۷۳۴ نفر
دکتر هادی عباسی

دکتر هادی عباسی

متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی)

متخصص شماره نظام: ۱۴۷۹۲۶
شنبه۲۳ خرداد
پس فردا
یکشنبه۲۴ خرداد
۳ روز دیگر
سه شنبه۲۶ خرداد
۵ روز دیگر
چهارشنبه۲۷ خرداد
۶ روز دیگر
شنبه۳۰ خرداد
۹ روز دیگر
یکشنبه۳۱ خرداد
سه شنبه۰۲ تیر
شنبه۰۶ تیر
یکشنبه۰۷ تیر
سه شنبه۰۹ تیر
چهارشنبه۱۰ تیر
۴۴۴ نفر

در حال درمان

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

ادامه درمان

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

دکتر خو

۱۴۰۲/۰۳/۰۷

برای میگرن مزمن و حاد به ایشان مراجعه کردم و کاملا برطرف شد دکتر حاذق و مجرب و با شخصیت و متین

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

دکتر خوبی هستن و برای بیمارشان وقت میزارن

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

بسیار دکتر خوب و عالی و خوش اخلاق و وارد

۱۴۰۱/۰۲/۱۸

بسیار صبور هستند و همسر من مشکل مننژیت دارند و خدا رو شکر کنترل شده

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

دکتر خوبی هستند و تمام تلاش خود را برای درمان بیمار انجام می دهد.

۱۳۹۹/۱۲/۱۸

ضعف اعصاب

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

عالی عالی

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

سر درد

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

عالی هستند

۱۴۰۱/۱۰/۲۶

بسیار عالی. بادقت و با حوصله گوش میدن و درست و دقیق تشخیص دادن.

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

عالیه دست شما دردنکندباتشکر

۱۴۰۱/۰۹/۰۵

عالی هم از نظر رفتار وهم از نظر علم وانش

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

سلام. بسیار صبور بوده و عالی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

دکترخوبی هستن

۱۴۰۱/۱۲/۱۷

در حال

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

سکته کرده، بودم پیش این دکتر رفتم و با دارو هایی که تجویز کرد مشکلم بر طرف شد و از سکته های بعدی جلو گیری شد

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

سلام تشخیص شون خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

فشار خوب و تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

پدرم سکته مغری کردی بسیار دکتر صبور با اخلاق و حاذقی هستن

۱۴۰۳/۱۰/۱۳

صرع و کمک ب درمان

۱۴۰۳/۰۱/۲۴

فشار زیاد مغز - عالی

۱۴۰۳/۰۱/۱۴

سرگیجه داشتم بهترشدم

۱۴۰۲/۰۸/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۱/۲۱

دکترعالیی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

بسیار با صبر حوصله هستن

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

ضعیف بودن نداشتن تعادل

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

جناب دکتر عباسی انسانی بسیارمحترم،صبور ونسبت به بیمار وارباب رجوع خودخوش برخورد وپزشکی حاذقی هستند

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

فلج باز معالجه شدم

۱۴۰۲/۰۸/۲۷

در مراحل ابتدایی هستم ولی تشخیص و تجویز دارویی درستی دارن

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

عالی هستن.تحت درمانم خیلی بهتر شدم

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

بسیار عالی تا الان ک جواب گرفتم و از الان ب بعد باید برای تیپر قرص ها تحت نظرشون اقدام کنم.

۱۴۰۲/۰۲/۰۸

مشکل سردرد های شدید داشتم با داروهای که دکتر عباسی نوشتند خوب شدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

برای کم شدن حافظه و فراموشی رفته بودم. خیلی خوب بود تشخیصشون دوباره هم میرم

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

مشکل سردرد داشتم و ۱۷ سال سردرد مزمن منو رها نکرد تا اینکه با جناب دکتر آقای عباسی آشنا شدم و به لطف خدا و برکت وجود ایشون مطلقآ سردردم خوب شد عمر شون با عزت

۱۴۰۲/۰۷/۲۳

بسیار حاذق

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

عالی عالی بهترین پزشکی که می شناسم

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

من برای فراموشی مادرم به دکتر مراجعه داشتم دکتر خیلی دقیق وتشخیص عالی و برخورد خیلی خوب وروند درمان هم خوب بوده

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

دکتر با حوصله و خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

دکتر خوب و آرامی هستند تحت درمان نزد ایشان هستم فعلا خوب بودند تا اینجا.

۱۴۰۳/۰۲/۲۰

بد است

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

خیلی دکتر خوبی است با حوصله

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

تحت درمان

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

دکتر با حوصله و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

خیلی خوش برخورد بودن

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

عالی بودن ایشون تشخیصشون

۱۴۰۱/۰۳/۰۳

درود. خدارو شکر توی مدت یک ماه داروهایی که ایشون تجویز کرده بودن رو مصرف کردم و نتیجه خوبی گرفتم و سر درد هایی که داشتم خیلی بهتر شد.

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

دکتور بسیار خوبی

۱۴۰۳/۰۲/۰۶

خوب و صادق

۱۴۰۰/۱۲/۲۵

از دست دادن حافظه خوب بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

بله عالی بوذ

۱۴۰۱/۰۳/۲۳

بسیار دقیق و عالی بودند

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

بسیار عالی با روحیه ومعلومات بالا

۱۴۰۲/۰۳/۰۳

افسردگی

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۱۸

سردردهای شدید داشتم و درمان شد

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

عالیییییی

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

هنوز مشکلمون حل نشده

۱۴۰۲/۰۲/۲۴

دکتر عالی عالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

یکبار ویزیت شدم درحال درمانم

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

اکی بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

برای اولین بار مراجعه میکنم

۱۴۰۱/۱۰/۰۳

کاربلد

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

ادامه ندادم.دکترخوبی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

عالی خدا خیرتون بده

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

سلام وقتتون بخیر

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

سردرد شدید خوب شدم

۱۴۰۱/۱۲/۱۸

فعلا آزمایش

۱۴۰۱/۰۳/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۳/۰۴

تحت درمان، بسیار صبور

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

دکتری عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

عالی زمان زیادی برای بیماران قایل و نتیجه بخش

۱۴۰۳/۰۴/۱۶

تشنج داشتم بسیار عالی هرچی بگم کم گفتم انشالله خدا بشهون سلامتی بده

۱۴۰۳/۰۱/۳۱

خوب بودن

۱۴۰۲/۰۴/۲۰

سلام مشکل خواب بود و با کمک آقای دکتر خیلی بهتر هستم

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

عالیییییی

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۸/۲۹

بسیار دکتر صبور و فوق العاده ای هستند

۱۴۰۳/۰۳/۰۳

سردرد خوشه ای

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

بسیار عالی وخوش برخورد و مهربان.کامل و بادقت به حرفهای بیمار گوش میدن و کمترین داروی ممکن رو تجویز میکنن.

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

خیلی عالی

۱۴۰۲/۰۲/۲۵

بسیار باحوصله و خوش اخلاق

۱۴۰۱/۰۶/۰۵

تیک عصبی

۱۴۰۳/۰۳/۱۲

نتیجه گرفتم و بسیار بااخلاق هستند

۱۴۰۲/۰۱/۳۰

من گردن درد داشتم خدا رو شکر الان بهترم

۱۴۰۳/۰۹/۱۹

هنوز تحت درمانه

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

پزشک حاذقی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

سرگیجه، و افت فشار لحظه ای-MRI نوشتن در حال درمان. دکتر خیلی وقت نذاشت

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

عالی است

۱۳۹۹/۰۷/۲۷

خوب عال

۱۴۰۳/۱۰/۰۱

دکتر خوبی هستن

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

مغز اعصاب

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

دکترخوب علی

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

من سر درد شدید داشتم رفتم پیش آقای دکتر دارو دادن بهم گفتن استفاده کن نتیجه بعد دوهفته دیگه میبینی الان خداروشکر کمتر شده سر دردم دکتر خیلی مهربونه و با آرامش صحبت میکنه خیلی وقت میزاره برای مریض خدا خیرش بده

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

درحال درمان اختلال خواب هستیم

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

بسیار کاربلد و باخلاق و مهربان هستند. نتیجه گرفتیم عالی بودن

۱۴۰۳/۰۱/۱۹

پارکینسون

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

ابتدا از توضیحات کامل شون تشکر میکنم فقط کاش به توضیحات و درخواست مراجعین هم گوش بدن ،برای بنده تعداد و دوز دارو رو اشتباه نوشتن

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۱/۰۳

یک جلسه

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

اینترنت

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

بسیار حرفه ای، با حوصله و مهربان

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

دوازده سال مشکل سردرد داشتم زیر نظر دکتر عباسی الهی شکر الان مشکل سردردم خوب شده واقعا دکتر با حوصله و صبوری هستن و برای مریضشون وقت میزارن

۱۴۰۴/۱۰/۳۰

درمان تشنج

۱۴۰۱/۰۳/۱۳

بسیار با صبر و حوصله و کاربلد

۱۴۰۲/۰۲/۱۴

خداخیرشان بده

۱۴۰۱/۱۰/۰۷

سلام ممنونم از آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

سکته . وعالیبود

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

مشکلی نبود

۱۴۰۲/۰۹/۰۹

عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

دکتر خوب با صبر وشکیبا خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

مشکل فراموشی

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

دکتر خوب و عالی

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

مشکل سردرد داشتم و دارو تجویز کردن واسه میگرن ولی همچنان مشکلم پابرجاست

۱۴۰۲/۱۰/۰۲

مشکل دست راست داشتم درمان شد

۱۴۰۱/۱۰/۱۹

کی یاد میگیرید در نظر دادن نگید اخلاقش خوب بود اخلاق بود تنهایی کافی نیست باید مشکل شما رفع شده باشه

۱۴۰۵/۰۱/۰۸

سلام من میخواستم پیش داکتر نوبت بیگیرم

۱۴۰۲/۱۱/۱۴

دکتر خوبی هست

۱۴۰۱/۰۶/۲۸

فعلا تحت درمان

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

تشنج درحال درمانم

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

اختلال حافظه تحت درمان

۱۴۰۲/۰۵/۱۴

برخورد خوب بسیار خیرخواه

۱۴۰۲/۰۲/۳۰

بسیار دکتر با اخلاق و کار بدی میباشد

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

بسیار عالی وبا حوصله به صحبتهای مریض گوش میدم ومن از درمانی نتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

با دقت و حوصله، بیماری مریض را بررسی می کند

۱۴۰۳/۰۲/۲۱

تشنج داشتم وخداروشکر خوبم

۱۴۰۳/۰۳/۲۸

برخورد شایسته و سعه صدر ایشان در شنیدن مشکل بیمار از نقاط قوت جناب دکتر میباشد.

۱۴۰۲/۰۷/۱۹

عالی باحوصله به حرف ها گوش میکنند و بااخلاق و حرفه ای هستند.

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

سلام من بسیار متشکرم از آقای دکتر عباسی واقعا هر چقدر از دانایی و صبر و حوصله ایشون بگم کم گفتم کمتر دکتری پیدا میشه که با حوصله به حرف های مراجعین گوش بده و باهاشون با مهربونی صحبت کنه . ایشون علاوه بر داناییشون واقعا برخورد یک پزشک واقعی و متعهد رو باهاتون دارن که این به شدت حال مراجعین رو خوب میکنه . من میگرن دارم و تحت نظر دکتر عباسی هستم و خداروشکر نسبت به اول خیلی خیلییی بهتر شدم . از همون روز اول که به تجویز های ایشون عمل کردم نتیجه گرفتم و واقعا راضیم .

۱۴۰۳/۰۷/۰۶

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

دکتر با حوصله و در دسترس. برای بیماران وقت میگذارد.

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

مشکل افسردگی بعد از زایمان داشتم تحت درمان هستم.خوب به صحبت های مریض گوش میدن

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

دکتر خوبی هستند و مهربان

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۸/۱۰

خوب بود پدرم سکته مغزی کرده بود بهتر شد

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

دکترخوب ومتخصصی هستن

۱۳۹۹/۱۱/۱۰

سردرد،،در حال درمان

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

درمان ادامه دارد

۱۳۹۹/۰۹/۰۳

بسیار دکتر خوب تشخیص عالی

۱۴۰۲/۰۵/۰۳

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

بی نظیر ترین دکتری بود که بین چندین دکتر دیدم و نتیجه عالی که فکرشو نمیکردم گرفتم

۱۴۰۲/۰۴/۱۵

سلام دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۱۳

درحال درمان

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

فشار مغزم بالا بود .با تشخیص به موقع ال پی انجام دادن و خداروشکر نتیجه مثبت بود

۱۳۹۹/۱۱/۱۷

عالیی⁦️⁩

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

باتشکر از جناب دکترعباس قندهاری من مشکل بلع و تکلم دتشتم که با تشخیص درست آقای دکتر قندهاری و نوشتن ۱۲ جلسه طب سوزنی بطور کامل خوب شدم

۱۴۰۲/۰۵/۱۱

عالی بود

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

تحت درمانم

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

خواب رفتن دست و پا

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

برای مادرم بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

برای درمان میگرن رفتم پیششون فعلا درحال درمان هستم

۱۴۰۲/۰۳/۰۷

مشکل اعصاب و روان

۱۴۰۳/۱۰/۲۴

برای سکته مغزی مراجعه کردم . نتیجه عالی

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

تحت درمان هستم

۱۴۰۲/۰۱/۰۴

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

ماهر و مجرب

۱۴۰۳/۰۴/۱۸

پزشک خوب و وقت خیلی زیادی برای مریضش میزاره واقعا خوبه

۱۴۰۲/۰۱/۱۷

عالی بودند

۱۴۰۲/۰۶/۱۴

عالی بود

۱۴۰۲/۰۷/۲۲

تحت درمانم

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

تحت درمانم واسه تشنج

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

ایشان بسیار عالی و با تجربه هستند

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

برخورد بسیار عالی و هنوز درمان شروع نشده

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

خوب هستن

۱۴۰۱/۰۴/۳۱

دکتر بسیار عالی ⭐⭐⭐⭐⭐ باادب واحترام با حوصله دقیقا توضیح میدن وسوالی میپرسی با آرامش جواب میدن تحت درمان هستیم ونتیجه گرفتیم خداوندخیرشون بده

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۱/۱۹

بسیار دکتر عالی هستند تشخیصشون بی نظیره

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

تحت درمان

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

مشکل اعصاب داشتم و واقعا راضی بودم ازشون

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۱/۱۳

دکتر خوبی است

۱۴۰۱/۱۲/۰۶

مشکل اعصاب وبی خوابی پرخاشگری عاااالی کلا مشکل خابم حل شد و دیگه عصبی نیستم.خیلی ازشون راضی ام

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

میوتونی داشتم.. ارجاع دادن به دکتر شریعتی

۱۴۰۰/۰۱/۳۰

بسیاردکتربامسئولیت خوش اخلاق وحاذق هست من سردردهای شدید و طولانی داشتم که توسط ایشان مداوا شدم، خداحافظ شون باشه

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

تحت درمان

۱۴۰۲/۱۰/۰۷

دکتر خوبیه

۱۴۰۲/۰۵/۰۴

خیلی خوبن

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

دکتر خوبی بودن وباتجربه

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

با سلام و احترام دکتر عباسی پزشک دلسوز و مهمانی هستند و در کارشون تخصص لازم رو دارن و برای بیمار وقت میزارن و طوری باهات حرف میزنن که انگار خودشون دردت رو تجربه کردن. به نظر من پزشک خوبی هستن.

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

دو جلسه که خدمت شون مراجعه کردم. برای سردرد تا به الان خیلی راضی بودم

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

خوب دکتر بسیار مهربان و خوش برخوردی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

برای مراجعه مجدد

۱۴۰۱/۰۶/۲۸

پزشک باسواد، خوش برخورد، باحوصله

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۸/۲۲

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

بله عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

خوب شدم

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

خیلی دکتر عالی و صبور و برای مریض خیلی ارزش قائله و صحبتهای مریضیش رو با دقت گوش میکند

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

مغز اعصاب

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

بسیار با حوصله

۱۴۰۳/۰۸/۲۴

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

عااالی

۱۴۰۳/۰۸/۲۴

خوش برخورد هستند و درمان خوبی داشتم

۱۴۰۰/۱۲/۲۰

عالی خوش اخلاق

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

عالی. مادرم فراموشی داره در حال درمان هست

۱۴۰۳/۰۲/۲۴

بسیار عالی و با حوصله

۱۴۰۱/۰۴/۲۰

با عرض سلام بسیار دکتر خوش اخلاق وصبور و با مهارت هستند خدا انشالا همیشه نگهدارشون باشه و سلامتی بده

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

ایشون عالی هستن من میگرن عصبی داشتم و الان تحت نظر دکتر هستم

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

دکتر خوبی هست ولی نوبت اینترنتی که می گیری خیلی معطل میشی

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

بسیار باوجدان و خوش رو و البته متخصص برای سردرد مزمن مراجعه کردم و عالی بود

۱۳۹۹/۰۹/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

سلام ن

۱۴۰۲/۰۷/۰۴

دکتر بسیار مهربانی هستند و خیلی هم با دقت برای زایمان و گذاشتن دستگاه پیششون رفتم

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

قسمتی از موی سر برادرم ریخته بود با مراجعه ب آقای دکتر و تجویز دارو ب مدت دوماه رشد موی سر برادرم برگشت ب حالت اولش و درست شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

خوب است

۱۴۰۱/۰۹/۲۸

دکتر بسیار

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

سردرد درمان شد

۱۴۰۲/۰۵/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۴/۲۰

کمر درد عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

میگرن نتیجه مطلوب

۱۴۰۰/۱۰/۱۰

دکتر صبور و با تعهدی هستند

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

پزشک صبور و با سواد با حوصله

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

بسیار خوب

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

عالی بودن برای پسرم مراجعه کردم بسیارصبورانه ومهربان صحبت میکنن وقت میزارن بیست بیست بیست هستن

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

سلام عالی جوان و با تجربه

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

خیلی با حوصله

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

خوب عالی

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

مغز و اعصاب

۱۴۰۲/۰۹/۱۳

مشکل پارکینسون والزایمر

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

اعصاب وعالی

۱۴۰۲/۰۲/۰۸

برای مادرم مراجعه کردیم پارکینسون داشتن دکتربسیارخوب

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

فلج بلز گرفتم.جای ایشان رفتم.خوب شدم

۱۴۰۲/۰۶/۳۰

نتیجه ی رضایت بخش

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

دکتر خیلی خوبی هستن با صبر حوصله ب حرفا مریضون گوش میدن و سعی میکنن با سوال کردن مریضیشون ریشه یابی کنن

۱۴۰۱/۰۳/۱۴

بااخلاق وباحوصله وتشخیص درست

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

آیا بعد از عمل دیسک کمر چن روز بعدش خودارضا شی مشکل داره برای دیسک ؟؟؟

۱۴۰۳/۰۲/۲۹

سلام برخورد منشی بسیار عالی خنده رو خوش برخورد ومقید به ساعت ووقت. اقای دکتر هم که خودشون اطلاعات بالا صبور وتوانمند

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

مشکل خواب برطرف شد

۱۴۰۲/۰۳/۰۷

بسیار عالی است

۱۴۰۱/۱۱/۰۱

دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

دکترخوبیه

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

سلام مشکا بنده رک پا رو انگشت پاه هست باید چیکار کنم

۱۴۰۴/۰۱/۰۶

خیلی کوتاه بود

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

اخلاق عالی ، تشخیص خب

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۸/۲۸

سلام داروهای ایشان خیلی خوب و تاثیرگذار بود . ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۲۸
اطلاعات تکمیلی
سال ۸۴ پزشکی مشهد قبول شدم و سپس در سال ۹۳ تحصیل در رشته نورولوژی یا داخلی مغز و اعصاب را شروع کردم و موفق به کسب بورد تخصصی ناسیونال شدم.
تشخیص و درمان سردردها (میگرن، خوشه ای)
تزریق تخصصی بوتاکس برای میگرن
میاستنی گراویس و بوتولیسم
سرگیجه و خستگی
خواب رفتن اندام ها
سکته های مغزی
خونریزی مغزی
اختلال خواب و فلج خواب
کمردرد و سیاتیک
انواع نوروپاتی و مورمور اندام ها
پارکینسون و ET و رعشه دست ها
سندروم تونل کارپ و دیسک گردن و کمر
تاری دید و دوبینی و افتادگی پلک ها
سوزش پوست سر و احساس سنگینی سر
فراموشی و انواع دمانس و آلزایمر
انجام نوار عصب و عضله
انجام نوار مغز جهت تشخیص انواع تشنج
EMG-NCV
(ویزیت بیماران بر طبق نوبت و با صرف زمان کافی و رعایت حقوق خصوصی بیمار انجام می شود)
مرکز مغز و اعصاب روان رستاک
مشهدمیدان تقی آباد، خیابان ملک الشعرای بهار، نبش بهار ۴۸ (کوچه سپه)، مجموعه مغز و اعصاب رستاک
۵:۱۵ عصر تا ۸ عصر
در کلینیک رستاک سعی بر این است که برای مراجعین وقت کافی گذاشته شود و به خوبی به صحبت‌هایشان گوش داده شود. لذا خواهشمندیم صبور باشید. زمان انتظار معمولا یک ساعت.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    پس فردا
    ۲۳ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۴ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۲۶ خرداد (سه شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰
    ۹ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰
    ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰
    کسانی که دکتر هادی عباسی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر حسین حکمت خواه داخلی جناب آقای دکتر حسین حکمت خواه
    جناب آقای خشایار خانی زاده تغذیه جناب آقای خشایار خانی زاده
    جناب آقای دکتر امیر مصدق مقدم قلب و عروق جناب آقای دکتر امیر مصدق مقدم
    اینستاگرام دکتر هادی عباسی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مرکز مغز و اعصاب روان رستاک

    میدان تقی آباد، خیابان ملک الشعرای بهار، نبش بهار ۴۸ (کوچه سپه)، مجموعه مغز و اعصاب رستاک

    مرکز مغز و اعصاب روان رستاک

    میدان تقی آباد، خیابان ملک الشعرای بهار، نبش بهار ۴۸ (کوچه سپه)، مجموعه مغز و اعصاب رستاک