دکتر شهاب الدین شعبانی، فلوشیپ جراحی سرطان سر و گردن و دارای بورد تخصصی جراحی گوش حلق و بینی، با شماره نظام پزشکی 116889 در مشهد فعالیت میکند. مطب ایشان در احمدآباد، کوهسنگی 9، ساختمان پزشکان فراز، طبقه 6 واقع شده و نوبت اینترنتی نیز فعال است.
دکتر شهاب الدین شعبانی یکی از چهرههای شناختهشده در حوزه جراحی سرطان سر و گردن در مشهد است. ایشان دارای فلوشیپ جراحی سر و گردن و بورد تخصصی جراحی گوش، حلق و بینی بوده و با شماره نظام پزشکی 116889 به صورت رسمی فعالیت میکند. دکتر شهاب الدین شعبانی با تکیه بر دانش تخصصی خود، به درمان انواع سرطانهای بافت نرم سر و گردن، تومورهای زبان، حفره دهان، فک بالا و پایین، مخاط دهان، حلق و غدد بزاقی میپردازد. همچنین درمان بیماریهای تیروئید، پاروتید، لنف نودهای گردنی و انواع توده و سرطان حنجره از دیگر حوزههای مهارت او است.
در کنار درمان بیماریهای پیچیده، دکتر شهاب الدین شعبانی در جراحیهای زیبایی بینی و صورت (مانند لیفت صورت و شقیقه)، ساکشن غبغب و زیبایی گوش (اتوپلاستی و اوریکولوپلاستی) نیز تجربه قابل توجهی دارد. انجام بلفاروپلاستی و تزریق بوتاکس از دیگر خدمات زیبایی ایشان به شمار میرود. بیماران از روشهای دقیق تشخیص، مهارت در اعمال جراحی و برخورد حرفهای این پزشک رضایت بالایی داشتهاند. بسیاری از مراجعهکنندگان دکتر شهاب الدین شعبانی در نظرات خود به دقت و صبر ایشان اشاره کردهاند.
مطب دکتر شهاب الدین شعبانی در شهر مشهد، منطقه احمدآباد، خیابان کوهسنگی 9 (محتشمی)، جنب بیمارستان مهر، ساختمان پزشکان فراز، طبقه ششم، واحد 602 قرار دارد. این موقعیت مکانی دسترسی آسانی را برای بیماران فراهم میکند. ایشان با ارائه خدمات تخصصی جراحی سر و گردن و جراحی گوش، حلق و بینی در مشهد، مرجع قابل اعتمادی برای درمان تومورها و بیماریهای مرتبط محسوب میشوند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است. دکتر شهاب الدین شعبانی همواره در تلاش است تا با بهرهگیری از دانش روز و تجربه بالینی، بهترین خدمات پزشکی را به بیماران خود ارائه دهد.
دکتر شهاب الدین شعبانی دارای فلوشیپ جراحی سر و گردن و بورد تخصصی جراحی گوش، حلق و بینی است.
مطب ایشان در مشهد، احمدآباد، کوهسنگی 9 (محتشمی)، جنب بیمارستان مهر، ساختمان پزشکان فراز، طبقه ششم، واحد 602 قرار دارد.
بله، نوبتدهی اینترنتی دکتر شهاب الدین شعبانی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فعال است.
ایشان در درمان سرطانهای سر و گردن، تومورهای دهان، زبان، فک، غدد بزاقی، بیماریهای تیروئید، پاروتید و مشکلات گوش تخصص دارد.
خدمات زیبایی شامل جراحی بینی و صورت، لیفت صورت و شقیقه، ساکشن غبغب، زیبایی گوش، بلفاروپلاستی و تزریق بوتاکس میباشد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مشهد- احمدآباد- کوهسنگی ۹ (محتشمی)- جنب بیمارستان مهر- ساختمان پزشکان فراز- طبقه ۶- واحد ۶۰۲
بررسی پزشکیشون دقیق و با حوصله بود ️
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکتر خوبی هستن،کامل چک میکنن که ببینند مشکل چی هستن بعد درمان رو شروع میکنند،تومور بینی عمل خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیار متخصص، مجرب، با ادب، خوش انرژی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۷تقریبا یک هفته بود که گلوم درد میکردوسرفه میکردم ایشان برام تشخیص حساسیت دادن وداروهایی که تجویز کردن باعث شد به سرعت حالم بهتر بشه همچنین توصیه هایی که بابت استفاده از اسپری های ضد حساسیت به من گفتن تا حالا از هیچ دکتری نشنیده بودم در مجموع بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار حاذق، با شخصیت و متین، با دقت به گفته و جزئیات گوش میدن، با رعایت کامل بهداشت و نوبت سر وقت. ممنون از جناب دکتر شعبانی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶درتشخیص بیماری بسیارعالی هستن ،سپاس
۱۴۰۴/۰۴/۱۰اولین دکتر که کامل وقت گذاشت و ویزیت کرد و توضیح داد و از همه بهتر که حالم چقدر خوبه
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۳خوب ولی نوبت عمل دیرمیده
۱۴۰۳/۰۹/۱۱دکتری خوبی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸از لحاظ بهداشتی و حفظ حریم شخصی بیمار مناسب نبود.
۱۴۰۴/۱۲/۱۹عالی مشکل گوش بود تشخیص درست و درحال حاضر استفاده از دارو
۱۴۰۴/۰۲/۲۵بسیار خوش برخورد هستن اقای دکتر و خداروشکر با دارو حالم بهتر شد
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خوب بود ولی خیلی دیر راه انداخت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱تحت درمان برای دخترم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱سرگیجه و گوش درد .که با داروهای آقای دکتر بهبودی حاصل شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۲من گوشم درد میکرد و عفونت داشت دکتر با حوصله معاینه کردند و دارو دادند تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خوب بود برخورد عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دخترم غده برونکیال داشت خیلی خوب وماهرانه عمل کردن بعد دوماه اصلا جای بخیش نمونده بااینکه زیادبرش زده بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲تشخیصشون درست بوده ولی هنوز که فعلا خوب نشدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۳بسیار برخورد عالی هم خودشون هم پرسنلشون تجویز دقیق و راهنمایی دقیق
۱۴۰۳/۱۱/۰۶لوزه اما فعلا گفتن زوده
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بسیار عالی و کار بلد پسرم توده عروقی در گردن که خیلی ماهرانه و بدون کوچکترین آسیب به عصب ها برداشتن واقعا ممنونم از ایشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۹سلام ایشون پسرم رو معاینه کردن وباطرز برخورد عالی ومهربانانه در مورد درمانش صحبت کردن
۱۴۰۴/۰۷/۳۰مشکل شنوایی ضعیف در سن هفتاد سالگی که با تشخیص ضعف عصب شنوائی و پیشنهاد صمعک راهنمائی شدم.
۱۴۰۳/۱۱/۰۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکترخیلی خوش برخوردباحوصله مریض رابادقت معاینه میکنن ووقت زیادی میزارن من راضی هستم پسرم شش سالش وگفتن لوزه داره فعلا دارودادن تاجلسه بعددوباره پیششون ببرم معاینه کنن
۱۴۰۴/۱۲/۰۹فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عمل لوزه
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۲1 ] =o
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیار با تجربه و بااخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۰گلو درد
۱۴۰۴/۰۷/۲۲خیلی دکتر صبور و دقیقی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۹دکتر بسیار خوش برخورد وحرفه ای
۱۴۰۴/۱۲/۰۲سینوزیت رو با دارو رفع شد کارش درسته
۱۴۰۴/۰۹/۰۹خیلی با حوصله و با دقت معاینه کردن و اخلاق خوبی داشتن ضمن اینکه مطب بسیار تمیز و مرتب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بینی دخترم دچارضرب خوردگی شده بود وتشخیص آقای دکتر خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۵سلام من تازه اومدم رفتار منشی وخود آقای دکتر عالی بود ممنونم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶سلام بسیار دکتر خوش اخلاق و متعهد هستند در حال درمان هستم گرفتگی گوش که در حال مصرف داروها می باشم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۷سلام بیمار توسط دکتر ویزیت شد و تحت درمان دارویی قرار گرفت دکتر خیلی با دقت و حوصله با بیمار صحبت کردن و فعلا جراحی رو پیشنهاد ندادن
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عفونت سینوزیت . باهمون چکاب اول تشخیص درست و درمان عالی. ممنون از دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عالی-عمل لوزه ی پسرم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خوس اخلاق و پرحوصله به تمام حرف های بیمارش گوش میده و اهمیت میده
۱۴۰۴/۰۹/۰۵دکترحاذق ،برخوردخیلی محترم، منشی فوق العاده خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۰۷سلام عفونت گوش که بعد از مراجعه درمان شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۲با تشکر با حوصله و خوش اخلاق و تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۱/۲۰گفتن مشکل آلرژی دارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۶برای سینوزیت پسرم مراجعه کردم و داروهاشون خوب بود. ارزش معطلی در مطب رو داشت.
۱۴۰۴/۰۳/۱۹برای مشکل سینوزیت رفتم تحت درمانم با دارو تا ببینیم خدا چیمیخواد
۱۴۰۴/۱۰/۱۵سلام.آقای دکتر عالیه ،ایشون درست تشخیص دادن من خوب شدم . گوش چپم بعد سرماخوردگی حدود ۸۰ درصد شنواییش کم شده بود ،ایشون دارو دادن و خوب شدم خدا رو شکر
۱۴۰۴/۰۸/۱۹سلام خودمو مادرم رفتیم پیش اقای دکتر واقعا کارشون عالیه گوش دردمون خوب شده خداروشکر
۱۴۰۴/۰۹/۱۵تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خیلی شلوغ بود من نتونستم درست سوال هام رو بپرسم
۱۴۰۵/۰۴/۰۲ایشان بسیار با حوصله و حاذق هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۰در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳من گوش درد بودم دکتر خوبی بودن رفتار دکتر و همکارانشان که عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۱جراحی scc زبان
۱۴۰۴/۱۰/۰۲تشخیص شون عالی بود وپرتبحر
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار متخصص و کاربلد هستن
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بنده از سایت نوبت داشتم به مطب مراجعه نمودم از ساعتی که نوبتم بود با تاخیر یک ساعت بیست دقیقه فرستادن خدمت آقای دکتر شعبانی دکتر بزرگوار بسیار خوش برخورد و اخلاق مدار هستن ولی دفتر نظم درستی نداره
۱۴۰۳/۱۱/۲۷مشکل شنوایی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بسیار عالی خیلی سریع و دقیق معاینه کردن و تشخیص دادن مشخص بود که مهارت بالایی دارن معطلی هم در مطب زیاد نبود. ۳۰الی ۴۵دقیقه
۱۴۰۴/۱۱/۱۳توده زبان
۱۴۰۴/۰۹/۲۵کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۵بله عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۸پلیب بینی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵سلام.فقط میتونم بگم جناب دکتر فوق العاده صبورن و نهایت تلاش برای گوش کردن به صحبتهای بیمار رودارن.من برای درمان لوزه رفتم تحت درمان هستم.لایک دارن آقای دکترمتشکریم اززحماتشون.
۱۴۰۴/۰۷/۱۵سر صدای زیاد گوش وتنکی گوش
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار با حوصله و کاربلد
۱۴۰۳/۱۱/۲۳مشکل تیروئیددرحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷تشخیص درست رفتار خوب و کار درست
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بسیار دکتر صبور و بادقت هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲بسیار دکتر با تجربه و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار دکتر با اخلاق و خوش برخوردی و حاذقی هستن . منشی دکتر هم بسیار انسان شریفی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۶از پزشکان خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۱دکتر بسیار خوب و کاملا رضایت دارم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵مشکل حساسیت، دست شون شفا بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۹معاینه دقیق
۱۴۰۳/۱۱/۱۰سرگیجه بود خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹کارشون خوب بود ولی از نظر نوبت دهی ضعیف خیلی مارو منتظر گذاشتن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲با سلام. دچار سرطان غده بزاقی زیر فکی راست بودم به بهترین شکل ممکن عمل کردند و از کار ایشان رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹تشخیص سینوزیت مزمن دادن تحت معالجه هستم خیلی عالی و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۱۵سلام غده لنفاوی زیر گوش ودرد فک وورم شقیقه درزمان غذا خوردن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵باسلام به دکتر فقط خدا و ندنگهددارش باشدمن دعاگویش هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۷سلام عالی بودن هم از نطر بر خورد هم از نظر کارشون یا یکبار رفتن پیششون خوب شد گوش دردم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴دکتر خوبی است من که بسیار از ایشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۶مشکل سرگیجه داشتن مامانم،وبا تجویز درست آقای دکتر خیلی حالشون خوب شده خداروشکر
۱۴۰۴/۰۵/۲۶گوش درد
۱۴۰۴/۰۶/۲۳کارشون واقعا عالیه من ناشنوای شدید داشتم ایشون خیلی سریع متوجه شدن دلیل ناشنوای من بسته بودن جدار داخل گوش بود گفتن خیلی خوب میشن والان کاملا درمان شدم ممنون ازشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۲عرض سلام دوستان دکتر بسیار خوش برخورد و کاربلد هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خوب بود فقط معطلی داره و اینکه به مراجعه کننده توجهی ندارن برای عفونت گوش مراجعه کردیم از قبل گوشو شستوشو داده بودیم بیمارستان ولی دوباره شست و هزینه الکی گرفتن
۱۴۰۵/۰۲/۱۵از دوستم شنیدم خوبه
۱۴۰۴/۰۵/۰۶دکتر کارشون عالیه. اما یک ساعت منتظر بودم نوبتم بشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۶سلام تشکر فراوان از دکتر عزیز بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰جرم گوش را بدون اینکه قبلا روغن بریزیم دراوردن و گوش زخم شد
۱۴۰۵/۰۲/۲۹پسرم عمل لوزه و گوش دلشت بسیار راضی هستیم از ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۸سنگینی گوش
۱۴۰۳/۱۲/۲۱دکتر خوب بود و هدفش سلامتی بیمار هست نه هزینه تراشی برای بیمار. منشی با اخلاق و منظم بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱خیلی خیلی عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۳سلام برای حساسیت پسرم رفت با داروهای ایشون درمان شد خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۸دکترخوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دارو دادن یه ماه ببینم بهتر میشم انشالله
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵لوزه های دخترم ورم و عفونت کرده بود که مراجعه کردیم دخترم سه روز از داروهای آقای دکتر مصرف کرد خیلی خیلی خوب شد واقعا دکتر فهمیده و نظیری هستن محیط مطب هم خیلی تمیز و مرتب بود منشی شون هم خیلی خوش برخورد و عالی بودن من واقعا ایشون رو به همه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۲سلام، من مشکل حنجره و گوش داشتم، تشخیص درست و درمان موثر آقای دکتر باعث شد سریع بهبود پیدا کنم. انصافا آقای دکتر شعبانی ، متخصصی حاذق و مسلط اند، استحکام سخن ایشان در تشخیص و درمان درد موجب آرامش بیمار می شود.
۱۴۰۳/۱۱/۱۱جراحی بینی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خیلی خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷چند تا مریض رو هم زمان ویزیت می کنه وقت کافی برای مریض نمی ذاره
۱۴۰۳/۱۲/۲۳دکتر فوق العاده حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عالی از هنه نظر
۱۴۰۲/۱۱/۰۳س سشیشسی
۱۴۰۴/۰۳/۲۷برای گوش درد رفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱مطبش خیلی شلوغ بود یک ساعت و نیم نشستم تا نوبتم شد ، منشی دکتر خیلی مؤدب و خوش رفتار بودن برای من دارو دادن ببینم چطور میشه
۱۴۰۴/۰۵/۰۲دخترم مشکل لوزه داره فعلا که تحت درمانه
۱۴۰۳/۱۱/۲۲سلام من سنگ غده بزاقی داشتم با عمل عالی دکتر برداشتن واقعا دکتر خوب و خوش برخورد و کار بلدی هستن کمال تشکر رو از ایشان دارم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹دکتر بسیار
۱۴۰۳/۱۲/۱۱سلام دکتر بسیار خوب بودن و سریع کار راه میافتاد ولی خیلی به نوبتهایی که اینترنتی گرفته شده بود توجه نمیشد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳واسه سینوزیت خانومم رفت پیش دکتر خداپدرش بیامرزه هم مرفتم خانه میگفتی میت متحرک با غرغر .دارو داده رفع شده بره ماکه خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۰۵از درمان ایشان بسیار راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۳/۰۱باسلام وعرض ادب جناب آقای دکتر شعبانی با یک معاینه بیماری فرزندم را به نحو احسن و مطلوبی تشخیص داده وبا تجویز صحیح داروها، دخترم در روزدوم سلامتی خود را به دست آورد واقعا پزشکی با معلومات وبا دیانتی هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵برای ویزیت مادرم مراجعه کردیم بعد از سرماخوردگی کاملا شنواییش رو از دست داد دکترای دیگ گفتن عصب قطع شده ولی اقای دکتر چندتا قطره داد و خداروشکر شنوایی برگشته مثل قبل واضح نمیشنوه اما صدای بلند تر رو میشنوه روز ب روز بهتر میشه انشاللع تا پایان دوره کاملا خوب بشه سپاس از دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عالی طلا حرفه ای در تخصص شون منشی ها شون هم خوش برخورد و محترم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عفونت لوزه
۱۴۰۳/۰۶/۲۰مشکل شنوایی و خارش گوش درمان و تشخیص عالی و همچنین رفتار بسیارعالی آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۰۲سینوزیت داشتم بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰برای یک نوبت توسط ایشان ویزیت شدم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عفونت گوش که بهبود پیدا کردم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰تورم غدد لنفاوی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴من برای مشکل انسداد راه هوایی بینی پسرم مراجعه داشتم و الحمد الله خوب تشخیصی دادن و با دارو مشکلشون رفع شد.خوب بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عفونت گوش
۱۴۰۳/۰۸/۰۳بسیار خوش برخورد دقیق و خیلی خوب به دخترم توضیح دادن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دل درد و
۱۴۰۳/۱۲/۱۹من دخترم وبردم برای لوزه سوم داشت وشنواییش کم شده بودواقعآخیلی وقت گذاشتن وراهنمایی کردن میتونم بگم بهترینن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱گوش درد میکرد و زود خوب شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۱با سلام و احترام من از زاهدان امدم گوش درد داشتم که با مراجعه و ویزیت دکتر وتجویز دارو بهبود حاصل شد ودکتر خوش اخلاق و خوش برخوردی بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۳عالیییی
۱۴۰۳/۰۶/۲۳دکتر خیلی خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۴دکتر حاذق و منشی با اخلاق اما مدت انتظار بسیار بالا بود دقیق (۲ ساعت) و معاینه پزشک در حد ۳ دقیقه هم طول نکشید. داخل اتاق معاینه شلوغ بود ۳ مراجعه کننده داخل حضور داشتند. تعداد قرص و دارویی که میدن خیلی زیاد از حد معمول هست.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷سلام، بسیاردرتشخیص مهارت دارند
۱۴۰۴/۰۴/۲۱سلام عالی بودداروها رااستفاده کردم گوشم فعلا که خوب شده ممنونم اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۲۱سینوزیت
۱۴۰۳/۱۲/۲۷بسیار دقیق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۷/۲۹سلام آشنائی قبلی نداشتم، اولین ویزدم بود ولی از ایشان راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸بسیار دکتری حاذق و واردی هستند و منشی بسیار عالی و محترمی دارند که بسیار خوب همه چیز را مدیریت می کنند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتر خوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۳۰تافعلانتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲سلام من پسرم پده گوشش پاره شده بوده وعفنت شدید نیومد به لطف آقای دکتر خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۴خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عمل برداشتن تیروئید. خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۱دکتر محترم هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۱۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶درود بر ا
۱۴۰۴/۰۴/۳۱فعلا درحال درمان هستم ودارو مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲هنوز دار
۱۴۰۴/۰۹/۱۵با سلام. من عمل تیروئید و غدد لنفاوی خدمت ایشون انجام دادن. خیلی عالی . هم برخورد عالی و هم نحوه کارشون خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱اقای دکتر بسیار عالی و خوش برخورد و حاذق هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۱دکترخوب وخوش برخوردی است
۱۴۰۴/۰۳/۱۴انسانی شریف خوش رو وخوش اخلاق واقعا بی نظیر هستند.پاینده و تندرست باشند همیشه
۱۴۰۴/۰۲/۲۱من سال ۱۴۰۰بود از گوش سمت چپ دچار ناشنوایی شدم حدودا هم یک ماه پیش از گوش سمت راستم ناگهانی ناشنوا شدم رفتم پیش ایشون طبق معمول همون حرفایی رو زدن که انتظار داشتم و میدونستم ولی ایشون از نظر ارتباط با بیمار بسیار خوب هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۷تشخیص عالی داشتن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲مادرم مشکل توده گولموس دارن و آقای دکتر شعبانی تشخیص دادن فعلا تو نوبت عمل هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳من برا اولین با ر بود که رفتم پیش آقای دکتر برا بوی دهان با دارویی که دادن کامل این مشکل رفع شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۶فعلا معاینه داشتم وقت گذاشتن برای عمل پلیپ بینی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۴گوش درد
۱۴۰۴/۰۷/۱۹برای صدای گوش وکم شدن شنوایی مراجعه کردم که بعداز تشخیص واینکه باید عمل بشم ارجاع دادن برای دکتر دیگه ای
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عفونت گوش عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۴سرطان ملانوما تشخیص درست،دکتر دقیق و توانمند ولی مجدد ریشه به قسمت دیگر دوانده
۱۴۰۴/۰۴/۱۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۵پالم بینی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۱سنگ بزاق دهان داشتم با یه جراحی عالی برداشت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بهترین در حوزه تخصصی گوش حلق بینی یه جلسه کارو جمع میکنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عالی مخصوصا منشیان محترم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱عالیی بودن تشخیص حرف نداشت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷واقعااولین دکتری بودن که رفتم پیششون وبامعاینه کردن خودشون تشخیص دادن مشکلم وبدون اینکه من بهشون بگم وداروهایی هم که بهم دادن هنوزکامل تموم نشده بودمشکلم رفع شد،باخیال راحت بریدپیششون وازهمه مهمترمنشی های عالی وباشخصیت وبااخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۳۰کاهش شنوایی گوش سرگیجه و حالت تهوع
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۶مشکل سینوزیت داشتم بخوبی تشخیص دادند و در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴پدر بنده توموری در ناحیه غدد بذاقی صورت خودشون داشتن، با وجود ریسک بالای آسیب به اعصاب صورت در حراجی خارج سازی این تومور، جناب دکتر با مهارت فوق العاده خودشون بدون کوچکترین آسیب به اعصاب صورت، تومور رو از صورت پدر بنده خارج کردن. خواند پشت و پناه ایشون باشه و بهترین ها رو برای این بزرگوار آرزو دارم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۱دکتر عالی و خوش برخورد و با تجربه
۱۴۰۴/۰۶/۰۳برخورد عالی بودن همه پرسنل
۱۴۰۴/۰۹/۲۳سلام من برای عمل لوزه پسرم مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۶سلام خیلی عالی بودن آقای دکتر وخوش اخلاق وبا ترجبه
۱۴۰۴/۱۲/۰۴پزشک خوش برخورد و و متخصص عالی در بخش حلق و گو شو بینی یک هفته قبل خدمت شان مراجعه نمودم العان بهتر ام خدارا شکر
۱۴۰۴/۰۶/۲۱عفونت گلو و حلق .عاااالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بنظر من آقای دکتر باید وقت بیشتری برای بیماران بگذارند و به حرفهای بیمار گوش بدهند
۱۴۰۳/۱۲/۱۱درد گوش با یک نسخه بهبود پیدا شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۴با سلام واقعا آقای دکتر از خر نظر عالی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عمل بینی زیبایی داشتم و بی نهایت راضی هستم.کارشون حرف نداره واقعا.
۱۴۰۲/۱۲/۱۴عالی عالی همسرم چند وقت درگیر عفونت گوش بود با ی نسخه خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۴یک ماه پیش مراجعه کردیم دارو دادن اما نتیجه دلخواه نگرفتیم حالا دوباره میخوایم مراجعه کنیم ، دکتر حاذق و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۷هنوز نرفتم ولی برای نوبت عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۳نمیدانم
۱۴۰۴/۰۲/۱۲عمل تیروییدانجام دادن
۱۴۰۴/۰۳/۲۰من صدام ب شدت گرفته بود و دلیلش رو جای چند تا دکتر رفتم متوجه نشدن پیش ایشون ک رفتم با دارو های ک دادن و توصیه های ک کردن صدام ب حالت قبل برگشت
۱۴۰۳/۱۰/۲۸پسرم مشکل لوزه داشت با تجویز دارو بهتر شده
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۴پسرم ۵۰ درصدکاهش شنوایی داشت که باتشخیس درست ایشون، مشکلش الحمدلله حل شد ایشون واقعا حاذق هستن.
۱۴۰۴/۰۳/۱۷ماشاالله خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۱سلام برخورد خوب خودشون و تیمشون، توضیحات عالی، گوش کردن به صحبت های بیمار با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۲۴برای تشخیص تومور مراجعه کردیم
۱۴۰۳/۰۴/۲۶همه چی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۴عالی بودن هم ازنظر اخلاق و برخورد با بیمار، هم از نظر تشخیص مشکل ، من برای خلط پشت حلق همیشگی پسرم مراجعه کردم که دارو دادن و گفتن نیاز به عمل لوزه نیست
۱۴۰۴/۰۵/۱۴اول ین بار
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عمل تروید داشتم خیلی خوب عمل انحام واز کارشون راضی هستم ممنون از دکتر با عمل خوبشان
۱۴۰۳/۱۰/۳۰۴تا توده داشتم
۱۴۰۳/۰۲/۳۱فوقالعاده دقیق، با سواد، محترم و صبور دو ماه گلودرد داشتم هیچ متخصصی متوجه نمیشد! ایشون با حوصله و خیلی دقیق معاینه کردند و درمان انجام شد و در حال بهبودی هستم. از همه مهمتر!!! چقدر منشی ایشون مودب و با شخصیت هستند واقعا ممنونم. هم دکتر عالی هم مطب شیک هم منشی فوقالعاده مهربون و با نزاکت
۱۴۰۴/۰۸/۰۵مادرم زخم بینی داشت خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹پدرم با سن۸۵ سال سن توده روی صورت داشتند تبحر ودقت عمل ایشان عالی و بسیار برای بیماران وقت میزارن و توضیحات کافی میدن. خداوند به ایشان توفیقات روزافزون عنایت فرماید.
۱۴۰۴/۰۴/۲۲تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰بابت خارش و درد گوش مراجعه کردم.با استفاده از داروهای تجویز شده توسط آقای دکتر، مشکل رفع شده است.
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دلسوز و مهربان هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۳۱سلام همسرم غدددرناف ساندیبول داشت خداروشکربسلامتی وبه لطف آقای دکترجراحی شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عمل تومور تیروئید داشتم بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکتر بسیار حاذق و کار بلدی بودن به نظر من ، خیلی باحوصله و دقیق.. فقط تنها مشکل این بود که دو سه تا مریض و با هم می فرستن داخل اتاق پزشک
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دکتر با حوصله و خوش اخلاق تشخیص درست و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکتر پدرم بود خیلی با اخلاق ومحترم
۱۴۰۳/۱۰/۰۴برای عفونت گوش رفتم، عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۰۸تشخیصشون عالیه برخوردشونم همینطور
۱۴۰۴/۰۱/۳۰نتیجه مثبت
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بسیار پزشک با اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بسیارعالی خداوند حفظ کندایشانرو
۱۴۰۴/۰۲/۱۴تشخیص و درمان واقعا خوب بود برخوردشون و توضیحشون خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۳سلام.مشکل انسداد شیپور استاش. تشخیص بسیار خوب.
۱۴۰۴/۰۵/۱۲تومور بدخیم دهان
۱۴۰۳/۱۱/۲۶من برای شست وشوی گوش خدمت ایشان رسیدم واز کارشون خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۴دکتر عالی رسیدگی به مریض عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خیلی خیلی عالی واقعا خوش برخورد کاربلد
۱۴۰۵/۰۳/۱۷واقعا دگتر خوبی هستش ماازش راضی بودیم خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۳/۰۷سلام دکتر خوبی هستن هنوز یک بار رفتم به من گفتن باید گوشت عمل بشه
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بسیار عالی و باحوصله و بسیار با اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۱۸من گلو درد داشتم چند وقت بود نمیتونستم درست غذا بخورم... آقای دکتر به طور کامل معاینه کردن... گفتن بخاطر اسید معده این شکلی میشم و ربطی به گلو نداره برا معده ام دارو دادن الان خوبم.... دکتر خیلی با اخلاق و با حوصله.... خیلی کاربلد و حرفه ای....
۱۴۰۴/۰۹/۰۵سلام گوش دخترم چرکی بودخیلی بد با یه نسخه اقای دکتر خوب شد خیلی خوش اخلاق هم منشی هم خودشون همه
۱۴۰۴/۰۱/۲۵تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸با درود . دکتر بسیار خوبی هست دارو مصرف میکنم خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۶/۰۱باسلام دکتر شعبانی بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد خانمم مشکل کم شنوایی داشت . خیلی خوب به حرفاش گوش دادن و تحت درمان ایشان هستند. واقعا لذت بردم از رفتار ایشان در مطب با بیماراشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دخترم آلرژی داشت عمل بینی انجام داد عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۱مثبت و خو
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عمل سینوس
۱۴۰۴/۰۵/۲۷مشکل گرفتگی گوش داشتم ک کامل حل شد خداروشکر
۱۴۰۴/۰۶/۰۶داتااا
۱۴۰۴/۰۲/۲۷درحال درمان هستم دکتر باحوصله وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۱سرفه شدید. برخورد منشی و دکتر خیلی خوبه. فعلا ک سرفههام خیلی کم شده.
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دخترم بخاطر لوزه گوشش کم شنوا شده والان تهت نظر هست دخترم درکل برخوردشون عالی و منشی ها هم مهربون خیلی خووب
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱پزشک بسیار مهربان و صبر و دلسوزی هستن برای بیمار خیلی عالی وقت میذارن و به شرح حال مریض کامل توجه میکنن توی مطب هم خیلی منتظر نمیذارن مریض رو نهایت میزان انتظار نیم ساعت تا چهل دقیقه اس
۱۴۰۴/۰۲/۱۵مشکل من
۱۴۰۴/۰۶/۲۵اولین بار بود به ایشون مراجعه کردم برای گرفتگی صدا و الان تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بسیار پزشک حاذق ومهربان وباحوصله به تمام صحبتهایم بادقت گوش دادن وبیماری ومشکل من درمطب با جراحی بر طرف شد برای ایشان از خداوند متعال سلامتی و طول عمر با عزت و برکت خواهانم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹سینوزیت داشتم تشخیص درست و داروهاشون هم بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵پسرم ویروس مونونو داشت که شبیه گلودرد چرکیه ،ولی ایشون تشخیص درست دادند و الحمدلله بعد از طی دوره خوب شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۴سرگیجه وگوش میانی
۱۴۰۳/۰۵/۱۶ایشون عالی هستن دختر من یک سال گوش درد شدید داشتن که کلی متخصص بردم ایشون با داروی که تو یک ماه دادن گوش درد یک ساله رو درمان کردن
۱۴۰۳/۱۲/۲۷سلام به شدت دکتر پر انرژی هستند و بسیار ماهر و انرژی مثبتی رو به بیمار منتقل میکنند و بسیار خوش اخلاق وقت میزارن واسه بیمار و من ندیدم بیماری با چهره ناراحت از اتاقشان بیاد بیرون
۱۴۰۴/۰۳/۰۶هنوز درمان نشده ام
۱۴۰۳/۱۱/۲۹آقای دکتر بسیار با دقت و حوصله معاینات خودشون و انجام میدن و به تمامی سوالات پاسخ میدن امیدوارم که نتیجه خوبی برای بیمار ماحاصل بشه فعلا که تحت درمان هستند
۱۴۰۴/۰۸/۳۰دکتر خوبی هست من یکبار مراجع کردم با حوصله به حرف هات گوش میده
۱۴۰۳/۱۱/۱۰سلام وقتتون بخیر دخترم مشکل بوی بد دهان داشت در حال حاظر در دوره درمان هستش من راضی بودم دکتر باحوصله و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عااااللللییییی، عفونت شدید گوش درمان شدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸خیلی دکتر خوبی هستند و واقعا وقت میذارن برای مریض
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی از همه لحاظ
۱۴۰۴/۰۵/۲۲نتیجه بخش
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸من عفونت گوش داشتم چن تا دکتر رفتم ولی این دکتر تشخیص دادن دردم چیه و جرم گوش منو با صبروحوصله انجام دادن و دارو دادن
۱۴۰۴/۱۱/۲۰