ایشون خیلی حرفه ای و با دقت بودن واقعا از نتیجه کار راضی بودم، خیلی تشکر
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
باتشکر از خانم دکتر، بسیار خوش اخلاق و حرفه ای . با توضیحاتشون باعث دلگرمی و آرامش بیمار میشن.
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
عالی بودددد
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
ترمیم و کشیدن دندون عقل در یک جلسه. راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
من مطب خانم دکتر همامی درمان عصب کشی انجام دادم. ایشان بسیار خوش برخورد بودند. حین کار اصلا مضطرب نشدم و اصلا درد نداشت و بسیار به کارشونمسلط بودند. در اینده مجددا به ایشان مراجعه خواهن کرد.
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
بسیار دکتر حاذق و خوش برخوردی هستند من دندان درد داشتم با کلی حوصله برای بنده مشکلم توضیح دادن و با کمترین درد پیششون عصب کشی کردم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
واقعا بهترین دکتری بودن که تا حالا دیدم، بسیار خوش برخورد و حرفه، همه نکات رو برام توضیح میدادن و اصلا احساس ترسی نداشتم وقتی شروع به درمان داشتن. من کلی دندون خراب داشتم و تاحالا دکتر های زیادی رو دیدم اما واقعا از کار ایشون راضی بودم. من پیش ایشون چند واحد روکش، لمینت و ایمپلنت داشتم و واقعا کارشون درسته
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
خانم دکتر همامی ماهرترین هستن در کارشون بهترین دندانپزشکی که دیدم از نظر کیفیت کار حرفه ای ایشون و برخوردی که دارن ترس و استرس رو از بین میبره
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
دندونم چرک کرده بود دکتر همامی باوجدان و کاربلده. واقعا مطبش آرامش داره و خوش انصافه
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
خیلی ممنونم از خانم دکت. خیلی مهربان و با حوصله هستند .
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
پزشک درجه یک کاربلد همه چی تموم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
از نتیجه کارم خیلی راضیم ممنون از دکتر همامی
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
عالییییی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
خانم دکتر همامی عزیز هم خوش اخلاق هستن و هم حرفه ای و کار بلد هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
لمینت سرامیکی کردم پیش دکتر همامی واقعا عالی شده دختر عموم هم اومد همونجا درست کرد هم قیمتش خوب بود هم جنسش
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
خوب بود.
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
با دقت بودن مرسیی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
دکتر باحوصله و صادقی هستند و من بسیار از ایشون راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
یکی از دوستان معرفی کرد. کارشون خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
خانم دکتر بسیار خوش اخلاق بودند و در کارشون مهارت داشتند با وجودی که من همیشه از دندان پزشکی میترسم و مضطرب میشم تلاششونو کردند که با توضیح دادن و صحبت کردن با من باعث کاهش استرسم بشوند و من بسیار از کار ایشون راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
حرفه ای بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
نسبت به سنشون کارشون خوبه
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
کارشون خوب بود پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
بسیار خوش اخلاق و کار درست بودند.
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
دکتری بسیار صبور و خوش اخلاق هستند .در کار خودشان حرفه ایی بوده و بسیار وجدان کاری دارند
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
بار چهارمه مسامحه راضیم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
ایشان با صبر و حوصله معاینه میکنند و با مهربانی توضیح میدهند. در روند درمان خود بسیار خبره بوده و از بع روز ترین روش ها استفاده میکنند
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
بسیار عالی توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
بسیار راضی بودم عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
دکتر همامی بی شک از بهترین ها هستن برای من کارهای درمانی زیادی مثل کشیدن و ترمیم و عصب کشی انجام دادند و واقعا در حرفه خودشون بی نظیر هستن.
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
بسیار راضی هستم و دکتر با سواد و خوش اخلاق هستن اصلا درد رو حس نکردم توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
از مواد خوب استفاده کرد مرسی ازش
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
دکتر همامی بسیار خوش اخلاق و کار درست هستن کاملا با توضیحاتتون ترس و استرس رو از بین میبرن
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
خوب بود و پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
عالی خیلی از برخوردشون و کارشون راضی بودم توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
دکتر همامی کار و اخلاقش بیسته، خدا حفظش کنه
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
من چندین ساله بیمار خانم دکتر همامی ام. ایمپلنت مادرمم ایشون انجام دادن، خودمم ونیر کامپوزیت
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
خانم دکتر کار و اخلاقشون فوق العاده ست
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
همیشه خوب کار انجام داده برام
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
خانم دکتر خیلی با حوصله پاسخگو به هر سوالی بودن خیلی مهربان دستیار ماهر به کار محیط پاک و تمیز
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
من برای جراحی ایمپلنت و سینوس لیفت پیش ایشون مراجعه کردم. بسیار عالی بسیار با حوصله صبور و خوش اخلاق هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
بسیار خوشبرخورد و حرفهای
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
بسیاز دکتر خوش برخورد و خوبی بود و با حوصله و با دقت کار انجام داد
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
کارشون رو بدون درد انجام دادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
دندونم پر کردن می خواست می ترسیدم برم ولی دکتر همامی با اخلاق و آرامش برام توضیح داد راضی ام
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
از کارش راضی بودم تخفیف هم دادن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
ایمپلنتم رو دکتر همامی انجام داد. همیشه می ترسیدم ولی اصلا درد نداشتم. عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
واقعا ممنون بابت این همه حوصله که به خرج میدین
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
بسیار عالی خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
برای روکش دندونم اومدم پیش دکتر همامی، با حوصله و ماهر بودن. محیط تمیز
مریم همامی، جراح و دندان پزشک برتر غرب تهران، دارای سرتیفیکت جراحی و پروتز ایمپلنت، دوره دیده ی دندان پزشکی زیبایی ـ، عضو جامعه دندان پزشکی ایران (I.D.A)، مؤلف کتاب آموزشی در حیطه ی دندان پزشکی ـ، نمره ی ممتاز تز دندان پزشکی حرفه ای در حیطه ی دندان پزشکی اطفال، دو سال سابقه ی درمان در مراکز اورژانس دندان پزشکی، دو سال سابقه فعالیت در مناطق محروم شهرستان ها.
ایشون خیلی حرفه ای و با دقت بودن واقعا از نتیجه کار راضی بودم، خیلی تشکر
۱۴۰۴/۱۱/۰۹باتشکر از خانم دکتر، بسیار خوش اخلاق و حرفه ای . با توضیحاتشون باعث دلگرمی و آرامش بیمار میشن.
۱۴۰۴/۰۶/۱۳عالی بودددد
۱۴۰۵/۰۳/۱۸ترمیم و کشیدن دندون عقل در یک جلسه. راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۳۰من مطب خانم دکتر همامی درمان عصب کشی انجام دادم. ایشان بسیار خوش برخورد بودند. حین کار اصلا مضطرب نشدم و اصلا درد نداشت و بسیار به کارشونمسلط بودند. در اینده مجددا به ایشان مراجعه خواهن کرد.
۱۴۰۴/۰۴/۲۵بسیار دکتر حاذق و خوش برخوردی هستند من دندان درد داشتم با کلی حوصله برای بنده مشکلم توضیح دادن و با کمترین درد پیششون عصب کشی کردم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶واقعا بهترین دکتری بودن که تا حالا دیدم، بسیار خوش برخورد و حرفه، همه نکات رو برام توضیح میدادن و اصلا احساس ترسی نداشتم وقتی شروع به درمان داشتن. من کلی دندون خراب داشتم و تاحالا دکتر های زیادی رو دیدم اما واقعا از کار ایشون راضی بودم. من پیش ایشون چند واحد روکش، لمینت و ایمپلنت داشتم و واقعا کارشون درسته
۱۴۰۴/۰۴/۲۷خانم دکتر همامی ماهرترین هستن در کارشون بهترین دندانپزشکی که دیدم از نظر کیفیت کار حرفه ای ایشون و برخوردی که دارن ترس و استرس رو از بین میبره
۱۴۰۵/۰۱/۲۷دندونم چرک کرده بود دکتر همامی باوجدان و کاربلده. واقعا مطبش آرامش داره و خوش انصافه
۱۴۰۴/۰۵/۰۶خیلی ممنونم از خانم دکت. خیلی مهربان و با حوصله هستند .
۱۴۰۵/۰۳/۰۲پزشک درجه یک کاربلد همه چی تموم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳از نتیجه کارم خیلی راضیم ممنون از دکتر همامی
۱۴۰۵/۰۲/۰۳عالییییی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸خانم دکتر همامی عزیز هم خوش اخلاق هستن و هم حرفه ای و کار بلد هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۴لمینت سرامیکی کردم پیش دکتر همامی واقعا عالی شده دختر عموم هم اومد همونجا درست کرد هم قیمتش خوب بود هم جنسش
۱۴۰۴/۰۵/۰۶خوب بود.
۱۴۰۴/۰۵/۰۴با دقت بودن مرسیی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دکتر باحوصله و صادقی هستند و من بسیار از ایشون راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۵/۳۰یکی از دوستان معرفی کرد. کارشون خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خانم دکتر بسیار خوش اخلاق بودند و در کارشون مهارت داشتند با وجودی که من همیشه از دندان پزشکی میترسم و مضطرب میشم تلاششونو کردند که با توضیح دادن و صحبت کردن با من باعث کاهش استرسم بشوند و من بسیار از کار ایشون راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۴/۲۵حرفه ای بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸نسبت به سنشون کارشون خوبه
۱۴۰۴/۰۵/۰۵کارشون خوب بود پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بسیار خوش اخلاق و کار درست بودند.
۱۴۰۴/۰۴/۲۷دکتری بسیار صبور و خوش اخلاق هستند .در کار خودشان حرفه ایی بوده و بسیار وجدان کاری دارند
۱۴۰۴/۰۴/۲۵بار چهارمه مسامحه راضیم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸ایشان با صبر و حوصله معاینه میکنند و با مهربانی توضیح میدهند. در روند درمان خود بسیار خبره بوده و از بع روز ترین روش ها استفاده میکنند
۱۴۰۴/۰۴/۲۷بسیار عالی توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار راضی بودم عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دکتر همامی بی شک از بهترین ها هستن برای من کارهای درمانی زیادی مثل کشیدن و ترمیم و عصب کشی انجام دادند و واقعا در حرفه خودشون بی نظیر هستن.
۱۴۰۴/۰۵/۰۹بسیار راضی هستم و دکتر با سواد و خوش اخلاق هستن اصلا درد رو حس نکردم توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹از مواد خوب استفاده کرد مرسی ازش
۱۴۰۵/۰۳/۱۷دکتر همامی بسیار خوش اخلاق و کار درست هستن کاملا با توضیحاتتون ترس و استرس رو از بین میبرن
۱۴۰۵/۰۱/۲۷خوب بود و پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عالی خیلی از برخوردشون و کارشون راضی بودم توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷دکتر همامی کار و اخلاقش بیسته، خدا حفظش کنه
۱۴۰۴/۰۶/۰۱من چندین ساله بیمار خانم دکتر همامی ام. ایمپلنت مادرمم ایشون انجام دادن، خودمم ونیر کامپوزیت
۱۴۰۴/۰۵/۰۵خانم دکتر کار و اخلاقشون فوق العاده ست
۱۴۰۵/۰۲/۲۹همیشه خوب کار انجام داده برام
۱۴۰۵/۰۳/۱۸خانم دکتر خیلی با حوصله پاسخگو به هر سوالی بودن خیلی مهربان دستیار ماهر به کار محیط پاک و تمیز
۱۴۰۵/۰۳/۰۲من برای جراحی ایمپلنت و سینوس لیفت پیش ایشون مراجعه کردم. بسیار عالی بسیار با حوصله صبور و خوش اخلاق هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار خوشبرخورد و حرفهای
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بسیاز دکتر خوش برخورد و خوبی بود و با حوصله و با دقت کار انجام داد
۱۴۰۵/۰۲/۳۱کارشون رو بدون درد انجام دادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹دندونم پر کردن می خواست می ترسیدم برم ولی دکتر همامی با اخلاق و آرامش برام توضیح داد راضی ام
۱۴۰۴/۰۵/۰۶از کارش راضی بودم تخفیف هم دادن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶ایمپلنتم رو دکتر همامی انجام داد. همیشه می ترسیدم ولی اصلا درد نداشتم. عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۴واقعا ممنون بابت این همه حوصله که به خرج میدین
۱۴۰۵/۰۳/۱۹بسیار عالی خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰برای روکش دندونم اومدم پیش دکتر همامی، با حوصله و ماهر بودن. محیط تمیز
۱۴۰۴/۰۴/۲۴