایشان.
۱۴۰۱/۰۷/۲۵خوب بودن عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۹بسیار دکتر خوبی هستن ایشون خیلی با صبر و حصله بیمار را مداوا میکنن و تشخیصشون هم خیلی درسته
۱۴۰۰/۰۶/۰۲دخترم از بدو تولد زیر نظر جناب اقای دکتر مصطفوی بودن و واقعا دکتر دلسوز و متخصصی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عفونت بچه
۱۴۰۱/۰۹/۱۲بسیار عالی و با حوصله هستند.
۱۴۰۰/۰۴/۲۰روب بهتری
۱۴۰۱/۰۲/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۷بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۴کودکان
۱۴۰۱/۰۲/۱۳عالی .خیل
۱۴۰۱/۰۸/۰۴عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۰۹دل درد
۱۴۰۱/۰۸/۱۳دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۲۲بسیار دکتر خوبی هستند سرفه های دخترم را درمان کردند
۱۴۰۱/۰۸/۱۰عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۰۵بیماری کهیر فرزندم وهنوز دنبال جواب هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۷مشکل غدد.عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عفونت گوش پسرم که به خوبی درمان شد حدود چهل روز بستری بود وایشان دکترشون بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عالی و خوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۳فوق تاعتده
۱۴۰۱/۰۹/۱۴بسیار عالی مهربان و دلسوز و با معلومات
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بسیار باحوصله
۱۴۰۱/۰۳/۲۱تشخیص و تجویز دارو برای بیماری های ویروسی کودکان بسیار عالی بوده
۱۴۰۱/۰۷/۲۳فوق العاده
۱۴۰۰/۱۱/۱۲برای پسرم بود
۱۴۰۱/۰۹/۲۰رزوئلا
۱۴۰۰/۰۶/۱۳سخت بودن نوبت دهی
۱۴۰۱/۰۷/۳۰ایشون معرکه هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۹بی نظیرن
۱۴۰۱/۰۷/۱۰عااااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عالی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۴بله خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵برای برفکی داخل دهان کودک مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۷بیماری عفونی
۱۴۰۱/۰۷/۲۴تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۰بهترین متخصص اطفال فقط آقای مصطفوی
۱۴۰۰/۰۴/۱۷عالی واقع
۱۴۰۱/۰۹/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴سلاملسیار متخصص خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۷پرحوصله بودند
۱۴۰۱/۰۸/۰۹بچم سرما میخورد پشت هم خوب نمیشد ایشون با دوز قوی دارو یه بار خوبش کرد
۱۴۰۱/۰۷/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خیلی خوب ویروس
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عالی ی ی ی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۴خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالی ودقیق
۱۴۰۱/۰۷/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بسیاربسیار عالی از هر نظر
۱۴۰۰/۰۶/۰۱خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۸تشخیص عالی با یک ویزیت
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ایده آل هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۰۶بسیار با معلومات صبور
۱۴۰۰/۰۹/۳۰خیلی دکتر عالی و با تجربه ایی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عالی بودند
۱۴۰۱/۰۹/۲۴بسیار پزشک حاذق و عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۳خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۲۶دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۱/۰۸/۲۱واقعا دکتر عالی و باتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۷/۰۹دکتر حاذق و توانمند
۱۴۰۱/۰۷/۲۷بسیار دکترباتجربه،صبور وخوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۹بسیااااار عالی خوش رفتار با تجربه
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بسیار دکتر حاذق و توانایی هستند و برخوردشان بسیار عالیه و صبورانه گوش میدهند و معاینه میکنند
۱۴۰۰/۰۸/۰۱بسیار حاذق و عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۲خخوب وب
۱۴۰۱/۰۲/۱۴عالیییی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴خیلی نوبت دهیش سخته، از طریق تلفنی که همیشه مشغول، باید زمان زیادی بزاری تا تلفن آزاد بشه.
۱۴۰۱/۰۴/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸سینوزیت مزمن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱خیلی خوب و عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۶دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۶فرد بسیار با حوصله و تجربه و با ارامش
۱۴۰۰/۱۲/۱۲بسیار دکتر عالی با تشخیص درست هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۰بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۰/۰۷/۰۵دکتر خوب وباحوصله
۱۴۰۱/۰۳/۰۶بسیار پزشک عالی و متخصصی هستن.
۱۴۰۱/۰۲/۱۸عفونت وابسه شدید دندان که با سه روز بستری در بیمارستان زیر نظر آقای دکتر بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۱/۰۵/۱۳من پسرم زمان
۱۴۰۱/۰۹/۲۰دکتر بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۱۵خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۱۶خیلی خوبن این دکتر
۱۴۰۱/۰۹/۰۸عفونت سینوزیت
۱۴۰۱/۰۸/۱۸