راه حل محور کوتاه مدت ؛ act و طرحواره. نوروفیدبک - استادیار دانشگاه
دکترایتخصصی شماره نظام: ۶۳۴۹
۵۶۲ نفر
افسردگی
۱۴۰۳/۰۹/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
مشاوره قبل از ازدواج . نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
استرس نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
از شما ممنونم پزشک فوق العاده ای هستید
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
با همسرم سر خانواده اش مشکل داشتم با مراجعه به خانم دکتر.مشکلم حل شد.
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
خانم دکتر خیلی خوبی بودن واقعا عالی بودنن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
از وقتی به خانم دکتر مراجعه کردم حال ردحیم خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۲/۰۵
فوقالعاده دکتر عالی و ماهری هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
چالش هایی که برای من در نظر گرفتند عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
با کمک ایشان توانستم آرامش بیشتری در زندگی تجربه کنم. بسیار متشکرم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
برای وسواس مراجعه کردم خیلی برخورد مناسبی داشتند
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
بسیار صبور و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
خانم دکتر با تجربه و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
راضی بودم از کمکی ک به من کردن ممنون ازشون
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
راضی بودم از ایشون
۱۴۰۴/۰۱/۲۹
د خصوص بچها بود درس خواندن که کمک شایانی بهم کرد
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
خانم دکتر بهترینه، من افسردگی حاد داشتم و فقط چند جلسه خدمت ایشون رسیدم، الان حالم عالیه
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
ممنون بخاطر تشخیص عالیشون
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
مشاور خوش برخورد و مسلط هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
من این جلساتی که پیش دکتر نظری عزیز میرفتم خیلی از ایشان نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
خوشحالم که این مشاوره رو گرفتم دقیق و واضح ک مفید بود
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
دکتر حرفه ای و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
بسیار در کارشون حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
دکتر بسیار خوش برخورد و باشخصیتی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
خوش برخورد و باسواد راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
بسیار با اخلاق و کار بلدی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
خیلی آرام و مهربان بودن
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
سلام من مشکل وسواسی و استرس داشتم با راهکاری ایشون به نتیجه خیلی خوب رسیدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
خوبه خوبه مریض بودم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
من به شدت ایشان را پیشنهاد میکنم. هر چه از خوبی ها و کاربلدی های ایشان بگویم کم است. از جلسات تراپی با ایشان بسیار لذت میبرم. ایشان بسیار دلسوز و مهربان هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
بسیارررررر باحوصله بسیااااررررر خوش اخلاق و با تجربه کامل به سوالات پاسخ میدهند
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
بسیار دلسوز
۱۴۰۴/۰۱/۲۹
خانم دکتر خوش بیانی هستند و مشکلم واقعا حل شد
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
راضی بودم و خوشحالم که تونستم باهاشون رزور کنم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
واقعا مشاوره دلسوز و حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
بسیار عالی و مفید
۱۴۰۳/۱۰/۲۵
خانم دکتر بسیار حرفه ای و مجرب هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
بسیار دکتر عالی بودن و خیلی ازشون راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
پزشک حرفه ای، کاربلد و متخصص. ممنونم ازتون
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
بسیار دکتر باتجربه و عالی هستن مشکلم را حل کردند
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
بسیار بسیار راهکار های عالی. دادن به من
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
من این دکتر را تایید میکنم بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
با سلام من زحمات دکتر حسیننظری کمال تشکر و دارم ایشان خیلی به من کمک کردند.
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
خانم دکتر به من و همسرم بسیار کمک کردن ایشون واقعا حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
دکتر بسیار عالی هستن ایشون واقعا
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
کاملا راضی بودم از خانم دکتر بابت همراهی خوبشون باهام
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
دکتر بااخلاق، بسیار دلسوز و باسواد
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
دکتری بسیار متشخص و خوش برخورد هستند...در محیطی بسیار آروم و با آرامش و صبر و حوصله ویزیت میشید
۱۴۰۴/۰۱/۰۹
دکتر باتجربه و حرفه ای هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
عااااالی عااااالی عااااالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
خداروشکر خیلی نتیجه گرفتم دکتر عالی بود حرف نداشت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
بسیار خوش خلق و با روی باز برخورد میکردن و خوش برخورد بودن. ممنونم از محبتاشون
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
بسیار دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
بسیار برخورد مناسبی داشتند.
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
نظرم کاملا مثبت بود ایشان رفتار بسیار مناسب وحرفه ای وداشتن
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
بهترین تراپیست ایران
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
با سلام دکتر بسیار صبور و مهربان و دلسوز هستند.
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
بعدا میگم
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
عالیی بودن از هر نظررر
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
خیلی ممنون از زحمت های دکتر نظری عزیز از ایشون بابت اخلاق خوبشون تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
خیلی خوب بود به من خیلی کمک کرد
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
دکتر بسیار صبور و با تجربه هستند.
۱۴۰۴/۰۱/۰۹
استرس های شدید داشتم که نتیجه جلسات با خانم دکتر خیلی خوب پیش رفت
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
اظطراب اجتماعی ،هنوز در مرحله درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
خیلی کارشون خوب هست و بسیار با حوصله و دقیقربودند
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
خیلی مهربان و متخصص هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
صبور و متعهدانه کمک کردن واقعا ممنونم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
بسیارحرفه ای وعالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
اضطراب داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
خیلی دکتر با حوصله خیلی خوش برخورد با ادب و عالی هستن و دستشون هم سبکه
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
دکتر خیلی مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
بسیار صبور و مهربان هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
فوق العاده خوش برخورده
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
خیلی راهکار هاشون تاثیر گذار هست
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
فوق العاده بودن و مشکل خانوادگی رو با صحبت های ایشون به طور کامل حل شد
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
بسیار عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
برای زوج درمانی مراجعه کردم راهکارهای مناسبی دادن بسیار خوش اخلاقن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
دکتر با دانشی بودن کارشونو بلد بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
مشاور با خانم دکتر برام موثر واقع شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
من با همسرم اختلاف داشتم خانم دکتر خیلی بهمون کمک کردن
۱۴۰۳/۰۹/۱۶
بسیار با اخلاق و کاردان هستند برقرار باشید استاد
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
انشالله مشکل همه اول بدست خدا بعد خانوم دکتر حل بشه
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
بسیار حرفه ای و متخصص در کار خود هرچقدر تشکر کنم ازتون بازم کمه
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
جلسات درمانی بسیار خوب و مفیدی با ایشان دارم و نتیجه مثبت دریافت کردم. ایشان عالی هستند و همچنین صبور و خوش رو.
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
دکتر وق العاده ای هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
باحوصله و بادقت گوش دادن
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
ممنون بابت صبر و مشاوره عالی خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
طرحواره رهاشدگی داشتم و درمان شدم بی نظیر هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
مشاوره ی قبل ار ازدواج رو خیلی عالی انجام دادن رضابت کامل دارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
خیلی حالم بهتر شده مرسی خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
استرس عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
افسردگی بعد زایمان عالی شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
ایشون خیلی دک مهربان و با فهمی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۵
بهترین دکترهستن ایشون ،بسیار صبور،
من همیشه قدردانشون هستم،خیلی به من کمک کردن
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
تحلیل نقاشی برای روانشناسی کودکان عالی انجام میدهند
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
ساعت جلسهم مشخص بود ولی چند دقیقه منتظر موندم.»
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
بسیار عالی و متخصص
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
خانم دکتر بسیار حرفه ای و متخصص هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
دلسوز و مهربان هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
بسیار دکتر مهربان و دلسوز و فوق العاده
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
من با همسرم به خاطر مسائل کاری (با هم همکار بودیم) به مشکل شدید هروده بودیم و در آستانه جدایی بودیم. با راهنمایی یکی از اقوام با خانم دکتر آشنا شدیم و خدا رو شکر با راهنمایی های ایشان مشکل ما بالکل حل شد و قدردان ایشان هستیم.
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
با کمک های دکتر نرگس حسین نظری مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
سلام و وقت بخیر من واقعا با دو جلسه با خانم دکتر مشکلاتم حل شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
بسیار متخصص در کار خود و مهربان ممنون دکترجان
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
محیط داخلی کلینیک میتونست دلنشین تر باشه
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
دکتر نظری رو با خیال راحت توصیه میکنم. ایشون شنوندهی فوقالعادهای هستن و با صبر و همدلی گوش میدن. فضای مطبشون امن و بدون قضاوته. بعد از هر جلسه احساس سبکی و امیدواری بیشتری میکنم. واقعا متشکرم.
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
دکتر عالی بودن
من جهت مشکلاتی که برام خیلی زیاد شده بودن رفتم و مشاوره هاشون خیلی زندگی رو برام هموار تر کرد
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
جلسات به موقع تمام شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
با تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
من سالها با افسردگیم زندگیمو میگذروندم توسط دکترای دیگه ویزیت شده بودم و فقط انگار حالم بدتر میشد، تا اینکه با دکتر نظری آشنا شدم و الان هرروز دعاشون میکنم ... و هرکیو ببینم معرفیشون میکنم . با تمام وجود ممنون وقتی که با دل و جون برام میذارن هستم و بیشتر از چیزی که باید باشه ارزش قائل میشن برای جلسات
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
بسیار عالی و صبور بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
بسیار مهربان و صبور هستن و درک متقابل دارن
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
بسیار دکتر مهربون و صبوری هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
بسیار عالی بودند
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
ممنون از خانم دکتر عزیز بابت مشاوره عالی شون
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
من راضی بودم از خانم دکتر مهربون و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
ایشون خیلی دکتر با ادب و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
در خصوص مشکلات تروما بود که خانم دکتر با راهنمایی کامل بهبود من رو رو برگردندن
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
خانم دکتر عالی هستن با سطح علمی بالا
۱۴۰۳/۰۹/۱۶
دکتر بسیار خوبی بودند و بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
کار دکتر بسیار عالی بود و من راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
سلام ممنونم از همتون کار خانم دکتر عالیه خیلی با صبرو حوصله پاسخ میدن خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
دکتر مهربان و دلسوز است
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
مستوره عالی و تاثیر خوبی داشت
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
با راهنمایی های شما حس بهتری پیدا کردم ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
روند درمان عالی بود و نتیجه تغیر قابل باور
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
خیلی دکتر عالی هستن فوق العاده خوش برخورد وصدور
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
بسیاز خوش بر خورد
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
دکتر استاد دانشگاه صبور و با تجربه هستن ایشون رو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
خانم دکتر نظری بهترین هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
استاد بنده بودن از تدریسشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
افسردگی داشتم، عالیییی بودن ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
خانم دکتر بسبار صبور و مهربان بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
اضطراب داشتم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
بسیار دکتر حرفه ای و با تجربه ای هستن ممنون بابت زحماتتون خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
مشکل در رابطم داشتم خانم دکتر با مشاوره عالیشون کمکم کردند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
خیلی عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
مشکل عصبی داشتم و ایشون به من خیلی کمک کردند
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
وسواس فکری عملی داشتم مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
ممنونم که توی تاریکترین لحظههای پنیک کنارم بودید و یادم دادید چطور به جای ترس، به خودم اعتماد کنم.
حمایت و راهنماییتون برام پناه و امید بوده.
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
بی نظیره روانشناسی ایشون من استرس شدید داشتم حل شد ممنون
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
خوب بودن ،دکتر واقعا فهمیده ای هستن.
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
نوبت دهی و ویزیت به موقع بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
بسیار حرفه ای و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
بسیار صبور و دلسوز هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
دکتر حرفه ای و کاملا با تجربه
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
استرس بیش از حد داشتم و خیلی تروملهای دیگه که پیش خیلی از متخصص ها رفتم ولی ایشون واقعا کار بلد هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
استرس داشتم که خداروشکر برطرف شد عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
مشکلات زیادی داشتم و به من خیلی کمک کردن و کارشون بی نظیر هست
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
بسیار عالی هستن و خوش بر خورد
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
بسیار خوش برخورد و باتجربه هستند .
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
فقط شنونده بودن وپیشنهادخاصی نداشتن برای مشکل من
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
Ocd داشتم و به واسطه خانم دکتر عزیز درمان شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
بسیالار عالی و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
کاملا اوکی شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
شخصا تجربه خوبی داشتم و راضی ام
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
برای حل مشکلات خانوادگی مراجعه کردم کمکهای ایشان بسیار تاثیر گذار بود با تشکر
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
بسیااااار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
خانم دکتر فوق العاده هستند بسیار با مهارت وصبور
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
خیلی از
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
بسیار دکتر مهربان، دلسوز و باسوادی هستند و در ضمینه روانشناسی استاد به تمام معنایی هستند. صمیمانه از ایشان تشکر می کنم.
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
خیلی با حوصله و کار بلد هستن
راهکارهای دادن برای ما عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
بسیار صبور و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
مهارت در تخصص و و صبورانه مشکل من رو حل کردن
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
خانم دکتر خیلی به من کمک کردن و بهتربن راهنمایی برای ادامه زندگیم رو از ایشون گرفتم
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
دکترخیلی خوبی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
خانوم دکتر واقعا با تجربه و صبور هستن. من از تجربه مراجعه به ایشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
عالی هستن ایشون واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
ایشان روانشناسی بسیار ماهر هستند و کارشان عالی است. مشکل بنده را به طور کامل حل کردند. من به شدت ایشان را پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
عالی بود خانم دکتر خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
مشکلات خانوادگی مشکلم حل شد به یاری خانم دکتر و به نتیجه مثبت و ایده آل رسیدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
خانم دکتر خیلی با تجربه و حرفه ای هستن، من واسه مشاوره پیش از ازدواج به ایشون مراجعه کردم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
افسردگی حاد
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
دکتر بسیار حرفه ای هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
من با همسرم خیلی مشکل و اختلاف نظر داشتم، خانم دکتر با راهنمایی های عالیشون زندگی ای که داشت به جدایی ختم میشد رو نجات دادن و جون تازه ای دادند.
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
از روند درمان بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۳۰
با ایشون حالم خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
از مشاوره عالی ایشون بابت روابط بین زوجین (خودم و همسرم )
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
ایشون فوق العاده پزشک خوب و بافهمی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
واقعا دکتر خوبی بودن مشاوره عالی ممنونم از زحماتشون
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
سلام دکتر رو یکی از دوستان به من معرفی کرد و من بسیار از مشاوره و توانمندی ایشون راضی هستم و قطعا اگه مشکلی داشته باشم به ایشون مراجعه میکنم ،،
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
خیلی دکتر فهمیده و عالم و صبوری هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
اخلاق بیست
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
دکتر بسیار حرفه ایی و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
سلام دکتری باتجربه ومجرب وبسیارمهربان ودلسوز
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
ایشون خیلی خوش برخورد هستن و خیلی اطلاعات و مهارت بالایی دارن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
من دچار اختلال وسواس بودم و راهنمایی ها و مشاوره های خانم دکتر خیلی برایم اثربخش بود بی نهایت سپاس گذارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
من نزد خانم دکتر ویزیت شدم وراضی بودم وتوصیه میکنم به بقیه دوستان
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
بااخلاق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
بسیار عالی خوش برخورد و حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
دکتر عالی هستند بسیار توانا و شنونده
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
من کاملا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
دکتر بسیار خوش برخورد و صبور هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
سر درد میگرنی داشتم و به کمک دکتر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
بینهایت صبور بودن و خیلی کمکم کردن
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
یکی از دوستانم ایشون رو معرفی کردند.و من با پسر مشکل فکری داشتم.و بعد از سه جلسه مشاوره.جواب خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
سلام تشکر میکنم از خانم دکتر عزیز بسیار صبور و با دقت
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
بسیار خوب بودن و آرام تر شدم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
افسردگی بعداز زایمان داشتم که بهم کمک کردن
۱۴۰۳/۰۹/۱۶
صبور ترین و کاردرست ترین دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
همه چیز عالی و بی نظیر ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
دکتر با تجربه و کار درست
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
بسیار دکتر عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
مهربون و با حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
من با خانم دکتر مشتوره داشتم و ایشون از هر لحاظ عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
با عرض سلام. خانم دکتر نظری بینظیر هستند و به طور کامل مشکل بنده را حل کردند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
اضطراب شدیدی داشتم و با کمک دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
خیلی خوب و مفید بود ممنون از خانم دکتر با تجربه
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
ایشون استاد هستن و خیلی خوب میتونن هم صحبت تون شن و آروم تون کنه
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
به جرعت میتونم بگم دکتر بسیار مهربان و دلسوزی هستند
بسیار خوش برخورد و مهربان هستن و با دلسوزی به مشکلات توجه میکنند.
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
دکتر خیلی خوبی هستن وبرای مشاوره خانواده عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
حرفهای، با دانش بالا و دلسوز
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
دکتر درمانگر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
برای افسردگی مراجعه کردم و بسیار از برخورد ایشان راضی بودم.شکر خدا تغییرات مثبتیرو در خودم میبینم.
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
ممنون از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۲/۰۵
باهمسرم به مشکل برخوردیم که خداروشکر با پیشنهادات دکتر حل شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
با همسرم اختلاف داشتیم و خانم دکتر با مشاوره ها و راهنمایی هایی که داشتن باعث حل این اختلاف شدند.
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
استاد مهربون و با تجربه ای هستن، ممنون از استاد گرامی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
دکتر بسیار عالی ای هستن و از مشاوره با ایشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
خیلی راضی بودم عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
دکتر خوب و صبوری هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
اختلال مرزی داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
واقعا مهربان و برخورد بسیار حرفه ای دارند.
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
بسیار خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
عالی بودن ممنون
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
ایشان با تجربه و آرام و صبور هستند و در درمان مراجعه کننده بسیار حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
بسیار حرفهای و در عین حال صمیمی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
با سلام ایشون دکتر خیلی خوبی هستن و دچار وسواس فکری بودم و بعد چند جلسه و انجام راهکارهای که خانم دکتر گفتن خیلی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
بسیار عالی و فوق العاده، واقعا به من خیلی کمک کردن ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
مشکل افسردگی داشتم ودکتر کمک کردند درمان شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
من واقعا از مراجعه به خانوم دکتر راضی بودم و با راهنمایی ایشون مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
وسواس فکری داشتم و درمان شدم ممنون از خانم دکتر نظری عزیز
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
استاددانشگاه و مشاور بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
بسیار دکتر خوش برخوردی هستند.
۱۴۰۳/۰۹/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
خانم دکتر بسیار مسلط و حرفهای و صبور هستند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
اضطرابم که به لطف دکتر درمان شد.
۱۴۰۴/۰۱/۲۹
خانم دکتر خیلی خوب وخوش برخورد هستند.به من همسرم که اختلاف داشتیم راهکارهای مفیدی داشتند مشکلاتمون خیلی راحتر حل میشود
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
خانم نظری واقعا صبور و کاربلد در حرفه خودشون هستند، خیلی خوشحالم از آشنایی با ایشون.
۱۴۰۴/۰۱/۲۹
خیلی مشکلات زیادی با شوهرم داشتم تقریبا جداییمون قطعی شده بود اما خانم دکتر خیلی کمک کردن بهم و شکرخدا زندگیم از اون چالش درامده و روز به روز داره بهترم میشه ممنونم ازتون خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
بسیار با تجربه
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
بنده به خاطر همسرم مراجعه کردم بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
به شدت عالی و خانم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
حرفهای، با دانش بالا و دلسوز
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
بسیاردکترحاذق وصبوری هستند ممنونم ازراهنمایی های خوبشون
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
آرامش بخش ترین پزشک هستند که تا به امروز دیدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
سلام خانم دکتر کارشون عالی و حرفه ای هستش
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
مشکلاتم با خانوادم بود اما شکرخدا با راهنمایی خانم دکتر خیلی خیلی کمک شد بهم و الان راضی ام
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
بسیار دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
سلام من به خانم دکتر مراجعه کردم با وقت و محبتی که برام گذاشتن مشگلم حل شد،ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
بسیار با تجربه
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
بسیار صبور و دلسوز
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
من که واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
Az hame nazar ali ali
۱۴۰۳/۰۹/۱۶
***316
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
جلسات طبق نوبت برگزار میشد
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
نظر مثبت خیلی عالی من راضی بودم از خانم دکتر ومشکل حل شد
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
راهکار هاشون واقع بینانه و موثر بود
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
با حوصله و مهربون و صبور
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
سلام خانم دکتر خیلی با تجربه فهمیده د لسوزانه راهنمایی کردن مشکل خانواده ام کاملا حل شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
باسلام تویه تراپیستها واقعا خانم دکتر بهترین ها هستند وتسلط به کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
همه چی عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
من مشکلاتی با همسرم داشتم و ایشان به من کمک کردند خیلی دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
خانم دکتر بسیار مهربان و کار درست هستند
من چند بار پیش ایشون رفتم واقعا حالمبهتر شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
بسیار عالی ممنون
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
خانم دکتر فوق العاده مهربون، صبور و حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
خیلی خوب و بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
صادقانه نمیشه چیزی جز عالی گفت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
صبور با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
دکتر بسیار با تجربه و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
پوست و خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
من از صمیم قلب از تراپیست عزیزم تشکر میکنم. ایشان با دلسوزی، توجه دقیق و گوش شنوای خود توانستند به من کمک کنند تا چالشهای زندگیام را بهتر درک کنم و مسیر بهبود را پیدا کنم. مهارت و تجربه بالای ایشان باعث شد احساس آرامش بیشتری داشته باشم و بتوانم با خودم و احساساتم ارتباط بهتری برقرار کنم. واقعا خوشحالم که توانستم با یک فرد حرفهای و مهربان مانند شما کار کنم
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
عالی بودن ایشون من برا یک مورد شخصی بهشون مراجعه کردم و جواب به بهترین شکل گرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
بسیار عالی و بینظیر و واقعا برخورد فوق العاده ای داشتن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
سلام خانوم دکتر به شدت خوش اخلاق و حاذق هستن .با تشکر از خانوم دکتر.
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
دکتر با سواد با تجربه هستند من راضی بود
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
راهنمایی های ایشان بسیار کمک کننده بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
فوق العاده مهربان وحاذق
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
ایشون یک مشاور بسیار عالی هستند و خیلی مسلط به کار و حرفه خود عمل میکنند.
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
خیلی مچکرم از زحمات دکتر نظری عزیز انسان بسیار فرهیخته و با تجربه ای هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
بسیار حرفه ای بودند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۹
از همه نظر عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۶
لیلا الیاسی هستم ممنون بابت زحمات استاد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
درباره تست های شخصیتی ،کمک بسیاری کردند
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
تجربه شیرینی بود، رفتار حرفه ای و مناسبی داشتن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
دکتر خوبی بود راضی ام ازش
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
سلام وعرض ادب و احترام خدمت استادبزرگواروروانشناس توانمندوچیره دست که مهارت خودرادرکمال آرامش دراختیارمامی گذارند
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
فقط میتونم بگم عالی و درجه یک
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
عالی و خوش اخلاق بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
دکتر خوب و کاردرستی هستن.
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
کلینیک از نظر نظافت مشکلی نداشت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
عالی واقعا یک هستن توکارشون
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
بسیار کار بلد و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
دکتر بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
مشکل فردی و با صحبت های این دکتر بهتر شدم و منتظر جلسات بعدی هستم
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
جلسات با خانوم دکتر نظری خیلی برام موثر بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
ایشون بسیار با حوصله و توانمند هستن و تونستن خیلی زیاد به من کمک کنند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
خیلی حرفه ای و متشخص
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
خانم دکتر خیلی عالی هستن من نتیجه صد در صد گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
دکتر بسیار مهربان و دلسوز ممنونم ازتون بابت زحمات و اخلاق زیباتون
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
استرس زیاد و خانم دکتر خیلی خیلی کمکم کردن
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
بسیار صبور بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
خانوم بااحترام و باشخصیت به من در رابطه ی زناشویی خیلی کمک کردن
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
ایشان روانشناسی بسیار کار بلد و حرفه ای هستند. کارشان واقعا عالی است.
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
دکتر خوب و استاد بد
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
بسیار باتجربه و با سواد هستند ،من راضی بودم بازهم مشاوره ادامه میدهم
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
بسیار مهربان، خوش اخلاق، دلسوز ومشکل مرا برطرف نمودند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
بسیارصبورومهربون
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
حرف ندارید
۱۴۰۳/۱۲/۳۰
یک جلسه داشتیم با ایشون فعلا اما ایشون خیلی خوش برخورد خوش انرژی و صبور بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
دکتر خوش اخلاق و با تجربه ای هستن و برای مشاوره خانواده و مشکلات نوجوانان خیلی خوب هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
خدا خیرتون بده ممنون بابت تمام زحماتی که برای من کشیدین
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
مشکل زناشویی داشتم و ایشان مشکل من رو برطرف کردن.
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
خیلی دکتر خوبی هستند از همه لحاظ
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
نگران بودم همیشه استرس داشتم با کمک دکتر. مهربان و عزیزم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
ایشون کار بلدن واقعا
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
بسیار عالی و باسواد
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
بعد از ازدواج کلا آدم سردی شدم.گوشه گیر شدم.و با کمک دوستم رفتیم پیش خانم دکتر.چند بار که پیششون رفتم خوب شدم و راضی ام
دکتری مشاوره و راهنمایی گرایش خانواده رتبه اول آزمون دکتری عضو رسمی انجمن روانشناسان آمریکا عضو انجمن روانشناسان ایران عضو انجمن مشاوره ایران دارای پروانه اشتغال تخصصی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره به شماره 2735 بیش از 15 سال سابقه ی تدریس در دانشگاه با سمت استادیار بیش از 15 سال سابقه درخشان کار بالینی درمان فردی (اضطراب ؛ افسردگی ؛ وسواس) زوج درمانی و خانواده درمانی مشاوره پیش از ازدواج ؛ مشاوره پیش از طلاق مشاوره در بحران (خیانت ؛ اعتیاد و ....) مشاوره نوجوان و درمان بحران هویت غنی سازی روابط بین فردی پیشگیری و درمان افسردگی پس از زایمان به کارگیری روش های نوین روانشناختی: نوروفیدبک؛ بایو فیدبک ؛ نقشه مغزی رنگی رویکردهای درمانی: راه حل محورکوتاه مدت، درمان شناختی -رفتاری و طرحواره درمانی نویسنده بیش از 10 مقاله فارسی و لاتین علمی و فرهنگی در زمینه روانشناسی چاپ شده در نشریات داخلی و خارجی مترجم کتاب شش تکنیک ساده رفتاردرمانی شناختی برای بهبودد رفتار و احساسات و کتاب مقدمه ای بر سندرم پیش از قاعدگی و درمانهای آن (دارویی، تغذیه ای و روانشناختی) گواهی (لایسنس) دوره ها و کارگاه های ذیل در داخل کشور: دوره ی تخصصی طرحواره درمانی زوج درمانی شناختی-رفتاری مشاوره پیش از ازدواج آموزشی روان درمانی پویشی دوره ی تخصصی درمان شناختی-رفتاری اختلال افسردگی و درمان های رفتاری شناختی و دارویی مهارت های برقراری ارتباط و مهارت های زندگی گواهی (لایسنس) دوره های ذیل از انجمن روان شناسی آمریکا: خودشفقت ورزی سکس تراپی مقدماتی و پیشرفته درمان سو مصرف مواد افسردگی در دوران بارداری بهره مندی از خدمات روانشناسی از راه دور تشخیص علائم اختلالات شناختی خفیف اقدام روانشناسان برای درمان خود دستورالعمل های نوظهور سکس تراپی برگزارکننده کارگاههای و دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها برگزارکننده کارگاههای مهارت های زندگی بررکزارکننده کارگاههای درمان شناختی-رفتاری برگزار کننده کارگاههای درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برگزار کننده کارگاههای بهزیستی درمانی مشاوره آنلاین ؛ تلفنی ؛ حضوری شنبه تا پنجشنبه ۹ الی ۲۰
مطب پاسداران
تهرانپاسداران ؛ بین نیستان ششم و نیستان پنجم ؛ برج سفید ؛ طبقه سوم ؛ واحد ۳۰۵
* برای رزرو نوبت مشاوره با یکی از شمارههای زیر تماس بگیرید:
افسردگی
۱۴۰۳/۰۹/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۵مشاوره قبل از ازدواج . نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۶استرس نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۲از شما ممنونم پزشک فوق العاده ای هستید
۱۴۰۴/۰۱/۳۰با همسرم سر خانواده اش مشکل داشتم با مراجعه به خانم دکتر.مشکلم حل شد.
۱۴۰۴/۰۲/۱۴خانم دکتر خیلی خوبی بودن واقعا عالی بودنن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹از وقتی به خانم دکتر مراجعه کردم حال ردحیم خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۲/۰۵فوقالعاده دکتر عالی و ماهری هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۶چالش هایی که برای من در نظر گرفتند عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۵با کمک ایشان توانستم آرامش بیشتری در زندگی تجربه کنم. بسیار متشکرم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶برای وسواس مراجعه کردم خیلی برخورد مناسبی داشتند
۱۴۰۳/۰۹/۲۷بسیار صبور و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خانم دکتر با تجربه و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۱۵راضی بودم از کمکی ک به من کردن ممنون ازشون
۱۴۰۴/۰۲/۰۲راضی بودم از ایشون
۱۴۰۴/۰۱/۲۹د خصوص بچها بود درس خواندن که کمک شایانی بهم کرد
۱۴۰۴/۰۱/۲۴خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۳خانم دکتر بهترینه، من افسردگی حاد داشتم و فقط چند جلسه خدمت ایشون رسیدم، الان حالم عالیه
۱۴۰۳/۰۹/۱۹ممنون بخاطر تشخیص عالیشون
۱۴۰۳/۰۹/۰۴مشاور خوش برخورد و مسلط هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۳من این جلساتی که پیش دکتر نظری عزیز میرفتم خیلی از ایشان نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خوشحالم که این مشاوره رو گرفتم دقیق و واضح ک مفید بود
۱۴۰۴/۰۵/۳۰دکتر حرفه ای و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۴بسیار در کارشون حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتر بسیار خوش برخورد و باشخصیتی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۴خوش برخورد و باسواد راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۱۷بسیار با اخلاق و کار بلدی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۹خیلی آرام و مهربان بودن
۱۴۰۳/۰۹/۲۱کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۲۶سلام من مشکل وسواسی و استرس داشتم با راهکاری ایشون به نتیجه خیلی خوب رسیدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۷خوبه خوبه مریض بودم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۴من به شدت ایشان را پیشنهاد میکنم. هر چه از خوبی ها و کاربلدی های ایشان بگویم کم است. از جلسات تراپی با ایشان بسیار لذت میبرم. ایشان بسیار دلسوز و مهربان هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۳۱بسیارررررر باحوصله بسیااااررررر خوش اخلاق و با تجربه کامل به سوالات پاسخ میدهند
۱۴۰۴/۰۵/۳۱بسیار دلسوز
۱۴۰۴/۰۱/۲۹خانم دکتر خوش بیانی هستند و مشکلم واقعا حل شد
۱۴۰۳/۰۹/۲۵راضی بودم و خوشحالم که تونستم باهاشون رزور کنم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱واقعا مشاوره دلسوز و حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۴بسیار عالی و مفید
۱۴۰۳/۱۰/۲۵خانم دکتر بسیار حرفه ای و مجرب هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار دکتر عالی بودن و خیلی ازشون راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳پزشک حرفه ای، کاربلد و متخصص. ممنونم ازتون
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بسیار دکتر باتجربه و عالی هستن مشکلم را حل کردند
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بسیار بسیار راهکار های عالی. دادن به من
۱۴۰۵/۰۱/۳۰من این دکتر را تایید میکنم بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۶با سلام من زحمات دکتر حسیننظری کمال تشکر و دارم ایشان خیلی به من کمک کردند.
۱۴۰۴/۰۲/۰۶خانم دکتر به من و همسرم بسیار کمک کردن ایشون واقعا حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۱/۳۰دکتر بسیار عالی هستن ایشون واقعا
۱۴۰۴/۰۵/۳۰کاملا راضی بودم از خانم دکتر بابت همراهی خوبشون باهام
۱۴۰۴/۰۱/۲۵دکتر بااخلاق، بسیار دلسوز و باسواد
۱۴۰۳/۰۹/۲۰دکتری بسیار متشخص و خوش برخورد هستند...در محیطی بسیار آروم و با آرامش و صبر و حوصله ویزیت میشید
۱۴۰۴/۰۱/۰۹دکتر باتجربه و حرفه ای هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عااااالی عااااالی عااااالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خداروشکر خیلی نتیجه گرفتم دکتر عالی بود حرف نداشت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیار خوش خلق و با روی باز برخورد میکردن و خوش برخورد بودن. ممنونم از محبتاشون
۱۴۰۴/۰۵/۲۲بسیار دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار برخورد مناسبی داشتند.
۱۴۰۳/۰۹/۲۸نظرم کاملا مثبت بود ایشان رفتار بسیار مناسب وحرفه ای وداشتن
۱۴۰۴/۰۵/۲۲بهترین تراپیست ایران
۱۴۰۴/۰۹/۲۷با سلام دکتر بسیار صبور و مهربان و دلسوز هستند.
۱۴۰۳/۰۹/۲۲بعدا میگم
۱۴۰۳/۰۸/۱۱عالیی بودن از هر نظررر
۱۴۰۴/۰۱/۲۷خیلی ممنون از زحمت های دکتر نظری عزیز از ایشون بابت اخلاق خوبشون تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶خیلی خوب بود به من خیلی کمک کرد
۱۴۰۴/۰۳/۰۵نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۳دکتر بسیار صبور و با تجربه هستند.
۱۴۰۴/۰۱/۰۹استرس های شدید داشتم که نتیجه جلسات با خانم دکتر خیلی خوب پیش رفت
۱۴۰۳/۱۲/۲۶اظطراب اجتماعی ،هنوز در مرحله درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵خیلی کارشون خوب هست و بسیار با حوصله و دقیقربودند
۱۴۰۴/۰۲/۱۹خیلی مهربان و متخصص هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱صبور و متعهدانه کمک کردن واقعا ممنونم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیارحرفه ای وعالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵اضطراب داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خیلی دکتر با حوصله خیلی خوش برخورد با ادب و عالی هستن و دستشون هم سبکه
۱۴۰۴/۰۵/۲۳دکتر خیلی مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۱۴بسیار صبور و مهربان هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۱فوق العاده خوش برخورده
۱۴۰۳/۰۹/۲۰خیلی راهکار هاشون تاثیر گذار هست
۱۴۰۴/۰۱/۱۴فوق العاده بودن و مشکل خانوادگی رو با صحبت های ایشون به طور کامل حل شد
۱۴۰۳/۰۹/۲۲بسیار عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۱/۱۸برای زوج درمانی مراجعه کردم راهکارهای مناسبی دادن بسیار خوش اخلاقن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵دکتر با دانشی بودن کارشونو بلد بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۷مشاور با خانم دکتر برام موثر واقع شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۸من با همسرم اختلاف داشتم خانم دکتر خیلی بهمون کمک کردن
۱۴۰۳/۰۹/۱۶بسیار با اخلاق و کاردان هستند برقرار باشید استاد
۱۴۰۳/۰۹/۲۳انشالله مشکل همه اول بدست خدا بعد خانوم دکتر حل بشه
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار حرفه ای و متخصص در کار خود هرچقدر تشکر کنم ازتون بازم کمه
۱۴۰۴/۰۱/۳۰جلسات درمانی بسیار خوب و مفیدی با ایشان دارم و نتیجه مثبت دریافت کردم. ایشان عالی هستند و همچنین صبور و خوش رو.
۱۴۰۴/۰۵/۳۱دکتر وق العاده ای هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳باحوصله و بادقت گوش دادن
۱۴۰۴/۰۱/۱۴ممنون بابت صبر و مشاوره عالی خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۳۱طرحواره رهاشدگی داشتم و درمان شدم بی نظیر هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱مشاوره ی قبل ار ازدواج رو خیلی عالی انجام دادن رضابت کامل دارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳خیلی حالم بهتر شده مرسی خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۷استرس عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۲افسردگی بعد زایمان عالی شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۳ایشون خیلی دک مهربان و با فهمی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۵بهترین دکترهستن ایشون ،بسیار صبور، من همیشه قدردانشون هستم،خیلی به من کمک کردن
۱۴۰۳/۰۸/۱۶تحلیل نقاشی برای روانشناسی کودکان عالی انجام میدهند
۱۴۰۴/۰۲/۰۹ساعت جلسهم مشخص بود ولی چند دقیقه منتظر موندم.»
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار عالی و متخصص
۱۴۰۴/۰۲/۲۶نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۴خانم دکتر بسیار حرفه ای و متخصص هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دلسوز و مهربان هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار دکتر مهربان و دلسوز و فوق العاده
۱۴۰۴/۰۱/۳۰من با همسرم به خاطر مسائل کاری (با هم همکار بودیم) به مشکل شدید هروده بودیم و در آستانه جدایی بودیم. با راهنمایی یکی از اقوام با خانم دکتر آشنا شدیم و خدا رو شکر با راهنمایی های ایشان مشکل ما بالکل حل شد و قدردان ایشان هستیم.
۱۴۰۳/۰۷/۲۵با کمک های دکتر نرگس حسین نظری مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵سلام و وقت بخیر من واقعا با دو جلسه با خانم دکتر مشکلاتم حل شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار متخصص در کار خود و مهربان ممنون دکترجان
۱۴۰۴/۰۱/۳۰محیط داخلی کلینیک میتونست دلنشین تر باشه
۱۴۰۴/۰۲/۱۹دکتر نظری رو با خیال راحت توصیه میکنم. ایشون شنوندهی فوقالعادهای هستن و با صبر و همدلی گوش میدن. فضای مطبشون امن و بدون قضاوته. بعد از هر جلسه احساس سبکی و امیدواری بیشتری میکنم. واقعا متشکرم.
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکتر عالی بودن من جهت مشکلاتی که برام خیلی زیاد شده بودن رفتم و مشاوره هاشون خیلی زندگی رو برام هموار تر کرد
۱۴۰۴/۰۲/۰۸جلسات به موقع تمام شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۱با تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۹/۲۲من سالها با افسردگیم زندگیمو میگذروندم توسط دکترای دیگه ویزیت شده بودم و فقط انگار حالم بدتر میشد، تا اینکه با دکتر نظری آشنا شدم و الان هرروز دعاشون میکنم ... و هرکیو ببینم معرفیشون میکنم . با تمام وجود ممنون وقتی که با دل و جون برام میذارن هستم و بیشتر از چیزی که باید باشه ارزش قائل میشن برای جلسات
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار عالی و صبور بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰بسیار مهربان و صبور هستن و درک متقابل دارن
۱۴۰۴/۰۳/۰۱بسیار دکتر مهربون و صبوری هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۹بسیار عالی بودند
۱۴۰۴/۰۵/۲۲ممنون از خانم دکتر عزیز بابت مشاوره عالی شون
۱۴۰۴/۰۵/۱۶من راضی بودم از خانم دکتر مهربون و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۲۵ایشون خیلی دکتر با ادب و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰در خصوص مشکلات تروما بود که خانم دکتر با راهنمایی کامل بهبود من رو رو برگردندن
۱۴۰۴/۰۵/۳۰خانم دکتر عالی هستن با سطح علمی بالا
۱۴۰۳/۰۹/۱۶دکتر بسیار خوبی بودند و بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰کار دکتر بسیار عالی بود و من راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵سلام ممنونم از همتون کار خانم دکتر عالیه خیلی با صبرو حوصله پاسخ میدن خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۵/۱۴دکتر مهربان و دلسوز است
۱۴۰۴/۰۲/۱۵مستوره عالی و تاثیر خوبی داشت
۱۴۰۴/۰۵/۳۰با راهنمایی های شما حس بهتری پیدا کردم ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴روند درمان عالی بود و نتیجه تغیر قابل باور
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خیلی دکتر عالی هستن فوق العاده خوش برخورد وصدور
۱۴۰۴/۰۵/۱۴بسیاز خوش بر خورد
۱۴۰۴/۰۲/۱۹دکتر استاد دانشگاه صبور و با تجربه هستن ایشون رو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰خانم دکتر نظری بهترین هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۲استاد بنده بودن از تدریسشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴افسردگی داشتم، عالیییی بودن ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۱۳خانم دکتر بسبار صبور و مهربان بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۶اضطراب داشتم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۸بسیار دکتر حرفه ای و با تجربه ای هستن ممنون بابت زحماتتون خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۱/۱۸مشکل در رابطم داشتم خانم دکتر با مشاوره عالیشون کمکم کردند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱خیلی عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۹مشکل عصبی داشتم و ایشون به من خیلی کمک کردند
۱۴۰۴/۰۵/۲۴وسواس فکری عملی داشتم مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۱/۲۸ممنونم که توی تاریکترین لحظههای پنیک کنارم بودید و یادم دادید چطور به جای ترس، به خودم اعتماد کنم. حمایت و راهنماییتون برام پناه و امید بوده.
۱۴۰۴/۰۳/۰۲بی نظیره روانشناسی ایشون من استرس شدید داشتم حل شد ممنون
۱۴۰۴/۰۱/۲۴خوب بودن ،دکتر واقعا فهمیده ای هستن.
۱۴۰۴/۰۵/۲۵نوبت دهی و ویزیت به موقع بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیار حرفه ای و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بسیار صبور و دلسوز هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۱دکتر حرفه ای و کاملا با تجربه
۱۴۰۴/۰۵/۱۳استرس بیش از حد داشتم و خیلی تروملهای دیگه که پیش خیلی از متخصص ها رفتم ولی ایشون واقعا کار بلد هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱استرس داشتم که خداروشکر برطرف شد عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۳۱بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۸مشکلات زیادی داشتم و به من خیلی کمک کردن و کارشون بی نظیر هست
۱۴۰۴/۰۵/۲۳بسیار عالی هستن و خوش بر خورد
۱۴۰۴/۰۲/۱۹بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بسیار خوش برخورد و باتجربه هستند .
۱۴۰۳/۰۹/۱۸فقط شنونده بودن وپیشنهادخاصی نداشتن برای مشکل من
۱۴۰۴/۱۱/۱۱Ocd داشتم و به واسطه خانم دکتر عزیز درمان شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۷بسیالار عالی و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۱/۱۸کاملا اوکی شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۷بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۸شخصا تجربه خوبی داشتم و راضی ام
۱۴۰۴/۰۱/۳۱برای حل مشکلات خانوادگی مراجعه کردم کمکهای ایشان بسیار تاثیر گذار بود با تشکر
۱۴۰۴/۰۵/۲۴بسیااااار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خانم دکتر فوق العاده هستند بسیار با مهارت وصبور
۱۴۰۴/۰۱/۳۰خیلی از
۱۴۰۴/۰۲/۱۴بسیار دکتر مهربان، دلسوز و باسوادی هستند و در ضمینه روانشناسی استاد به تمام معنایی هستند. صمیمانه از ایشان تشکر می کنم.
۱۴۰۳/۰۹/۳۰خیلی با حوصله و کار بلد هستن راهکارهای دادن برای ما عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار صبور و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۵مهارت در تخصص و و صبورانه مشکل من رو حل کردن
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خانم دکتر خیلی به من کمک کردن و بهتربن راهنمایی برای ادامه زندگیم رو از ایشون گرفتم
۱۴۰۳/۰۹/۲۲دکترخیلی خوبی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۷خانوم دکتر واقعا با تجربه و صبور هستن. من از تجربه مراجعه به ایشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عالی هستن ایشون واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲ایشان روانشناسی بسیار ماهر هستند و کارشان عالی است. مشکل بنده را به طور کامل حل کردند. من به شدت ایشان را پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۷عالی بود خانم دکتر خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۲۲مشکلات خانوادگی مشکلم حل شد به یاری خانم دکتر و به نتیجه مثبت و ایده آل رسیدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خانم دکتر خیلی با تجربه و حرفه ای هستن، من واسه مشاوره پیش از ازدواج به ایشون مراجعه کردم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱افسردگی حاد
۱۴۰۴/۰۱/۱۸دکتر بسیار حرفه ای هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۶من با همسرم خیلی مشکل و اختلاف نظر داشتم، خانم دکتر با راهنمایی های عالیشون زندگی ای که داشت به جدایی ختم میشد رو نجات دادن و جون تازه ای دادند.
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۳از روند درمان بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۳۰با ایشون حالم خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۰۲/۰۸از مشاوره عالی ایشون بابت روابط بین زوجین (خودم و همسرم )
۱۴۰۴/۰۵/۳۱ایشون فوق العاده پزشک خوب و بافهمی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴واقعا دکتر خوبی بودن مشاوره عالی ممنونم از زحماتشون
۱۴۰۴/۰۳/۰۴سلام دکتر رو یکی از دوستان به من معرفی کرد و من بسیار از مشاوره و توانمندی ایشون راضی هستم و قطعا اگه مشکلی داشته باشم به ایشون مراجعه میکنم ،،
۱۴۰۴/۰۵/۱۵خیلی دکتر فهمیده و عالم و صبوری هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۵اخلاق بیست
۱۴۰۳/۰۹/۲۰دکتر بسیار حرفه ایی و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۵سلام دکتری باتجربه ومجرب وبسیارمهربان ودلسوز
۱۴۰۴/۰۵/۲۵نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵ایشون خیلی خوش برخورد هستن و خیلی اطلاعات و مهارت بالایی دارن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶من دچار اختلال وسواس بودم و راهنمایی ها و مشاوره های خانم دکتر خیلی برایم اثربخش بود بی نهایت سپاس گذارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷من نزد خانم دکتر ویزیت شدم وراضی بودم وتوصیه میکنم به بقیه دوستان
۱۴۰۳/۰۹/۲۲بااخلاق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار عالی خوش برخورد و حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۸دکتر عالی هستند بسیار توانا و شنونده
۱۴۰۴/۰۱/۳۱من کاملا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱دکتر بسیار خوش برخورد و صبور هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰سر درد میگرنی داشتم و به کمک دکتر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴بینهایت صبور بودن و خیلی کمکم کردن
۱۴۰۴/۰۳/۰۵یکی از دوستانم ایشون رو معرفی کردند.و من با پسر مشکل فکری داشتم.و بعد از سه جلسه مشاوره.جواب خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۹خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶سلام تشکر میکنم از خانم دکتر عزیز بسیار صبور و با دقت
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۶بسیار خوب بودن و آرام تر شدم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰افسردگی بعداز زایمان داشتم که بهم کمک کردن
۱۴۰۳/۰۹/۱۶صبور ترین و کاردرست ترین دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۰۵همه چیز عالی و بی نظیر ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دکتر با تجربه و کار درست
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بسیار دکتر عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱مهربون و با حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۲۶من با خانم دکتر مشتوره داشتم و ایشون از هر لحاظ عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۵با عرض سلام. خانم دکتر نظری بینظیر هستند و به طور کامل مشکل بنده را حل کردند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۲اضطراب شدیدی داشتم و با کمک دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۸خیلی خوب و مفید بود ممنون از خانم دکتر با تجربه
۱۴۰۴/۰۱/۱۴ایشون استاد هستن و خیلی خوب میتونن هم صحبت تون شن و آروم تون کنه
۱۴۰۴/۰۲/۰۱به جرعت میتونم بگم دکتر بسیار مهربان و دلسوزی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۸مشاوره عالی داشتم و با نتیجه ای مطلوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بسیار دکتر خوبی هستند و در کارشون بهترینن
۱۴۰۴/۰۵/۳۱خیلی راضی بودم، ایشون خیلی خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار صبور و با انرژی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹ایشون دکتر خوب و متعهدی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۳سلام وعرض ادب خانم دکتردرحرفه ی خودبسیارتواناومحبوب وصبورهستند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار خوش برخورد و مهربان هستن و با دلسوزی به مشکلات توجه میکنند.
۱۴۰۳/۰۹/۱۳دکتر خیلی خوبی هستن وبرای مشاوره خانواده عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۳حرفهای، با دانش بالا و دلسوز
۱۴۰۴/۰۲/۲۸دکتر درمانگر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳برای افسردگی مراجعه کردم و بسیار از برخورد ایشان راضی بودم.شکر خدا تغییرات مثبتیرو در خودم میبینم.
۱۴۰۳/۰۹/۲۳ممنون از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۲/۰۵باهمسرم به مشکل برخوردیم که خداروشکر با پیشنهادات دکتر حل شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۶با همسرم اختلاف داشتیم و خانم دکتر با مشاوره ها و راهنمایی هایی که داشتن باعث حل این اختلاف شدند.
۱۴۰۳/۰۹/۱۳استاد مهربون و با تجربه ای هستن، ممنون از استاد گرامی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴دکتر بسیار عالی ای هستن و از مشاوره با ایشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۸دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۷خیلی راضی بودم عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۱/۱۰دکتر خوب و صبوری هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۲اختلال مرزی داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳واقعا مهربان و برخورد بسیار حرفه ای دارند.
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بسیار خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۳/۰۹/۰۴عالی بودن ممنون
۱۴۰۴/۰۲/۲۰ایشان با تجربه و آرام و صبور هستند و در درمان مراجعه کننده بسیار حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۳بسیار حرفهای و در عین حال صمیمی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸با سلام ایشون دکتر خیلی خوبی هستن و دچار وسواس فکری بودم و بعد چند جلسه و انجام راهکارهای که خانم دکتر گفتن خیلی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹بسیار عالی و فوق العاده، واقعا به من خیلی کمک کردن ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶مشکل افسردگی داشتم ودکتر کمک کردند درمان شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۶من واقعا از مراجعه به خانوم دکتر راضی بودم و با راهنمایی ایشون مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۵وسواس فکری داشتم و درمان شدم ممنون از خانم دکتر نظری عزیز
۱۴۰۴/۰۵/۱۷استاددانشگاه و مشاور بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹بسیار دکتر خوش برخوردی هستند.
۱۴۰۳/۰۹/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶خانم دکتر بسیار مسلط و حرفهای و صبور هستند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۸اضطرابم که به لطف دکتر درمان شد.
۱۴۰۴/۰۱/۲۹خانم دکتر خیلی خوب وخوش برخورد هستند.به من همسرم که اختلاف داشتیم راهکارهای مفیدی داشتند مشکلاتمون خیلی راحتر حل میشود
۱۴۰۳/۰۹/۱۳خانم نظری واقعا صبور و کاربلد در حرفه خودشون هستند، خیلی خوشحالم از آشنایی با ایشون.
۱۴۰۴/۰۱/۲۹خیلی مشکلات زیادی با شوهرم داشتم تقریبا جداییمون قطعی شده بود اما خانم دکتر خیلی کمک کردن بهم و شکرخدا زندگیم از اون چالش درامده و روز به روز داره بهترم میشه ممنونم ازتون خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۹بسیار با تجربه
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بنده به خاطر همسرم مراجعه کردم بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸به شدت عالی و خانم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰حرفهای، با دانش بالا و دلسوز
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بسیاردکترحاذق وصبوری هستند ممنونم ازراهنمایی های خوبشون
۱۴۰۴/۰۱/۳۰آرامش بخش ترین پزشک هستند که تا به امروز دیدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۹سلام خانم دکتر کارشون عالی و حرفه ای هستش
۱۴۰۴/۰۵/۱۵مشکلاتم با خانوادم بود اما شکرخدا با راهنمایی خانم دکتر خیلی خیلی کمک شد بهم و الان راضی ام
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بسیار دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰سلام من به خانم دکتر مراجعه کردم با وقت و محبتی که برام گذاشتن مشگلم حل شد،ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیار با تجربه
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بسیار صبور و دلسوز
۱۴۰۳/۰۹/۱۴من که واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲Az hame nazar ali ali
۱۴۰۳/۰۹/۱۶***316
۱۴۰۴/۰۲/۲۱جلسات طبق نوبت برگزار میشد
۱۴۰۴/۰۲/۲۰نظر مثبت خیلی عالی من راضی بودم از خانم دکتر ومشکل حل شد
۱۴۰۳/۰۸/۲۱راهکار هاشون واقع بینانه و موثر بود
۱۴۰۴/۰۱/۳۱با حوصله و مهربون و صبور
۱۴۰۴/۰۱/۲۶سلام خانم دکتر خیلی با تجربه فهمیده د لسوزانه راهنمایی کردن مشکل خانواده ام کاملا حل شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۹باسلام تویه تراپیستها واقعا خانم دکتر بهترین ها هستند وتسلط به کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۰۸/۲۷همه چی عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۹من مشکلاتی با همسرم داشتم و ایشان به من کمک کردند خیلی دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خانم دکتر بسیار مهربان و کار درست هستند من چند بار پیش ایشون رفتم واقعا حالمبهتر شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۶بسیار عالی ممنون
۱۴۰۴/۰۵/۱۶خانم دکتر فوق العاده مهربون، صبور و حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰خیلی خوب و بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۹صادقانه نمیشه چیزی جز عالی گفت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۵صبور با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۰۱دکتر بسیار با تجربه و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۳پوست و خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۹من از صمیم قلب از تراپیست عزیزم تشکر میکنم. ایشان با دلسوزی، توجه دقیق و گوش شنوای خود توانستند به من کمک کنند تا چالشهای زندگیام را بهتر درک کنم و مسیر بهبود را پیدا کنم. مهارت و تجربه بالای ایشان باعث شد احساس آرامش بیشتری داشته باشم و بتوانم با خودم و احساساتم ارتباط بهتری برقرار کنم. واقعا خوشحالم که توانستم با یک فرد حرفهای و مهربان مانند شما کار کنم
۱۴۰۳/۰۸/۲۵عالی بودن ایشون من برا یک مورد شخصی بهشون مراجعه کردم و جواب به بهترین شکل گرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار عالی و بینظیر و واقعا برخورد فوق العاده ای داشتن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۶سلام خانوم دکتر به شدت خوش اخلاق و حاذق هستن .با تشکر از خانوم دکتر.
۱۴۰۳/۰۹/۲۷دکتر با سواد با تجربه هستند من راضی بود
۱۴۰۴/۰۵/۳۰راهنمایی های ایشان بسیار کمک کننده بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۱فوق العاده مهربان وحاذق
۱۴۰۴/۰۲/۲۰ایشون یک مشاور بسیار عالی هستند و خیلی مسلط به کار و حرفه خود عمل میکنند.
۱۴۰۳/۰۹/۲۴خیلی مچکرم از زحمات دکتر نظری عزیز انسان بسیار فرهیخته و با تجربه ای هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۸بسیار حرفه ای بودند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۹از همه نظر عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۶لیلا الیاسی هستم ممنون بابت زحمات استاد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸درباره تست های شخصیتی ،کمک بسیاری کردند
۱۴۰۴/۰۲/۰۹تجربه شیرینی بود، رفتار حرفه ای و مناسبی داشتن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱دکتر خوبی بود راضی ام ازش
۱۴۰۴/۰۵/۱۶سلام وعرض ادب و احترام خدمت استادبزرگواروروانشناس توانمندوچیره دست که مهارت خودرادرکمال آرامش دراختیارمامی گذارند
۱۴۰۴/۰۵/۲۵فقط میتونم بگم عالی و درجه یک
۱۴۰۳/۰۹/۲۸عالی و خوش اخلاق بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۳دکتر خوب و کاردرستی هستن.
۱۴۰۴/۰۵/۱۷کلینیک از نظر نظافت مشکلی نداشت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱عالی واقعا یک هستن توکارشون
۱۴۰۳/۰۹/۰۴بسیار کار بلد و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۲۴دکتر بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۱/۲۸مشکل فردی و با صحبت های این دکتر بهتر شدم و منتظر جلسات بعدی هستم
۱۴۰۳/۰۹/۲۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۷جلسات با خانوم دکتر نظری خیلی برام موثر بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۲ایشون بسیار با حوصله و توانمند هستن و تونستن خیلی زیاد به من کمک کنند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۳خیلی حرفه ای و متشخص
۱۴۰۴/۰۲/۲۶خانم دکتر خیلی عالی هستن من نتیجه صد در صد گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹دکتر بسیار مهربان و دلسوز ممنونم ازتون بابت زحمات و اخلاق زیباتون
۱۴۰۴/۰۱/۱۹استرس زیاد و خانم دکتر خیلی خیلی کمکم کردن
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بسیار صبور بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۲خانوم بااحترام و باشخصیت به من در رابطه ی زناشویی خیلی کمک کردن
۱۴۰۳/۱۰/۲۲ایشان روانشناسی بسیار کار بلد و حرفه ای هستند. کارشان واقعا عالی است.
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکتر خوب و استاد بد
۱۴۰۳/۰۹/۱۷بسیار باتجربه و با سواد هستند ،من راضی بودم بازهم مشاوره ادامه میدهم
۱۴۰۴/۰۵/۳۰بسیار مهربان، خوش اخلاق، دلسوز ومشکل مرا برطرف نمودند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیارصبورومهربون
۱۴۰۴/۰۵/۱۷حرف ندارید
۱۴۰۳/۱۲/۳۰یک جلسه داشتیم با ایشون فعلا اما ایشون خیلی خوش برخورد خوش انرژی و صبور بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۱دکتر خوش اخلاق و با تجربه ای هستن و برای مشاوره خانواده و مشکلات نوجوانان خیلی خوب هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۳خدا خیرتون بده ممنون بابت تمام زحماتی که برای من کشیدین
۱۴۰۳/۰۸/۲۳مشکل زناشویی داشتم و ایشان مشکل من رو برطرف کردن.
۱۴۰۴/۰۲/۰۸خیلی دکتر خوبی هستند از همه لحاظ
۱۴۰۴/۰۲/۲۰نگران بودم همیشه استرس داشتم با کمک دکتر. مهربان و عزیزم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۸ایشون کار بلدن واقعا
۱۴۰۴/۰۲/۱۹بسیار عالی و باسواد
۱۴۰۴/۰۲/۲۵بعد از ازدواج کلا آدم سردی شدم.گوشه گیر شدم.و با کمک دوستم رفتیم پیش خانم دکتر.چند بار که پیششون رفتم خوب شدم و راضی ام
۱۴۰۴/۰۲/۱۹