فلوشیپ لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی ، متخصص زنان و زایمان
فلوشیپ شماره نظام: ۱۲۴۱۳۳
۱۴۴ نفر
تازه تحت نظرایشون رفتم .ایشالاکه خوب باشه
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
معجزه ی زندگی من هستن ایشون.جونمو نجات دادن.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خانم دکتر بسبیار عالی صبور وپیگیر وتبحر خاص درکارشون دارن ومایه ارامش من بودن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
بسیار عالی ، باسواد و خوش برخورد
بسیار زیاد ایشان را پیشنهاد می کنم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
خوب و با دقت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
فعلا در مرحله آشنایی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
در حال بررسی مشکل هستند. دکتری بسیار با برخورد عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
فعلا یک جلسه رفتم ولی کاملا وقت گذاشتن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
اندومتریوز
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
دلسوز و مطلع
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
من برای معاینات دوره مراجعه داشتم اخلاق عالی داشتن با صبر و حوصله هستن و خوب راهنمایی کردن
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
همه چیز عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
351210
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
بسیار با حوصله هستن و برای بیمارانشان وقت میگذارند
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
خیلی خوب هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
مشکل کیست داشتم که با یک دوره درمان شد و برخورد خوبی هم دارن.
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
خوب بودن من راضی ام
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
من چند سال هست که پیش ایشون میرم. یه دفعه برای حاملگی خارح از رحم که شرایط بسیار خطرناکی داشتم و به خونریزی داخلی افتاده بودم ایشون به عنوان دکتر مهمان در بیمارستان نیکان حضور داشتند و متوجه مورد من شدند و بلافاصله وارد عمل شدند و من رو جراحی به صورت سزارین کردند. من دو لیتر خون از دست داده بودم و با لطف خدا و ایشون دوباره به زنگی برگشتم. از اون موقع من همیشه پیش خانم دکتر افضل زاده میرم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
بسیار دکتر حاذق و با وجدانی هستند.
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
فعلا در حال درمان فقط یکار ویزیت شدم نمیتونم نطری بدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
آندومتریوز ع
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
با اخلاق خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
عفونت مکرر که توسط ایشون درمان شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
همچنان تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
فقط می تونم بگم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
من هفده سالمه سینه هام کوچک هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
یک جلسه ویزیت شدم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
من تو آزمایشم مشکل داشتم به ایشان مراجه کردم بعدازدیدن آزمایش گفتن مشکلی ندارم خداراشکر
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
سلام خانم دکتر واقعا دکتر خوب خوش برخورد خوش اخلاق برای بیماراشون وقت میزارن خیلی دکتر خوبی هستن ایشاالله همیشه موفق باشن خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
دکتر بسیار دقیق و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
زیر نظر ایشون هستم بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
آرام صبور مهربان
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
برای کیست اندومتریوز امدم پیششون فعلا عمل نکردم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
دکتر خوب ،خوش اخلاق ،با حوصله ای هستند،
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
فعلا تحت درمانم،بدلیل کیست آندومتریوز
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
دکتر خوبی هستند کارشو باحوصله وبا دقت انجام میدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
ایشون پزشکی با شخصیت آرام و صبور بودن وموارد لازم رو برای من توصیح میدادند
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
اوکی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
تنبلی دارم برای بار داری هنو ز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
باردار بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
من عمل بسیار سخت اندومتریوز و درآوردن رحم را نزد ایشان با لاپاراسکوپی انجام دادم. و بلافاصله بعد عمل دردهای لگنی مزمن من خوب شد. خدا خیرشون بده که پنجه طلا هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
بسیار حرفه ای و محترم و مهربون هستن خانوم دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
عالی.من خونریزی داشتم که ایشون بعد از رفتن پیش چندین دکتر و نتیجه ندادن تونستن کمک کنن و مشکلم رفع شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
عااااالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
عفونت شدید
در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۴
اقوام عمل کردن پسش ایشون
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
بی نظیر هست
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
بسیار بسیار دکتر دقیق و پیگیری هستن. ودرتشخیص بیماری و جراحی بسیار عالی ومجرب هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
تشخیص سریع اچ پی وی ودرمان ب وسیله ایشون
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
خیلی دکتر خوبی هستن برای بیماری آندومتریوز به ایشون مراجعه کردم خیلی وقت گذاشتن با آرامش و سر فرصت نشستم همه سوالات رو پرسیدم پاسخ دادن و همه چیز رو چک کردن بسیار حس خوب و انرژی خوبی ازشون گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
مطب خیلی شلوغ بود و فضا و تهویه نامناسب بود و خود دکتر به نظر خوب بودن هزینه ویزیت بالا بود و بیمه قبول نمیکردن ولی نامه میدادم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
عفونت داشتم و خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۰۲
دکتر خوب و با حوصله ای
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
چکاپ و ازمایش
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
تشخیص فوق العاده و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
مشکل نامنظمی قاعدگی داشتم که به خوبی توسط خانم دکتر کنترل شد. ازشون بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
بهترین
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
اندمترزوز شدید
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
هنوز نمیدونم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
والا هنوز تحت درمانم .به خاطر عفونت قارچی .فعلا خوب نشدم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
بسیار دکتر وقت میگذارند برای بیماران ،با حوصله و دقیق
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
باردار هستم ، تحت نظر ایشان هستم تا زمان زایمان .
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
خیلی دکتر خوبی هستن مهربون
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
باردار هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
مشکل زنان
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
تحت نظر هستم فعلا
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
کارشون عالیه تشخیصشون نسبت به زایمان طبیعی کاملا درسته خودم زایمان طبیعی داشتم خانم دکتر دقیق تشخیص دادن که زایمان 13 ام ولی دکتر دیگه بهم 31 ام وقت دادن من خیلی از کارشون راضی بودم
جراح و متخصص زنان و فلوشیپ فوق تخصصی لاپاراسکوپی پیشرفته و هیستروسکوپی و اندومتریوز فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران دارای بورد تخصصی زنان و زایمان و نازایی سابقه کار در بیمارستان های نیکان، بانک ملی، تریتا، تندیس، امید، عرفان نیایش، انصاری نویسنده چندین مقاله در مجلات معتبر، شرکت در کنگره های داخلی و خارجی و آشنایی با علم روز دنیا، انجام بیش از دوهزار زایمان و سزارین و هزاران عمل جراحی درمانی و زیبایی زنان لابیاپلاستی، جوانسازی و زیبایی با لیزر مونالیزا، دارای مدرک فوق تخصصی جراحی های کم تهاجمی زنان شامل لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی و جراحی اندومتریوز از دانشگاه علوم پزشکی شیراز
تازه تحت نظرایشون رفتم .ایشالاکه خوب باشه
۱۴۰۴/۰۶/۱۷معجزه ی زندگی من هستن ایشون.جونمو نجات دادن.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴خانم دکتر بسبیار عالی صبور وپیگیر وتبحر خاص درکارشون دارن ومایه ارامش من بودن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار عالی ، باسواد و خوش برخورد بسیار زیاد ایشان را پیشنهاد می کنم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱خوب و با دقت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲فعلا در مرحله آشنایی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵در حال بررسی مشکل هستند. دکتری بسیار با برخورد عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۷فعلا یک جلسه رفتم ولی کاملا وقت گذاشتن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳اندومتریوز
۱۴۰۴/۰۴/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۶دلسوز و مطلع
۱۴۰۰/۰۷/۱۱من برای معاینات دوره مراجعه داشتم اخلاق عالی داشتن با صبر و حوصله هستن و خوب راهنمایی کردن
۱۴۰۰/۰۴/۱۶خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۶همه چیز عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۶351210
۱۴۰۴/۰۸/۱۷در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۴بسیار با حوصله هستن و برای بیمارانشان وقت میگذارند
۱۴۰۴/۰۸/۳۰خیلی خوب هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸مشکل کیست داشتم که با یک دوره درمان شد و برخورد خوبی هم دارن.
۱۴۰۳/۰۹/۰۸خوب بودن من راضی ام
۱۴۰۵/۰۲/۱۳عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲من چند سال هست که پیش ایشون میرم. یه دفعه برای حاملگی خارح از رحم که شرایط بسیار خطرناکی داشتم و به خونریزی داخلی افتاده بودم ایشون به عنوان دکتر مهمان در بیمارستان نیکان حضور داشتند و متوجه مورد من شدند و بلافاصله وارد عمل شدند و من رو جراحی به صورت سزارین کردند. من دو لیتر خون از دست داده بودم و با لطف خدا و ایشون دوباره به زنگی برگشتم. از اون موقع من همیشه پیش خانم دکتر افضل زاده میرم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیار دکتر حاذق و با وجدانی هستند.
۱۴۰۳/۰۴/۳۱فعلا در حال درمان فقط یکار ویزیت شدم نمیتونم نطری بدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵آندومتریوز ع
۱۴۰۴/۰۵/۲۸با اخلاق خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عفونت مکرر که توسط ایشون درمان شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۱همچنان تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸فقط می تونم بگم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۲من هفده سالمه سینه هام کوچک هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۳یک جلسه ویزیت شدم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵من تو آزمایشم مشکل داشتم به ایشان مراجه کردم بعدازدیدن آزمایش گفتن مشکلی ندارم خداراشکر
۱۴۰۰/۰۵/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۶سلام خانم دکتر واقعا دکتر خوب خوش برخورد خوش اخلاق برای بیماراشون وقت میزارن خیلی دکتر خوبی هستن ایشاالله همیشه موفق باشن خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱دکتر بسیار دقیق و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۲زیر نظر ایشون هستم بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۲آرام صبور مهربان
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰برای کیست اندومتریوز امدم پیششون فعلا عمل نکردم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتر خوب ،خوش اخلاق ،با حوصله ای هستند،
۱۳۹۹/۰۹/۰۹فعلا تحت درمانم،بدلیل کیست آندومتریوز
۱۴۰۴/۰۶/۱۶دکتر خوبی هستند کارشو باحوصله وبا دقت انجام میدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷ایشون پزشکی با شخصیت آرام و صبور بودن وموارد لازم رو برای من توصیح میدادند
۱۴۰۳/۰۳/۲۶اوکی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۵تنبلی دارم برای بار داری هنو ز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲باردار بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹من عمل بسیار سخت اندومتریوز و درآوردن رحم را نزد ایشان با لاپاراسکوپی انجام دادم. و بلافاصله بعد عمل دردهای لگنی مزمن من خوب شد. خدا خیرشون بده که پنجه طلا هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۰۷بسیار حرفه ای و محترم و مهربون هستن خانوم دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۵عالی.من خونریزی داشتم که ایشون بعد از رفتن پیش چندین دکتر و نتیجه ندادن تونستن کمک کنن و مشکلم رفع شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عااااالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عفونت شدید در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۴اقوام عمل کردن پسش ایشون
۱۴۰۴/۰۱/۲۴بی نظیر هست
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بسیار بسیار دکتر دقیق و پیگیری هستن. ودرتشخیص بیماری و جراحی بسیار عالی ومجرب هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۶تشخیص سریع اچ پی وی ودرمان ب وسیله ایشون
۱۴۰۳/۱۰/۱۸خیلی دکتر خوبی هستن برای بیماری آندومتریوز به ایشون مراجعه کردم خیلی وقت گذاشتن با آرامش و سر فرصت نشستم همه سوالات رو پرسیدم پاسخ دادن و همه چیز رو چک کردن بسیار حس خوب و انرژی خوبی ازشون گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴مطب خیلی شلوغ بود و فضا و تهویه نامناسب بود و خود دکتر به نظر خوب بودن هزینه ویزیت بالا بود و بیمه قبول نمیکردن ولی نامه میدادم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عفونت داشتم و خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۰۲دکتر خوب و با حوصله ای
۱۴۰۴/۰۹/۲۰چکاپ و ازمایش
۱۴۰۳/۰۸/۱۹تشخیص فوق العاده و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶مشکل نامنظمی قاعدگی داشتم که به خوبی توسط خانم دکتر کنترل شد. ازشون بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱بهترین
۱۴۰۰/۰۱/۳۱اندمترزوز شدید
۱۴۰۴/۰۶/۱۱هنوز نمیدونم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵والا هنوز تحت درمانم .به خاطر عفونت قارچی .فعلا خوب نشدم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بسیار دکتر وقت میگذارند برای بیماران ،با حوصله و دقیق
۱۴۰۰/۰۲/۱۹بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۰باردار هستم ، تحت نظر ایشان هستم تا زمان زایمان .
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خیلی دکتر خوبی هستن مهربون
۱۴۰۰/۰۷/۲۰باردار هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹مشکل زنان
۱۴۰۴/۰۴/۲۶تحت نظر هستم فعلا
۱۴۰۰/۰۵/۰۴کارشون عالیه تشخیصشون نسبت به زایمان طبیعی کاملا درسته خودم زایمان طبیعی داشتم خانم دکتر دقیق تشخیص دادن که زایمان 13 ام ولی دکتر دیگه بهم 31 ام وقت دادن من خیلی از کارشون راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۰۹دکتر تشخیص اد
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۰۱اولین بار مراجعه کردم و راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۲۴