۳۰۳ نفر
دکتر مریم دادگر

دکتر مریم دادگر

متخصص عفونی و عفونتهای داخلی

متخصص شماره نظام: ۱۱۵۹۴۱
۱۶۳ نفر

خانم دکتر جوان، خوش برخورد، و توانا در درمان

۱۳۹۸/۱۲/۰۸

خیلی دکتر خوب و ارامی هستند تشخیصشون هم عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

پدرم در بیمارستان شماره 2 یک هفته بستری بودن نتیجه خوبی داشتند با ایشون

۱۳۹۸/۱۲/۲۴

همکار بیمارستان فیاض بخش

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

بعلت کرونا به ایشان مراجعه کردم و بسیار دکتر خوبی هستند.

۱۴۰۱/۰۵/۲۶

سلام دکتر خوبی هست

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

مشکل کرونا داشتم فعلا تحت درمانیم

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

دکتر بسیار خوب و کار بلد تشخیص و درمان صحیح و به موقع بسیار عالی انشاالله خدا حفظش کنه

۱۴۰۲/۰۷/۲۵

سلام.بنده بیمار خانم دادگر بودم ایشون زنی مهربان و دوستداشتنی هستند که بسیار بادانش هستن کاش میشد دستاتو ببوسم بنده به لطف خدا بعد ایشون بهبودی خودمو بدست اوردم.خیای گلی خانوم دادگر دوستدارم

۱۴۰۰/۰۸/۰۲

واقعا دکتر خوبی هستن ضخم بسترخیلی عمیق داشتم الان خوب شده

۱۴۰۲/۰۶/۱۱

دکتر فوقالعاده عالی و حاذقی هستند ، در تشخیص بیماری عفونت مثانه بنده که هیچ دکتری نتونستن برطرف کنن ایشان با تجویز داروهاشون کاملا برطرف کردن.

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

بسیار پزشک حاذق و حرفه ای

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۶/۰۲

خوش اخلاق و با حوصله

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

لیماری عفونی تی در پا ک مانع از قطع پا شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

بسیارباشخصیت خوش برخوردوتشخیص عالی

۱۳۹۹/۰۸/۱۰

من کرونا داشتم واقعا دکتر عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

تشخیص عالی ، با حوصله تمام صحبتها رو میشنوه و معاینه میکنه

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

نمی دانم

۱۳۹۹/۰۹/۰۲

عااالی هستن خدااا خیرشون بده

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

دکتر خوش اخلاق بوده است

۱۳۹۹/۰۵/۲۳

دکتر مهربان با اخلاق بابت تهوع شدید کرونا رفتم پیشش خیلی بهتر شدم، خدا خیرش بده

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

خیلی خانم دکتر خوب و با اخلاق و حاذق

۱۴۰۰/۰۱/۲۹

بیمار کرونایی ایشون هستم و تا الان از روند درمانم راضی هستم

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

سینوزیت مزمن دارم . با داروهاشون خیلی زود خوب شدم

۱۳۹۷/۰۸/۱۳

عااالی

۱۴۰۱/۰۲/۲۳

خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۵/۰۲

پزشک خوبی بودند

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

در حال درمان

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

کرونا داشتیم . ایشان بسیار حرفه ای در کار خودشون . باوجدان کاری بالا همیشه پاسخگو و از نظر من یک انسان با وجدان هستند دعاگوی همیشگیشون هستیم

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

دکتر مجرب و فهیمی هستند

۱۳۹۸/۰۹/۱۸

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

دکتر خوب و با حوصله ای هستند

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

کرونا داشتم

۱۳۹۹/۱۲/۰۸

خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

سلام من کرونا دلتا گرفتم بخاطر کوتاهی دکتر میترا کاریان در بیمارستان میلاد هیچ بهبودی در حال من ایجاد نشد که هیچ بلکه بدتر هم شدم و روز آخر با وجود تب منو بزور از بیمارستان مرخص کرد بعد پیش خانم دکتر دادگر بیمارستان فیاض بخش رفتم و اونجا درمان شدم ایشون خیلی خانم خوب و متینی هستن و کارشون هم عالیه انشالله هرجا هستن شاد و سلامت باشن

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

کوید 19 بهبود کامل بیمار بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

خیلی خوب بودن

۱۴۰۰/۰۷/۰۵

عالی ب

۱۴۰۲/۰۸/۱۲

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۹/۰۴

کلیه عفونی

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

بسیار عالیست

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

تشخیص درست بیماری وروش درمان موثر که باعث بهبود سریع بیماری بنده شد.

۱۳۹۸/۰۵/۰۶

بدلیل ابتلا به کرونا به ایشان مراجعه کردم، بسیار پزشک حاذق و خوش برخوردی بودند. من خیلی ازشون ممنونم

۱۴۰۳/۰۲/۱۳

تشخیص و تجویز داروشون فوق العاده عالی هست

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

دکتر خوبیه

۱۴۰۱/۰۴/۰۸

من بیمار ایشان هستم در بیمارستان...روند درمانی ام بسبار خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

عفونت پای دیابتی

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

سلام، من و پدرم به کرونای شدیدی مبتلا شدیم که با عنایت حضرت حق و البته کمک های خانم دکتر دادگر بهبودی مان را بدست آوردیم.

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

عالی ومتخصص واقعی

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

بابت کرونا هم خودم هم مادرم توسط ایشان ویزیت شدیم و خدا رو شکر بهبودی حاصل شد

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

شوهرم دوبار کرونا گرفتند خانم دکتر عزیز نجاتشان دادند

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

ما کرونا گرفتیم، تشخیص و درمان عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۳

روماتیس

۱۴۰۳/۰۹/۳۰

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

مشکل عفونت معده و روده داشتم درمان شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۶

ایشان دکترخوبی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

همکار بیمارستان فیاض بخش خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

مادرم کرونا گرفت و به ایشان مراجعه کردم. عملکردشان خوب است.

۱۴۰۰/۰۵/۲۷

بله بسیل

۱۴۰۰/۰۶/۱۲

عالی بود تشخیصشون

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

دکتر بسیار متین و با حوصله ای هستن البته فعلا برای من آزمایش نوشتن ولی ویزیت اولیه خوبی داشتن و با حوصله به حرف بیمار گوش میدن و وقت میزارن

۱۴۰۱/۰۲/۲۷

درحال درمان میباشیم

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

خیلی خوبه

۱۳۹۹/۰۹/۲۳

دکتر بسیار باتجربه و مهربان و باشخصیت . یکی از بهترینها در کار خودشون هستند

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

سلام به همگی،من به کرونا مبتلا شدم و بعد از خدا به لطف و زحمات خانم دکتر دادگر در بیمارستان شماره 2بهبود پیدا کردم

۱۳۹۹/۰۵/۲۶

برای کرونا مراجعه کردم خودم و همسرم تشخیص و دارو بسیار عالی و برخورد خانم دکتر فوق العاده خوب و بااحترام با مریضها برخورد میکردند

۱۴۰۰/۰۲/۱۴

عالییییییی حرف نداره متخصص

۱۴۰۰/۰۵/۱۴

دکتر خوبی هستند براشون آرزوی سلامتی دارم

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

درجه یک

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

همسرم آبانماه 99با درگیری بالای40درصد ریه در بیمارستان فیاض بخش بستری شدند.خانم دکتر دادگر پزشک معالج ایشون بودند و با تشخیص و تجویز عالی خانم دکتر ظرف مدت شش روز از بیمارستان مرخص شدند و خداروشکر بعداز ان مشکلی نداشتند

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

عفونی وداخلی

۱۴۰۳/۰۹/۲۳

کاردرست

۱۴۰۰/۰۱/۲۹

دکتر عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

با سلام بسیار پزشک خبره و دلسوزی و کاردانی می باشند

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

زخم پای دیابتی

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

برادر ومادرم را ویزیت کردن

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

کرونا داشتم و خوشبختانه به لطف خدا و با درایت و تجربه ایشان بهبود یافتم

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

یک زخم روی سر که عفونی شده بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

مادرم عفونت کلیه داشتن ،درمان شدند

۱۴۰۴/۰۱/۱۰

کرونا داشتم و خیلی بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

بسیار خوب

۱۳۹۸/۰۹/۲۴

بهبود بیماری

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

بسیار دکتر عالی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

کرونا بهبود

۱۴۰۳/۰۸/۲۹

خوب سد

۱۴۰۰/۰۵/۲۲

کرونا داشتم

۱۴۰۱/۰۳/۳۱

خوب بودن

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۸/۲۸

دکتر توانمند و تجویز خوب برای کرونا انجام دادند. هم دارو و هم ازمایشگاه

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

بسیارعالی

۱۳۹۸/۰۵/۲۱

پدرم بیمار خانم دادگر بودن و بسیار راضی هستیم ایشان انسان بسیار شریفی هستند همچنین فوق العاده مجرب

۱۴۰۰/۰۷/۱۵

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

پدرم کرونا داشتند خداروشکر بهبودی کامل رو بدست آوردند.

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

بیماری کرونا داشتم سال ۱۴۰۰ و معالجه ایشان بسیار خوب بود.

۱۴۰۲/۰۷/۰۷

ایشون عالی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

خیلی خوب بودن

۱۴۰۰/۰۳/۰۷

تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

خیلی عالی

۱۳۹۹/۰۶/۰۲
اطلاعات تکمیلی
دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد
و دروه تخصص فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
مطب بزرگراه حکیم
تهرانبزرگراه حکیم شرق، جنب داروخانه ی ثامن
طبقه ی اول
شنبه‌ها ۱۰-۱۲
    نقشه مطب
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    اینستاگرام دکتر مریم دادگر

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب بزرگراه حکیم

    بزرگراه حکیم شرق، جنب داروخانه ی ثامن
    طبقه ی اول

    مطب بزرگراه حکیم

    بزرگراه حکیم شرق، جنب داروخانه ی ثامن
    طبقه ی اول