یاراحمد یکی از بهترین روانشناس هایی که میشناسم من به علت اختلال دو قطبی که دارم خیلی رفتم و کلی هزینه اما هیچ اتفاقی نیوفتاد ولی ایشون زندگیمو نجات داد و با یه سری تمرین وضعیتم بهتر شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
سلام. واقعا رو دست ایشون نیست.من یه مشکل حاد روحی داشتم و ایشون در دو جلسه معجزه کردن. در انتخابشون شک نباید کرد
فعلا یک
۱۴۰۴/۰۲/۱۴یاراحمد یکی از بهترین روانشناس هایی که میشناسم من به علت اختلال دو قطبی که دارم خیلی رفتم و کلی هزینه اما هیچ اتفاقی نیوفتاد ولی ایشون زندگیمو نجات داد و با یه سری تمرین وضعیتم بهتر شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۰سلام. واقعا رو دست ایشون نیست.من یه مشکل حاد روحی داشتم و ایشون در دو جلسه معجزه کردن. در انتخابشون شک نباید کرد
۱۴۰۲/۰۹/۲۰