۱۳۵۸ نفر
دکتر مهدی قاسمی

دکتر مهدی قاسمی

متخصص اعصاب و روان - روانپزشک و روانکاو

متخصص شماره نظام: ۱۲۲۴۹۹
۹۸% پیشنهاد کاربران
۳۹۸ نفر

مراجعه کردم به دلیل اضطراب موثر بود

۱۴۰۱/۰۴/۱۵

مشکل بنده افسردگی همراه با عصبانیت و عدم کنترل عصبانیت ولی با مراجعه به ایشان در همان نوبت اول 80درصد مشکلم حل شد و در حال حاضر تحت نظر ایشان هستم.و تقدیر و تشکر میکنم از بابت زحمات ایشان..

۱۳۹۹/۰۲/۰۱

من و برادرم هر دو از مراجعین دکتر هستیم و واقعا از صمیم قلب از ایشون رضایت داریم. ایشون پزشکی فوقالعاده باهوش، با اطلاعات بهروز و بسیار دلسوز هستن. درمان وسواس فکری من با کمک ایشون مسیر خیلی خوبی پیدا کرد و تغییرات چشمگیری داشتم. از زحماتشون واقعا ممنونم و با اطمینان کامل ایشون رو به دیگران هم توصیه میکنم.

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

کلنیک دکتر قاسمی برای من خیلی جالب بود عملا خود دکتر روانپزشک حاذق و روانکاو هستند که سالها تحصیل آکادمیک داشتند. ولی در کنار آن خدمات نوروتراپی و آر تی ام اس هم ارائه میشود که از کمک متخصصان در کنار دکتر استفاده میشود. عملا هر چیزی که یک نفر نیاز داشته باشد با توجه به شرایط مریض و تشخیص تخصصی انجام میدهند. یک مجموعه کوچک و حرفهای من که از دارو خسته شده بودم تازه فهمیدم چه راههای دیگری برای درمان افسردگی من وجود دارد.

۱۴۰۴/۱۱/۰۲

افسردگی داشتم و خیلی عالی کمکم کردن

۱۳۹۹/۰۵/۲۱

من حدود یک سال است توسط دکتر قاسمی روانکاوی میشوم بسیار در نگاه من به زندگی تاثیر داشت فقط اگر میخواهید وارد روانکاوی شوید باید حوصله داشته باشید چون طولانی است

۱۴۰۲/۰۶/۰۶

افسردگی

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

بسیار بسیار راضی هستم، عصبی و کنترل خشم نداشتم و حدود 70% با ویزیت اول رفع شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۸

من دچار حمله های پانیک میشدم که توسط دکتر قاسمی الان تحت درمانم و خیلی از روش درمان دکتر راضی هستم و الان خیلی خیلی خوب شدم

۱۳۹۸/۰۳/۰۸

اگر به دنبال روانکاو با حوصله و با قیمت مناسب هستید ایشان را پیشنهاد میکنم

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

۲ سال هست جلسات تراپی دارم باهاش ... خیلی حرفه ای هست و میتونید باهاش راحت باشید

۱۴۰۱/۱۱/۰۵

آقای دکتر قاسمی، بسیار متعهد هستند و با صبر و شکیبایی مراجع کننده را به سر منزل مقصود می رسانند

۱۳۹۸/۰۳/۲۹

سلام. به مدت 7 سال شبی 6 تا 7 تا زولپیدم 10 میخوردم که کل زندگیمو داشت تحت تاثیر قرار میداد و روز به روز حافظه ام ضعیفتر میشد . الان 3 ماه شده که با کمک دکتر قاسمی دیگه این قرص رو نمیخورم . او روز به روز توی مسائل مختلف زندگیم دارم تاثیرشو میبینم

۱۳۹۷/۱۰/۲۱

افسردگی داشتم بسیار عالی هستن ایشون

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

اقای دکتر قاسمی متخصص بسیار حاذق می باشند که با صبر و بردباری تمام به حرف های مراجعه کننده گوش داده و بهترین راهکارهای روانپزشکی و درمانی را ارائه می نمایند

۱۳۹۸/۰۵/۲۱

توصیه می کنم اگر به روانپزشک مراجعه کرده اید و نتیجه نگرفته اید به دکتر قاسمی مراجعه کنید

۱۳۹۷/۰۹/۱۷

دکتر خوبی بود

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

من مشکل استرس و وسواس فکری داشتم که بعد از 3 جلسه مشاوره کاملا بر طرف شد

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

عالی عالی

۱۳۹۹/۰۷/۱۶

مشکل اضطراب داشتم که به کمک ایشان برطرف شد

۱۴۰۲/۰۸/۱۱

سلام من تا حالا چندتا دکتر روانپزشک مراجعه کردم اگر شما هم تا حالا نتیجه ی مطلوب نگرفتین پیشنهاد می کنم حتمن به مطب آقای دکتر قاسمی مراجعه کنید برای من که خیلی راهگشا بود ومن رو از بن بستی که توش بودم خارج کرد با آرزوی بهترینها برای ایشان

۱۴۰۰/۰۸/۱۴

من از ایشون بسیار راضی بودم و قرصی که تجویز کردن هم اصلا خواب آور نبود

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

مشکل زود انزالی داشتم که خداروشکر برطرف شد

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

مشکل عدم کنترل خشم افسردگی که روی زندگی روزمره و کار و ارتباط با اطرافیان خیلی تاثیر منفی داشت به دکتر قاسمی مراجعه کردم و واقعا مدیون ایشون هستم که فقط در عرض کمتر از 3 ماه تمام مشکلاتم حل شد فقط به دکتر قاسمی میتونم بگم کی بهتر از تو که بهترینی :)

۱۳۹۸/۰۳/۲۶

یک ماهه زیرنظر ایشون هستم ده ساله داروهای مختلفی استفاده کردم برای اضطراب شدید ولی بی نتیجه بود تواین یکماه دوتا قرص تجویز کردن تاحالا عالی بودن بسیار بااخلاق وکاربلد هستن ازشون ممنونم.

۱۳۹۹/۰۹/۲۲

۱مرتبه

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

سلام افسردگی داشتم

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

روانکاوی هر هفته انجام می دهم

۱۴۰۱/۰۳/۱۸

دکتر عالی هستن ایشون با حوصله

۱۳۹۹/۰۸/۲۰

من واسه دختر نوجوانم از ایشون مشاوره گرفتم.داروهای تجویزی خیلی خوب بود پرخاش و بی خوابی و بد غذایی دخترم خیلی بهتر شده با یه نسخه و اینکه آقای دکتر با آرامش و محبت با بچه صحبت میکنه و استرس نمیده.ما داریم درمان و ادامه میدیم امیدوارم که بهبودیش هر چه زودتر حاصل بشه.ممنونم از دکتر قاسمی

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

میخوام صادقانه نظرم و بگم با اظطراب بسیار شدید و افسردگی پیش اقای دکتر قاسمی اومدم و ایشون علاوه بر داروهای با دوز پایین روش rtms و به من پیشنهاد داد که بعد از جلسه اول بهبودی و تو خودم دیدم تا اینکه به جلسه دهم رسیدم حالم خوب خوب شد و اون علائم و دیگه نداشتم . بسیار ممنونم از اقای دکتر و کادر مهربونشون

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

اعتیاد مشکلم حل شد

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

اضطراب و تپش قلب شدید داشتم در مدت یک ماه با اولین نسخه ایشان بهبود پیدا کردم

۱۳۹۹/۰۳/۲۵

واقعا مشگل من و همسر تا نود درصد حد شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

پنیک اتک داشتم طی سه ماه با دارو های مناسب درمانم کردند.

۱۴۰۲/۰۷/۱۲

تا کنون

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

تجویزداروشون برای مشکل من سودمند بود اما ارتباط گرمی با بیمار برقرار نمی کنند

۱۳۹۹/۰۳/۱۳

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

استرس شدید و افسردگی داشتم که به لطف آقای دکتر الان حالم خیلی خوبه

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

روانکاو من هستند ابتدا مشکل با همسرم داشتم ولی در جلسات زوج درمانی متوجه شدم باید روی خودم کار کنم و شروع کردم خیلی مفید بود و تازه فهمیدم چه اتفاقی درون من میافته

۱۴۰۱/۰۷/۰۸

دچار افسردگی داشتم ازایشان کمک گرفتم و الان بهترم ️

۱۴۰۰/۰۸/۱۴

تشخیص بسیار درست و دقیق در شرایط روحی نامناسبی بودم ولی خیلی بهم کمک کردن

۱۴۰۱/۱۲/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۱/۲۳

سلام، من از 3 سال گذشته جلسات روانکاوی با ایشان را شروع کردم. بسیار پزشک متعهد و دلسوزی هستند. از همه مهم تر اینکه در جلسات ابتدایی تمامی قوانین و شرایط اتاق درمان و حقوق مراجعه کننده را به صورت صریح میگویند و به آن ها متعهد هستند. بسیار اهل مطالعه و به روز نگهداشتن اطلاعات هستند. فقط مراجعه کنندگان روانکاوی مد نظرشان باشد که این روند احتیاج به صبوری زیاد دارد و پس از چند ماه کم کم نتایج براشون مشخص خواهد شد.

۱۴۰۱/۰۵/۲۹

تحت نظر دکتر روانکاوی می شوم رویکرد انسانی و علمی دکتر قاسمی برایم کمک کننده بود تا خودم و مشکلاتم را بهتر بشناسم.

۱۴۰۰/۰۴/۱۰

دکتر قاسمی یکی از بهترین درمانگر ها هستند علاوه بر اخلاق خوبی که دارند خیلی محتاط و اصولی دارو تجویز میکنند

۱۴۰۱/۰۹/۰۸

مامانم به دلیل افسردگی و بیخوابی زود درمان شد. البته هنوز دارو مصرف میکنه.

۱۴۰۲/۰۹/۲۲

دکتر بسیار خوب و با حوصله ای هستند. مشکل عصبی معده داشتم و دکتر گوارش رفتم و سپس به ایشان مراجعه کردم که با تشخیص خوب متوجه شدند مشکل عصبی می باشد خداروشکر با دارو خوب مشکل برطرف شده و بهتر هستم. تشکر میکنم از حوصله و مهارت ایشان.

۱۳۹۹/۰۷/۲۷

در پروسه درمانم به نظرم اصلا همدلی نمی کرد

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

با مشکل افسردگی و کم انگیزگی رو به رو بودم تحت درمان ایشان به حال خوب قبل برگشتم

۱۴۰۲/۰۵/۲۹

من توسط آقای دکتر 3 سال است روانکاوی می شوم و رضایت دارم چون نوع زیستن من تغییر کرد.

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

سلام. بسیار دکتر با اخلاق و حرفه ای

۱۴۰۲/۰۱/۲۱

بسیار توانمند هستند و از ایشان کاملا راضی هستم.

۱۳۹۹/۰۱/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

پزشک توانمند تشکر بابت زحمتتان

۱۳۹۸/۰۱/۱۹

من مشکل اضطراب و پنیک داشتم و تو ویزیت اولم با ایشون تا حد زیادی مشکلم حل شد و بسیار راضی هستم. بسیار هم خوشرو و با حوصله هستن.

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

من با جلسات rtms بعد از چند ماه از کمردرد خلاص شدم

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

بنده 2 ماهه زیر نظر دکتر قاسمی هستم و بخاطر استرس شدید به ایشان مراجعه کردم و بعد دو ماه هم میزان داروهای مصرفیم کمتر شده و هم حالم بهبود پیدا کرده - ممنون مظفری

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

با تشکر از دکتر مهدی قاسمی وتیم محترمشون که دلسوزانه پیگیر احوال من بودن واقعا امیدوارم زمین پر بشه از آدم هایی همچون شما...خدارو شکر میکنم که تونستم با شما آشنا بشم ودر کمترین زمان درمانم رو به مثبت پیش بره و نجات دهنده من باشید درست ترین و بزرگ ترین تصمیمم زندگیم انتخاب شما بود

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

واقعا پزشکی با علم و سواد بالا صبور و خیلی کمک کردن مارو و خداروشکر درمان خوبی ازشون گرفتیم خداوند بهشون خیر و برکت بدهد

۱۴۰۱/۰۲/۲۹

عالی هستند من که در ویزیت اول نتیجه گرفتم

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

بسیار عالی اند و به من کمک های بسیاری شد در طی ویزیت های ایشان.

۱۳۹۸/۰۲/۲۹

راصی هستم

۱۴۰۳/۱۰/۰۲

باعرض سلام جناب دکترقاسمی موقع ویزیت کردن بی نهایت صبورن وبه تمامی اون جزییاتی که دردرمان لازم هست توجه میکنند اصلا به هیچکدام ازعلایم بی توجه نیستندبصورتیکه بنده دریک ماه متوجه تغییروروندروبه بهبودی مریضیه سی وچندساله شده ام خدانمونه ی اقای دکترقاسمی روتوجامعمون زیاد کنه

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

من توسط دکتر روانکاوی شدم عالی بود

۱۳۹۸/۰۸/۱۶

اضطراب

۱۳۹۹/۰۶/۱۹

من دچار استرس بسیار فراوان و بی خوابی بودم که با کمک آقای دکتر و فقط با یک قرص به بهبودی کامل رسیدم

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

سه سال با ایشان تراپی داشتم

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

پزشک با معلومات و باحوصله ای هستن .من طی دو ماه نتیجه خوبی گرفتم با تشکر از ایشان

۱۳۹۸/۰۷/۲۳

میگرن عالی

۱۳۹۹/۰۲/۱۲

نتیجه مثبت گرفتم

۱۳۹۸/۰۲/۰۲

تشخیص بسیار عالی و بعد از یک ماه درمان نتیجه عالی حاصل شد ممنونم

۱۴۰۲/۱۰/۱۸

من ترس وفوبیا داشتم که بعداز مصرف دارو خیلی بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۱/۲۴

در مواجهه با شرایط جدید اجتماعی دچار استرس می شدم. تا حدی که لرزش دست و گاهی در صحبت دچار نفس تنگی می شدم. آقای دکتر با تجویز دارو کمک وی ه ای کرد به طوری که هم اکنون پس از دو ماه رضایت صد در صدی دارم. واقعا از تشخیص، نحوه برخورد و مهارت آقای دکتر قاسمی راضی هستم.

۱۳۹۹/۰۵/۱۲

بسیار عالی و باحوصله هستند

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

رفتار انسانی با حوصله . الکی نوار مغز و تست نمیگیره

۱۴۰۲/۰۱/۲۰

من خیلی از لحاظ روحی اشفته بودم ولی ارامش دکتر و راهنمایی درستشون باعث شد خیلی اعتماد بنفس و عزت نفسمبیشتر بشه

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

ایشان روانکاوی حاذق هستند من 3 سال است پیش ایشان روانکاوی می شوم

۱۳۹۷/۱۲/۲۵

سلام وقت بخیر بیماری وسواس دارم طی یک جلسه نتیجه خوبی گرفتم و میخواهم جلسات درمان را ادامه دهم از اقای دکتر متشکرم

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

با عرض سلام مادرم تعویض مفصل زانو داشته یک هفته بعد از عمل دردی سراسری کل پا رو فرا گرفته بود وهرچی قرص مسکن های فوق قوی میدادیم تاثیر نداشت و دیگه واقعا مادرم مثل آدم مار گزیده از درد به خودش می پیچید و گریه میگرد با مراجعه به آقای دکتر قاسمی و دادن شرح حال مادرم از ایشون کمک خواستم بعد از دوروز مصرف داروی ایشان حال مادرم خیلی خیلی بهتر شد از ایشان کمال تشکر و ققر دانی را دارم واقعا دست مریزاد

۱۴۰۰/۱۲/۲۰

ضمن عرض خسته نباشید به آقای دکتر قاسمی تشخیص ایشان عالی و داروههای تجویزی بسیار تاثیر گذار

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

پزشک باسوادی هستند و با تجویز ایشان بهبودی تا میزان زیادی حاصل شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۷

سلام دوستان من افسردگی شدید و اظطراب و وسواس فکری شدید داشتم چهار ماه پیش به آقای دکتر مراجعه کردم و با تجویز دارو و راهنمایی دکتر در عرض چهار ماه به بهبودی و سلامتی رسیدم و حالم بسیار عالیه ایشون دکتری بسیار واقع نگری هستند فقط یه نکته خواندن نماز و ارتباط با خداوند در درمان من خیلی تاثیر داشت دکتر قاسمی را شدیدا بهتون پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

دکتر بسیار حاذقی هستند

۱۳۹۹/۰۱/۲۲

من با اختلال دوقطبی به دکتر مراجعه کردم. بسیار باحوصله، دلسوز، باسواد، بادقت و با تشخیص عالی هستن. مدیریت زمانشون برای مطرح کردن مطالب خیلی خوبه. با توجه به حیطهی تخصصیشون که نوجوانانه مسایل رو خیلی ریشهای حل میکنن. خیلی توصیه میکنم.

۱۳۹۸/۰۲/۱۵

از درمان دکتر مهدی قاسمی بسیار راضی بودم؛در همان گفتگوی اول احساس آرامش و امن بودن رو به من القا کردن و باعث شدن به طرح درمانشون اعتماد کامل پیدا کنم و الان بعد از گذشت چهار ماه حالم خیلی بهتر از قبل شده است.

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

خیلی دکتر خوبی هستند من خیلی راضیم

۱۳۹۸/۰۶/۲۷

افسردگی و هنوز هم تراپی میرم و بسیار راضی هستم

۱۳۹۹/۰۶/۳۰

مشکل من وسواس فکری بود داروهایی ک آقای دکتر برای من تجویز کردن خیلی حالمو بهتر کرد و همچنان تحت درمان هستم

۱۴۰۱/۱۲/۲۱

دخترم بیمار شما بوده وخیلی راصی هستیم

۱۴۰۴/۰۱/۲۱

فعلا نتیجه نگرفتم

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

خانم نرگس پاشا معرفی کرد

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

سلام مشکل افسردگی داشتم که با اضطراب همراه بود عالی حل بود

۱۳۹۸/۰۴/۲۸

سلام ایشان فوق العاده دکتر متین و مهربانی هستند به حرفهای من گوش دادند و تا برطرف شدن مشکل کنار بیمار خود هستند

۱۳۹۸/۰۴/۲۱

باسلام..ازجناب دکترقاسمی نهایت تشکر رو دارم که با هوش ودرایت والبته تخصص عالیشون بیماریه پسرم رو مورد بررسی قرار دادن وبه جای اینکه با داروهای زیاد بچه رو اروم کنند سعی کردن ریشه رو پیدا کنن..وپسرم که با اون حال بد اووردم خدمتشون که حتی بیمارستان وهیچ مطبی جوابگوی ما نبودن ایشون به حد مطلوبی رسوندن..خداوند را شاکرم که ایشون رو سر راه ماقرار دادن و دعاگو هستیم..برقرار وسالم باشن انشالله

۱۳۹۸/۰۹/۲۹

من بعداز 7سال تجربه پزشک های مختلف روان درمانگر و اعصاب و روان ایشون رو دیدم از طریق دارو درمانی و روان درمانی واقعا حالم تغییر کرد،کاملا به مراجعه کننده اهمیت می دن و وقت میذارن تشخیصسون هم عالیه

۱۳۹۷/۱۰/۱۷

برای روانکاوی مراجعه می کنم راضی هستم

۱۳۹۸/۰۶/۱۸

من حدود سه ماه هست که پیش آقای دکتر میام، اضطراب داشتم و الان با تجویز ایشون خیلی بهترم.

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

من ادامه ندادم ب داروهای اقای دکتر

۱۴۰۰/۰۷/۱۵

دکتر با تشخیص و تجویز درست ibs من رو تا حد خیلی خوبی کنترل کردهاند...

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

جهت درمان برادرم مراجعه کردیم

۱۳۹۹/۰۱/۲۵

مشکل اضطراب داشتم و درمان شدم

۱۴۰۲/۰۸/۲۸

عالی و حرفه ای بهترین دکتری هستند که توانستند من و از بیماری ای که سال های سال باهاش درگیرم و روز بروز در حال بدتر شدن بودم و قرار نبود صبح فردا رو ببینم نجات دهند.

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

دکتری با دقت، تشخیص درست و درمان درستی انجام دادند

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

من دچار افسردگی شده بودم و به لطف خداوند و کمک آقای دکتر الان خیلی بهتر هستم

۱۳۹۹/۰۳/۰۲

بنده یکماه پیش استرس شدید داشتم که علتش وسواس فکری بود، انقدر شدید که شب ها نمیتونستم بخوابم! اما الان تقریبا هیچ استرسی ندارم:) ایشون بینظیر هستن

۱۳۹۹/۰۵/۱۹

افسردگی اضطراب و وسواس فکری که با دستگاه ارتمیس خیلی بهبود پیدا کردم خیلی راضی ام

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

معرفی شدند

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

من مشکلم افسردگی و وسواس هست تشخیصشون بسیار عالیه من تو یک نسخه راحت پنجاه شصت درصد نتیجه گرفتم و دکتر بسیار دلسوز و مهربانی هستن همین طور پرسنل عالی .ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

واقعا پزشک حاذقی هستن و حال من بعد از ملاقات ایشان و انجام دستوراتشان نسبت به قبل قابل مقایسه نیست و زندگیم بهبود پیدا کرد

۱۳۹۹/۰۵/۰۶

با حوصله در روانکاوی و مطالعه زیاد

۱۴۰۲/۰۱/۲۰

افسردگی داشتم و از روند درمان درمانی راضی هستم

۱۳۹۹/۰۹/۱۱

من از جناب دکتر مهدی قاسمی کمال تشکر و قدردانی را دارم، ایشان پزشک حاذق و توانمندی هستند، کمک ایشان باعث شد شرایط بحرانی بگذرم و زندگی دوباره ای را آغاز نمایم. آقای دکتر قاسمی از درگاه خداوند بزرگ برای جنابعالی سلامتی و عاقبت به خیری خواستارم. با احترام و تشکر

۱۳۹۸/۱۲/۱۷

اضطراب داشتم و بعد از مراجعه به چندین پزشک طی سالیان، ایشون تشخیص و تجویز مناسب داشتند.

۱۴۰۱/۰۳/۰۸

وسواس فکری داشتم والان با قرص هایی که تجویز کردن خداروشکر بهترم

۱۴۰۱/۱۱/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۲۲

جناب دکتر بسیار مسلط هستن,من چندین مشکل داشتم از جمله اظطراب و وسواس در مورد کنترل قفل درب وکلید برق وشیرگازو...,پرخاش گر بودم وزود عصبانی میشدم وهمچنین پرش دست و وا در زمان خواب با درمان دکتر وچند بار ویزیت شدن,بعد از سالها الان از زندگیم راضیم واین رو مدیون تسلط وعلم دکتر قاسمی هستم

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

صدای گوش

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۲۸

مشکل معده داشتم و خیلی کمک کردند

۱۳۹۸/۰۵/۲۶

بسیار تجربه جالب و جذابی بود برای اولین دفعه دوست دارم در دفعات بعد ببینم روند چطور است

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

بسیار راضی هستم ایشون با درمان و تشخیص صحیحشون به من بسیار کمک کردن.و همینطور محیط بسیار خوب و منشی مهربان و مشاورین بسیار حرفه ای دارن.

۱۳۹۸/۰۶/۲۳

از عالی بودن دکتر هر چی بگم کم گفتم مشکلم وسواس و استرس شدیددددددد

۱۳۹۹/۰۲/۰۷

استرس داشتم و ایشون تشخیص اختلال دو قطبی دادن با داروهایی که تجویز کردن حال خوبم رو به دست آوردم

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

افسردگی دارم و از روند تراپی بسیار راضی ام

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

فوق العاده عالی و باسواد. من مشکل اضطراب دارم و الان پیش ایشان روانکاوی میشوم و خیلی راضیم

۱۳۹۹/۰۷/۱۹

سلام من با یه جلسه تجویز دکتر حدود ٨٠ درصد درمان شدم ولی حالم خیلی از قبل بهتر شده واقعا از اقای دکتر ممنونم منو از شرایط بد روحی نجات داد

۱۴۰۲/۱۰/۲۶

به کار خود مسلط هستند. ظاهر سرد و بی تفاوت دارند اما در عمل غیر از این است. دشارژ شدن های ناگهانی داشتم که تشخیص صحیح داده و درمان مناسب تجویز کردند.

۱۴۰۲/۰۸/۲۸

برای اضطراب وحمله پنیک به ایشون مراجعه کردم بسیار از درمان ایشان راضی بودم با اینکه به دکترهای زیادی مراجعه کرده بودم فقط ایشان تشخیص درست دادن

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

ایشون درحوزه کنترل خشم و پرخاشگری و کنترل افکار منفی و استرس بسیار تونستن توی مدت زمان کوتاه به من کمک کنند و هنوز دارم باهاشون برای بهبود کامل ادامه میدم

۱۳۹۸/۰۶/۱۱

من از هلند برای بازدید اقوام به ایران مراجعه کردم. به توصیه دوستان به دکتر قاسمی مراجعه کردم. حدود ۱۰ سال بود که داروی روانپزشکی و داروی خواب مصرف میکردم. دکتر قاسمی با استفاده از هوش مصنوعی دستگاه rtms را شخصی سازی کردند. بعد از ۳ جلسه بدون نیاز به دارو به راحتی به خواب رفتم. هنوز درمانام ادامه دارد خواستم از دکتر قاسمی و تیم همکار ایشون تشکر کنم.

۱۴۰۴/۰۴/۰۴

مردی با حوصله، جدی، متین و علاقه مند به کارشون هستند و به صحبت بیمار با دقت گوش میکنند

۱۳۹۹/۰۷/۱۸

من افسردگی داشتم با یک جلسه درمان شدم

۱۴۰۲/۰۵/۲۹

خوب بود

۱۳۹۹/۰۵/۰۷

من شبها از خواب میپریدم و تمام خاطرات تلخ مرور میشد برام و احساس خفگی میکردم. درطول روز یهو دلم میخواست بخوابم تا کمتر رنج ببرم. دائم اضطراب داشتم. با یک ماه مصرف داروهایی که دکتر قاسمی بهم داد به حالت نرمال رسیدم ممنونم از تشخیص خوبشون

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

دکتری عالی وباتجربه هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

دخترم مشکل ADHDداره و دکتر قاسمی دکتر بسیار حاذق و دقیقی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

عالی در روانکاوی

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

همه چیز در مطب ایشان در بهترین حالت خود است دکور آرامبخش،موسیقی عالی و خود دکتر بسیار بینظیر هستند و منشی شان هم بسیار مهربان میباشند

۱۳۹۷/۱۲/۲۰

بابیدارشدن دراثر کابوس شبانه و استرس و اضظراب زیاد تحت نظر اقای دکتر هستم به مدت سه ماهه خیلی خوب و ارام شدم واقعا بی نظیره اقای دکتر و ممنون از صبوری وحسن خلق ایشون

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

با یه نسخه تا 70٪ نتیجه گرفتم و خیلی راضیم ازشون

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

خیلی دکترباسوادوباتجربه ای هستن

۱۳۹۹/۰۱/۲۴

مشکل اضطراب و پرخاش و بدخوابی و کابوس های فراوان داشتم که بجز کابوس ها، بقیه مشکلاتم حل شد

۱۴۰۱/۰۶/۲۸

عمل کاشت حلزونی عالی هست کارشان

۱۴۰۳/۰۹/۱۹

درود بر آقای دکتر واقعا دکتر با تجربه وبا اخلاق هستن من مشکل پانیک داشتم باورم نمی شد به این زودی از این مریضی خلاص شوم اما با تخصص آقای دکتر در عرض چند دوره کوتاه نتیجه گرفتم بهترینها را از خداوند برایشان خواستارم

۱۳۹۹/۱۲/۲۶

من اضطراب و استرس و وسواس فکری داشتم که پیش ایشون درمان شدم خیلی با صبر و حوصله هستند

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

برای اضطراب و افسردگی مراجعه کردم بسیار دقیق و تیز بین بودن با تجویز یک نوع قرص به درمان و بهبودم کمک کردن

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

من با مجموعه ای از مشکلات اضطراب، پرخوری عصبی، افسردگی و اختلالات خواب پیش ایشون رفتم و بعد از یک سال دارو درمانی و روان درمانی، احساس میکنم دوباره متولد شدم!

۱۳۹۸/۰۱/۲۵

باسلام و احترام بنده با کلی مشکلات افسردگی و اضطراب و وسواس فکری به ایشان مراجعه کردم . بسیار محترمانه به حرفهای بنده گوش کردن و بهترین تجویز برای بنده انجام دادن.بسیار متبحر کار بلد و فوق العاده هستن

۱۴۰۴/۱۲/۲۲

سلام وقت شما بخیر من با موضوع عدم تمرکز مراجعه کردم و در ابتدای راه درمان هستم امیدوارم که نتیجه خوبی دریافت کنم.

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

من ب علت پانیک ب ایشان مراجعه کردم که باتشخیص درست ایشان ومصرف داروها 90درصدبهبود پیداکردم وهمیشه سپاس گذاروقدردان می باشم بخاطرزندگی دوباره ای که به من بخشیدن .تفاوت اقای دکترباسایرپزشکان محترم درتشخیص واقعا درست ایشان است .

۱۳۹۹/۰۱/۲۴

رفتار های خشونت آمیز در مقابل دیگران داشتم که بسیار بهبود یافته است ،در حال حاضر برای افسردهی تحت درمان ایشان قرار دارم

۱۳۹۸/۰۶/۲۸

بهترین ، پنیکای شدیدی رو مدت طولانی تجربه میکردم که خداروشکر علاعم خیلی کم شده

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

پانیک. مراحل درمان دارویی و روان درمانی را سپری میکنم

۱۳۹۸/۰۷/۲۸

بنده حدود 5 ماه پیش به دکتر قاسمی مراجعه کردم و بهترین نتیجه رو گرفتم. از جناب دکتر کمال تشکر رو دارم

۱۳۹۸/۰۷/۱۷

من دچار استرس حاد بودم درحدی که حتی نمیتونستم تو دندانپزشکی بشینم تنها تو نوین اول مشکلم رو فهمیدند و با تجویز درست در ماه اول تا ۸۰ درصد این مشکل رفع شد

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

افسردگی دارم و هنوز هم مراجعه میکنم و خیلی راضی هستم

۱۳۹۹/۰۷/۲۹

دکتر بینظیری هستند واقعا ازشون ممنونم من شدیدا استرسی و وسواس شدید فکری داشتم اما دکتر با 4 جلسه و کمترین مصرف دارو مداوا کردند و الان خداروشکر خیلی حالم خوبه

۱۳۹۹/۰۳/۱۸

من ۷ سالی تحت نظر دکتر های قبلی بودم و همیشه یه اتفاق میفتاد دز قرص ها بیشتر میشود و هر روز لمس تر میشودم به لطف ایشون به زندگی عادی برگشتم

۱۴۰۱/۰۹/۰۶

سلام من پنیک داشتم و الان خیلی خیلی به من کمک کردند و عالی هستم

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

اضطراب افسردگی

۱۴۰۱/۱۲/۱۳

من بعد از کلی تحقیق پیش ایشون رفتم و بسیار از نتیجه RTMS راضی هستم افسردگی شدید داشتم که با تشخیص درست جناب دکتر درمان شدم

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

سلام بنده با مشکل اعتیاد به دارو به ایشان مراجعه کردم و زندگی سالم الانم رو واقعا مدیون ایشونمممممممم دکتر جان ممنونم که بهم زندگی دوباره دادین

۱۳۹۸/۰۳/۰۵

سلام من مشکل اصطراب و استرس داشتم 3ماه زیر نظر آقای دکتر قاسمی بودم واقعا حالم خیلی بهتر شده ازشون ممنونم

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

باسلام ؛ اولین بار بود به دلیل استرس به دکتر قاسمی مراجعه کردم بسیار دکتر خوبی هستند و با تجویز دقیق آقای دکتر حالم خیلی خوب شد. میتونم بگم در حوزه روانپزشکی جز بهترین ها هستند.

۱۴۰۲/۰۷/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

با سلام. من مشکل تیک عصبی داشتم حدود 10 سال بود که این مشکل را داشتم و معالجه نمی شدم با دو بار ویزیت آنهم آنلاین توانستن مشکل من را تشخیص دهند الان هم تحت نظر ایشان هستم.خدا به ایشان طول عمر با عزت بده و امیدوارم موفق و سرافراز باشند.

۱۴۰۱/۱۲/۰۳

برای افسردگی مراجعه کردم از دارو خسته شده بودم با روانکاوی تمام داروها رو قطع کرد

۱۴۰۱/۰۴/۰۵

استرس و اضطراب شدید داشتم که با دو نسخه ویزیت خیلی حالم خوب شده

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

پخش زیادی از نوجوانی من کنار دکتر قاسمی عزیز بوده :) بهترین هستن ️

۱۴۰۱/۱۱/۰۵

من مشکل پنیک داشتم و با نسخه اول ایشان در مدت یک ماه مشکلم برطرف شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

بسیار پزشک حاذق و حرفه ای هستند در کمتل آرامش با مراجعین صحبت میکنند بدور از هر نوع قضاوتی بهترین رویکرد درمان را پیشنهاد میدهند با مشکل وسواس و افسردگی مراجعه کردم با استفاده از دستگاه آرتی ام اس و جلسات نروتراپی طی 10 جلسه بیشتر از 70 درصد مشکلم برطرف شد.

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

افسردگی شدید داشتم حالم خیلی وخیم بود تا مرز خودکشی رفتم،اما آقای دکتر مهدی قاسمی منو به زندگی برگردوند اگه ایشون و داروهای ایشون نبود هیچوقت خوب نمیشدم. با داروهاشون بسیار سریع نتیجه گرفتم. تا ابد ممنونشون هستم،بهترین دکتری هستن که در طول عمرم میشناسم.

۱۴۰۱/۱۱/۱۶

در ابتدای درمان هستم

۱۳۹۸/۰۵/۱۰

من وسواس فکری شدید داشتم به افکار بیهوده به شدت فکر میکردم و الان خداروشکر دیگه مثل قبل مساعل اذیتم نمیکنه و راحت باهاشون کنار میام

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

جهت درمان نوروتراپی مراجعه کردم که با توجه به استفاده دکتر قاسمی از هوش مصنوعی برای درمان توسط دستگاه های نوروتراپی خیلی با جاهای دیگه که دیده بودم فرق داشت و داروهای من خیلی کم شد.

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

سلام ،،افتخار آشنایی با دکتر قاسمی عزیز ،،سعادتی هست برای من پزشک حاذق،،با اخلاق،،شریف،، واقعا مصداق بارز انسان خوب هستن روند درمانی در حال طی شدن هست ،، بعد از مراجعه اول حال من بسیار تغییر کرد، تشخیص دقیق و داروی مناسب

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

من با افسردگی شدید بهشون مراجعه کردم و الان در حال درمانم. آقای دکتر بسیار صبور و پیگیر هستن و با کمترین میزان قرص و دوز ممکن حال منو دگرگون کردن.

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

ممنون از لطفتون

۱۴۰۴/۱۱/۲۴

یکی از دوستانم دکتر قاسمی رو بهم معرفی کرد و بعد از مراجعه اول به ایشون باورم نمیشد که انقدر تاثیرگذار باشه. براشون آرزوی موفقیت میکنم

۱۳۹۷/۱۰/۱۲

افسردگی

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

بسیار دکتر خوبیه_مشکل پانیک داشتم که با یه نسخه اکی شد.عالی پرشک

۱۳۹۸/۰۴/۰۵

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

عالییییییی

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

پزشک بسیار خوبی هستند ، مشکل وسواس فکری و اضطراب داشتم و از روند درمان بسیار راضی هستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

بسیار عالی بود

۱۴۰۱/۰۳/۲۷

ایشون دکتر

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

بنده یکی از بیماران آقای دکتر بودم که وابستگی شدیدی به داروی کلونازپام و استامینوفن کدئین داشتم به طوری که روزانه دوز مصرف من به چهل عدد میرسید ولی با کمک آقای دکتر توانستم به مرور زمان داروها را کم کنم به طوری که الا فقط شبها فقط یک میلی کلونازپام میخورم خلاصه به جرات میتوانم بگویم که ایشان یکی از بهترین متخصصان اعصاب و روان هستن و من نیز تا آخر عمر دعا گوی ایشان هستم.

۱۳۹۹/۰۱/۲۷

ایشان روانپزشکی دلسوز و متبحر هستند که همیشه در کنار بیمارانشان می مانند و تماس ها را پاسخ می دهند

۱۳۹۷/۰۹/۱۶

سلام خیلی دکتر حاذقی هستند

۱۴۰۲/۰۷/۲۹

مشکلات افسردگی- اضطراب اجتماعی-استرس..بسیار بهبود پیدا کردم

۱۴۰۲/۰۸/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

خوب بود خیلی کمک کردن خدا بهشون عوض خیروطول عمربابرکت بده انشاالله...

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

وسواس فکری. نتیجه عالی

۱۴۰۲/۰۸/۱۴

برای افسردگی مراجعه کردم بدون دارو و با روانکاوی بهبود پیدا کردم

۱۳۹۸/۰۶/۱۹

دکتر قاسمی پزشکی توانا و حاذق با تشخیص عالی و رفتار محترمانه بودند و ما بهترین نتیجه رو از روند درمان طی این چند سال بین متخصصین مختلف از ایشون دریافت کردیم.

۱۴۰۱/۱۲/۰۷

عالی بود

۱۳۹۸/۰۴/۲۸

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

دکترخوبیه

۱۳۹۹/۰۲/۳۱

پسر۱۲سالم پرخاشگری شدید و اضطراب داشت و خیلی من رو نگران کرده بود . با همان مراجعه اول به آقای دکتر قاسمی بیشتر مشکلاتش رفع شد.

۱۴۰۱/۰۶/۰۲

خیلی دکتر خوبی هستند به حرفهای مراجعین گوش می دهند کاملا راضی هستم

۱۴۰۲/۰۵/۱۵

روانکاوی میشوم

۱۴۰۱/۰۳/۰۳

دکتر قاسمی برای شاعران بهترین موضوع،برای نوشتن،بهترین خط برای خواندن،بهترین صدا و برای زیستن بهترین سبک زندگی هستند.

۱۳۹۸/۰۳/۲۰

بسیار پزشک عالی هستن در حیطه کار خود ومن پیشنهاد میکنم اگر فردی به پزشک روانپزشک نیاز داشت به ایشان مراجعه کند

۱۳۹۷/۱۲/۱۴

عالی بود افسردگی داشتم

۱۴۰۱/۰۲/۱۴

افسردگی

۱۳۹۸/۰۳/۲۰

عفونت گوش داشتم خداروشکر خوب شدم

۱۳۹۹/۰۹/۱۴

از بهترین روانپزشکان هستند

۱۴۰۱/۱۰/۰۶

من درزمینه استرس نزدایشون رفتم والان راضیم

۱۳۹۸/۰۹/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۰۳

سلام و عرض ادب بعد از ده سال دور باطل توی زندگیم و تجربه های بسیار دردناک بی خوابی و اضطراب یک ماه پیش ویزیت شدم و کمک دکتر و شروع دارو درمانی معجزه امید در من زنده شد، بعد از چند سال مسافرت رفتم، باشگاه رفتم منش و رفتار دکتر و از همه مهم تر بسیار حرفه ای در شغل و تخصص

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

دکتر قاسمی به من کمک کرد تا بهتر زندگی کنم. جلسات روانکاوی من با دکتر من رو پر انگیزه کرد و مشکلات چندین سالم رو حل کرد. درمانهای دارویی ایشون هم بسیار کارآمد بودن برای من.

۱۳۹۸/۰۶/۲۶

بسار حاذق و کار بلد هستند. من که از همون روز اول نتیجه گرفتم.

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

بسیار صبور و عالی مخصوصا در روانکاوی زندگی فرزند من را متحول کرد

۱۳۹۸/۰۳/۲۰

یک جلسه بیشتر نرفتم ولی به نظر دکتر خوبی هستن

۱۳۹۸/۰۹/۲۳

عرض ادب و احترام ایشان زندگی دوباره را به من دادن جایی ک کاملا به بن بست رسیدم به دادم رسیدن ممنونم از شما امیدوارم همیشه تندرست باشید

۱۳۹۷/۱۲/۱۱

من توسط مادر اقای دکتر شناختم،بابت اینکه تصمیم داشتم برم دکتر روانپزشک همیشه تردید داشتم ولی وقتی پیش اقای دکتر ویزیت شدم یه اعتمادی بهشون داشتم که تصمیم گرفتم درمان پیش ایشون ادامه بدم.

۱۴۰۴/۰۴/۱۵

سلام من با مشکل وسواس اظطراب و استرس و افسردگی شدید به ایشون مراجعه کردم به شکلی که توی انجام کارهای ساده روزمره به مشکل خورده بودن از نظر شخصیتی که یه جنتلمن واقعی هستن و از نظر درمان هم ار تی ام اس رو تجویز کردن که در کوتاه تربن زمان بهترین نتایج رو گرفتم و با کمترین دارو بهترین بازخورد رو گرفتم به درمان ادامه خواهم داد وبا تشکر از تیم خوبشون که بسیار دقیق ومنظم پیگیر حال مراجعه کننده هستند .

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

من توسط دکتر روانکاوی می شوم صبور و با حوصله هستند و پر مطالعه و آگاه به علم روز

۱۳۹۹/۱۲/۰۸

بسیار بسیار راضی هستم، ایشون پزشک حاذقی هستند ، من مشکل استرس و اضطراب شدید داشتم که ایشون با تشخیص دقیق و فقط با یک قرص مشکل من رو برطرف کردند ، بسیار با دقت و دقیق به حرف های بیمار گوش میدهند و وقت میگذارند

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

عرض سلام و ادب تشکر میکنم از اقای دکتر قاسمی وحال خوبم رو مدیون ایشون هستم

۱۴۰۵/۰۱/۳۱

من مشکل اضطراب و استرس و کمبود اعتماد به نفس داشتم الان نزدیک دو ماهه که تحت درمان هستم وخداروشکر در همین مدت کوتاه تاثیرات درمان دکتر قاسمی و خانم فریدونی را به طور کامل احساس کردم

۱۳۹۹/۰۴/۳۰

من تحت درمان هستم و بسیار رضایت دارم و ممنون آقای دکتر هستم، چون علاوه بر حرفه ای بودن در کار با بیمار صادق هستن.

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

من حدودا پنج ساله پیش دکتر قاسمی میرم . کارشون عالیه . هر سری میرم با همون نسخه ی اول احساس بهبودی نسبتا زیادی میکنم و باید بگم کار ایشون واقعا عالیه .

۱۴۰۱/۱۱/۰۳

فوق العاده

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

بسیار تشخیص دقیقی داشتن ؛ حال دخترم خیلی بهبود پیدا کرد

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

دکتر بسیار خوب و خوش اخلاق که برای مریض وقت میگذارند

۱۳۹۸/۰۷/۰۶

سلام، چندنفرازاقوام که خودشون مراجعه کرده بودن وجواب گرفته بودن به من معرفی کردند، من خیلی راضیم افسرگی وخستگی که 6ساله بامنه بایک نسخه خیلی بهترشده، تابهبودکامل ادامه میدم

۱۴۰۱/۰۷/۱۸

بسیار دکتر با

۱۴۰۱/۱۱/۰۵

اختلال پانیک تشخیص درست و درمان مناسب

۱۳۹۸/۱۰/۲۷

خیلی دکتر خوبی هستند در حیطه ی زندگی زناشویی مشکل داشتم با چند سری زوج درمانی مشکلاتم حل شد و تا حد زیادی بهبود پیدا کرد

۱۳۹۸/۰۶/۰۸

از بهترین مشاورانی هستن که من دیدم

۱۴۰۱/۱۱/۰۵

ایشان پزشک عالی و خوبی است و من از مراجعه به ایشان راضی هستم

۱۳۹۷/۱۱/۱۶

برای اختلال پنیکتایدها مراجعه کردم با یک ویزیت خیلی بهتر شدم

۱۴۰۱/۰۳/۱۶

ایشان تمام سوالات با جواب مکفی و مفید پاسخگو هستند

۱۳۹۸/۰۶/۰۸

برای درمان افسردگی مادرم خدمت ایشون رفتیم بسیار عالی هستند

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

عالی بود مشکل من بیماری پنیک بود و ایشان کمک بسیاری در جهت بهبود من کردند

۱۳۹۷/۰۹/۳۰

افسردگی مزمن دارم و تحت درمان هستم. بسیار راضی ام

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

مشکل حملات پانیک داشتم حل شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۴

بوقالعاده

۱۴۰۲/۰۹/۰۴

دکتر قاسمی بسیاربا اخلاق و صبور هستند و به تمام صحبت های مراجع توجه دارند و این مهمترین ویژگی یک پزشک حاذق است برای وسواس و اضطراب مراجعه کردم و الان حدود ۵ماه از درمان گذشته و وسواس و اضطرابم برطرف شده و دارویی که برام تجویز کردن عوارضی نداشته ممنونم از لطفشان

۱۴۰۳/۱۰/۰۲

مشکل خواب و وابستگی به داروی زولپیدوم. رفع وابستگی و بهبود خواب

۱۴۰۲/۰۸/۰۷

من از قای دکتر خیلی راضیم با ۲ جلسه پیششون درمان شدم واقعا عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

من افسردگی حاد داشتم، با اینکه ۲۰ سال نزد دکترهای دیگه تحت درمان بودم ولی نتیجه نمیگرفتم. تشخیص و تجویز داروی موثر از طرف دکتر قاسمی عالی بود. حالم خیلی خیلی بهتر شده. در ضمن ایشون بسیار خوش اخلاق هستند و واقعا به بیمار اهمیت میدن

۱۴۰۱/۰۹/۰۶

من بیماری استرس شدید داشتم که تحت درمان ایشان کاملا بهبود پیدا کردم.

۱۳۹۸/۱۰/۲۹

سلام و عرض ادب و احترام ، شاید این متن من باعث کمک خیلی از بیمارانی شود که سالیان سال درگیر بیماری هستند ، من از سال 97 درگیر معده و روده شدم ، از بهترین دکتر ها از داخل و خارج کشور کمک گرفتم ، از اسکن گرفته تا آندوسکپی و غیره از هسته ای و غیره ، از بهترین دکتر های سنتی که دسترسی به آنها محدود است ، خلاصه تا برج 9 سال 1400 که دکتر قاسمی به من معرفی شد ، من بعد از 2 ساعت با ایشان صحبت کردن و ایشان با گوش دادن مشکلات من با یک نسخه من بحمدالله مشکلم برطرف شد ، علم ایشان بی نظیر و از خداوند متعال برای ایشان سلامتی و طول عمر را خواستارم.

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

مشکل پنیک داشتم و در همان ویزیت اول درصد زیادی از حملاتم کم شد بخاطر تشخیص درست ایشون..

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

خیلی کمک بزرگی در زندگی به من کردند

۱۳۹۸/۰۶/۲۵

سلام من تقریبا ۲ ماه پیش به علت افسردگی، اضطراب، نا امید بودن نسبت به زندگی و پنیکهای شدید خدمت دکتر قاسمی رفتم ایشون همراه با دارو به من استفاده از روش rtms رو پیشنها دادن که خیلی عالی بود من همان جلسات اول حالم خیلی بهتر شد از ایشون و همکاران محترمشون که با دلسوزی و دلگرمی به من کمک کردن بسیار ممنونم و الان یه زندگی نرمال رو دارم البته پسرم هم چند سال پیش خدمت ایشون رفتن که خیلی راضی بودن و با نسخه دوم حالش خوب شد

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دکتر قاسمی بنده مدتها دچار یه بیماری شده بودم که مرطبن یکی توذهنم باهام صحبت میکرد قدرت تصمیم گیری نداشتم خوابهای بد میدیدم ترس داشتم و دچار استرس های شدید میشدم به لطف خدا ودکتر قاسمی الان تا حدود زیادی بهبودی خودم رو به دست اوردم و مدیون تلاشهای دکتر قاسمی هستم

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

حملات پنیک واضطرابی وتحت درمانم

۱۳۹۸/۱۲/۰۹

برای مشکل عصبانیت و اضطراب به ایشون مراجعه کردم بعد از اولین ویزیت و تجویز ایشون به شکل چشمگیری مشکلم برطرف شده. به درمانم ادامه میدم.

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

واقعا دکتر نخبه و عالی و بی نظیر

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

من مشکل پنیک داشتم و فعلا یک جلسه مطب دکتر رفتم ولی میتونم بگم با این یک جلسه نصف مشکلم حل شد امروز هم جلسه دوم هست که باید برم

۱۳۹۸/۰۸/۲۱

بسیار خوب هستند فرزندم مشکل عدم تمرکز دارند که با روش های درمانی آقای دکتر تا حد خیلی خوبی مشکلش برطرف شده.

۱۳۹۸/۰۵/۲۴

اضطراب و استرس و هیجانات بالاو بسیار کنترل شده است.

۱۳۹۸/۰۲/۲۴

من مشکل استرس و اضطراب داشتم و زود عصبانی میشدم تحت درمان قرار گرفتم و خداروشکر خیلی بهتر شدم و هنوزم درمانم ادامه داره

۱۴۰۱/۱۰/۲۶

بعد از ک

۱۴۰۱/۰۷/۱۹

من مشکل پنیک داشتم و طی دو ماه با درمان اقای دکتر قاسمی کاملا پنیکم قطع شد هرچقدر تشکر کنم ازشون کمه واقعا پنیک خیلی ازاردهندس و از درمان شدنش واقعا خوشحالم و ممنونم

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

بسیار دکتر حاذق و دلسوزی هستند. خیلی خوشحالم که باهاشون آشنا شدم واقعا به سلامت بیمارهاشون اهمیت میدن و ویژگی که به نظرم متمایزشون میکنه اینه که همش خودشونو بروز میکنن و بسیار واقع بینانه صحبت میکنن.

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

بسیار عالی، با یک نوبت ویزیت تا حد زیادی از مشکلاتم حل شد و با کمک های اقای دکتر توانستم نحوه غلط زندگی کردنمو تغییر بدم.

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

پزشک بسیار حاذق و دقیقی هستند،به همهی اطرافیانم ایشون رو معرفی کردم کمتر روانپزشکی رو دیدم که اینقدر برای بیمار وقت بگذارد،مشکل خواب و اضطراب شدید داشتم که تحت نظر دکتر قاسمی حل شد

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

تا اینجا راضی هستم

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

با سلام من برایدخترم به ایشان مراجعه کردم و خیلی از تشخیص و درمان ایشان راضی هستم و واز ایشان سپاس بگذارم

۱۳۹۷/۱۱/۱۹

ایشون پزشک حاذقی هستن و برای ما تشخیص دارویی فوق العاده ای داشتن.

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

عصبانیت جنون آمیز..افسردگی..تیک عصبی

۱۳۹۹/۰۴/۲۸

سلام من از سال 93 درگیر اضطراب های خیلی شدیدی بودم روزی 18 عدد قرص میخوردم ولی تاثیری نداشت و در نهایت رو آوردم به کشیدن گل و کشیدن خود گل هم اضطراب و استرسمو چند برابر کرد خیلی دنبال راه درمان گشتم تا اینکه با آقای دکتر قاسمی آشنا شدم و ظرف مدت 5 ماه با کمترین قرص مشکلم برطرف شد مساله ای که خیلی برام جالب بود این بود که همون قرص هایی که دکتر های قبلیم بهم داده بودن و ایشون هم دادن ولی تنظیم داروییشون بینظیر بود و استرس و اضطرابی که 9 سال باهام شبانه روز بود کاملا قطع شد و از همه مهم تر مصرف گل که خیلی اعتیاد شدیدی هم داره کاملا قطع شده و الان روزی 5 عدد قرص بیشتر نمیخورم

۱۴۰۲/۰۱/۲۸

بسیار عالی ودلسوز وبا حوصله به تمام سوالات جواب میدهند ومن خیلی راضیم

۱۳۹۹/۰۲/۰۷

بیماری من بسیار شدید و حاد بود که دکتر های دیگه فقط دستور بستری داده بودن دکتر قاسمی معجزه کردن برای من من ۱۰ ساله تحت نظر هستم و دکتر های زیادی داشتم شک نکنید وقتی میگم بهترین توی ایران هستن

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

به علت اضطراب بیمار ایشان بوده ام و نتیجه مناسبی از درمان گرفتم

۱۳۹۸/۰۶/۲۲

عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

توسط دکتر قاسمی روانکاوی می شوم چند سال است و زندگی ام خیلی تغییر کرده است ممنون دکتر

۱۳۹۹/۰۵/۱۳

افسردگی دارم و از روند درمانم بسیار راضی ام

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

من و مادر چند سالی هست که پیش ایشون میریم و بسیار دکتر خوب با اخلاق و با سوادی هستن خیلیم داروهایی که دادن موثر بوده و بهبود رو کاملا میشه حس کرد

۱۴۰۲/۰۹/۰۵

وسواس داشتم خیلی خوب شدم

۱۳۹۹/۰۹/۲۶

برای پسرم مراجعه کردم که تصادف خیلی بدی داشت، دچار شوک بعد از سانحه شده بود . یک جلسه رفتیم ولی بنظرم خیلی بهتر شده

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

من روانکاوی میشوم بصورت آنلاین از استرالیا اینجا روانکاو رفتم ولی اصلا با فرهنگ ما آشنایی ندارند یک سال است با دکتر قاسمی جلسات منظم روانکاوی دارم. خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

دکتربسیارتوانایی هستن

۱۳۹۹/۰۴/۳۰

سلام من از خارج از کشور بصورت آنلاین روانکاوی میشوم و ۶ ماه است جلسات هفتگی دارم راضی هستم

۱۴۰۱/۰۴/۰۸

دکتر بسیار محترم و مراجعه کردم و جواب گرفتم

۱۳۹۸/۰۶/۱۸

جلسات روانکاوی آنلاین خارج از کشور دارم بنظرم خیلی به روز هستند و کمک زیادی به من میکند ممنونم از دکتر قاسمی

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

خیلی دکتر باتجربه و خوبی هستند

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

پسرم خودکشی کرده بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

با سلام مادر من مشکل استرس داره که پیش دکتر قاسمی تهت نظر هست خداروشکر خیلی بهتره در هر شرایطی باشید از طریق تلگرام پاسخ گوی سوالات من هم هست از ایشان بسیار سپاس گزارم

۱۳۹۸/۰۳/۰۵

افسردگی و استرس بیش از حد و فقط با یه قرص 90% حالم خب شده

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

آقای دکتر مهدی قاسمی کارشان عالی می باشد بنده پنیک داشتم خیلی خوب و سریع درمان کردند

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

دکتردقیقی هستند

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

به نظر من بسیار در حرفه شون استاد هستن و مهمتر از همه ارتباط خوبی که با بیمار برقرار میکنن اعتماد بیمار جلب میشه و همکاری خوبی در روند درمان اتفاق میافته

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

برای درمان استرس و وسواس و افسردگی مراجعه کردم خیلی خوب بودن با نیروتراپی پیش رفتم ۸۰ درصد بهبودی داشتم

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

برای درمان وسواس به ایشان مراجعه کردم بسیار دکتر دقیق و دلسوز که به فکر بیمار هستند و قرص را بی جهت تجویز نمیکنند

۱۳۹۹/۰۶/۰۵

ممنون از شما تجویزتون عالی بود ، همیشه سلامت باشید

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۲/۰۳/۰۲

دکتر فوق العاده مجرب و حرفه ای هستن من واقعا ازشون بهترین نتیجه رو گرفتم

۱۳۹۹/۰۳/۱۵

سلام و عرض ادب من الان ۶ ماهه تحت درمانم و واقعا دکتر خوبی هستن با کمترین تعداد و دوز دارو شرایط بنده روز به روز رو به بهبودی هست و خیلی بهتر شدم. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

۱۴۰۴/۱۲/۲۴

از شدت انفعال زیاد عملا زندگی شخصی، تحصیلی و کاری من با مشکل مواجه شده بود. با تشخیص عالی دکتر در مورد اختلال تمرکز - بیشفعالی و شروع روند درمان، در زندگی وارد مسیر جدید و سالمی شدهام.

۱۴۰۲/۰۶/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۲/۱۹
اطلاعات تکمیلی
روانکاو
متخصص اعصاب و روان
نوروتراپی
درمان بدون دارو (rTMS)
روانکاو دکتر مهدی قاسمی
تهرانخیابان شریعتی بعد از خیابان خواجه عبداله روبروی پارک شریعتی (کوروش) ساختمان کسری پلاک ۹۸۵ طبقه دوم واحد ۵
۲۲۸۴۹۲۴۷ و ۲۲۸۴۹۳۵۷ و ۲۲۸۴۸۹۶۳ و ۲۲۸۶۳۳۹۶
روانکاو و رواندرمانگر
روانپزشک_متخصص اعصاب و روان
    نقشه مطب
    کسانی که دکتر مهدی قاسمی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر امید کامرانی فر ارتوپدی جناب آقای دکتر امید کامرانی فر
    سرکار خانم دکتر مرسده جامعی طب فیزیکی و توان بخشی سرکار خانم دکتر مرسده جامعی
    سرکار خانم فرزانه حکم آبادی روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم فرزانه حکم آبادی
    اینستاگرام دکتر مهدی قاسمی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    روانکاو دکتر مهدی قاسمی

    خیابان شریعتی بعد از خیابان خواجه عبداله روبروی پارک شریعتی (کوروش) ساختمان کسری پلاک ۹۸۵ طبقه دوم واحد ۵
    ۲۲۸۴۹۲۴۷ و ۲۲۸۴۹۳۵۷ و ۲۲۸۴۸۹۶۳ و ۲۲۸۶۳۳۹۶

    روانکاو دکتر مهدی قاسمی

    خیابان شریعتی بعد از خیابان خواجه عبداله روبروی پارک شریعتی (کوروش) ساختمان کسری پلاک ۹۸۵ طبقه دوم واحد ۵
    ۲۲۸۴۹۲۴۷ و ۲۲۸۴۹۳۵۷ و ۲۲۸۴۸۹۶۳ و ۲۲۸۶۳۳۹۶