پدرم در بیمارستان شماره 2 یک هفته بستری بودن نتیجه خوبی داشتند با ایشون
۱۳۹۸/۱۲/۲۴
همکار بیمارستان فیاض بخش
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
بعلت کرونا به ایشان مراجعه کردم و بسیار دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۱/۰۵/۲۶
سلام دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
مشکل کرونا داشتم فعلا تحت درمانیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
دکتر بسیار خوب و کار بلد تشخیص و درمان صحیح و به موقع بسیار عالی انشاالله خدا حفظش کنه
۱۴۰۲/۰۷/۲۵
سلام.بنده بیمار خانم دادگر بودم ایشون زنی مهربان و دوستداشتنی هستند که بسیار بادانش هستن کاش میشد دستاتو ببوسم بنده به لطف خدا بعد ایشون بهبودی خودمو بدست اوردم.خیای گلی خانوم دادگر دوستدارم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
واقعا دکتر خوبی هستن ضخم بسترخیلی عمیق داشتم الان خوب شده
۱۴۰۲/۰۶/۱۱
دکتر فوقالعاده عالی و حاذقی هستند ، در تشخیص بیماری عفونت مثانه بنده که هیچ دکتری نتونستن برطرف کنن ایشان با تجویز داروهاشون کاملا برطرف کردن.
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
بسیار پزشک حاذق و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۰۲
خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
لیماری عفونی تی در پا ک مانع از قطع پا شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
بسیارباشخصیت خوش برخوردوتشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
من کرونا داشتم واقعا دکتر عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
تشخیص عالی ، با حوصله تمام صحبتها رو میشنوه و معاینه میکنه
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
نمی دانم
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
عااالی هستن خدااا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
دکتر خوش اخلاق بوده است
۱۳۹۹/۰۵/۲۳
دکتر مهربان با اخلاق بابت تهوع شدید کرونا رفتم پیشش خیلی بهتر شدم، خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
خیلی خانم دکتر خوب و با اخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
بیمار کرونایی ایشون هستم و تا الان از روند درمانم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
سینوزیت مزمن دارم . با داروهاشون خیلی زود خوب شدم
۱۳۹۷/۰۸/۱۳
عااالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۳
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
پزشک خوبی بودند
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
کرونا داشتیم . ایشان بسیار حرفه ای در کار خودشون . باوجدان کاری بالا همیشه پاسخگو و از نظر من یک انسان با وجدان هستند دعاگوی همیشگیشون هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
دکتر مجرب و فهیمی هستند
۱۳۹۸/۰۹/۱۸
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
دکتر خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
کرونا داشتم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
سلام
من کرونا دلتا گرفتم بخاطر کوتاهی دکتر میترا کاریان در بیمارستان میلاد هیچ بهبودی در حال من ایجاد نشد که هیچ بلکه بدتر هم شدم و روز آخر با وجود تب منو بزور از بیمارستان مرخص کرد بعد پیش خانم دکتر دادگر بیمارستان فیاض بخش رفتم و اونجا درمان شدم ایشون خیلی خانم خوب و متینی هستن و کارشون هم عالیه انشالله هرجا هستن شاد و سلامت باشن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
کوید 19 بهبود کامل بیمار
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
عالی ب
۱۴۰۲/۰۸/۱۲
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
کلیه عفونی
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
بسیار عالیست
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
تشخیص درست بیماری وروش درمان موثر که باعث بهبود سریع بیماری بنده شد.
۱۳۹۸/۰۵/۰۶
بدلیل ابتلا به کرونا به ایشان مراجعه کردم، بسیار پزشک حاذق و خوش برخوردی بودند. من خیلی ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
تشخیص و تجویز داروشون فوق العاده عالی هست
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
من بیمار ایشان هستم در بیمارستان...روند درمانی ام بسبار خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
عفونت پای دیابتی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
سلام، من و پدرم به کرونای شدیدی مبتلا شدیم که با عنایت حضرت حق و البته کمک های خانم دکتر دادگر بهبودی مان را بدست آوردیم.
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
عالی ومتخصص واقعی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
بابت کرونا هم خودم هم مادرم توسط ایشان ویزیت شدیم و خدا رو شکر بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
شوهرم دوبار کرونا گرفتند خانم دکتر عزیز نجاتشان دادند
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
ما کرونا گرفتیم، تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
روماتیس
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
مشکل عفونت معده و روده داشتم درمان شد
۱۳۹۸/۰۷/۰۶
ایشان دکترخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
همکار بیمارستان فیاض بخش
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
مادرم کرونا گرفت و به ایشان مراجعه کردم. عملکردشان خوب است.
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
بله بسیل
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
عالی بود تشخیصشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
دکتر بسیار متین و با حوصله ای هستن
البته فعلا برای من آزمایش نوشتن ولی ویزیت اولیه خوبی داشتن و با حوصله به حرف بیمار گوش میدن و وقت میزارن
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
درحال درمان میباشیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
دکتر بسیار باتجربه و مهربان و باشخصیت . یکی از بهترینها در کار خودشون هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
سلام به همگی،من به کرونا مبتلا شدم و بعد از خدا به لطف و زحمات خانم دکتر دادگر در بیمارستان شماره 2بهبود پیدا کردم
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
برای کرونا مراجعه کردم خودم و همسرم تشخیص و دارو بسیار عالی و برخورد خانم دکتر فوق العاده خوب و بااحترام با مریضها برخورد میکردند
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
عالییییییی
حرف نداره
متخصص
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
دکتر خوبی هستند براشون آرزوی سلامتی دارم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
درجه یک
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
همسرم آبانماه 99با درگیری بالای40درصد ریه در بیمارستان فیاض بخش بستری شدند.خانم دکتر دادگر پزشک معالج ایشون بودند و با تشخیص و تجویز عالی خانم دکتر ظرف مدت شش روز از بیمارستان مرخص شدند و خداروشکر بعداز ان مشکلی نداشتند
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
عفونی وداخلی
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
کاردرست
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
دکتر عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
با سلام بسیار پزشک خبره و دلسوزی و کاردانی می باشند
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
زخم پای دیابتی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
برادر ومادرم را ویزیت کردن
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
کرونا داشتم و خوشبختانه به لطف خدا و با درایت و تجربه ایشان بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
یک زخم روی سر که عفونی شده بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
مادرم عفونت کلیه داشتن ،درمان شدند
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
کرونا داشتم و خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
بسیار خوب
۱۳۹۸/۰۹/۲۴
بهبود بیماری
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
کرونا
بهبود
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
خوب سد
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
کرونا داشتم
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
دکتر توانمند و تجویز خوب برای کرونا انجام دادند. هم دارو و هم ازمایشگاه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
بسیارعالی
۱۳۹۸/۰۵/۲۱
پدرم بیمار خانم دادگر بودن و بسیار راضی هستیم ایشان انسان بسیار شریفی هستند همچنین فوق العاده مجرب
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
پدرم کرونا داشتند خداروشکر بهبودی کامل رو بدست آوردند.
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
بیماری کرونا داشتم سال ۱۴۰۰ و معالجه ایشان بسیار خوب بود.
خانم دکتر جوان، خوش برخورد، و توانا در درمان
۱۳۹۸/۱۲/۰۸خیلی دکتر خوب و ارامی هستند تشخیصشون هم عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۱پدرم در بیمارستان شماره 2 یک هفته بستری بودن نتیجه خوبی داشتند با ایشون
۱۳۹۸/۱۲/۲۴همکار بیمارستان فیاض بخش
۱۴۰۰/۰۲/۰۲بعلت کرونا به ایشان مراجعه کردم و بسیار دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۱/۰۵/۲۶سلام دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۶/۰۵مشکل کرونا داشتم فعلا تحت درمانیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲دکتر بسیار خوب و کار بلد تشخیص و درمان صحیح و به موقع بسیار عالی انشاالله خدا حفظش کنه
۱۴۰۲/۰۷/۲۵سلام.بنده بیمار خانم دادگر بودم ایشون زنی مهربان و دوستداشتنی هستند که بسیار بادانش هستن کاش میشد دستاتو ببوسم بنده به لطف خدا بعد ایشون بهبودی خودمو بدست اوردم.خیای گلی خانوم دادگر دوستدارم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲واقعا دکتر خوبی هستن ضخم بسترخیلی عمیق داشتم الان خوب شده
۱۴۰۲/۰۶/۱۱دکتر فوقالعاده عالی و حاذقی هستند ، در تشخیص بیماری عفونت مثانه بنده که هیچ دکتری نتونستن برطرف کنن ایشان با تجویز داروهاشون کاملا برطرف کردن.
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بسیار پزشک حاذق و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۵/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۰۲خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۰/۰۳/۱۸لیماری عفونی تی در پا ک مانع از قطع پا شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بسیارباشخصیت خوش برخوردوتشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۰من کرونا داشتم واقعا دکتر عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۷تشخیص عالی ، با حوصله تمام صحبتها رو میشنوه و معاینه میکنه
۱۴۰۰/۰۴/۰۶تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷نمی دانم
۱۳۹۹/۰۹/۰۲عااالی هستن خدااا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۵/۰۶دکتر خوش اخلاق بوده است
۱۳۹۹/۰۵/۲۳دکتر مهربان با اخلاق بابت تهوع شدید کرونا رفتم پیشش خیلی بهتر شدم، خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۶/۱۴خیلی خانم دکتر خوب و با اخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۲۹بیمار کرونایی ایشون هستم و تا الان از روند درمانم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷سینوزیت مزمن دارم . با داروهاشون خیلی زود خوب شدم
۱۳۹۷/۰۸/۱۳عااالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۵/۰۲پزشک خوبی بودند
۱۴۰۳/۰۵/۲۴در حال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۷کرونا داشتیم . ایشان بسیار حرفه ای در کار خودشون . باوجدان کاری بالا همیشه پاسخگو و از نظر من یک انسان با وجدان هستند دعاگوی همیشگیشون هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶دکتر مجرب و فهیمی هستند
۱۳۹۸/۰۹/۱۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶دکتر خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۰/۰۳/۳۱کرونا داشتم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹سلام من کرونا دلتا گرفتم بخاطر کوتاهی دکتر میترا کاریان در بیمارستان میلاد هیچ بهبودی در حال من ایجاد نشد که هیچ بلکه بدتر هم شدم و روز آخر با وجود تب منو بزور از بیمارستان مرخص کرد بعد پیش خانم دکتر دادگر بیمارستان فیاض بخش رفتم و اونجا درمان شدم ایشون خیلی خانم خوب و متینی هستن و کارشون هم عالیه انشالله هرجا هستن شاد و سلامت باشن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶کوید 19 بهبود کامل بیمار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۵عالی ب
۱۴۰۲/۰۸/۱۲دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۴کلیه عفونی
۱۴۰۳/۰۹/۱۷بسیار عالیست
۱۴۰۰/۰۳/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۱تشخیص درست بیماری وروش درمان موثر که باعث بهبود سریع بیماری بنده شد.
۱۳۹۸/۰۵/۰۶بدلیل ابتلا به کرونا به ایشان مراجعه کردم، بسیار پزشک حاذق و خوش برخوردی بودند. من خیلی ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۲/۱۳تشخیص و تجویز داروشون فوق العاده عالی هست
۱۴۰۰/۰۵/۳۰دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۴/۰۸من بیمار ایشان هستم در بیمارستان...روند درمانی ام بسبار خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عفونت پای دیابتی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶سلام، من و پدرم به کرونای شدیدی مبتلا شدیم که با عنایت حضرت حق و البته کمک های خانم دکتر دادگر بهبودی مان را بدست آوردیم.
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عالی ومتخصص واقعی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۱بابت کرونا هم خودم هم مادرم توسط ایشان ویزیت شدیم و خدا رو شکر بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۳شوهرم دوبار کرونا گرفتند خانم دکتر عزیز نجاتشان دادند
۱۴۰۳/۱۰/۰۸ما کرونا گرفتیم، تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۳روماتیس
۱۴۰۳/۰۹/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸مشکل عفونت معده و روده داشتم درمان شد
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ایشان دکترخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۴همکار بیمارستان فیاض بخش خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶مادرم کرونا گرفت و به ایشان مراجعه کردم. عملکردشان خوب است.
۱۴۰۰/۰۵/۲۷بله بسیل
۱۴۰۰/۰۶/۱۲عالی بود تشخیصشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دکتر بسیار متین و با حوصله ای هستن البته فعلا برای من آزمایش نوشتن ولی ویزیت اولیه خوبی داشتن و با حوصله به حرف بیمار گوش میدن و وقت میزارن
۱۴۰۱/۰۲/۲۷درحال درمان میباشیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۹/۲۳دکتر بسیار باتجربه و مهربان و باشخصیت . یکی از بهترینها در کار خودشون هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۹سلام به همگی،من به کرونا مبتلا شدم و بعد از خدا به لطف و زحمات خانم دکتر دادگر در بیمارستان شماره 2بهبود پیدا کردم
۱۳۹۹/۰۵/۲۶برای کرونا مراجعه کردم خودم و همسرم تشخیص و دارو بسیار عالی و برخورد خانم دکتر فوق العاده خوب و بااحترام با مریضها برخورد میکردند
۱۴۰۰/۰۲/۱۴عالییییییی حرف نداره متخصص
۱۴۰۰/۰۵/۱۴دکتر خوبی هستند براشون آرزوی سلامتی دارم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰درجه یک
۱۴۰۰/۱۱/۱۱همسرم آبانماه 99با درگیری بالای40درصد ریه در بیمارستان فیاض بخش بستری شدند.خانم دکتر دادگر پزشک معالج ایشون بودند و با تشخیص و تجویز عالی خانم دکتر ظرف مدت شش روز از بیمارستان مرخص شدند و خداروشکر بعداز ان مشکلی نداشتند
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عفونی وداخلی
۱۴۰۳/۰۹/۲۳کاردرست
۱۴۰۰/۰۱/۲۹دکتر عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۳با سلام بسیار پزشک خبره و دلسوزی و کاردانی می باشند
۱۴۰۰/۰۳/۱۸زخم پای دیابتی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱برادر ومادرم را ویزیت کردن
۱۴۰۰/۰۶/۱۴کرونا داشتم و خوشبختانه به لطف خدا و با درایت و تجربه ایشان بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵یک زخم روی سر که عفونی شده بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۵مادرم عفونت کلیه داشتن ،درمان شدند
۱۴۰۴/۰۱/۱۰کرونا داشتم و خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بسیار خوب
۱۳۹۸/۰۹/۲۴بهبود بیماری
۱۴۰۰/۰۸/۱۱بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۴کرونا بهبود
۱۴۰۳/۰۸/۲۹خوب سد
۱۴۰۰/۰۵/۲۲کرونا داشتم
۱۴۰۱/۰۳/۳۱خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۲۸دکتر توانمند و تجویز خوب برای کرونا انجام دادند. هم دارو و هم ازمایشگاه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰بسیارعالی
۱۳۹۸/۰۵/۲۱پدرم بیمار خانم دادگر بودن و بسیار راضی هستیم ایشان انسان بسیار شریفی هستند همچنین فوق العاده مجرب
۱۴۰۰/۰۷/۱۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷پدرم کرونا داشتند خداروشکر بهبودی کامل رو بدست آوردند.
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بیماری کرونا داشتم سال ۱۴۰۰ و معالجه ایشان بسیار خوب بود.
۱۴۰۲/۰۷/۰۷ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۶خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۷تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۸خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۲