کامپوزیت ونیر دو فک انجام دادم خیلی راضی هستم. ممنونم واقعا از خانوم دکتر مهربون و منصف و با حوصله خودمون
کار خانم دکتر عالی و درجه یک
دو تا ایمپلنت برای سال 1400 دارم مطبشون انجام دادن خیلی راضیم
خانم دکتر برام ۱۰ واحد لمینیت انجام دادن خیلی راضی ام،خیلی با دقت و مهارت کارشون رو انجام میدن
بسیار عالی و دقیق و با حوصله کاشکی زودتر با ایشون آشنا میشدم
بسیار عالی و دقیق
دکتر فوق العاده باسواد و دقیق بودن
دندانپزشک با تجربه ای بودن، عصب کشی و پرکردن انجام دادم. خیلی راضیم. محیطشون تمیز و رفتارشون خیلی عالی بود.
بد نبود
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
نیاوران (خیابان دکتر باهنر)، خیابان امیرحسین کریمی، پلاک ۲۴۰
کامپوزیت ونیر دو فک انجام دادم خیلی راضی هستم. ممنونم واقعا از خانوم دکتر مهربون و منصف و با حوصله خودمون
۱۴۰۵/۰۳/۱۱کار خانم دکتر عالی و درجه یک
۱۴۰۰/۰۷/۰۶دو تا ایمپلنت برای سال 1400 دارم مطبشون انجام دادن خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۰۳خانم دکتر برام ۱۰ واحد لمینیت انجام دادن خیلی راضی ام،خیلی با دقت و مهارت کارشون رو انجام میدن
۱۴۰۲/۰۸/۲۱بسیار عالی و دقیق و با حوصله کاشکی زودتر با ایشون آشنا میشدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بسیار عالی و دقیق
۱۳۹۹/۱۰/۲۷دکتر فوق العاده باسواد و دقیق بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۰دندانپزشک با تجربه ای بودن، عصب کشی و پرکردن انجام دادم. خیلی راضیم. محیطشون تمیز و رفتارشون خیلی عالی بود.
۱۴۰۱/۱۲/۰۲بد نبود
۱۴۰۲/۰۸/۲۷