باسلام خدمت دوست عزیز اقای دکترتوکلی خیلی دکتر خوب وبا دانشی بالا است .وبرای درمان از بهترین داروها و کم عوارض ترین استفاده میکند.تجربه من ازاقای دکتر بار اولی که ویزیت شدم داروهای زیادی استفاده میکردم که بیهوده بودند و خودم نمیدانستم وقتی که با دکتر صحبت کردم او بیشتر دارهای که واقعا اضافه بودن رو قط کرد و فقط یک دارو برایم نوشت حقیقت گفتم نمیتونم با ان داروها سر کنم حالم بدتر میشه نمیدونستم که قرص باید دورست تجویز بشه، دروسته نه به تعداد حتی قرص زیادخوردن قرص زیاد عوارض هم داره وحال ادم رو بد میکنه. من چند روزی صبر کردم و دیدم حالم رو به خوبیست و عوارض داروهای که قبلا میخوردم از بین رفته باورم نمیشود به نظرم که ان کار دکتر نشانه اگاهی و تجربه او است . اقای دکتر توکلی من ازشما تشکر میکنم، شما به من ی خوبی دیگری کرده که از خدا میخوام عمر باعزت و همیشه سلامتی وتن درست بشون بده .
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
حالتی تناسلی
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
فعلا تازه شروع کردم ویزیت ایشون ولی خب خیلی وقت گذاشتن صحبت کردن این خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
صبور و آرام و بدون ادعای معمول پزشکان
۱۴۰۲/۰۴/۲۲
آرام و صبور و متخصص
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
در حال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
افسردگی حاد داشتم عااااااااالی شده حالم فکر نمیکردم هیچوقت خوب شم.شرایطم واقعا بحرانی بود به گفته خود دکتر ولی عالی شدم
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
ایشون وقت میزارن و این خیلی عالی هست ولی یک جلسه تا الان رفتم و نتیجه درمان در جلسات بعد احتمالا مشخص میشه و الان کمی زوده تا نظر بدم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۳
بسیار عالی و باحوصله
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
در حال حاضر در حال درمان هستم و حالم خیلی بهتر هست و از درمان راضی ام
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
خیلییی مدت انتظار زیاد بود سه ساعت تمام بعد از نوبت سایت رفتیم داخل مطب و این موضوع اذیت کننده بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
بسیار عالی و پر حوصله
۱۴۰۱/۰۸/۲۹
بسیییییار عاااالی ازشون راضیم
۱۴۰۱/۰۸/۲۸
کمک به قطع دارو
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
مشکلاضطرابو پنیک اتک. ایشون بسیار با حوصله وقت میذارن برای بیمارهاشون و داروی اضافی نمیدن.
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
بسیاد دکتر با حوصله و با تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۸
برای مراجعشون وقت میگذارن و براشون اهمیت قائل هستن .از روند مراجعه راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
فراموشی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
عالی هستند با حوصله و صبور و دانا
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
جهت اختلالات عصبی یک بیمار مراجعه شد .
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
عالی هستند واقعا
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
فعلا که با یک جلسه نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
افسردگی داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
همین که به حرفای بیمار گوش میکنه عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
بسیار دکتر خوبی هستن. وقت میذارن و سواد دارن
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
برای درمان افسردگی مراجعه کردم،خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
با سلام پزشک بسیار صبور ، آرام و با محبتی هستند . برای اولین بار که ایشون رو دیدیم فارغ از موضوع بیماری واقعا حالمون خوب شد . با تشکر و آرزوی سلامتی برای ایشون
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
تیک عصبی،تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
با مشکل پنیک اتک حاد مراجعه کردم ، بسیار آرامشبخش و موثر
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
برادرم مراجعه داشتند
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
با سلام..ایشان طبیبی بسیار حاذق. باسواد مهربان و دقیق و مدت زمان طولانی را وقف صحبت با مریض میکند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
ایشان بسیار
۱۴۰۱/۰۹/۰۴
بسیار صبور و متخصص
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
عالی وباسواد
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
دکتر با حوصله ای هستند.
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
اختلال دوقطبی_افسردگی
درمراحل اولیه درمان نتیجه بسیار مطلوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
به تو چه
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
بسیار با حوصله و صبور هستند خیلی وقت میگذارند
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
بسیار با دقت و با حوصله هستند وقت زیادی برای هر بیمار می گذارند
۱۴۰۴/۰۱/۲۹
خوب بود عالی نتیجه ی خوبی
۱۴۰۱/۰۹/۰۱
درگیرافسردگی بودم و خدا رو شکر درمان شدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
دکتر خوبی است مسلط و کار بلد
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
درحال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
بهترین دکتر اعصاب روان
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
خیلی صبور و دقیق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
نمیدانم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
راضی بودم. مشاوره عالی بود.
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
تنبلی خوب شدم چند ماه ولی دوباره الان همونجوری شدم البته مقصر خودم بودم
۱۴۰۲/۰۴/۱۵
فعلا تحت نظرهستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
بنده مشکلم افسردگی و افکار منفی و همچنین خواب سبک بود که فعلا نزدیک به یک ماه هست تحت درمانم 80درصد بهبود پیدا کردم....دکتر خوبی هستن و وقت میذارن برای مریض و دارو کم تجویز میکنند
۱۴۰۲/۱۰/۰۶
اضطراب و مفید بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
باسلام دکتر خوبی هستند وبا دقت وحوصله طبابت می کنند
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
عالییییی بود افسردگی شدید
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
بار دوم ویزیت از سوی روانشناس تشخیص بیش فعالی بزرگسالی گرفتم. جناب دکتر از اساس موضوع رو تشریح فرمودن که همچنین اختلالی مطرح نیست. بسیار ارام و پزشک به تمام معنی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
بینظیر ترین دکتر روانپزشک
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
سردرد عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
عصبانیت بیش از حد
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
دهنانی
۱۳۹۹/۰۷/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
رفتار دکتر بسیار ارامش بخش و برای دارو دادن محتاط هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
دکتر بسیار علی و باسواد هستند، تجربه کافی در تشخیص بیماری دارند
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
پانیک، دکتر حاذق و با حوصله و نتیجه خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
یک بار ویزیت شدم تحت درمانم خیلی راضی بودم خیلی وقت گذاشتن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
واقعا دکتر عالی و صبوری هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
خیلی خوب بوده دکار
۱۳۹۹/۰۵/۲۵
بی،نتیجه فعلا
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
من بیماری افسردگی خلقی داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
دکتر فوق الع
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
من فقط یک جلسه مراجعه داشتم ولی فوق العاده صبور هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
همه چیز عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
سلام خدمت اقای دکتر و منشی بسیار خوش برخورد وهمچنین این سایت که باعث شد من اقای دکتر رو بشناسم من یک هفته هست که از ویزیتم میگذره واحساس میکنم درمورد بیناری که داشتم حالم کمی بهتره اقای دکتر بسیار مهربان باحوصله به حرفهای مریض گوش میکنند من خیلی ممنونم واین دکتر رو پیشنهاد میکنم شاید بگید هنوز زوده برای نظر دادن من بیشتر از رفتار ایشون و وقتی که برای من گذاشتند خواستم توضیح بدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
خیلی دکتر خوبی هستن.ارام و با حوصله. زمان زیادی برای بیمار میزارن. برای من تشخیص عالی بود.در حال گذروندن دوره درمانم هستم.
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
نتجه خوب کرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۰۹
پرخاشگری عصبی وعدم توجه پرخاشگریووعصبی بودن خیلی بهتر شده ولی برای عدم توجه وتمرکزنیاز به ویزیت جدید دارن. چون بدو ن درمان قسمت قیلی درمان توجه ومرکز نمشد
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
بسیار عال
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
مادر من سابقه افسردگی دوره ای داشت و در شهرمون تحت درمان چند روانپزشک بود، آقای دکتر در همان ویزیت اول داروها رو تغییر دادن و هم افسردگی چند پله بهبود پیدا کرد و هم لرزش دست کاملا بهبود یافت
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
ادم خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
عالی ، به مدت یک سال هست زیر نظر ایشان تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۰۸
بسیار خوش برخورد و صبور هستند و در مقابل تجویز دارو محتاط.هنوز دوره درمانم کامل نشده ولی تا اینجا از نتایج راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
درحالدرمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
عااااالی هستند عااالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
سلام تازه شروع کردم بهتر شدن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
عالی با صبر و حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
افسردگی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
دکتر خوبی هستن من پانیک داشتم الان تحت درمانم خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
آقای دکتر مثل همیشه خیلی با حوصله ویزیت انجام دادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
همیشه عالی بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
افسردگی پنهان دارم و حالتهای اضطراب و دلشوره دکتر پس از دادن مشاوره دارو تجویز کردند برای بیمار خیلی وقت میذارن واین باارزشه
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
بسیار پزشک حاذق و ماهری هستن .تشخیصشون عالیه . خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
بعد از یک سال درمان زندگیم کلا عوض شده. کار پیدا کردم رابطه هام بهتر شده و از زندگیم خیلی راضی تر هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
هنوز درمان نشده ام ولی تا حد زیادی درمان به خود فرد و شناختی ک از خودش دارد مربوط است
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
دکتر خوبیین .تحت درمانم .فعلا خوب شده مشکلم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
دکتر خوبی هستن با یک بار ویزیت حالم بهتر شد وسواس داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
فعلا یه جلسه رفتیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
خوب بود عالی هم نبود.
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
مشکل تمرکز
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
دکار خوبی هستند و
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
فعلا یک جلسه اومدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
عالییییییی
۱۴۰۲/۰۲/۲۷
عالی هستی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
در خصوصو مسئله اضطراب به من کمک کردند و تپطی چند ماه واقعا حالم بهتر شده با کمترین مصرف دارو
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
مادرم افسردگی شدید داشت دکتر گفتن حملات پانیکه و خداروشکر تحت درمان هستن الان سه ساله بهبود پیدا کردن
۱۴۰۲/۰۹/۰۷
دکتر خوبی هستند و دارو بیخود و الکی نمیدن و خیلی برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
برای پسرم در حال درمان هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
برای مشکل عدم تمرکز پسرم رفته بودم خیلی دکتر با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
بسیار مثبت
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
دکتر مودب و شنوایی هستند، فعلا تحت درمانم برای بیش فعالی بزرگسالان و افسردگی ، تا اینجا رضایت دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
اعصاب و روان
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
پنیک اتک شدید داشتم الان خوب شدم و مشکلاتم رو خیلی خوب کردن، الان تحت درمانم ولی احساس خیلی خوبی دارم و حتی استرسم خیلی معقول شده
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
به بیمار ما و خانواده بهتزده ما بسیار کمک کردن. آرام و صبور و واقعا وقت میگذارن برای بیمار. ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
در حال درمان هستم، خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۴/۲۷
ایشون ی فرشته است مثلش ندیدم ،خدا پزشکهایی مثل ایشون زیاد کنه که حتی ی ساعت داخل اتاق باشی تو رو به ارامش دعوت میکنه
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۲/۲۱
نتیجه مفید
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
پزشک خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
خوب وقت میذارن و گوش میدن.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
خیلی با حوصله صبور
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
عالی هستن وقت زیادی میزارن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
عالیبسیار با حوصله هستن ووقت میگذارند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
ایشون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
زیاد شناخت ندارم ولی زیاد از ایشون
تعریف میکنن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
برای اختلال خواب رفتم خوب بودن شنونده حرفام بودن 3 ماه مصرف دارو داشتم الان برای عوض کردن داروها میخوام برم بدنم مقاوم شده به دارو ها
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
بسیار دقیق و با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
عاااالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
بیش فعالی پسرم. خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۰۸
بسیار دکتر با شخصیت و صبور و حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
باصبر و حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
عالی هستن.
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
با حوصله و با سواد بسیار ارزش قائل میشه برای مراجعه کننده
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
عالی خیلی با حوصله و صبور
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۵
عالی با تجربه با نزاکت و مراعات
۱۴۰۲/۱۱/۰۳
با حوصله و باسواد
۱۴۰۳/۰۶/۳۰
افسردگی داشتم خیلی اران و باحوصله وخوشبرخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
برای بیش فعالی و کم خوابی دخترم مراجعه کردم خدارو شکر عالی بودند ولی توی نوبت دهی وقتی میخایم نوبت بگیریم هر نوبت یک ربع تایم دادند ولی میایم مطب کلی معطل میشیم لطفا ب این مسعله رسیدگی کنید
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
یک جلسه رفتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
عالی بسیار صبور و با حوصله . با حداقل دارو بهترین نتیجه رو ایجاد میکنند . وقت خیلی زیادی میگذارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
من افسردگی هاد داشتم پیش ایشون رفتم الان حالم بهتر است خدارو شکر بهترین دکتر که رفتم پیش ایشون بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
من چند سال که مشاوره پیش ایشون میرم و خیلی راضی هستم و کلی بهم کمک شد
۱۴۰۲/۰۶/۱۸
سابقه مراجعه داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
مادرم مشکل افکار پریشان و وسواس داشتند، به لطف خدا و تخصص آقای دکتر خیلی بهترن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
سلام . آقای دکتر خیلی با حوصله و خوب بودند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
افسردگی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
ایشون حدود یک ساعت برای ویزیت زمان گذاشتن و دقیق همه موارد رو بررسی کردند و هر سوالی که من پرسیدم با آرامش و صبوری بهم توضیح دادند
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
بسیار پزشک با حوصله ای هستند و با دقت به حرفهای بیمار گوش می کنند و با بیمار گفتگو می کنند تا دقیق مشکل بیمار را متوجه بشوند. اعتقادی به تجویز داروی زیاد ندارند و در کنار تجویز دارو مشاوره های خوبی ارائه می کنند. من مشکل اضطراب دارم، تحت درمان هستم و تا اینجا رضایت کامل دارم.
۱۴۰۲/۰۸/۱۳
پانیک.در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
بسیار عالی صبور با دلسوزی ومهربانی حس من این بود که پسرم رو پسر خودشون میدونن نزدیک سه ربع برای معاینه وقت گذاشتن تشخیص درست و داروهای درست خدا حفظشون کنه برای همه
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
بسیار دکتر حاذق وباتجربه بود واقعا واسه مریض وقت میذاره
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
تحت درمان عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
بدنبود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
مشکلم افسردگی حاد بود ، الانم تحت نظر ایشونم .. نظر خاصی فعلا ندارم .
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
عالیییی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
باحوصله
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
حاذق و توانا
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
عالی بودن واقعا
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
بسیااااار عااالی و توانمند
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
حد وسط است
خوب است
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
بسیار عالی،دکتر با دانش و با تجربه ای هستن،برای پدرم مراجعه کردیم بسیار عالی و راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۹/۱۳
بسیار دقیق و عالی کلی سوال میپرسن بعد دارو تجویز میکنن
۱۴۰۱/۰۴/۱۹
دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
با حوصله و آرامش برای بیمار وقت میذارن خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
دکتر عالی واقعا با دل و جون برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
بسیار دکتر با حوصله خوش اخلاق و کارشون عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
کم خوابی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
سلام واقعا دکتر عالی هستند با یکبار ویزیت بیمار حالش بهتر میشود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
بسیار پزشک حاذق و با تجربه ای هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
ارادتمند
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
نمدونم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
پانیک.
۱۴۰۲/۰۸/۱۱
عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
فعلا یک جلسه رفتم ولی در جلسه اول خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
دکتر بسیار خوب و با شخصیت هستن و تشخیصشون درسته
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
اختلالات خلقی،بهبودی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
با سلام بنده حدودا ۳ سال هست که تحت درمان زیر نظر دکتر توکلی هستم و خیلی خیلی حال خوبی دارم روز به روز دارم بهتر میشم و این حال خوب مدیون آقای دکتر نیما توکلی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
نتیجه خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
بسیار صبور و حاذق هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
دکتر بسیار خوبی می باشد
۱۴۰۱/۰۷/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
خیلی حاذق و کاربلدن و واقعا خیلی برای بیمارشون وقت میذارن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
عالی و جزو بهترین های ایران
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
افسردگی شدید داشتم .الان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
وسواس فکری شدید داشتم عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
تغیر خلق
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
من فقط یک جلسه مراجعه داشتم ولی فوق العاده صبور هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
بسیار دکتر خوشرو و با حوصله و دقیق در تجویز دارو
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۹
زمانبندی نوبت ویزیت و ساعت اعلامی به شدت مشکل دارد و معطلی زیاد است اما عملکرد ایشان در درمان خوب است
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
خیلی دکتر با تجربه و آگاهی بودن خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
سلام من مشکل پانیک واضطراب وبیقراری داشتم و واقعا با داروهایی که دادن حالم خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
تازه دروهایشان را شروع کردم هنوز معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
پنیک بهتر شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
استرس اضراب وسواس
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
بسیار فالی و درجه یک و نتیجه عالیه گرقتم از مشاوره با ایشان
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
مشکل درددر تمام نواحی بدن
۱۴۰۲/۰۷/۰۶
بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
با سندرم نفروتیک و تنگی نفس خدمت آقای دکتر رفتم.ایشون عین یه بیمارستان منو برسی کردن 3 تا قرص بهم دادن خوردم فرداش انگار بیست سال به عقب برگشته بودم آنقدر که حالم خوب شده بود.دکتر بسیار تیزی هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
دکتری صبور با حوصله و دقیق که من بعد از رفتن به بیمارستانهای مختلف فهمیدم که ایشون فقط نمیخوان قرص بدن و مریض رو رد کننده بره... بلکه میخواهند واقعا بیمار درمان درستی بشه
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
سلام و عرض ادب . ایشان در زمینه ی کاری خودشان بی نهایت عالی می باشند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
تشخیص ایشان بسیار عالی بود در مورد من
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
خیلی دکترخوبی هستن من زیادمشکل روحی داشتم استرس ووسواس ودپرشن بهم دارودادن همون روزهای اول داره جواب میده ولی خب طول درمان هم بایدطی بشه
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
بسیار عالی
برای مریض شون وقت زیادی میزارن تمامی عوامل که برروی حالات روحی مریض تاثیر گذار هستند را با صبر و حوصله زیاد وزیاد بررسی می کنند و خلاصه هر چب بگم کم گفتم .تا حالا 3 تا مریض از خانواده ما مراجعه کردیم و حتی بعضی ها با همون ویزیت اول خوب خوب شدن.خدا ازشون راضی باشه،خدا حفظشون کنه ....
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
عالی بودند وقت زیادی برای ویزیت گذاشتند با آرامش تمام
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
بسیار دکتر خوب و با دانشی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۷/۲۸
عالی بودند دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
پنیک اتک و تحت درمانم فعلا، تا الان که خوب بوده، ایشون خیلی با حوصله وقت میذارن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
بنظرم دکتری پیدا نمیکنید که اینقدر برای بیمارش وقت بزاره و درمانش رو کامل و با کمترین خطا انجام بده
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
واس واس
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
بسیار خوش اخلاق و با حوصله و به اندازه کافی هم وقت می زارن
لطفا جهت اطلاع از خدمات و پوشش بیمه ای به آدرس drnimatavakoli.com مراجعه فرمایید. پس از ثبت نوبت به صورت اینترنتی جهت هماهنگی در مورد خدمات در ساعات فعالیت با مطب تماس حاصل فرمایید. در این مرکز در حال حاضر خدمات مشاوره ارائه نمی شود.
تهرانخیابان مطهری، خیابان جم، ساختمان جم کلینیک، طبقه دوم
مراجعه کننده گرامی، به اطلاع میرساند زمانهای ثبت شده برای نوبت تقریبی است. با توجه به شرایط ممکن است زمان انتظار شما ۱ تا ۲ ساعت به طول بیانجامد. با تشکر از توجه شما
بسیار با
۱۴۰۴/۰۸/۰۸افسر دگی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار صبور و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵باسلام خدمت دوست عزیز اقای دکترتوکلی خیلی دکتر خوب وبا دانشی بالا است .وبرای درمان از بهترین داروها و کم عوارض ترین استفاده میکند.تجربه من ازاقای دکتر بار اولی که ویزیت شدم داروهای زیادی استفاده میکردم که بیهوده بودند و خودم نمیدانستم وقتی که با دکتر صحبت کردم او بیشتر دارهای که واقعا اضافه بودن رو قط کرد و فقط یک دارو برایم نوشت حقیقت گفتم نمیتونم با ان داروها سر کنم حالم بدتر میشه نمیدونستم که قرص باید دورست تجویز بشه، دروسته نه به تعداد حتی قرص زیادخوردن قرص زیاد عوارض هم داره وحال ادم رو بد میکنه. من چند روزی صبر کردم و دیدم حالم رو به خوبیست و عوارض داروهای که قبلا میخوردم از بین رفته باورم نمیشود به نظرم که ان کار دکتر نشانه اگاهی و تجربه او است . اقای دکتر توکلی من ازشما تشکر میکنم، شما به من ی خوبی دیگری کرده که از خدا میخوام عمر باعزت و همیشه سلامتی وتن درست بشون بده .
۱۴۰۰/۰۲/۲۰حالتی تناسلی
۱۴۰۰/۰۷/۰۲فعلا تازه شروع کردم ویزیت ایشون ولی خب خیلی وقت گذاشتن صحبت کردن این خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۲صبور و آرام و بدون ادعای معمول پزشکان
۱۴۰۲/۰۴/۲۲آرام و صبور و متخصص
۱۴۰۱/۱۰/۲۸در حال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۲۲افسردگی حاد داشتم عااااااااالی شده حالم فکر نمیکردم هیچوقت خوب شم.شرایطم واقعا بحرانی بود به گفته خود دکتر ولی عالی شدم
۱۴۰۲/۰۴/۰۳نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲ایشون وقت میزارن و این خیلی عالی هست ولی یک جلسه تا الان رفتم و نتیجه درمان در جلسات بعد احتمالا مشخص میشه و الان کمی زوده تا نظر بدم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۳بسیار عالی و باحوصله
۱۴۰۰/۱۱/۲۰در حال حاضر در حال درمان هستم و حالم خیلی بهتر هست و از درمان راضی ام
۱۴۰۲/۰۱/۱۹خیلییی مدت انتظار زیاد بود سه ساعت تمام بعد از نوبت سایت رفتیم داخل مطب و این موضوع اذیت کننده بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۳بسیار عالی و پر حوصله
۱۴۰۱/۰۸/۲۹بسیییییار عاااالی ازشون راضیم
۱۴۰۱/۰۸/۲۸کمک به قطع دارو
۱۴۰۱/۰۹/۳۰دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰مشکلاضطرابو پنیک اتک. ایشون بسیار با حوصله وقت میذارن برای بیمارهاشون و داروی اضافی نمیدن.
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیاد دکتر با حوصله و با تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۸برای مراجعشون وقت میگذارن و براشون اهمیت قائل هستن .از روند مراجعه راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱فراموشی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عالی هستند با حوصله و صبور و دانا
۱۴۰۳/۰۷/۲۷جهت اختلالات عصبی یک بیمار مراجعه شد .
۱۴۰۱/۰۳/۱۷عالی هستند واقعا
۱۴۰۴/۰۳/۰۷فعلا که با یک جلسه نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۰/۱۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۱افسردگی داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵همین که به حرفای بیمار گوش میکنه عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۸بسیار دکتر خوبی هستن. وقت میذارن و سواد دارن
۱۴۰۳/۰۹/۲۶برای درمان افسردگی مراجعه کردم،خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳با سلام پزشک بسیار صبور ، آرام و با محبتی هستند . برای اولین بار که ایشون رو دیدیم فارغ از موضوع بیماری واقعا حالمون خوب شد . با تشکر و آرزوی سلامتی برای ایشون
۱۴۰۴/۰۱/۰۲تیک عصبی،تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۰با مشکل پنیک اتک حاد مراجعه کردم ، بسیار آرامشبخش و موثر
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸برادرم مراجعه داشتند
۱۴۰۴/۰۷/۲۶با سلام..ایشان طبیبی بسیار حاذق. باسواد مهربان و دقیق و مدت زمان طولانی را وقف صحبت با مریض میکند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹ایشان بسیار
۱۴۰۱/۰۹/۰۴بسیار صبور و متخصص
۱۴۰۴/۱۱/۱۵عالی وباسواد
۱۴۰۰/۰۶/۲۴دکتر با حوصله ای هستند.
۱۴۰۱/۰۳/۲۳اختلال دوقطبی_افسردگی درمراحل اولیه درمان نتیجه بسیار مطلوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۲۹به تو چه
۱۴۰۱/۰۳/۰۱بسیار با حوصله و صبور هستند خیلی وقت میگذارند
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار با دقت و با حوصله هستند وقت زیادی برای هر بیمار می گذارند
۱۴۰۴/۰۱/۲۹خوب بود عالی نتیجه ی خوبی
۱۴۰۱/۰۹/۰۱درگیرافسردگی بودم و خدا رو شکر درمان شدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۹دکتر خوبی است مسلط و کار بلد
۱۴۰۳/۱۲/۰۶درحال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۷بهترین دکتر اعصاب روان
۱۴۰۱/۰۵/۰۲خیلی صبور و دقیق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۶/۱۹نمیدانم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳راضی بودم. مشاوره عالی بود.
۱۴۰۲/۰۹/۲۷دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹تنبلی خوب شدم چند ماه ولی دوباره الان همونجوری شدم البته مقصر خودم بودم
۱۴۰۲/۰۴/۱۵فعلا تحت نظرهستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۲/۱۰بنده مشکلم افسردگی و افکار منفی و همچنین خواب سبک بود که فعلا نزدیک به یک ماه هست تحت درمانم 80درصد بهبود پیدا کردم....دکتر خوبی هستن و وقت میذارن برای مریض و دارو کم تجویز میکنند
۱۴۰۲/۱۰/۰۶اضطراب و مفید بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۶باسلام دکتر خوبی هستند وبا دقت وحوصله طبابت می کنند
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عالییییی بود افسردگی شدید
۱۴۰۳/۱۱/۱۱بار دوم ویزیت از سوی روانشناس تشخیص بیش فعالی بزرگسالی گرفتم. جناب دکتر از اساس موضوع رو تشریح فرمودن که همچنین اختلالی مطرح نیست. بسیار ارام و پزشک به تمام معنی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۳۰خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۲۱بینظیر ترین دکتر روانپزشک
۱۴۰۳/۰۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶سردرد عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عصبانیت بیش از حد
۱۴۰۱/۱۱/۱۵دهنانی
۱۳۹۹/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۳رفتار دکتر بسیار ارامش بخش و برای دارو دادن محتاط هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دکتر بسیار علی و باسواد هستند، تجربه کافی در تشخیص بیماری دارند
۱۴۰۲/۱۲/۱۵پانیک، دکتر حاذق و با حوصله و نتیجه خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱یک بار ویزیت شدم تحت درمانم خیلی راضی بودم خیلی وقت گذاشتن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵واقعا دکتر عالی و صبوری هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۲خیلی خوب بوده دکار
۱۳۹۹/۰۵/۲۵بی،نتیجه فعلا
۱۴۰۴/۰۸/۱۴من بیماری افسردگی خلقی داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹دکتر فوق الع
۱۴۰۲/۱۱/۱۸من فقط یک جلسه مراجعه داشتم ولی فوق العاده صبور هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰همه چیز عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶سلام خدمت اقای دکتر و منشی بسیار خوش برخورد وهمچنین این سایت که باعث شد من اقای دکتر رو بشناسم من یک هفته هست که از ویزیتم میگذره واحساس میکنم درمورد بیناری که داشتم حالم کمی بهتره اقای دکتر بسیار مهربان باحوصله به حرفهای مریض گوش میکنند من خیلی ممنونم واین دکتر رو پیشنهاد میکنم شاید بگید هنوز زوده برای نظر دادن من بیشتر از رفتار ایشون و وقتی که برای من گذاشتند خواستم توضیح بدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹خیلی دکتر خوبی هستن.ارام و با حوصله. زمان زیادی برای بیمار میزارن. برای من تشخیص عالی بود.در حال گذروندن دوره درمانم هستم.
۱۴۰۳/۱۰/۰۴نتجه خوب کرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۰۹پرخاشگری عصبی وعدم توجه پرخاشگریووعصبی بودن خیلی بهتر شده ولی برای عدم توجه وتمرکزنیاز به ویزیت جدید دارن. چون بدو ن درمان قسمت قیلی درمان توجه ومرکز نمشد
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیار عال
۱۴۰۰/۰۷/۲۵مادر من سابقه افسردگی دوره ای داشت و در شهرمون تحت درمان چند روانپزشک بود، آقای دکتر در همان ویزیت اول داروها رو تغییر دادن و هم افسردگی چند پله بهبود پیدا کرد و هم لرزش دست کاملا بهبود یافت
۱۴۰۰/۰۸/۱۷ادم خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی ، به مدت یک سال هست زیر نظر ایشان تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۰۸بسیار خوش برخورد و صبور هستند و در مقابل تجویز دارو محتاط.هنوز دوره درمانم کامل نشده ولی تا اینجا از نتایج راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۳درحالدرمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عااااالی هستند عااالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۶/۲۹سلام تازه شروع کردم بهتر شدن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲عالی با صبر و حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۵افسردگی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دکتر خوبی هستن من پانیک داشتم الان تحت درمانم خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴آقای دکتر مثل همیشه خیلی با حوصله ویزیت انجام دادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷همیشه عالی بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰افسردگی پنهان دارم و حالتهای اضطراب و دلشوره دکتر پس از دادن مشاوره دارو تجویز کردند برای بیمار خیلی وقت میذارن واین باارزشه
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیار پزشک حاذق و ماهری هستن .تشخیصشون عالیه . خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۰/۱۲/۱۸بعد از یک سال درمان زندگیم کلا عوض شده. کار پیدا کردم رابطه هام بهتر شده و از زندگیم خیلی راضی تر هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵هنوز درمان نشده ام ولی تا حد زیادی درمان به خود فرد و شناختی ک از خودش دارد مربوط است
۱۴۰۱/۰۴/۱۲دکتر خوبیین .تحت درمانم .فعلا خوب شده مشکلم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دکتر خوبی هستن با یک بار ویزیت حالم بهتر شد وسواس داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱فعلا یه جلسه رفتیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲خوب بود عالی هم نبود.
۱۴۰۱/۰۲/۱۹مشکل تمرکز
۱۴۰۲/۰۱/۱۶دکار خوبی هستند و
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۴فعلا یک جلسه اومدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عالییییییی
۱۴۰۲/۰۲/۲۷عالی هستی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸در خصوصو مسئله اضطراب به من کمک کردند و تپطی چند ماه واقعا حالم بهتر شده با کمترین مصرف دارو
۱۴۰۴/۰۹/۲۵مادرم افسردگی شدید داشت دکتر گفتن حملات پانیکه و خداروشکر تحت درمان هستن الان سه ساله بهبود پیدا کردن
۱۴۰۲/۰۹/۰۷دکتر خوبی هستند و دارو بیخود و الکی نمیدن و خیلی برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عالی هستن
۱۴۰۵/۰۱/۱۸برای پسرم در حال درمان هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷برای مشکل عدم تمرکز پسرم رفته بودم خیلی دکتر با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۰بسیار مثبت
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۴دکتر مودب و شنوایی هستند، فعلا تحت درمانم برای بیش فعالی بزرگسالان و افسردگی ، تا اینجا رضایت دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴اعصاب و روان
۱۴۰۱/۰۴/۲۸پنیک اتک شدید داشتم الان خوب شدم و مشکلاتم رو خیلی خوب کردن، الان تحت درمانم ولی احساس خیلی خوبی دارم و حتی استرسم خیلی معقول شده
۱۴۰۳/۱۰/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۵به بیمار ما و خانواده بهتزده ما بسیار کمک کردن. آرام و صبور و واقعا وقت میگذارن برای بیمار. ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰در حال درمان هستم، خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۲/۱۷فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۴/۲۷ایشون ی فرشته است مثلش ندیدم ،خدا پزشکهایی مثل ایشون زیاد کنه که حتی ی ساعت داخل اتاق باشی تو رو به ارامش دعوت میکنه
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۲/۲۱نتیجه مفید
۱۴۰۳/۱۲/۲۲پزشک خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خوب وقت میذارن و گوش میدن.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خیلی با حوصله صبور
۱۴۰۳/۰۲/۱۶عالی هستن وقت زیادی میزارن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالیبسیار با حوصله هستن ووقت میگذارند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰ایشون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹زیاد شناخت ندارم ولی زیاد از ایشون تعریف میکنن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰برای اختلال خواب رفتم خوب بودن شنونده حرفام بودن 3 ماه مصرف دارو داشتم الان برای عوض کردن داروها میخوام برم بدنم مقاوم شده به دارو ها
۱۴۰۰/۰۸/۲۵بسیار دقیق و با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲عاااالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱بیش فعالی پسرم. خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۰۸بسیار دکتر با شخصیت و صبور و حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۱۲باصبر و حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عالی هستن.
۱۴۰۳/۰۲/۲۳با حوصله و با سواد بسیار ارزش قائل میشه برای مراجعه کننده
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عالی خیلی با حوصله و صبور
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۵عالی با تجربه با نزاکت و مراعات
۱۴۰۲/۱۱/۰۳با حوصله و باسواد
۱۴۰۳/۰۶/۳۰افسردگی داشتم خیلی اران و باحوصله وخوشبرخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۲برای بیش فعالی و کم خوابی دخترم مراجعه کردم خدارو شکر عالی بودند ولی توی نوبت دهی وقتی میخایم نوبت بگیریم هر نوبت یک ربع تایم دادند ولی میایم مطب کلی معطل میشیم لطفا ب این مسعله رسیدگی کنید
۱۴۰۴/۰۲/۰۲یک جلسه رفتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عالی بسیار صبور و با حوصله . با حداقل دارو بهترین نتیجه رو ایجاد میکنند . وقت خیلی زیادی میگذارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۷من افسردگی هاد داشتم پیش ایشون رفتم الان حالم بهتر است خدارو شکر بهترین دکتر که رفتم پیش ایشون بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵من چند سال که مشاوره پیش ایشون میرم و خیلی راضی هستم و کلی بهم کمک شد
۱۴۰۲/۰۶/۱۸سابقه مراجعه داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷مادرم مشکل افکار پریشان و وسواس داشتند، به لطف خدا و تخصص آقای دکتر خیلی بهترن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۴سلام . آقای دکتر خیلی با حوصله و خوب بودند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۰افسردگی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱ایشون حدود یک ساعت برای ویزیت زمان گذاشتن و دقیق همه موارد رو بررسی کردند و هر سوالی که من پرسیدم با آرامش و صبوری بهم توضیح دادند
۱۴۰۵/۰۳/۱۴خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰بسیار پزشک با حوصله ای هستند و با دقت به حرفهای بیمار گوش می کنند و با بیمار گفتگو می کنند تا دقیق مشکل بیمار را متوجه بشوند. اعتقادی به تجویز داروی زیاد ندارند و در کنار تجویز دارو مشاوره های خوبی ارائه می کنند. من مشکل اضطراب دارم، تحت درمان هستم و تا اینجا رضایت کامل دارم.
۱۴۰۲/۰۸/۱۳پانیک.در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بسیار عالی صبور با دلسوزی ومهربانی حس من این بود که پسرم رو پسر خودشون میدونن نزدیک سه ربع برای معاینه وقت گذاشتن تشخیص درست و داروهای درست خدا حفظشون کنه برای همه
۱۴۰۵/۰۳/۱۲بسیار دکتر حاذق وباتجربه بود واقعا واسه مریض وقت میذاره
۱۴۰۴/۰۱/۱۴تحت درمان عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۲۱بدنبود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷مشکلم افسردگی حاد بود ، الانم تحت نظر ایشونم .. نظر خاصی فعلا ندارم .
۱۴۰۴/۰۱/۰۴عالیییی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵باحوصله
۱۴۰۱/۰۸/۰۱حاذق و توانا
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالی بودن واقعا
۱۴۰۰/۰۸/۲۵بسیااااار عااالی و توانمند
۱۴۰۱/۰۳/۲۲حد وسط است خوب است
۱۴۰۲/۱۰/۰۳در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار عالی،دکتر با دانش و با تجربه ای هستن،برای پدرم مراجعه کردیم بسیار عالی و راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۹/۱۳بسیار دقیق و عالی کلی سوال میپرسن بعد دارو تجویز میکنن
۱۴۰۱/۰۴/۱۹دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۴با حوصله و آرامش برای بیمار وقت میذارن خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۱۱/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکتر عالی واقعا با دل و جون برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار دکتر با حوصله خوش اخلاق و کارشون عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹کم خوابی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۸سلام واقعا دکتر عالی هستند با یکبار ویزیت بیمار حالش بهتر میشود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بسیار پزشک حاذق و با تجربه ای هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ارادتمند
۱۴۰۰/۰۹/۱۲نمدونم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹پانیک.
۱۴۰۲/۰۸/۱۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱فعلا یک جلسه رفتم ولی در جلسه اول خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر بسیار خوب و با شخصیت هستن و تشخیصشون درسته
۱۴۰۴/۰۵/۳۰اختلالات خلقی،بهبودی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۸با سلام بنده حدودا ۳ سال هست که تحت درمان زیر نظر دکتر توکلی هستم و خیلی خیلی حال خوبی دارم روز به روز دارم بهتر میشم و این حال خوب مدیون آقای دکتر نیما توکلی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۸نتیجه خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۲بسیار صبور و حاذق هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۱دکتر بسیار خوبی می باشد
۱۴۰۱/۰۷/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰خیلی حاذق و کاربلدن و واقعا خیلی برای بیمارشون وقت میذارن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عالی و جزو بهترین های ایران
۱۴۰۴/۰۴/۰۹افسردگی شدید داشتم .الان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹وسواس فکری شدید داشتم عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۴تغیر خلق
۱۴۰۴/۰۲/۲۱من فقط یک جلسه مراجعه داشتم ولی فوق العاده صبور هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۷بسیار دکتر خوشرو و با حوصله و دقیق در تجویز دارو
۱۴۰۰/۰۹/۲۲خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۴عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۹زمانبندی نوبت ویزیت و ساعت اعلامی به شدت مشکل دارد و معطلی زیاد است اما عملکرد ایشان در درمان خوب است
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۶خیلی دکتر با تجربه و آگاهی بودن خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴سلام من مشکل پانیک واضطراب وبیقراری داشتم و واقعا با داروهایی که دادن حالم خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۵/۰۶تازه دروهایشان را شروع کردم هنوز معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹پنیک بهتر شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۳استرس اضراب وسواس
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بسیار فالی و درجه یک و نتیجه عالیه گرقتم از مشاوره با ایشان
۱۴۰۳/۰۳/۲۳مشکل درددر تمام نواحی بدن
۱۴۰۲/۰۷/۰۶بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۰/۲۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱با سندرم نفروتیک و تنگی نفس خدمت آقای دکتر رفتم.ایشون عین یه بیمارستان منو برسی کردن 3 تا قرص بهم دادن خوردم فرداش انگار بیست سال به عقب برگشته بودم آنقدر که حالم خوب شده بود.دکتر بسیار تیزی هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۹دکتری صبور با حوصله و دقیق که من بعد از رفتن به بیمارستانهای مختلف فهمیدم که ایشون فقط نمیخوان قرص بدن و مریض رو رد کننده بره... بلکه میخواهند واقعا بیمار درمان درستی بشه
۱۴۰۲/۰۳/۱۳سلام و عرض ادب . ایشان در زمینه ی کاری خودشان بی نهایت عالی می باشند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۸تشخیص ایشان بسیار عالی بود در مورد من
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خیلی دکترخوبی هستن من زیادمشکل روحی داشتم استرس ووسواس ودپرشن بهم دارودادن همون روزهای اول داره جواب میده ولی خب طول درمان هم بایدطی بشه
۱۴۰۰/۱۱/۱۵بسیار عالی برای مریض شون وقت زیادی میزارن تمامی عوامل که برروی حالات روحی مریض تاثیر گذار هستند را با صبر و حوصله زیاد وزیاد بررسی می کنند و خلاصه هر چب بگم کم گفتم .تا حالا 3 تا مریض از خانواده ما مراجعه کردیم و حتی بعضی ها با همون ویزیت اول خوب خوب شدن.خدا ازشون راضی باشه،خدا حفظشون کنه ....
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عالی بودند وقت زیادی برای ویزیت گذاشتند با آرامش تمام
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار دکتر خوب و با دانشی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۳دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۷/۲۸عالی بودند دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۱۸پنیک اتک و تحت درمانم فعلا، تا الان که خوب بوده، ایشون خیلی با حوصله وقت میذارن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بنظرم دکتری پیدا نمیکنید که اینقدر برای بیمارش وقت بزاره و درمانش رو کامل و با کمترین خطا انجام بده
۱۴۰۲/۱۰/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳واس واس
۱۴۰۰/۰۹/۳۰بسیار خوش اخلاق و با حوصله و به اندازه کافی هم وقت می زارن
۱۴۰۲/۰۲/۲۹بسیار عالی با
۱۴۰۱/۰۲/۲۳عالی بود نتیجه
۱۴۰۳/۰۵/۰۴نامعلوم در حال درمان
۱۴۰۱/۱۱/۲۴عاااالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۳هنوز در حال درمان هستم ولی از روند راضی ام
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکتر بسیار حاذق بودند
۱۴۰۱/۰۷/۱۲خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۲عالی و
۱۴۰۱/۰۸/۰۲بااخلاق وعالی باعلم فوق العاده بالا
۱۴۰۳/۱۱/۱۴