برای میگرن مزمن و حاد به ایشان مراجعه کردم و کاملا برطرف شد دکتر حاذق و مجرب و با شخصیت و متین
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
دکتر خوبی هستن و برای بیمارشان وقت میزارن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
بسیار دکتر خوب و عالی و خوش اخلاق و وارد
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
بسیار صبور هستند و همسر من مشکل مننژیت دارند و خدا رو شکر کنترل شده
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
دکتر خوبی هستند و تمام تلاش خود را برای درمان بیمار انجام می دهد.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
ضعف اعصاب
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
سر درد
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
عالی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
بسیار عالی. بادقت و با حوصله گوش میدن و درست و دقیق تشخیص دادن.
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
عالیه دست شما دردنکندباتشکر
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
عالی هم از نظر رفتار وهم از نظر علم وانش
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
سلام. بسیار صبور بوده و عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
در حال
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
سکته کرده، بودم پیش این دکتر رفتم و با دارو هایی که تجویز کرد مشکلم بر طرف شد و از سکته های بعدی جلو گیری شد
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
سلام تشخیص شون خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
فشار خوب و تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
پدرم سکته مغری کردی بسیار دکتر صبور با اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
صرع و کمک ب درمان
۱۴۰۳/۰۱/۲۴
فشار زیاد مغز - عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
سرگیجه داشتم بهترشدم
۱۴۰۲/۰۸/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۲۱
دکترعالیی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
بسیار با صبر حوصله هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
ضعیف بودن نداشتن تعادل
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
جناب دکتر عباسی انسانی بسیارمحترم،صبور ونسبت به بیمار وارباب رجوع خودخوش برخورد وپزشکی حاذقی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
فلج باز معالجه شدم
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
در مراحل ابتدایی هستم ولی تشخیص و تجویز دارویی درستی دارن
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
عالی هستن.تحت درمانم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
بسیار عالی تا الان ک جواب گرفتم و از الان ب بعد باید برای تیپر قرص ها تحت نظرشون اقدام کنم.
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
مشکل سردرد های شدید داشتم با داروهای که دکتر عباسی نوشتند خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
برای کم شدن حافظه و فراموشی رفته بودم. خیلی خوب بود تشخیصشون دوباره هم میرم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
مشکل سردرد داشتم و ۱۷ سال سردرد مزمن منو رها نکرد تا اینکه با جناب دکتر آقای عباسی آشنا شدم و به لطف خدا و برکت وجود ایشون مطلقآ سردردم خوب شد عمر شون با عزت
۱۴۰۲/۰۷/۲۳
بسیار حاذق
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
عالی
عالی
بهترین پزشکی که می شناسم
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
من برای فراموشی مادرم به دکتر مراجعه داشتم دکتر خیلی دقیق وتشخیص عالی و برخورد خیلی خوب وروند درمان هم خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
دکتر با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
دکتر خوب و آرامی هستند تحت درمان نزد ایشان هستم فعلا خوب بودند تا اینجا.
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
بد است
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
خیلی دکتر خوبی است با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
تحت درمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
دکتر با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
خیلی خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
عالی بودن ایشون تشخیصشون
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
درود. خدارو شکر توی مدت یک ماه داروهایی که ایشون تجویز کرده بودن رو مصرف کردم و نتیجه خوبی گرفتم و سر درد هایی که داشتم خیلی بهتر شد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
دکتور بسیار خوبی
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
خوب و صادق
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
از دست دادن حافظه
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
بله عالی بوذ
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
بسیار دقیق و عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
بسیار عالی با روحیه ومعلومات بالا
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
افسردگی
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
سردردهای شدید داشتم و درمان شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
عالیییییی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
هنوز مشکلمون حل نشده
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
دکتر عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
یکبار ویزیت شدم درحال درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
اکی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
برای اولین بار مراجعه میکنم
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
کاربلد
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
ادامه ندادم.دکترخوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
عالی خدا خیرتون بده
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
سلام وقتتون بخیر
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
سردرد شدید خوب شدم
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
فعلا آزمایش
۱۴۰۱/۰۳/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
تحت درمان، بسیار صبور
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
دکتری عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
عالی زمان زیادی برای بیماران قایل و نتیجه بخش
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
تشنج داشتم بسیار عالی هرچی بگم کم گفتم انشالله خدا بشهون سلامتی بده
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
خوب بودن
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
سلام
مشکل خواب بود و با کمک آقای دکتر خیلی بهتر هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
عالیییییی
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۹
بسیار دکتر صبور و فوق العاده ای هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
سردرد خوشه ای
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
بسیار عالی وخوش برخورد و مهربان.کامل و بادقت به حرفهای بیمار گوش میدن و کمترین داروی ممکن رو تجویز میکنن.
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۵
بسیار باحوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
تیک عصبی
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
نتیجه گرفتم و بسیار بااخلاق هستند
۱۴۰۲/۰۱/۳۰
من گردن درد داشتم خدا رو شکر الان بهترم
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
هنوز تحت درمانه
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
سرگیجه، و افت فشار لحظه ای-MRI نوشتن در حال درمان. دکتر خیلی وقت نذاشت
۱۴۰۳/۱۰/۲۵
عالی است
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
خوب عال
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
مغز اعصاب
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
دکترخوب علی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
من سر درد شدید داشتم رفتم پیش آقای دکتر دارو دادن بهم گفتن استفاده کن نتیجه بعد دوهفته دیگه میبینی الان خداروشکر کمتر شده سر دردم دکتر خیلی مهربونه و با آرامش صحبت میکنه خیلی وقت میزاره برای مریض خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
درحال درمان اختلال خواب هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بسیار کاربلد و باخلاق و مهربان هستند. نتیجه گرفتیم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
پارکینسون
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
ابتدا از توضیحات کامل شون تشکر میکنم فقط کاش به توضیحات و درخواست مراجعین هم گوش بدن ،برای بنده تعداد و دوز دارو رو اشتباه نوشتن
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
یک جلسه
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
اینترنت
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
بسیار حرفه ای، با حوصله و مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
دوازده سال مشکل سردرد داشتم زیر نظر دکتر عباسی الهی شکر الان مشکل سردردم خوب شده واقعا دکتر با حوصله و صبوری هستن و برای مریضشون وقت میزارن
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
درمان تشنج
۱۴۰۱/۰۳/۱۳
بسیار با صبر و حوصله و کاربلد
۱۴۰۲/۰۲/۱۴
خداخیرشان بده
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
سلام ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
سکته . وعالیبود
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
مشکلی نبود
۱۴۰۲/۰۹/۰۹
عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
دکتر خوب با صبر وشکیبا خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
مشکل فراموشی
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
دکتر خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
مشکل سردرد داشتم و دارو تجویز کردن واسه میگرن ولی همچنان مشکلم پابرجاست
۱۴۰۲/۱۰/۰۲
مشکل دست راست داشتم درمان شد
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
کی یاد میگیرید در نظر دادن نگید اخلاقش خوب بود اخلاق بود تنهایی کافی نیست باید مشکل شما رفع شده باشه
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
سلام من میخواستم پیش داکتر نوبت بیگیرم
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
دکتر خوبی هست
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
تشنج درحال درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
اختلال حافظه تحت درمان
۱۴۰۲/۰۵/۱۴
برخورد خوب بسیار خیرخواه
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
بسیار دکتر با اخلاق و کار بدی میباشد
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
بسیار عالی وبا حوصله به صحبتهای مریض گوش میدم ومن از درمانی نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
با دقت و حوصله، بیماری مریض را بررسی می کند
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
تشنج داشتم وخداروشکر خوبم
۱۴۰۳/۰۳/۲۸
برخورد شایسته و سعه صدر ایشان در شنیدن مشکل بیمار از نقاط قوت جناب دکتر میباشد.
۱۴۰۲/۰۷/۱۹
عالی باحوصله به حرف ها گوش میکنند و بااخلاق و حرفه ای هستند.
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
سلام من بسیار متشکرم از آقای دکتر عباسی
واقعا هر چقدر از دانایی و صبر و حوصله ایشون بگم کم گفتم کمتر دکتری پیدا میشه که با حوصله به حرف های مراجعین گوش بده و باهاشون با مهربونی صحبت کنه .
ایشون علاوه بر داناییشون واقعا برخورد یک پزشک واقعی و متعهد رو باهاتون دارن که این به شدت حال مراجعین رو خوب میکنه .
من میگرن دارم و تحت نظر دکتر عباسی هستم و خداروشکر نسبت به اول خیلی خیلییی بهتر شدم .
از همون روز اول که به تجویز های ایشون عمل کردم نتیجه گرفتم و واقعا راضیم .
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
دکتر با حوصله و در دسترس. برای بیماران وقت میگذارد.
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
مشکل افسردگی بعد از زایمان داشتم تحت درمان هستم.خوب به صحبت های مریض گوش میدن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
دکتر خوبی هستند و مهربان
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۸/۱۰
خوب بود پدرم سکته مغزی کرده بود بهتر شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
دکترخوب ومتخصصی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
سردرد،،در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
درمان ادامه دارد
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
بسیار دکتر خوب تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۳
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
بی نظیر ترین دکتری بود که بین چندین دکتر دیدم و نتیجه عالی که فکرشو نمیکردم گرفتم
۱۴۰۲/۰۴/۱۵
سلام دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
فشار مغزم بالا بود .با تشخیص به موقع ال پی انجام دادن و خداروشکر نتیجه مثبت بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
عالیی️
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
باتشکر از جناب دکترعباس قندهاری من مشکل بلع و تکلم دتشتم که با تشخیص درست آقای دکتر قندهاری و نوشتن ۱۲ جلسه طب سوزنی بطور کامل خوب شدم
۱۴۰۲/۰۵/۱۱
عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
خواب رفتن دست و پا
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
برای مادرم بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
برای درمان میگرن رفتم پیششون فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۷
مشکل اعصاب و روان
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
برای سکته مغزی مراجعه کردم . نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۰۴
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
ماهر و مجرب
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
پزشک خوب و وقت خیلی زیادی برای مریضش میزاره واقعا خوبه
۱۴۰۲/۰۱/۱۷
عالی بودند
۱۴۰۲/۰۶/۱۴
عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۲
تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
تحت درمانم واسه تشنج
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
ایشان بسیار عالی و با تجربه هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
برخورد بسیار عالی و هنوز درمان شروع نشده
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
خوب هستن
۱۴۰۱/۰۴/۳۱
دکتر بسیار عالی ⭐⭐⭐⭐⭐
باادب واحترام با حوصله دقیقا توضیح میدن وسوالی میپرسی با آرامش جواب میدن تحت درمان هستیم ونتیجه گرفتیم خداوندخیرشون بده
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
بسیار دکتر عالی هستند تشخیصشون بی نظیره
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
تحت درمان
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
مشکل اعصاب داشتم و واقعا راضی بودم ازشون
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
مشکل اعصاب وبی خوابی پرخاشگری
عاااالی کلا مشکل خابم حل شد و دیگه عصبی نیستم.خیلی ازشون راضی ام
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
میوتونی داشتم.. ارجاع دادن به دکتر شریعتی
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
بسیاردکتربامسئولیت خوش اخلاق وحاذق هست من سردردهای شدید و طولانی داشتم که توسط ایشان مداوا شدم، خداحافظ شون باشه
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
تحت درمان
۱۴۰۲/۱۰/۰۷
دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۵/۰۴
خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
دکتر خوبی بودن وباتجربه
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
با سلام و احترام دکتر عباسی پزشک دلسوز و مهمانی هستند و در کارشون تخصص لازم رو دارن و برای بیمار وقت میزارن و طوری باهات حرف میزنن که انگار خودشون دردت رو تجربه کردن. به نظر من پزشک خوبی هستن.
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
دو جلسه که خدمت شون مراجعه کردم. برای سردرد تا به الان خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خوب دکتر بسیار مهربان و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
برای مراجعه مجدد
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
پزشک باسواد، خوش برخورد، باحوصله
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
بله عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
خیلی دکتر عالی و صبور و برای مریض خیلی ارزش قائله و صحبتهای مریضیش رو با دقت گوش میکند
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
مغز اعصاب
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
بسیار با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۲۴
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
عااالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴
خوش برخورد هستند و درمان خوبی داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
عالی خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
عالی. مادرم فراموشی داره در حال درمان هست
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
با عرض سلام بسیار دکتر خوش اخلاق وصبور و با مهارت هستند خدا انشالا همیشه نگهدارشون باشه و سلامتی بده
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
ایشون عالی هستن من میگرن عصبی داشتم و الان تحت نظر دکتر هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
دکتر خوبی هست ولی نوبت اینترنتی که می گیری خیلی معطل میشی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
بسیار باوجدان و خوش رو و البته متخصص برای سردرد مزمن مراجعه کردم و عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
سلام ن
۱۴۰۲/۰۷/۰۴
دکتر بسیار مهربانی هستند و خیلی هم با دقت برای زایمان و گذاشتن دستگاه پیششون رفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
قسمتی از موی سر برادرم ریخته بود با مراجعه ب آقای دکتر و تجویز دارو ب مدت دوماه رشد موی سر برادرم برگشت ب حالت اولش و درست شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
خوب است
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
دکتر بسیار
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
سردرد درمان شد
۱۴۰۲/۰۵/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
کمر درد عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
میگرن نتیجه مطلوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
دکتر صبور و با تعهدی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
پزشک صبور و با سواد با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
عالی بودن برای پسرم مراجعه کردم بسیارصبورانه ومهربان صحبت میکنن وقت میزارن بیست بیست بیست هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
سلام عالی
جوان و با تجربه
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
خیلی با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
خوب عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
مغز و اعصاب
۱۴۰۲/۰۹/۱۳
مشکل پارکینسون والزایمر
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
اعصاب وعالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
برای مادرم مراجعه کردیم پارکینسون داشتن دکتربسیارخوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
فلج بلز گرفتم.جای ایشان رفتم.خوب شدم
۱۴۰۲/۰۶/۳۰
نتیجه ی رضایت بخش
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
دکتر خیلی خوبی هستن با صبر حوصله ب حرفا مریضون گوش میدن و سعی میکنن با سوال کردن مریضیشون ریشه یابی کنن
۱۴۰۱/۰۳/۱۴
بااخلاق وباحوصله وتشخیص درست
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
آیا بعد از عمل دیسک کمر چن روز بعدش خودارضا شی مشکل داره برای دیسک ؟؟؟
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
سلام برخورد منشی بسیار عالی خنده رو خوش برخورد ومقید به ساعت ووقت. اقای دکتر هم که خودشون اطلاعات بالا صبور وتوانمند
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
مشکل خواب برطرف شد
۱۴۰۲/۰۳/۰۷
بسیار عالی است
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
دکترخوبیه
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
سلام مشکا بنده رک پا رو انگشت پاه هست باید چیکار کنم
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
خیلی کوتاه بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
اخلاق عالی ، تشخیص خب
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
سلام
داروهای ایشان خیلی خوب و تاثیرگذار بود .
ممنون
سال ۸۴ پزشکی مشهد قبول شدم و سپس در سال ۹۳ تحصیل در رشته نورولوژی یا داخلی مغز و اعصاب را شروع کردم و موفق به کسب بورد تخصصی ناسیونال شدم. تشخیص و درمان سردردها (میگرن، خوشه ای) تزریق تخصصی بوتاکس برای میگرن میاستنی گراویس و بوتولیسم سرگیجه و خستگی خواب رفتن اندام ها سکته های مغزی خونریزی مغزی اختلال خواب و فلج خواب کمردرد و سیاتیک انواع نوروپاتی و مورمور اندام ها پارکینسون و ET و رعشه دست ها سندروم تونل کارپ و دیسک گردن و کمر تاری دید و دوبینی و افتادگی پلک ها سوزش پوست سر و احساس سنگینی سر فراموشی و انواع دمانس و آلزایمر انجام نوار عصب و عضله انجام نوار مغز جهت تشخیص انواع تشنج EMG-NCV (ویزیت بیماران بر طبق نوبت و با صرف زمان کافی و رعایت حقوق خصوصی بیمار انجام می شود)
مشهدمیدان تقی آباد، خیابان ملک الشعرای بهار، نبش بهار ۴۸ (کوچه سپه)، مجموعه مغز و اعصاب رستاک
۵:۱۵ عصر تا ۸ عصردر کلینیک رستاک سعی بر این است که برای مراجعین وقت کافی گذاشته شود و به خوبی به صحبتهایشان گوش داده شود. لذا خواهشمندیم صبور باشید. زمان انتظار معمولا یک ساعت.
در حال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۸ادامه درمان
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دکتر خو
۱۴۰۲/۰۳/۰۷برای میگرن مزمن و حاد به ایشان مراجعه کردم و کاملا برطرف شد دکتر حاذق و مجرب و با شخصیت و متین
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکتر خوبی هستن و برای بیمارشان وقت میزارن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بسیار دکتر خوب و عالی و خوش اخلاق و وارد
۱۴۰۱/۰۲/۱۸بسیار صبور هستند و همسر من مشکل مننژیت دارند و خدا رو شکر کنترل شده
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۷عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۲دکتر خوبی هستند و تمام تلاش خود را برای درمان بیمار انجام می دهد.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ضعف اعصاب
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱سر درد
۱۴۰۲/۱۲/۰۸عالی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۶بسیار عالی. بادقت و با حوصله گوش میدن و درست و دقیق تشخیص دادن.
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عالیه دست شما دردنکندباتشکر
۱۴۰۱/۰۹/۰۵عالی هم از نظر رفتار وهم از نظر علم وانش
۱۴۰۴/۰۹/۱۹سلام. بسیار صبور بوده و عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۷در حال
۱۴۰۴/۰۹/۰۸سکته کرده، بودم پیش این دکتر رفتم و با دارو هایی که تجویز کرد مشکلم بر طرف شد و از سکته های بعدی جلو گیری شد
۱۴۰۳/۰۲/۱۸سلام تشخیص شون خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۱فشار خوب و تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵پدرم سکته مغری کردی بسیار دکتر صبور با اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۳صرع و کمک ب درمان
۱۴۰۳/۰۱/۲۴فشار زیاد مغز - عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۴سرگیجه داشتم بهترشدم
۱۴۰۲/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۲۱دکترعالیی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار با صبر حوصله هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ضعیف بودن نداشتن تعادل
۱۴۰۲/۱۰/۳۰جناب دکتر عباسی انسانی بسیارمحترم،صبور ونسبت به بیمار وارباب رجوع خودخوش برخورد وپزشکی حاذقی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۳فلج باز معالجه شدم
۱۴۰۲/۰۸/۲۷در مراحل ابتدایی هستم ولی تشخیص و تجویز دارویی درستی دارن
۱۴۰۲/۰۲/۱۸عالی هستن.تحت درمانم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بسیار عالی تا الان ک جواب گرفتم و از الان ب بعد باید برای تیپر قرص ها تحت نظرشون اقدام کنم.
۱۴۰۲/۰۲/۰۸مشکل سردرد های شدید داشتم با داروهای که دکتر عباسی نوشتند خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷برای کم شدن حافظه و فراموشی رفته بودم. خیلی خوب بود تشخیصشون دوباره هم میرم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶مشکل سردرد داشتم و ۱۷ سال سردرد مزمن منو رها نکرد تا اینکه با جناب دکتر آقای عباسی آشنا شدم و به لطف خدا و برکت وجود ایشون مطلقآ سردردم خوب شد عمر شون با عزت
۱۴۰۲/۰۷/۲۳بسیار حاذق
۱۴۰۴/۱۱/۱۴عالی عالی بهترین پزشکی که می شناسم
۱۴۰۳/۰۱/۲۰من برای فراموشی مادرم به دکتر مراجعه داشتم دکتر خیلی دقیق وتشخیص عالی و برخورد خیلی خوب وروند درمان هم خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۲۰دکتر با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۱۷دکتر خوب و آرامی هستند تحت درمان نزد ایشان هستم فعلا خوب بودند تا اینجا.
۱۴۰۳/۰۲/۲۰بد است
۱۴۰۰/۰۱/۲۳خیلی دکتر خوبی است با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۰۳تحت درمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۲دکتر با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۳خیلی خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عالی بودن ایشون تشخیصشون
۱۴۰۱/۰۳/۰۳درود. خدارو شکر توی مدت یک ماه داروهایی که ایشون تجویز کرده بودن رو مصرف کردم و نتیجه خوبی گرفتم و سر درد هایی که داشتم خیلی بهتر شد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتور بسیار خوبی
۱۴۰۳/۰۲/۰۶خوب و صادق
۱۴۰۰/۱۲/۲۵از دست دادن حافظه خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بله عالی بوذ
۱۴۰۱/۰۳/۲۳بسیار دقیق و عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۱۵بسیار عالی با روحیه ومعلومات بالا
۱۴۰۲/۰۳/۰۳افسردگی
۱۴۰۴/۰۸/۰۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۸سردردهای شدید داشتم و درمان شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عالیییییی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱هنوز مشکلمون حل نشده
۱۴۰۲/۰۲/۲۴دکتر عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳یکبار ویزیت شدم درحال درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹اکی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۰برای اولین بار مراجعه میکنم
۱۴۰۱/۱۰/۰۳کاربلد
۱۴۰۲/۰۲/۱۸ادامه ندادم.دکترخوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عالی خدا خیرتون بده
۱۴۰۴/۰۸/۲۸سلام وقتتون بخیر
۱۴۰۴/۰۹/۲۲سردرد شدید خوب شدم
۱۴۰۱/۱۲/۱۸فعلا آزمایش
۱۴۰۱/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۰۴تحت درمان، بسیار صبور
۱۴۰۰/۰۲/۱۱دکتری عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عالی زمان زیادی برای بیماران قایل و نتیجه بخش
۱۴۰۳/۰۴/۱۶تشنج داشتم بسیار عالی هرچی بگم کم گفتم انشالله خدا بشهون سلامتی بده
۱۴۰۳/۰۱/۳۱خوب بودن
۱۴۰۲/۰۴/۲۰سلام مشکل خواب بود و با کمک آقای دکتر خیلی بهتر هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عالیییییی
۱۴۰۲/۱۲/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۹بسیار دکتر صبور و فوق العاده ای هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۳سردرد خوشه ای
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار عالی وخوش برخورد و مهربان.کامل و بادقت به حرفهای بیمار گوش میدن و کمترین داروی ممکن رو تجویز میکنن.
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۵بسیار باحوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۶/۰۵تیک عصبی
۱۴۰۳/۰۳/۱۲نتیجه گرفتم و بسیار بااخلاق هستند
۱۴۰۲/۰۱/۳۰من گردن درد داشتم خدا رو شکر الان بهترم
۱۴۰۳/۰۹/۱۹هنوز تحت درمانه
۱۴۰۰/۰۶/۰۱پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۱سرگیجه، و افت فشار لحظه ای-MRI نوشتن در حال درمان. دکتر خیلی وقت نذاشت
۱۴۰۳/۱۰/۲۵عالی است
۱۳۹۹/۰۷/۲۷خوب عال
۱۴۰۳/۱۰/۰۱دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۳مغز اعصاب
۱۴۰۳/۰۴/۳۱دکترخوب علی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴من سر درد شدید داشتم رفتم پیش آقای دکتر دارو دادن بهم گفتن استفاده کن نتیجه بعد دوهفته دیگه میبینی الان خداروشکر کمتر شده سر دردم دکتر خیلی مهربونه و با آرامش صحبت میکنه خیلی وقت میزاره برای مریض خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۹/۱۹درحال درمان اختلال خواب هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بسیار کاربلد و باخلاق و مهربان هستند. نتیجه گرفتیم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۱۹پارکینسون
۱۴۰۴/۰۸/۱۷ابتدا از توضیحات کامل شون تشکر میکنم فقط کاش به توضیحات و درخواست مراجعین هم گوش بدن ،برای بنده تعداد و دوز دارو رو اشتباه نوشتن
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۳یک جلسه
۱۴۰۳/۰۳/۲۹اینترنت
۱۴۰۴/۰۹/۱۴بسیار حرفه ای، با حوصله و مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۲۰دوازده سال مشکل سردرد داشتم زیر نظر دکتر عباسی الهی شکر الان مشکل سردردم خوب شده واقعا دکتر با حوصله و صبوری هستن و برای مریضشون وقت میزارن
۱۴۰۴/۱۰/۳۰درمان تشنج
۱۴۰۱/۰۳/۱۳بسیار با صبر و حوصله و کاربلد
۱۴۰۲/۰۲/۱۴خداخیرشان بده
۱۴۰۱/۱۰/۰۷سلام ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۱سکته . وعالیبود
۱۴۰۴/۰۸/۰۴مشکلی نبود
۱۴۰۲/۰۹/۰۹عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دکتر خوب با صبر وشکیبا خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴مشکل فراموشی
۱۴۰۰/۱۱/۲۲دکتر خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۰مشکل سردرد داشتم و دارو تجویز کردن واسه میگرن ولی همچنان مشکلم پابرجاست
۱۴۰۲/۱۰/۰۲مشکل دست راست داشتم درمان شد
۱۴۰۱/۱۰/۱۹کی یاد میگیرید در نظر دادن نگید اخلاقش خوب بود اخلاق بود تنهایی کافی نیست باید مشکل شما رفع شده باشه
۱۴۰۵/۰۱/۰۸سلام من میخواستم پیش داکتر نوبت بیگیرم
۱۴۰۲/۱۱/۱۴دکتر خوبی هست
۱۴۰۱/۰۶/۲۸فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۰۷تشنج درحال درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸اختلال حافظه تحت درمان
۱۴۰۲/۰۵/۱۴برخورد خوب بسیار خیرخواه
۱۴۰۲/۰۲/۳۰بسیار دکتر با اخلاق و کار بدی میباشد
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیار عالی وبا حوصله به صحبتهای مریض گوش میدم ومن از درمانی نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰با دقت و حوصله، بیماری مریض را بررسی می کند
۱۴۰۳/۰۲/۲۱تشنج داشتم وخداروشکر خوبم
۱۴۰۳/۰۳/۲۸برخورد شایسته و سعه صدر ایشان در شنیدن مشکل بیمار از نقاط قوت جناب دکتر میباشد.
۱۴۰۲/۰۷/۱۹عالی باحوصله به حرف ها گوش میکنند و بااخلاق و حرفه ای هستند.
۱۴۰۳/۰۲/۲۳سلام من بسیار متشکرم از آقای دکتر عباسی واقعا هر چقدر از دانایی و صبر و حوصله ایشون بگم کم گفتم کمتر دکتری پیدا میشه که با حوصله به حرف های مراجعین گوش بده و باهاشون با مهربونی صحبت کنه . ایشون علاوه بر داناییشون واقعا برخورد یک پزشک واقعی و متعهد رو باهاتون دارن که این به شدت حال مراجعین رو خوب میکنه . من میگرن دارم و تحت نظر دکتر عباسی هستم و خداروشکر نسبت به اول خیلی خیلییی بهتر شدم . از همون روز اول که به تجویز های ایشون عمل کردم نتیجه گرفتم و واقعا راضیم .
۱۴۰۳/۰۷/۰۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۶دکتر با حوصله و در دسترس. برای بیماران وقت میگذارد.
۱۴۰۳/۰۲/۰۸مشکل افسردگی بعد از زایمان داشتم تحت درمان هستم.خوب به صحبت های مریض گوش میدن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دکتر خوبی هستند و مهربان
۱۴۰۰/۰۷/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۸/۱۰خوب بود پدرم سکته مغزی کرده بود بهتر شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکترخوب ومتخصصی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۰سردرد،،در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۸در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۵درمان ادامه دارد
۱۳۹۹/۰۹/۰۳بسیار دکتر خوب تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۳فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۱۲بی نظیر ترین دکتری بود که بین چندین دکتر دیدم و نتیجه عالی که فکرشو نمیکردم گرفتم
۱۴۰۲/۰۴/۱۵سلام دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۳درحال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۹فشار مغزم بالا بود .با تشخیص به موقع ال پی انجام دادن و خداروشکر نتیجه مثبت بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۷عالیی️
۱۴۰۰/۱۲/۲۳باتشکر از جناب دکترعباس قندهاری من مشکل بلع و تکلم دتشتم که با تشخیص درست آقای دکتر قندهاری و نوشتن ۱۲ جلسه طب سوزنی بطور کامل خوب شدم
۱۴۰۲/۰۵/۱۱عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۷تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹خواب رفتن دست و پا
۱۴۰۲/۱۲/۱۳برای مادرم بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۹برای درمان میگرن رفتم پیششون فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۷مشکل اعصاب و روان
۱۴۰۳/۱۰/۲۴برای سکته مغزی مراجعه کردم . نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۳تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۰۴بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۲ماهر و مجرب
۱۴۰۳/۰۴/۱۸پزشک خوب و وقت خیلی زیادی برای مریضش میزاره واقعا خوبه
۱۴۰۲/۰۱/۱۷عالی بودند
۱۴۰۲/۰۶/۱۴عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۲تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴تحت درمانم واسه تشنج
۱۴۰۳/۱۲/۱۴ایشان بسیار عالی و با تجربه هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۰برخورد بسیار عالی و هنوز درمان شروع نشده
۱۴۰۰/۱۰/۱۸خوب هستن
۱۴۰۱/۰۴/۳۱دکتر بسیار عالی ⭐⭐⭐⭐⭐ باادب واحترام با حوصله دقیقا توضیح میدن وسوالی میپرسی با آرامش جواب میدن تحت درمان هستیم ونتیجه گرفتیم خداوندخیرشون بده
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۱۹بسیار دکتر عالی هستند تشخیصشون بی نظیره
۱۴۰۳/۱۱/۰۵تحت درمان
۱۴۰۰/۰۳/۲۳مشکل اعصاب داشتم و واقعا راضی بودم ازشون
۱۴۰۳/۱۲/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۳دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۱۲/۰۶مشکل اعصاب وبی خوابی پرخاشگری عاااالی کلا مشکل خابم حل شد و دیگه عصبی نیستم.خیلی ازشون راضی ام
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۳۰میوتونی داشتم.. ارجاع دادن به دکتر شریعتی
۱۴۰۰/۰۱/۳۰بسیاردکتربامسئولیت خوش اخلاق وحاذق هست من سردردهای شدید و طولانی داشتم که توسط ایشان مداوا شدم، خداحافظ شون باشه
۱۴۰۳/۱۱/۱۱تحت درمان
۱۴۰۲/۱۰/۰۷دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۵/۰۴خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۶/۲۴دکتر خوبی بودن وباتجربه
۱۴۰۰/۰۶/۱۳با سلام و احترام دکتر عباسی پزشک دلسوز و مهمانی هستند و در کارشون تخصص لازم رو دارن و برای بیمار وقت میزارن و طوری باهات حرف میزنن که انگار خودشون دردت رو تجربه کردن. به نظر من پزشک خوبی هستن.
۱۴۰۴/۱۱/۲۶دو جلسه که خدمت شون مراجعه کردم. برای سردرد تا به الان خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۱۹خوب دکتر بسیار مهربان و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۹برای مراجعه مجدد
۱۴۰۱/۰۶/۲۸پزشک باسواد، خوش برخورد، باحوصله
۱۴۰۴/۱۰/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بله عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خیلی دکتر عالی و صبور و برای مریض خیلی ارزش قائله و صحبتهای مریضیش رو با دقت گوش میکند
۱۴۰۱/۰۲/۱۷مغز اعصاب
۱۴۰۱/۰۳/۰۷بسیار با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۲۴در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۹تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عااالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴خوش برخورد هستند و درمان خوبی داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۰عالی خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عالی. مادرم فراموشی داره در حال درمان هست
۱۴۰۳/۰۲/۲۴بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۰۴/۲۰با عرض سلام بسیار دکتر خوش اخلاق وصبور و با مهارت هستند خدا انشالا همیشه نگهدارشون باشه و سلامتی بده
۱۴۰۰/۰۸/۲۶ایشون عالی هستن من میگرن عصبی داشتم و الان تحت نظر دکتر هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دکتر خوبی هست ولی نوبت اینترنتی که می گیری خیلی معطل میشی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار باوجدان و خوش رو و البته متخصص برای سردرد مزمن مراجعه کردم و عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۷سلام ن
۱۴۰۲/۰۷/۰۴دکتر بسیار مهربانی هستند و خیلی هم با دقت برای زایمان و گذاشتن دستگاه پیششون رفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴قسمتی از موی سر برادرم ریخته بود با مراجعه ب آقای دکتر و تجویز دارو ب مدت دوماه رشد موی سر برادرم برگشت ب حالت اولش و درست شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶خوب است
۱۴۰۱/۰۹/۲۸دکتر بسیار
۱۴۰۳/۱۱/۱۶سردرد درمان شد
۱۴۰۲/۰۵/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۲۰کمر درد عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰میگرن نتیجه مطلوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۰دکتر صبور و با تعهدی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰پزشک صبور و با سواد با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عالی بودن برای پسرم مراجعه کردم بسیارصبورانه ومهربان صحبت میکنن وقت میزارن بیست بیست بیست هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۴سلام عالی جوان و با تجربه
۱۴۰۳/۰۲/۰۴خیلی با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خوب عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲مغز و اعصاب
۱۴۰۲/۰۹/۱۳مشکل پارکینسون والزایمر
۱۴۰۴/۰۸/۲۵اعصاب وعالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۸برای مادرم مراجعه کردیم پارکینسون داشتن دکتربسیارخوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۵فلج بلز گرفتم.جای ایشان رفتم.خوب شدم
۱۴۰۲/۰۶/۳۰نتیجه ی رضایت بخش
۱۴۰۳/۰۶/۲۳دکتر خیلی خوبی هستن با صبر حوصله ب حرفا مریضون گوش میدن و سعی میکنن با سوال کردن مریضیشون ریشه یابی کنن
۱۴۰۱/۰۳/۱۴بااخلاق وباحوصله وتشخیص درست
۱۴۰۰/۱۲/۰۴آیا بعد از عمل دیسک کمر چن روز بعدش خودارضا شی مشکل داره برای دیسک ؟؟؟
۱۴۰۳/۰۲/۲۹سلام برخورد منشی بسیار عالی خنده رو خوش برخورد ومقید به ساعت ووقت. اقای دکتر هم که خودشون اطلاعات بالا صبور وتوانمند
۱۴۰۴/۱۰/۱۳مشکل خواب برطرف شد
۱۴۰۲/۰۳/۰۷بسیار عالی است
۱۴۰۱/۱۱/۰۱دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۸دکترخوبیه
۱۴۰۳/۱۱/۰۲سلام مشکا بنده رک پا رو انگشت پاه هست باید چیکار کنم
۱۴۰۴/۰۱/۰۶خیلی کوتاه بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۰بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱اخلاق عالی ، تشخیص خب
۱۴۰۳/۰۶/۲۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۸سلام داروهای ایشان خیلی خوب و تاثیرگذار بود . ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۲۸