تحت عمل بیهوشی تمام دندانهای دخترم را درست کردن که عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
پوسیدگی اطفال
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
برای فرزندم مراجعه کردم که هرجایی بردم گفتن با بیهوشی ولی خانم دکتر با صبر و حوصله برای دخترم کار کردن
۱۳۹۸/۰۴/۳۱
عالیبود
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
عالییییییییییییییییی
۱۴۰۳/۰۵/۰۸
بسیار دکتر کاربلد و حاذق هستن و خوش برخورد، پسرم عصب کشی و روکش داشتن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
خیلی خ
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
دکتر اسدی واقعا خوش برخورد و خوش زبان هستند وارد اتاق که میشی از برخورد خوبش همه بچها کییف میکنن عالی عالی هستند
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
پوسیدگی دندان فرزندم را درمان کردم
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۵/۱۳
درست کردن دندان وعصب کشی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
خوب بود وپسرم فقط میخواد پیش ایشون بره
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
عالی هستین
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
بسیار مهربان و پر از آرامش و فضای کار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۴
عاللللللللل
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
عالی بود رفتار و برخورد و قیمت کارشون
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
دندون دخترم خیلی خراب بود راصی بودم از کارشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
با سلام برای چکاپ دندانهای دخترم در ۴ سالگی به مطب ایشان مراجعه داشتم و فضای کاملا مناسب کودکان لذت بردیم و خداروشکر اولین تجربه مراجعه به دندانپزشکی خوشایندی برای دخترم ایجاد شد و مشکلی نبود و قرار شد پنج سالگی مراجعه کنیم که این روزها میخواهیم برویم
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
کارشون حرف نداره
۱۳۹۸/۰۶/۰۹
بسیار دکتر خوب و مهربانی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
کشیدن دندان پسرم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
خیلی ماهر و باتجربه هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
باسلام من بچه ام را درانزلی مطب خانم دکتراسدی رادبردم وازکاروبرخوردایشان رضایت کامل دارم
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
بسیار با حوصله، مهربان، حاذق و متخصص. ایشون اولین خاطره دندانپزشکی دختر 5 ساله من رو به بهترین خاطره تبدیل کردند. دختر من عاشقشون شدند.
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
دکتری عالی و با تجربه.
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
فوقالعاده هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
روکش و پر کردن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
سه دندان پر کردیم ، راضی بودیم.
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
عصب کشی و خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
دکتر خو
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
عزیز دلمی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
خوب بود برای بار اولم رفته بودم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
دکتر خیلی خوب و
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
تجربه ای ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
عالی عمل بیهوشی برای پسرم انجام دادن و تموم دندوناش رو درست کردن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
دخترم در ۴سالگی پیش خانم دکتر جراحی دندان با بیهوشی انجام دادن
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
جهت ویزیت و معاینه دندان های پسرم مراجعه کردم که بسیار عالی راهنمایی کردن
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
بسیار صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
دندونای پسرم رو درست کردن،بیهوش کردن ۵سالش بود و خداروشکر راضی ام
۱۴۰۴/۰۴/۱۹
دکترفوق العاده ی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بسیار حاذق و سرعت عمل بالا
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
بهترین و مهرب
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
عالییییبیهههههه
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
سه تا از دندون های دخترم رو عصب کشی کردن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
بسیار دکتر عالی و مهربان
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
بسیار دکتر مهربان و با حوصله و با تجربه هستند پسر من تا الان ۸ تا از دندوناشو پیششون درست کرده و همیشه با هیجان میاد مطب
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
دخترم چندتادندونش روجراحی کرد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
پسرم دندونش به عصب رسیده بود عصب کشی کرد و پر کرد عالی بود هم برخورد پرسنل هم خود خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
بسیار دکتر خوب و مهربونی بودن 4 تا از دندونهای دخترم رو بدوون گریه پر کردن
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
عالی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
خوش اخلاق وحاذق
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
عصاب کشی وجالب
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
عاااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
دخترم دندان عصب کشی کرد
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
دکتر بسیار با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
قیمتشون کمی بالاتر از جاهای دیگه اس اما رفتار و کار خانم دکتر و پزسنل غالیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
هیچ مشکلی نداشتیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
پر کردن دندان
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
جهت خرابی دندانهای شیری دخترم مراجعه داشتیم
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
دندون پسرم را عصب کشی کردند .هم رفتارشون عالی بود وهم کارشون وپسرم مایله که دوباره بره پیش خان دکتر مهربونه
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
فعلا هیچ
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
فوق العاده خوش برخورد و با حوصله و کیفیت کارشون هم عالیه
رخساره اسدی راد استادیار و عضو هیئت علمی علوم پزشکی گیلان، دارای بورد تخصصی. انجام کلیه امور دندانپزشکی کودکان و نوجوانان شامل درمان عصب، فضا نگهدارنده، فیشورسیلانت، فلوراید تراپی، روکش دندان شیری، درمان های اورژانس و شکستگی دندان ها، ارتودنسی پیشگیری. dr-asadirad.com
تحت عمل بیهوشی تمام دندانهای دخترم را درست کردن که عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲پوسیدگی اطفال
۱۴۰۴/۰۱/۱۷برای فرزندم مراجعه کردم که هرجایی بردم گفتن با بیهوشی ولی خانم دکتر با صبر و حوصله برای دخترم کار کردن
۱۳۹۸/۰۴/۳۱عالیبود
۱۴۰۰/۰۹/۱۴خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عالییییییییییییییییی
۱۴۰۳/۰۵/۰۸بسیار دکتر کاربلد و حاذق هستن و خوش برخورد، پسرم عصب کشی و روکش داشتن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷خیلی خ
۱۴۰۰/۰۹/۰۳دکتر اسدی واقعا خوش برخورد و خوش زبان هستند وارد اتاق که میشی از برخورد خوبش همه بچها کییف میکنن عالی عالی هستند
۱۴۰۵/۰۱/۱۵پوسیدگی دندان فرزندم را درمان کردم
۱۴۰۳/۰۵/۰۳بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۵/۱۳درست کردن دندان وعصب کشی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۶خوب بود وپسرم فقط میخواد پیش ایشون بره
۱۳۹۹/۰۸/۰۵عالی هستین
۱۴۰۰/۰۱/۲۳بسیار مهربان و پر از آرامش و فضای کار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۴عاللللللللل
۱۴۰۴/۰۲/۰۶خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۷عالی بود رفتار و برخورد و قیمت کارشون
۱۳۹۹/۱۲/۰۹دندون دخترم خیلی خراب بود راصی بودم از کارشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۲با سلام برای چکاپ دندانهای دخترم در ۴ سالگی به مطب ایشان مراجعه داشتم و فضای کاملا مناسب کودکان لذت بردیم و خداروشکر اولین تجربه مراجعه به دندانپزشکی خوشایندی برای دخترم ایجاد شد و مشکلی نبود و قرار شد پنج سالگی مراجعه کنیم که این روزها میخواهیم برویم
۱۴۰۳/۰۴/۰۶کارشون حرف نداره
۱۳۹۸/۰۶/۰۹بسیار دکتر خوب و مهربانی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۸کشیدن دندان پسرم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴خیلی ماهر و باتجربه هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۴باسلام من بچه ام را درانزلی مطب خانم دکتراسدی رادبردم وازکاروبرخوردایشان رضایت کامل دارم
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸بسیار با حوصله، مهربان، حاذق و متخصص. ایشون اولین خاطره دندانپزشکی دختر 5 ساله من رو به بهترین خاطره تبدیل کردند. دختر من عاشقشون شدند.
۱۴۰۰/۰۱/۲۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷دکتری عالی و با تجربه.
۱۴۰۰/۰۳/۱۳فوقالعاده هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۰روکش و پر کردن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۹سه دندان پر کردیم ، راضی بودیم.
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عصب کشی و خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دکتر خو
۱۴۰۳/۱۰/۰۷عزیز دلمی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰خوب بود برای بار اولم رفته بودم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۰دکتر خیلی خوب و
۱۴۰۴/۰۵/۲۲تجربه ای ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۹عالی عمل بیهوشی برای پسرم انجام دادن و تموم دندوناش رو درست کردن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دخترم در ۴سالگی پیش خانم دکتر جراحی دندان با بیهوشی انجام دادن
۱۴۰۳/۱۰/۲۹جهت ویزیت و معاینه دندان های پسرم مراجعه کردم که بسیار عالی راهنمایی کردن
۱۴۰۰/۰۹/۲۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷بسیار صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۱دندونای پسرم رو درست کردن،بیهوش کردن ۵سالش بود و خداروشکر راضی ام
۱۴۰۴/۰۴/۱۹دکترفوق العاده ی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۷دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بسیار حاذق و سرعت عمل بالا
۱۴۰۴/۰۴/۰۷بهترین و مهرب
۱۴۰۰/۰۸/۰۶عالییییبیهههههه
۱۴۰۰/۰۶/۱۷سه تا از دندون های دخترم رو عصب کشی کردن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بسیار دکتر عالی و مهربان
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار دکتر مهربان و با حوصله و با تجربه هستند پسر من تا الان ۸ تا از دندوناشو پیششون درست کرده و همیشه با هیجان میاد مطب
۱۴۰۴/۱۲/۱۲دخترم چندتادندونش روجراحی کرد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸پسرم دندونش به عصب رسیده بود عصب کشی کرد و پر کرد عالی بود هم برخورد پرسنل هم خود خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۰۱بسیار دکتر خوب و مهربونی بودن 4 تا از دندونهای دخترم رو بدوون گریه پر کردن
۱۳۹۹/۱۱/۲۶عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۹عالی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۶خوش اخلاق وحاذق
۱۴۰۳/۰۶/۰۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۹عصاب کشی وجالب
۱۴۰۰/۱۲/۲۰عاااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵دخترم دندان عصب کشی کرد
۱۴۰۰/۰۹/۱۹دکتر بسیار با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۰۹قیمتشون کمی بالاتر از جاهای دیگه اس اما رفتار و کار خانم دکتر و پزسنل غالیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲هیچ مشکلی نداشتیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹پر کردن دندان
۱۴۰۰/۰۳/۰۱جهت خرابی دندانهای شیری دخترم مراجعه داشتیم
۱۴۰۳/۰۵/۱۴دندون پسرم را عصب کشی کردند .هم رفتارشون عالی بود وهم کارشون وپسرم مایله که دوباره بره پیش خان دکتر مهربونه
۱۳۹۹/۱۱/۱۷فعلا هیچ
۱۴۰۳/۰۸/۰۶فوق العاده خوش برخورد و با حوصله و کیفیت کارشون هم عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۱