۳۵۳ نفر
دکتر زکیه گنجه ای

دکتر زکیه گنجه ای

متخصص پوست ، مو و زیبایی

متخصص شماره نظام: ۱۴۴۶۴۰
دوشنبه۱۸ خرداد
فردا
سه شنبه۱۹ خرداد
پس فردا
چهارشنبه۲۰ خرداد
۳ روز دیگر
پنج شنبه۲۱ خرداد
۴ روز دیگر
شنبه۲۳ خرداد
۶ روز دیگر
دوشنبه۲۵ خرداد
۸ روز دیگر
سه شنبه۲۶ خرداد
۹ روز دیگر
چهارشنبه۲۷ خرداد
پنج شنبه۲۸ خرداد
شنبه۳۰ خرداد
۴۰۹ نفر

یه مقدار شلوغ هست باید یک ساعت تا یک ساعت و نیم انتظار داشته باشید خود خانوم دکتر بسیار صبور و خوش اخلاق و به توضیحات گوش میکنن برای ریزش مو رفتم فعلا تحت درمانم

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

در حال درمان هستم و خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

مراقبت پوست

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

ریزش مو تحت درمان

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

دکتر کاربلدی هستند نتیجه داده

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

بیماری گال

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

ایشان از نظر برخورد و دقت حوصله در معاینه بی نظیر بودند.

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

کرایو انجام دادم

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

برداشتن اسکین تگ روی صورت

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

خانم دکتر باحوصله برای بیماروقت میگذارند من فعلا تحت درمان هستم امیدوارم نتیجه بگیرم

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

جای جوش داشتم با راهنمایی خانوم دکتر لیزر co2 انجام دادم خیییلی بهتر شدم

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

دکتر با

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

بسیار دکتر خوشرو و باحوصله ای هستند

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

خیلی دکتر خوبیه ما واقعا نتیجه گرفتیم

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

در حال حاضر تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

در حال درمان هستن

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

تازه ویزیت شدم بعد نظر خواهم داد

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

دکتر بسیار خوش اخلاق و حرفه ای هستن .با دقت به حرفای مراجع گوش میدن و وقت میذارن.من برای درمان جوش و جای جوش بهشون مراجعه کردم و درمانم هنوز ادامه داره و راضیم.

۱۴۰۴/۱۲/۰۹

ریزش سکه ای و درمان شد

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

خیلی عالی بودن من صورتم پر از جوش های زیر پوستی بود و الان خیلی بهتر شده

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

بسیار صبور و مهربان بودند و با دقت تمامی مشکلات را بررسی کردند و در حال حاضر تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

مهربانو با حوصله به حرفه ای بیمار گوش داده و معاینه دقیق انجاممیدهند.برای جوش بلوغ پسرم به ایشان مراجعه نمودیم و تا اینجا خیلی خو ب بوده

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

با چندین مشکل پیششون رفتم و بسیار با حوصله برام وقت گذاشتن، از چهار مورد، دو مورد کاملا با یک جلسه درمان رفع شد و دو مورد دیگه درحال درمانه. در کل راضی بودم

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

درحال درمان

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

منگوله های پوستی و خال اضافه داشتم که بسیار عالی با لیزر برداشتن و جای لیزر هم خیلی زود خوب شد

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

زونا گرفته بودم . دکتر داخلی داروهای بی ربط داده بود. با داروها و ویزیت خانم دکتر درمان شدم . خیلی مسلط به بیماریها هستن

۱۴۰۵/۰۱/۱۲

بسیار با اخلاق و باسواد

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

عالی بسیار مهربان

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

من خال پوستی داشتم مراجعه کردم و تشخیص دادند که برداشت شود و با لیزر بدون درد و اذیتی برداشتند و امروز روز سوم بعد از عمل برداشت است و جای زخم هم داره خوب میشه . خیلی ممنون از ایشان

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

انرژی مثبت خانم دکتر وتشخیص درست ایشون مورد تایید من بود

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

بودن خوب

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

برای خشکی پلک رفتم پیش شون هنوز تحت درمان هستم ولی با مصرف به موقع دارو و کرم ها بهبودی حاصل شده. خانم دکتر با اخلاق و با حوصله و حرفه ای هستن.

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

پزشک حاذق و محترمی هستند بابت ریزش مو مراجعه کردم تحت درمانم

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

خواهرم دکترو به من معرفی کرد خودش برای جوش و جاهاش خیلی نتیجه گرفت منم واسه ریزش مو مراجعه کردم فعلا ریزشم بهتر شده اما گفتن باید ادامه بدم تا موی جدید دربیاد

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

مهربان ، خوش برخورد، فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

بسیار دقیق و تشخیص درستی دارند.

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

واقعا خانم دکتر بهترین هستند، تقریبا از بچگی درگیر انواع بیماری های پوستی بودم وخانم دکتر معجزه کردند برای پوستم

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

برای لک و جوش یک ماهه مراجعه کردم،فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

ریزش مو، بعد سه ماه تقریبا ریزش مو نصف شده، دکتر خوشرو و با حوصله ای هستند.

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

برای ریزش مو مراجعه کردم برام ازمایش خون نوشتند با اخلاق و حرفه ایی و موشکافانه مشکلم رو بررسی کردند و خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

اگزمای پوست

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

برای جوش صورت مراجعه کردم ولی نتیجهای نگرفتم

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

فعلا درمان میشم

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

خوب بودند

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

لیزر موی زائدشون اصلا خوب نیست.قیمتش هم از بقیه جاها خیلی بیشتره.

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

مشکل پوستی داشتم و تازه تحت درمان هستم ولی خیلی زود در عرض دو هفته رو به بهبود است

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

مشکل پوستی در خال درمان

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

مشکل ریزش مو داشتم و نتیجه گرفتم خانم دکتر باسواد و خوش اخلاق هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

ریزش مو در حال بررسی

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

جوش صورت داشتم برطرف شد

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

ریزش مو عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

خیلی دکتر خوبیه بسیار خوش اخلاق ووقت شناس ویروس پوستی بود با یک ویزیت حل شد بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

بسیار دقیق و با حوصله

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

برای لک صورت و ریزش مو مراجعه کردم عالی هستن با یک بار نسخه نوشتن مشکل رو رفع مبکنن

۱۴۰۴/۱۲/۲۷

در برخورد جلسه اول خیلی خوب بودن ان شا الله نتیجا که حاصل شد اعلام میکنم

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

دومین جلسه هست و باید جواب آزمایش نشون بدم فعلا نمیتونم نظر خاصی بدم ولی معطلی در مطب زیاد بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

ریزش مو

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

خوب بودن هم نحوه برخورد و هم تشخیص و تجویز دارو

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

بروز پوسته سر

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

دوستانم مراجعه داشتند

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

نشد خدمتشون برسم. کنسل کردم

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

با سلام دکتر بسیار آرام و صبوری هستند با بیمار در حال حاضر آزمایش دادند برام تا با نتیجه جواب درمان شروع کنند

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

خیلی خوب و تشخیص درست ممنون ازشون

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

سلام ،لک پوستی که چند وقت بود در گیر بودیم ،با تجویز درست دارو بر طرف شد

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

من خیلی نتیجه گرفتم نوبت سوم درمان لکمه اما از همون جلسه اول همه بهم میگفتن پوستت خیلی بهتر شده

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

برای فشار چشم مراجعه کردم ، با دقت معاینه کردن و گفتن نیاز به عمل داره ولی هنوز عمل نکردم که نتیجه رو ببینم . ولی خیلی دکتر خوش برخورد و با حوصله ای بودن

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

بسیار دکتر خوش برخورد و من بار اولم بود پیش دکتر میرفتم و فعلان داروها جواب داده برای قارچ پبش ایشون رفتم

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

بهبودی نسبی

۱۴۰۳/۰۴/۰۵

قارچ پوستی و در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

فعلا با ویزیت اول، به نظر دکتر حاذقی میان.

۱۴۰۴/۰۳/۱۶

فیلر چونه و لب تزریق کردند برام،میخواستم مارک خوب باشه و مدل نچرال که جلوم بسته پلمپ شده ژل رو باز کردند و قبلشم راجب فرم بهتر بهم مشاوره دادند در کل ممنون از خانم دکتر عزیز بابت وقتی که برام گذاشتند.

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۹/۰۸

عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

بسیار خوش برخورد و متین و با سواد هستن، خوشبختانه دنبال تجویز داروهای نایاب و گرون و پیچیده نیستن.ریزش موی من تا حد زیادی کنترل شد.

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

بسیار خوش برخورد، مهربان، پیگیر و با سواد

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

تزریق فیلر لب و خط خنده خیلی عالیی بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

برای ریزش مو مراجعه کردم، خیلی دکتر باحوصله و خوش برخوردی هستند و به شرح حال بیمار بادقت گوش میدن. من تازه مراجعه کردم و پروسه درمان رو شروع کردم.

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

خوب بودند

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

بسیار پزشک حاذقی می باشند و با صبر و حوصله به صحبتهای بیمار خود گوش می دهند.

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

بسیار خو ش اخلاق وکاربلد

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

یک جلسه ویزیت شدم و دارو دادن بسیار خوش برخورد دقیق باحوصله و مسلط بعد از حصول نتیجه مجدد بازخورد میدم

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

سلام ایشون خیلی مهربان و خوش برخورد هستند و با دقت به حرفها گوش میدن و هر توضیحی لازمه رو با صبر و حوصله میگن

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

خانم دکتر بسیار خوش برخورد و با حوصله و در ضمن با علم بالا به روزترین خدمات رو ارائه میدن بنده خیلی پیش ایشون ویزیت شدم و همیشه راضی بودم

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

بسیار مهربان، با حوصله و با اخلاق دارو تجویز کردن، قراره استفاده کنم ببینم چی میشه

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

بسیار دکتر خوش برخوردی هستن،فعلا یکبار ویزیت شدم و دارو دادن،درحال مصرف هستم تا ببینم نتیجه به چه صورته

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

بعد از کلی درمان الکی، فقط ایشون تونستن لک منو بهتر کنند خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۰۲/۰۵

بسیار خوش برخورد بودند و از روند درمان (برداشتن اسکار ) بسیار راضی هستم. سپاس از دکتر عزیز

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

پزشک حاذق و خوب

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

بیماری پوستی و خارش پوست داشتم با ویزیت ایشون بهترم

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

ریزش مو

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

دکتر خوب

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

تحت درمانم بسیار مهربون هستند

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

امروز جلسه دوم هستش برام ازمایشات نوشته اوردم ببینن و قبلش ویتامین و تونیک مناسب موهامونوشتن به نظرم تا الان تشخیصشون خوب بوده و قشنگ با حوصله و خوش رفتاری گوشمیدن و راهنمایی میکنن

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

سلام برای لک پوست مراجعه کردم، برخورد خانم دکتر عالی بود دارو تجویز کردند، ان شاالله که نتیجه هم عالی باشه.

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

عالی .صبور .خوش برخورد .و بسیار حاذق .با یک بار مراجعه تشخیص دادند و دارویی که برای یک ماه تجویز کرده بودند در یک هفته زخم منو خوب کرد .ممنونم از خانم دکتر مهربان

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

عالییی

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

خیلی دقیق و با حوصله هستند

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

درمان جوش و جای جوش انجام دادن

۱۴۰۳/۰۵/۲۵

بسیار عالی تشخیص درست و درمان دقیق

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

صورتم خیلی جوش میزد و مدت طولانی درمان های مختلف انجام دادم نتیجه نگرفتم الان تقریبا ۴ ماهه تحت درمان خانم دکتر گنجه ای هستم و نه تنها جوش ها درمان شدن بلکه مشکلات دیگه پوستم(لک، تیرگی، منافذ باز) هم حل شدن خیلی راضی ام همیشه تحت نظر خانم دکتر میمونم

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

جهت ریزش مو به ایشون مراجعه کردم که عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

معطلی خیلی زیاد بود. فعلا یه نوبت آزمایش نوشتن

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

با حوصله و مهربان

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

دکتر بسیار مهربان و با حوصله ای هستند

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

من تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ به علت ریزش مو و همینطور برداشت زگیل پوستی به خانم دکتر گنجهای مراجعه کردم. دارو تجویز کردند و زگیل هم کرایوتراپی شد. رفتار خودشون و پرسنلشون بسیار محترمانه بود. بسیار خوشاخلاق بودند و با دقت به مواردی که گفتم توجه کردند. در حال حاضر تحت درمان و مصرف دارو هستم.

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

در حال در

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

خارش پوست ، با شامپو و پماد دست ساز حل شد

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

دکتر با اخلاق و فوق العاده متخصص

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

میخام سورت خور دورست کنم قیمت ش چند میلیون

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

دقت وبرخورد عالی

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

ردجه یک

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

انجام درمان لک و جوش و تیرگی و چروک طراف چشم تقریبا یک هفته ای هست ک شروع کردم .. امیدوارم نتیجه بگیرم ..در برخورد اول که با دکتر داشتم راضی بودم

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

تمیز و مرتب

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

بسیار با اخلاق و باحوصله، داروهایی که تجویز کردن موثر بود.

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

عالی بود کارشون

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

اولین ویزیت انجام شده هنوز نتیجه ندیدم

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

ویروس پوستی داشتم. به سرعت تشخیص دادن و داروهای مربوطه رو تجویز کردن. در کمتر از یک هفته علائم بهبودی رو نشون دادم.

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

خوب بودند

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

مشکل قارچ پوستی داشتم فعلا یه ده روزی هس دارو استفاده میکنم ولی هنوز بهترنشدم

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

کاملا مشکل رو متوجه شدند و حل کردند بسیار با حوصله و با اخلاق

۱۴۰۴/۱۱/۱۰

مراجعه اولم بود آزمایش نوشتن

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

فعلا نتیجه ای حاصل نشده

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

خیلی با دقت و با حوصله هستند

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

عالی و با حوصله

۱۴۰۳/۰۷/۰۶

هنوز به نتیجه نرسیدم

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

لکه تحت درمان

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

عالی خوش برخورد کار درست

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

سلام وقت بخیر من برای مو های کاشته شده ام ریزش مو داشتم ، خانم دکتر هم خوش برخورد و هم خوش اخلاق هستند و مشکل بنده رو تشخیص دادن و بعد از داروهایی که تجویز کردن مشکل ریزشم کمتر شده و فعلا تحت درمانم تا بعد انشالله بهتر بشه .

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

اگزما واقعا تشخیص درست بود و درمان عالی بود خیلی با حوصله و خوش برخورد هم هستن

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

ریزش مو

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

جوش صورت

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

من ریزش مو لک صورت داشتم ده روز هست که دارم درمان دکتر را انجام میدهم به نظرم تا الان خیلی خوب بوده

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

خوب و عالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

ریزش مو خیلی محبت کردند و از ریزش جلوگیری شد

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

اگزما نوزاد ،

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

دکتر بسیار با حوصله و خوشرویی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

جوش پوستی و ریزش مو. جوشهام درمان شدن. ریزش مو همچنان در حال درمانه

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

برای ریزش موی پسرم مراجعه کردیم . در حال درمان هستند . خانم دکتر بسیار با اخلاق و حاذق هستند .

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

لک صورت

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

نظری ندارم

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

ریزش شدید مو داشتم فعلا از شدتش کاسته شده باید دوباره با نتیجه آزمایشم برم که روش درمانم مشخص بشه...

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

صورتم خیلی لگ داره

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

دکتر با حوصله ای هستن.در مرحله ی درمان می باشم.

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

خوب بود ، اگزما داشتم خوب شد

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

خانم دکتر خوش اخلاق هستن و با حوصله معاینه میکنن. فعلا تحت درمان هستم و برای نتیجه باید صبر کنم .

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

بسیار با حوصله و خوش اخلاق، در حال درمان هستم و مطمئنم که پوستم عالی میشه️

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

خانم دکتر با اخلاق و خوش برخورد و کاربلد

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

بسیار عالی و با حوصله

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

با تشکر از خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

عالی بودند-برای درمان جوش و ریزش مو رفتم.با حوصله و مهربان بودند و به تمام صحبت ها با دقت گوش دادند.

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

خارش پلک چشم

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

سلام بسیار خوش رو بودن ، با دقت نظر معاینه و طبابت کردن من برای لکه های پوست و ریزش موهام رفتم و در حال درمان هستم . امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

برای ریزش مو کراجعه کردم درمان خیلی عالی بود و مشکل کاملا برطرف شد

۱۴۰۴/۰۴/۱۳

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

اگزما- آزمایش تجویز شد

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

قارج پوستی

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

قارچ پوستی داشتم در حال برطرف شدن ممنون از شما

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

جوش صورت در حال درمان

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

من برای ریزش مو تحت نظر دکتر بود عالی بود ریزش مو قطع شد وموها دوباره رشد کرد

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

زائده پوستی در صورت؛بسیار دقیق و با حوصله معاینه کردند و توسط ایشون مشکل حل شد

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

پزشک خوشرو و با سوادی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

خوبه مرسی

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

عالی بود

۱۴۰۳/۰۳/۰۶

کاملا خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

ریزش مو

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

بد نبود

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

به نظرم کارشون عالیه

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

دکتر بسیار حاذق

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

معمولی

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

بسیار پزشک خوش برخورد باحوصله و دقیقی هستن من برای لکه های پوستی در اثر افتاب رفتم پیششون که فعلا دارم داروهاشونو استفاده میکنم

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

برداشتن زگیل پوستی، مارشون واقعا عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

درحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

بسیار مهربان صبور داروهای عالی برای پوست صورتم وخشکی قوزک پا عالی بود ممنونشونم

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

مشکل ریزش مو بهتر شد

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

خیلی عالی بود بابت لک صورت رفته بودم خیلی خیلی عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

من از کار خانم دکتر راضی بودم

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

مرتضی امیری

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

نتیجه نگرفتم

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

درود وارد مطب شدم، منشی از من خواست به جای کشیدن کارت، مبلغ ویزیت را موبایلی پرداخت کنم، امکانش نبود، فرد دیگری از پرسنل امد و خواست به دستگاه خودپرداز پایین مراجعه کنم، از این کار اجتناب کردم، رفت و بعد عز پانزده دقیقه یک دستگاه اورد برای ویزیت ۴۵ دقیقه منتظر نشستم این در حالی بود که دوست خانم دکتر بعد از من امده بود و رفت داخل و بیشتر از بیست دقیقه به گپ و گفت با ایشان وقتی وارد اتاق دکتر شدم ایشان سعی کرد با خوشرویی رفتار نامناسب نگه داشتن من پشت در را توجیه کند برخوردشان سیاست مندانه عالی بود…. نسخه تجویزی رو یک هفته هست که دارم استفاده می کنم عالی است… نتیجه گرفتم… حالا امتیاز همه این ها به نظرم میشود معمولی!!!!

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

سلام من برای خودم و دخترم همیشه پیش خانم دکتر میرم و هر دفعه راضی بودم واقعا وقت میزارن و کارشون درسته

۱۴۰۲/۱۱/۱۴

فعلا در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

درحال درمان برای ریزش مو هستم. هنوز جواب قطعی نگرفتم.

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

برای بیمار وقت کافی میزارن و بیماری ر به نحو احسنت تشخیص میدن. به نظر من کارشون عالیه

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

من به خاطر مشکل ریزش مو و قارچ پوستی مراجعه کردم و خیلی زود مشکلم برطرف شد و نتیجه گرفتم. خیلی با دقت و حوصله هستند.

۱۴۰۴/۱۲/۰۹

همه چیز

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

برای ریزش مو-قارچ ناخن-پوسته بودن سر رفتم پیششون. ریزش مو رو فعلا جواب نگرفتم ولی باقی موارد حل شد

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

مشکل پوستی که حل شد

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

خوش برخورد بودن و نسخه شون برای من کمک کننده بود. چند تا مسئله داشتم به خصوص برای درماتیت صورتم داروشون خیلی خوب عمل کرد. در کل پیشنهاد میکنم.

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

خوش اخلاق وخوش برخورد بودند وکارشون رو درست انجام دادن

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

باحوصله ودقیق

۱۴۰۳/۱۰/۱۰

برای مشکل میخچه

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

در حال درمان قارچ ناخن هستم

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

خانم دکتر خیلی مهربون و خوش رفتار همسرم و خودم خیلی خوب جواب گرفتیم

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

بسیار خوش برخورد ، با دقت ، تشخیص عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

دکتر خوبی است

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

درمان قارچ

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

هنوز تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

من ایشون را از زمان رزیدنتی میشناسم و از همون زمان هم بهترین رزیدنت دوره خودشون بودند ، دقیق و حساس ، مهربان ، با حوصله و خوش رفتار و متین

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

هنوز در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

پسوزیاریس

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

خوب بوده

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

ویزیت اول انجام شده و در اولین مراجعه بسیار خوش برخورد و با حوصله بودند و خیلی دقیق معاینه صورت گرفت

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

کیست زیر پوست سر داشتم ، به درستی تشخیص دادن و کیست رو خارج کردن

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

برای بیماری قارچ در ناحیه دست مراجعه کردم و از درمان ایشان راضی بودم بیماری را دو دو همکار قبلیشون نتوانسته بودن تشخیص دهند اما ایشون هم تشخیص مناسبی داشتن و معالجه خوبی انجام دادند.

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

خوش اخلاق ترین پزشک

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

دکتر با شخصیت و مهربون . واقعا هم تو کارش حرفه ای

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

در حال درمان هستم تا اینجا که خوب بوده!

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

در حال درمان سبوریک درماتیت هستم و ریزش مو بخاطر dhtبالا با دارو اثربخش بوده عالی سپاس گذار از تشخیص سرکار خانوم گنجه ای

۱۴۰۴/۱۰/۰۵

عی بود

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

خیلی دکتر با حوصله و خوبی هستن برای درمان لوپوس یک ساله بهشون مراجعه میکنم

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

خیلی راضی بود قارچ پوستی داشتم با دارو هایی که ایشون برام نوشتن تو پنج روز درمان شدم

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

یکبار فقط ویزیت شدم و دارم دوره درمان رو میگذرونم

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

بسیار خوش اخلاق و پر انژی

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

بسیار خوش

۱۴۰۲/۱۱/۱۳

ریزش مو داشتم تحت درمان هستم و نتیجه گزفتم

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

بسیار بااخلاق و مهربان هستند

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

از درمان ایشان من نتیجه خیلی خوبی گرفتم

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

خانم دکتر نازنین بسیار خوشرو، با اخلاق و متبحر قدردان شما هستیم

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

سلام قارچ صورت. قرمز سفید وقت بگریم با اسنپ سعید سخاوت کیایی واتساپ بگریم واریگرم داره

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

درمان جوش های صورت که همه ی جوشهام خوب شدن و نتیجه گرفتم

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

جوش بدن

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

لیزر لک صورت

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

اوکی بوده

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

مشکل ریزش مو داشتم که فرقی نکرد ولی لک های صورتم تا حدودی برطرف شده

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

خیلی خوب و باحوصله بودن و داروهای تجویزیشونم موثر بود

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

دکتر خوب

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

ریزش مو

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

مشکل خارش و شوره مو داشتم و رفع کامل شد

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

مشکل شوره سر داشته ام وفعلا در جریتن مداوا هستم

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

مشکل پوستی

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

فیلر لب زدم و بسیار از کار خانم دکتر گنجه ای عزیز راضی هستم

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

با سلام قارچ پوستی و تشخیص و درمان ایشون عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

مشکل پوست

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

خوش برخورد و درمان موثر برای آکنه ممنون از دقت ایشان

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

من تازه مراجعه کردم، برخوردشون خیلی عالی بود و با حوصله بودند، هنوز داروها رو مصرف نکردم که نتیجه رو بگم.

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

خوب و باحوصله هستن

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

من خیلی وقته بهشون مراجعه میکنم واقعا خوش اخلاق و با حوصله هستند خودم واسه ریزش مو مراجعه کردم که نتیجه عالی گرفتم مادرم پیششون تزریق چربی انجام دادن که عالی بود

۱۴۰۳/۰۹/۰۹

خوش برخورد و با حوصله بودند

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

فعلادر دوره درمانم

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

هنوز درمان در مورد جوش صورت و بدن دخترم ادامه داره ولی تا اینجای کار از نحوه ی درمان خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

خیلی خیلی دکتر خوب، خوش برخورد، خوش اخلاق و مهربانی بودند. روش درمانی هم کاملا موثر بود.

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

جای جوش نتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۳/۱۰/۰۱

سلام ،من دفعه اول هست رفتم پیششون،برای لک صورت،پماد دادن،هزینه تراشی الکی نکردن،خیلی با حوصله و دقت ازمایش ها و لک رو دیدن،خیلی خوش برخورد هستن،نتیجه هنوز معلوم نیست ،در کل راضی هستم

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

مشکل قارچ کف سرم رو با تشخیص درست درمان کردن

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

چند سال بود دخترم درگیر اگزمای شدید بود که با یکبار مراجعه به ایشون تا حد بسیاری درمان شد

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

مشگل شوره سر داشت پسرم با مصرف دارو در چند جلسه خوب شد

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

هنوز خوب نشدیم

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

نمی دانم

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

هنوز تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

لک صورت

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

خیلی خوش برخورد و صبور و خوش اخلاق هستند و سعی میکنند با کمترین درمانهای تهاجمی کمک به درمان شما کنند .

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

خوب هستند.

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

مشکل ریزش مو سکه ای داشتم نتیجه دیدم، برخوردشان بسیار عالیست

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

مشکل پوستی در ناحیه ساق پا. تشخیص اولیه و دارو داده شد. رفتار حرفه ای، شکیبایی و برخورد پزشک قابل توجه و قدردانی هست.

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

دچار ناراحتی پوستی بودم ، که تشخیص خانم دکتر قارچ بود و دارو و راهنمائی ها لازم را ارائه فرمودند ، الان پس از یک هفته علائم بیماری رفع شده است ول می باید تا چهار هفته دارو و درمان را ادامه دهم

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

دکتر خوب با دانش بالا تشخیص درست

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

عالی پرتقالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

ریزش مو شدید دارم و فعلا در حال درمانم

۱۴۰۳/۰۸/۲۸

بدنم قارچ زده بود و دارو دادن.رو به بهبود هست ،ماه دیگه که رفتم پیششون نظرمو دقیقتر میگم ولی خیلی خوش اخلاق بودن

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

سلام خانم دکتر بسیار خوش برخوردو مهربان وحتی پرسنل اونجا بسیار مودب و مهربان بودند

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

خارش پوست داشتم و کمی بهبود یافته

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

موهام مشت مشت میریخت لیزر کرد و دارو داد راحت شدم

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

سلام برای جای جوش به خانوم دکتر مراجعه کردم و خیلی رازی هستم,بسیار با اخلاق با حوصله و کاربلد هستن دکتر گنجه ای،با تشکر

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

ریزش مو

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

عالی و نتیجه بخش

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

تحت درمان یک مقدار بهتر شده است

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

در حال مصرف داروهای تجویزی هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۴/۳۱
اطلاعات تکمیلی
متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر. مدرس دانشگاه علوم پزشکی در سال های ۱۳۹۹-۱۴۰۰. محقق و نویسنده مقالات متعدد بین المللی در زمینه پوست و مو. خدمات شامل: هایفوتراپی اولتراسل کره جهت لیفت و جوان سازی، اندولیفت تخصصی، جوان سازی با لیزر CO2، برداشت خال (جراحی و لیزر)، لیزر تاتو و لک صورت با دستگاه کیوسوییچ و پیکو، لیزر کک و مک، تزریق فیلر و بوتاکس، مادلینگ چهره و زاویه سازی، تزریق ژل لب با تکنیک روسی، تزریق چربی و میکروفت و نانوفت، کاشت مو و ابرو، تزریق PRP و مزوتراپی، جراحی کیست سر و بدن، جراحی ضایعات بدخیم و سرطان های پوستی، کرایوتراپی و درمان زگیل، جراحی میخچه، درمان بیماری های پوست و مو شامل آکنه، ریزش مو، لیکن پلان و پسوریازیس و ...، ساکشن غبغب، بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین، میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ، پیلینگ شیمیایی و پیلینگ کربن (پیل هالیوودی)، جوان سازی با لیزر فتونای چهاربعدی، تزریق مزوژل های جوان ساز پروفایلو، جالپرو، سونه کاس و ...، سابسیژن تخصصی جای جوش، لیزر واریس و اسکلروتراپی، لیزر جوان سازی صورت، جراحی تومورهای خوش خیم و بدخیم، نمونه برداری از ضایعات پوستی، لاغری و تناسب اندام.
مطب نگین آسمان
تهرانمرزداران، نرسیده به پل یادگار امام، مجتمع نگین آسمان، بلوک D، طبقه ۵، واحد ۲۰
پاسخ گویی تلفنی از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب. زمان‌های ثبت شده حدودی هستند و به دلیل اقدامات جراحی زمان انتظار وجود دارد. لازم به ذکر است در صورت دریافت نوبت و عدم حضور، بیعانه دریافتی عودت داده نخواهد شد.
    نقشه مطب
    کلینیک بهار
    تهرانبلوار مرزداران، بین اشرفی اصفهانی و ناهید، مرکز جراحی درمانی بهار مرزداران، کلینیک پوست، مو و زیبایی
    پاسخ گویی تلفنی از ۹ صبح الی ۸ شب. زمان‌های ثبت شده حدودی هستند و به دلیل اقدامات جراحی زمان انتظار وجود دارد.
      نقشه مطب
      لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
      فردا
      ۱۸ خرداد (فردا)از ساعت ۱۳ الی ۱۸
      پس فردا
      ۱۹ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۳ الی ۱۸
      ۳ روز دیگر
      ۲۰ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۳ الی ۱۸
      ۴ روز دیگر
      ۲۱ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۳ الی ۱۸
      ۶ روز دیگر
      ۲۳ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۸
      ۸ روز دیگر
      ۲۵ خرداد (دوشنبه)از ساعت ۱۳ الی ۱۸
      ۹ روز دیگر
      ۲۶ خرداد (سه شنبه)از ساعت ۱۳ الی ۱۸
      ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۳ الی ۱۸
      ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۳ الی ۱۸
      ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۳ الی ۱۸
      اینستاگرام دکتر زکیه گنجه ای

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      مطب نگین آسمان

      مرزداران، نرسیده به پل یادگار امام، مجتمع نگین آسمان، بلوک D، طبقه ۵، واحد ۲۰

      کلینیک بهار

      بلوار مرزداران، بین اشرفی اصفهانی و ناهید، مرکز جراحی درمانی بهار مرزداران، کلینیک پوست، مو و زیبایی

      مطب نگین آسمان

      مرزداران، نرسیده به پل یادگار امام، مجتمع نگین آسمان، بلوک D، طبقه ۵، واحد ۲۰

      کلینیک بهار

      بلوار مرزداران، بین اشرفی اصفهانی و ناهید، مرکز جراحی درمانی بهار مرزداران، کلینیک پوست، مو و زیبایی