۳۶۶ نفر
دکتر شهاب الدین شعبانی

دکتر شهاب الدین شعبانی

فلوشیپ جراحی سرطان سر و گردن

بورد تخصصی جراحی گوش حلق و بینی

فلوشیپ شماره نظام: ۱۱۶۸۸۹
یکشنبه۰۷ تیر
امروز
دوشنبه۰۸ تیر
فردا
سه شنبه۰۹ تیر
پس فردا
چهارشنبه۱۰ تیر
۳ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
۶ روز دیگر
۴۹۳ نفر

بررسی پزشکیشون دقیق و با حوصله بود ‍️

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

دکتر خوبی هستن،کامل چک میکنن که ببینند مشکل چی هستن بعد درمان رو شروع میکنند،تومور بینی عمل خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

بسیار متخصص، مجرب، با ادب، خوش انرژی

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

تقریبا یک هفته بود که گلوم درد میکردوسرفه میکردم ایشان برام تشخیص حساسیت دادن وداروهایی که تجویز کردن باعث شد به سرعت حالم بهتر بشه همچنین توصیه هایی که بابت استفاده از اسپری های ضد حساسیت به من گفتن تا حالا از هیچ دکتری نشنیده بودم در مجموع بسیار عالی بودن

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

بسیار حاذق، با شخصیت و متین، با دقت به گفته و جزئیات گوش میدن، با رعایت کامل بهداشت و نوبت سر وقت. ممنون از جناب دکتر شعبانی

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

درتشخیص بیماری بسیارعالی هستن ،سپاس

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

اولین دکتر که کامل وقت گذاشت و ویزیت کرد و توضیح داد و از همه بهتر که حالم چقدر خوبه

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۰۳

خوب ولی نوبت عمل دیرمیده

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

دکتری خوبی

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

از لحاظ بهداشتی و حفظ حریم شخصی بیمار مناسب نبود.

۱۴۰۴/۱۲/۱۹

عالی مشکل گوش بود تشخیص درست و درحال حاضر استفاده از دارو

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

بسیار خوش برخورد هستن اقای دکتر و خداروشکر با دارو حالم بهتر شد

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

خوب بود ولی خیلی دیر راه انداخت

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

تحت درمان برای دخترم

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

سرگیجه و گوش درد .که با داروهای آقای دکتر بهبودی حاصل شد

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

من گوشم درد میکرد و عفونت داشت دکتر با حوصله معاینه کردند و دارو دادند تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

خوب بود برخورد عالی

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

دخترم غده برونکیال داشت خیلی خوب وماهرانه عمل کردن بعد دوماه اصلا جای بخیش نمونده بااینکه زیادبرش زده بودن

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

تشخیصشون درست بوده ولی هنوز که فعلا خوب نشدم

۱۴۰۳/۱۲/۰۳

بسیار برخورد عالی هم خودشون هم پرسنلشون تجویز دقیق و راهنمایی دقیق

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

لوزه اما فعلا گفتن زوده

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

بسیار عالی و کار بلد پسرم توده عروقی در گردن که خیلی ماهرانه و بدون کوچکترین آسیب به عصب ها برداشتن واقعا ممنونم از ایشون

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

سلام ایشون پسرم رو معاینه کردن وباطرز برخورد عالی ومهربانانه در مورد درمانش صحبت کردن

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

مشکل شنوایی ضعیف در سن هفتاد سالگی که با تشخیص ضعف عصب شنوائی و پیشنهاد صمعک راهنمائی شدم.

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

دکترخیلی خوش برخوردباحوصله مریض رابادقت معاینه میکنن ووقت زیادی میزارن من راضی هستم پسرم شش سالش وگفتن لوزه داره فعلا دارودادن تاجلسه بعددوباره پیششون ببرم معاینه کنن

۱۴۰۴/۱۲/۰۹

فعلا تحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

عمل لوزه

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

1 ] =o

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

بسیار با تجربه و بااخلاق

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

گلو درد

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

خیلی دکتر صبور و دقیقی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

دکتر بسیار خوش برخورد وحرفه ای

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

سینوزیت رو با دارو رفع شد کارش درسته

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

خیلی با حوصله و با دقت معاینه کردن و اخلاق خوبی داشتن ضمن اینکه مطب بسیار تمیز و مرتب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

بینی دخترم دچارضرب خوردگی شده بود وتشخیص آقای دکتر خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

سلام من تازه اومدم رفتار منشی وخود آقای دکتر عالی بود ممنونم

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

سلام بسیار دکتر خوش اخلاق و متعهد هستند در حال درمان هستم گرفتگی گوش که در حال مصرف داروها می باشم

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

خیلی عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

سلام بیمار توسط دکتر ویزیت شد و تحت درمان دارویی قرار گرفت دکتر خیلی با دقت و حوصله با بیمار صحبت کردن و فعلا جراحی رو پیشنهاد ندادن

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

عفونت سینوزیت . باهمون چکاب اول تشخیص درست و درمان عالی. ممنون از دکتر

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

عالی-عمل لوزه ی پسرم

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

خوس اخلاق و پرحوصله به تمام حرف های بیمارش گوش میده و اهمیت میده

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

دکترحاذق ،برخوردخیلی محترم، منشی فوق العاده خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

سلام عفونت گوش که بعد از مراجعه درمان شد

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

با تشکر با حوصله و خوش اخلاق و تشخیص درست

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

گفتن مشکل آلرژی دارم

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

برای سینوزیت پسرم مراجعه کردم و داروهاشون خوب بود. ارزش معطلی در مطب رو داشت.

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

برای مشکل سینوزیت رفتم تحت درمانم با دارو تا ببینیم خدا چیمیخواد

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

سلام.آقای دکتر عالیه ،ایشون درست تشخیص دادن من خوب شدم . گوش چپم بعد سرماخوردگی حدود ۸۰ درصد شنواییش کم شده بود ،ایشون دارو دادن و خوب شدم خدا رو شکر

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

سلام خودمو مادرم رفتیم پیش اقای دکتر واقعا کارشون عالیه گوش دردمون خوب شده خداروشکر

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

خیلی شلوغ بود من نتونستم درست سوال هام رو بپرسم

۱۴۰۵/۰۴/۰۲

ایشان بسیار با حوصله و حاذق هستند

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

من گوش درد بودم دکتر خوبی بودن رفتار دکتر و همکارانشان که عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

جراحی scc زبان

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

تشخیص شون عالی بود وپرتبحر

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

بسیار متخصص و کاربلد هستن

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

بنده از سایت نوبت داشتم به مطب مراجعه نمودم از ساعتی که نوبتم بود با تاخیر یک ساعت بیست دقیقه فرستادن خدمت آقای دکتر شعبانی دکتر بزرگوار بسیار خوش برخورد و اخلاق مدار هستن ولی دفتر نظم درستی نداره

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

مشکل شنوایی

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

بسیار عالی خیلی سریع و دقیق معاینه کردن و تشخیص دادن مشخص بود که مهارت بالایی دارن معطلی هم در مطب زیاد نبود. ۳۰الی ۴۵دقیقه

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

توده زبان

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

کارشون عالی

۱۴۰۴/۰۴/۰۵

بله عالی

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

پلیب بینی

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

سلام.فقط میتونم بگم جناب دکتر فوق العاده صبورن و نهایت تلاش برای گوش کردن به صحبتهای بیمار رودارن.من برای درمان لوزه رفتم تحت درمان هستم.لایک دارن آقای دکترمتشکریم اززحماتشون.

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

سر صدای زیاد گوش وتنکی گوش

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

بسیار با حوصله و کاربلد

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

مشکل تیروئیددرحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

تشخیص درست رفتار خوب و کار درست

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

بسیار دکتر صبور و بادقت هستن

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

بسیار دکتر با تجربه و خوش برخوردی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

بسیار دکتر با اخلاق و خوش برخوردی و حاذقی هستن . منشی دکتر هم بسیار انسان شریفی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

از پزشکان خوب

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

دکتر بسیار خوب و کاملا رضایت دارم

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

مشکل حساسیت، دست شون شفا بود

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

معاینه دقیق

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

سرگیجه بود خوب شدم

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

کارشون خوب بود ولی از نظر نوبت دهی ضعیف خیلی مارو منتظر گذاشتن

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

با سلام. دچار سرطان غده بزاقی زیر فکی راست بودم به بهترین شکل ممکن عمل کردند و از کار ایشان رضایت دارم

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

تشخیص سینوزیت مزمن دادن تحت معالجه هستم خیلی عالی و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

سلام غده لنفاوی زیر گوش ودرد فک وورم شقیقه درزمان غذا خوردن

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

باسلام به دکتر فقط خدا و ندنگهددارش باشدمن دعاگویش هستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

سلام عالی بودن هم از نطر بر خورد هم از نظر کارشون یا یکبار رفتن پیششون خوب شد گوش دردم

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

دکتر خوبی است من که بسیار از ایشون راضی هستم

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

مشکل سرگیجه داشتن مامانم،وبا تجویز درست آقای دکتر خیلی حالشون خوب شده خداروشکر

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

گوش درد

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

کارشون واقعا عالیه من ناشنوای شدید داشتم ایشون خیلی سریع متوجه شدن دلیل ناشنوای من بسته بودن جدار داخل گوش بود گفتن خیلی خوب میشن والان کاملا درمان شدم ممنون ازشون

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

عرض سلام دوستان دکتر بسیار خوش برخورد و کاربلد هستن ایشون

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

خوب بود فقط معطلی داره و اینکه به مراجعه کننده توجهی ندارن برای عفونت گوش مراجعه کردیم از قبل گوشو شستوشو داده بودیم بیمارستان ولی دوباره شست و هزینه الکی گرفتن

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

از دوستم شنیدم خوبه

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

دکتر کارشون عالیه. اما یک ساعت منتظر بودم نوبتم بشه

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

سلام تشکر فراوان از دکتر عزیز بسیار عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

جرم گوش را بدون اینکه قبلا روغن بریزیم دراوردن و گوش زخم شد

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

پسرم عمل لوزه و گوش دلشت بسیار راضی هستیم از ایشون

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

سنگینی گوش

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

دکتر خوب بود و هدفش سلامتی بیمار هست نه هزینه تراشی برای بیمار. منشی با اخلاق و منظم بود

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

خیلی خیلی عالی بودند

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

سلام برای حساسیت پسرم رفت با داروهای ایشون درمان شد خیلی دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

دکترخوبی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

دارو دادن یه ماه ببینم بهتر میشم انشالله

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

لوزه های دخترم ورم و عفونت کرده بود که مراجعه کردیم دخترم سه روز از داروهای آقای دکتر مصرف کرد خیلی خیلی خوب شد واقعا دکتر فهمیده و نظیری هستن محیط مطب هم خیلی تمیز و مرتب بود منشی شون هم خیلی خوش برخورد و عالی بودن من واقعا ایشون رو به همه پیشنهاد میکنم

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

خوب بودن

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

سلام، من مشکل حنجره و گوش داشتم، تشخیص درست و درمان موثر آقای دکتر باعث شد سریع بهبود پیدا کنم. انصافا آقای دکتر شعبانی ، متخصصی حاذق و مسلط اند، استحکام سخن ایشان در تشخیص و درمان درد موجب آرامش بیمار می شود.

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

جراحی بینی

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

خیلی خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

چند تا مریض رو هم زمان ویزیت می کنه وقت کافی برای مریض نمی ذاره

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

دکتر فوق العاده حاذقی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

عالی از هنه نظر

۱۴۰۲/۱۱/۰۳

س سشیشسی

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

برای گوش درد رفتم

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

مطبش خیلی شلوغ بود یک ساعت و نیم نشستم تا نوبتم شد ، منشی دکتر خیلی مؤدب و خوش رفتار بودن برای من دارو دادن ببینم چطور میشه

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

دخترم مشکل لوزه داره فعلا که تحت درمانه

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

سلام من سنگ غده بزاقی داشتم با عمل عالی دکتر برداشتن واقعا دکتر خوب و خوش برخورد و کار بلدی هستن کمال تشکر رو از ایشان دارم

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

دکتر بسیار

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

سلام دکتر بسیار خوب بودن و سریع کار راه میافتاد ولی خیلی به نوبتهایی که اینترنتی گرفته شده بود توجه نمیشد

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

واسه سینوزیت خانومم رفت پیش دکتر خداپدرش بیامرزه هم مرفتم خانه میگفتی میت متحرک با غرغر .دارو داده رفع شده بره ماکه خوب بوده

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

از درمان ایشان بسیار راضی بودم.

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

باسلام وعرض ادب جناب آقای دکتر شعبانی با یک معاینه بیماری فرزندم را به نحو احسن و مطلوبی تشخیص داده وبا تجویز صحیح داروها، دخترم در روزدوم سلامتی خود را به دست آورد واقعا پزشکی با معلومات وبا دیانتی هستند.

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

برای ویزیت مادرم مراجعه کردیم بعد از سرماخوردگی کاملا شنواییش رو از دست داد دکترای دیگ گفتن عصب قطع شده ولی اقای دکتر چندتا قطره داد و خداروشکر شنوایی برگشته مثل قبل واضح نمیشنوه اما صدای بلند تر رو میشنوه روز ب روز بهتر میشه انشاللع تا پایان دوره کاملا خوب بشه سپاس از دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

عالی طلا حرفه ای در تخصص شون منشی ها شون هم خوش برخورد و محترم

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

عفونت لوزه

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

مشکل شنوایی و خارش گوش درمان و تشخیص عالی و همچنین رفتار بسیارعالی آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

سینوزیت داشتم بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

برای یک نوبت توسط ایشان ویزیت شدم راضی هستم

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

عفونت گوش که بهبود پیدا کردم

۱۴۰۲/۱۰/۲۰

تورم غدد لنفاوی

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

من برای مشکل انسداد راه هوایی بینی پسرم مراجعه داشتم و الحمد الله خوب تشخیصی دادن و با دارو مشکلشون رفع شد.خوب بودن

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

عفونت گوش

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

بسیار خوش برخورد دقیق و خیلی خوب به دخترم توضیح دادن

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

دل درد و

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

من دخترم وبردم برای لوزه سوم داشت وشنواییش کم شده بودواقعآخیلی وقت گذاشتن وراهنمایی کردن میتونم بگم بهترینن

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

گوش درد میکرد و زود خوب شد

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

با سلام و احترام من از زاهدان امدم گوش درد داشتم که با مراجعه و ویزیت دکتر وتجویز دارو بهبود حاصل شد ودکتر خوش اخلاق و خوش برخوردی بود

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

عالیییی

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

دکتر خیلی خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۳/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۴

دکتر حاذق و منشی با اخلاق اما مدت انتظار بسیار بالا بود دقیق (۲ ساعت) و معاینه پزشک در حد ۳ دقیقه هم طول نکشید. داخل اتاق معاینه شلوغ بود ۳ مراجعه کننده داخل حضور داشتند. تعداد قرص و دارویی که میدن خیلی زیاد از حد معمول هست.

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

سلام، بسیاردرتشخیص مهارت دارند

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

سلام عالی بودداروها رااستفاده کردم گوشم فعلا که خوب شده ممنونم اقای دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

سینوزیت

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

بسیار دقیق و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

سلام آشنائی قبلی نداشتم، اولین ویزدم بود ولی از ایشان راضی هستم

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

بسیار دکتری حاذق و واردی هستند و منشی بسیار عالی و محترمی دارند که بسیار خوب همه چیز را مدیریت می کنند

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

دکتر خوش برخوردی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

تافعلانتیجه نگرفتم

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

سلام من پسرم پده گوشش پاره شده بوده وعفنت شدید نیومد به لطف آقای دکتر خوب شد

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

خیلی دکتر خوبی است

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

عمل برداشتن تیروئید. خوب بود

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

دکتر محترم هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۰/۱۶

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

درود بر ا

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

فعلا درحال درمان هستم ودارو مصرف میکنم

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

هنوز دار

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

با سلام. من عمل تیروئید و غدد لنفاوی خدمت ایشون انجام دادن. خیلی عالی . هم برخورد عالی و هم نحوه کارشون خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

اقای دکتر بسیار عالی و خوش برخورد و حاذق هستن

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

تشخیص و درمان عالی بود

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

دکترخوب وخوش برخوردی است

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

انسانی شریف خوش رو وخوش اخلاق واقعا بی نظیر هستند.پاینده و تندرست باشند همیشه

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

من سال ۱۴۰۰بود از گوش سمت چپ دچار ناشنوایی شدم حدودا هم یک ماه پیش از گوش سمت راستم ناگهانی ناشنوا شدم رفتم پیش ایشون طبق معمول همون حرفایی رو زدن که انتظار داشتم و میدونستم ولی ایشون از نظر ارتباط با بیمار بسیار خوب هستن

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

تشخیص عالی داشتن

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

مادرم مشکل توده گولموس دارن و آقای دکتر شعبانی تشخیص دادن فعلا تو نوبت عمل هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

من برا اولین با ر بود که رفتم پیش آقای دکتر برا بوی دهان با دارویی که دادن کامل این مشکل رفع شد

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

فعلا معاینه داشتم وقت گذاشتن برای عمل پلیپ بینی

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

گوش درد

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

برای صدای گوش وکم شدن شنوایی مراجعه کردم که بعداز تشخیص واینکه باید عمل بشم ارجاع دادن برای دکتر دیگه ای

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

عفونت گوش عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

سرطان ملانوما تشخیص درست،دکتر دقیق و توانمند ولی مجدد ریشه به قسمت دیگر دوانده

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

پالم بینی

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۰۱

سنگ بزاق دهان داشتم با یه جراحی عالی برداشت

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

بهترین در حوزه تخصصی گوش حلق بینی یه جلسه کارو جمع میکنه

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

عالی مخصوصا منشیان محترم

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

عالیی بودن تشخیص حرف نداشت

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

واقعااولین دکتری بودن که رفتم پیششون وبامعاینه کردن خودشون تشخیص دادن مشکلم وبدون اینکه من بهشون بگم وداروهایی هم که بهم دادن هنوزکامل تموم نشده بودمشکلم رفع شد،باخیال راحت بریدپیششون وازهمه مهمترمنشی های عالی وباشخصیت وبااخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

کاهش شنوایی گوش سرگیجه و حالت تهوع

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

مشکل سینوزیت داشتم بخوبی تشخیص دادند و در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

پدر بنده توموری در ناحیه غدد بذاقی صورت خودشون داشتن، با وجود ریسک بالای آسیب به اعصاب صورت در حراجی خارج سازی این تومور، جناب دکتر با مهارت فوق العاده خودشون بدون کوچکترین آسیب به اعصاب صورت، تومور رو از صورت پدر بنده خارج کردن. خواند پشت و پناه ایشون باشه و بهترین ها رو برای این بزرگوار آرزو دارم.

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

دکتر عالی و خوش برخورد و با تجربه

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

برخورد عالی بودن همه پرسنل

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

سلام من برای عمل لوزه پسرم مراجعه کردم خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

سلام خیلی عالی بودن آقای دکتر وخوش اخلاق وبا ترجبه

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

پزشک خوش برخورد و و متخصص عالی در بخش حلق و گو شو بینی یک هفته قبل خدمت شان مراجعه نمودم العان بهتر ام خدارا شکر

۱۴۰۴/۰۶/۲۱

عفونت گلو و حلق .عاااالی بودن

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

بنظر من آقای دکتر باید وقت بیشتری برای بیماران بگذارند و به حرفهای بیمار گوش بدهند

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

درد گوش با یک نسخه بهبود پیدا شد

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

با سلام واقعا آقای دکتر از خر نظر عالی هستند

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

عمل بینی زیبایی داشتم و بی نهایت راضی هستم.کارشون حرف نداره واقعا.

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

عالی عالی همسرم چند وقت درگیر عفونت گوش بود با ی نسخه خوب شد

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

یک ماه پیش مراجعه کردیم دارو دادن اما نتیجه دلخواه نگرفتیم حالا دوباره میخوایم مراجعه کنیم ، دکتر حاذق و خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

هنوز نرفتم ولی برای نوبت عالیه

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

نمیدانم

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

عمل تیروییدانجام دادن

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

من صدام ب شدت گرفته بود و دلیلش رو جای چند تا دکتر رفتم متوجه نشدن پیش ایشون ک رفتم با دارو های ک دادن و توصیه های ک کردن صدام ب حالت قبل برگشت

۱۴۰۳/۱۰/۲۸

پسرم مشکل لوزه داشت با تجویز دارو بهتر شده

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

عالی بودن

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

پسرم ۵۰ درصدکاهش شنوایی داشت که باتشخیس درست ایشون، مشکلش الحمدلله حل شد ایشون واقعا حاذق هستن.

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

ماشاالله خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

سلام برخورد خوب خودشون و تیمشون، توضیحات عالی، گوش کردن به صحبت های بیمار با حوصله

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

برای تشخیص تومور مراجعه کردیم

۱۴۰۳/۰۴/۲۶

همه چی عالی

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

عالی بودن هم ازنظر اخلاق و برخورد با بیمار، هم از نظر تشخیص مشکل ، من برای خلط پشت حلق همیشگی پسرم مراجعه کردم که دارو دادن و گفتن نیاز به عمل لوزه نیست

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

اول ین بار

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

عمل تروید داشتم خیلی خوب عمل انحام واز کارشون راضی هستم ممنون از دکتر با عمل خوبشان

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

۴تا توده داشتم

۱۴۰۳/۰۲/۳۱

فوقالعاده دقیق، با سواد، محترم و صبور دو ماه گلودرد داشتم هیچ متخصصی متوجه نمیشد! ایشون با حوصله و خیلی دقیق معاینه کردند و درمان انجام شد و در حال بهبودی هستم. از همه مهمتر!!! چقدر منشی ایشون مودب و با شخصیت هستند واقعا ممنونم. هم دکتر عالی هم مطب شیک هم منشی فوقالعاده مهربون و با نزاکت

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

مادرم زخم بینی داشت خوب شد

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

خیلی عالی

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

پدرم با سن۸۵ سال سن توده روی صورت داشتند تبحر ودقت عمل ایشان عالی و بسیار برای بیماران وقت میزارن و توضیحات کافی میدن. خداوند به ایشان توفیقات روزافزون عنایت فرماید.

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

بابت خارش و درد گوش مراجعه کردم.با استفاده از داروهای تجویز شده توسط آقای دکتر، مشکل رفع شده است.

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

دلسوز و مهربان هستند.

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

سلام همسرم غدددرناف ساندیبول داشت خداروشکربسلامتی وبه لطف آقای دکترجراحی شد

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

عمل تومور تیروئید داشتم بسیار عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

دکتر بسیار حاذق و کار بلدی بودن به نظر من ، خیلی باحوصله و دقیق.. فقط تنها مشکل این بود که دو سه تا مریض و با هم می فرستن داخل اتاق پزشک

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

دکتر با حوصله و خوش اخلاق تشخیص درست و تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

دکتر پدرم بود خیلی با اخلاق ومحترم

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

برای عفونت گوش رفتم، عالی هستن

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

کارشون عالیه

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

تشخیصشون عالیه برخوردشونم همینطور

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

نتیجه مثبت

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

بسیار پزشک با اخلاق و حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

بسیارعالی خداوند حفظ کندایشانرو

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

تشخیص و درمان واقعا خوب بود برخوردشون و توضیحشون خوب بود

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

سلام.مشکل انسداد شیپور استاش. تشخیص بسیار خوب.

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

تومور بدخیم دهان

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

من برای شست وشوی گوش خدمت ایشان رسیدم واز کارشون خیلی راضیم

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

دکتر عالی رسیدگی به مریض عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

خیلی خیلی عالی واقعا خوش برخورد کاربلد

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

واقعا دگتر خوبی هستش ماازش راضی بودیم خدا خیرش بده

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

سلام دکتر خوبی هستن هنوز یک بار رفتم به من گفتن باید گوشت عمل بشه

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

بسیار عالی و باحوصله و بسیار با اخلاق

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

من گلو درد داشتم چند وقت بود نمیتونستم درست غذا بخورم... آقای دکتر به طور کامل معاینه کردن... گفتن بخاطر اسید معده این شکلی میشم و ربطی به گلو نداره برا معده ام دارو دادن الان خوبم.... دکتر خیلی با اخلاق و با حوصله.... خیلی کاربلد و حرفه ای....

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

سلام گوش دخترم چرکی بودخیلی بد با یه نسخه اقای دکتر خوب شد خیلی خوش اخلاق هم منشی هم خودشون همه

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

با درود . دکتر بسیار خوبی هست دارو مصرف میکنم خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

باسلام دکتر شعبانی بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد خانمم مشکل کم شنوایی داشت . خیلی خوب به حرفاش گوش دادن و تحت درمان ایشان هستند. واقعا لذت بردم از رفتار ایشان در مطب با بیماراشون

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

دخترم آلرژی داشت عمل بینی انجام داد عالی بود

۱۴۰۳/۰۲/۳۱

مثبت و خو

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

عمل سینوس

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

مشکل گرفتگی گوش داشتم ک کامل حل شد خداروشکر

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

داتااا

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

درحال درمان هستم دکتر باحوصله وخوش برخوردی هستن

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

سرفه شدید. برخورد منشی و دکتر خیلی خوبه. فعلا ک سرفههام خیلی کم شده.

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

دخترم بخاطر لوزه گوشش کم شنوا شده والان تهت نظر هست دخترم درکل برخوردشون عالی و منشی ها هم مهربون خیلی خووب

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

پزشک بسیار مهربان و صبر و دلسوزی هستن برای بیمار خیلی عالی وقت میذارن و به شرح حال مریض کامل توجه میکنن توی مطب هم خیلی منتظر نمیذارن مریض رو نهایت میزان انتظار نیم ساعت تا چهل دقیقه اس

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

مشکل من

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

اولین بار بود به ایشون مراجعه کردم برای گرفتگی صدا و الان تحت درمانم

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

بسیار پزشک حاذق ومهربان وباحوصله به تمام صحبتهایم بادقت گوش دادن وبیماری ومشکل من درمطب با جراحی بر طرف شد برای ایشان از خداوند متعال سلامتی و طول عمر با عزت و برکت خواهانم

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

سینوزیت داشتم تشخیص درست و داروهاشون هم بسیار خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

پسرم ویروس مونونو داشت که شبیه گلودرد چرکیه ،ولی ایشون تشخیص درست دادند و الحمدلله بعد از طی دوره خوب شد

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

سرگیجه وگوش میانی

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

ایشون عالی هستن دختر من یک سال گوش درد شدید داشتن که کلی متخصص بردم ایشون با داروی که تو یک ماه دادن گوش درد یک ساله رو درمان کردن

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

سلام به شدت دکتر پر انرژی هستند و بسیار ماهر و انرژی مثبتی رو به بیمار منتقل میکنند و بسیار خوش اخلاق وقت میزارن واسه بیمار و من ندیدم بیماری با چهره ناراحت از اتاقشان بیاد بیرون

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

هنوز درمان نشده ام

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

آقای دکتر بسیار با دقت و حوصله معاینات خودشون و انجام میدن و به تمامی سوالات پاسخ میدن امیدوارم که نتیجه خوبی برای بیمار ماحاصل بشه فعلا که تحت درمان هستند

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

دکتر خوبی هست من یکبار مراجع کردم با حوصله به حرف هات گوش میده

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

سلام وقتتون بخیر دخترم مشکل بوی بد دهان داشت در حال حاظر در دوره درمان هستش من راضی بودم دکتر باحوصله و خوش برخوردی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

عااااللللییییی، عفونت شدید گوش درمان شدم

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

خیلی دکتر خوبی هستند و واقعا وقت میذارن برای مریض

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

عالی از همه لحاظ

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

نتیجه بخش

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

من عفونت گوش داشتم چن تا دکتر رفتم ولی این دکتر تشخیص دادن دردم چیه و جرم گوش منو با صبروحوصله انجام دادن و دارو دادن

۱۴۰۴/۱۱/۲۰
اطلاعات تکمیلی
عمل های درمانی:
•سرطان های بافت نرم سر و گردن
•تومور های زبان
•تومورهای حفره ی دهان
•تومورهای فک فوقانی و تحتانی
•تومورهای مخاط دهان
•تومورهای حلق
•تومورهای غدد بزاقی
•سنگ های غدد بزاقی
•تیروئید
•پاروتید
•لنف نودهای گردنی
•توده و سرطان حنجره
•تودههای تارهای صوتی
•تمامی تومورهای پوست صورت
•اندوسکوپی بینی و سینوس (پولیپ و قارچ)
•عمل های جراحی گوش (عفونت استخوان گوش و پارگی پرده گوش)
عمل های زیبایی:
•زیبایی بینی و صورت (لیفت صورت، لیفت شقیقه)
•ساکشن غبغب
•زیبایی گوش (اتوپلاستی، اوریکولوپلاستی)
•بلفاروپلاستی
•تزریق بوتاکس
آدرس و تلفن مطب دکتر شهاب الدین شعبانی
مشهدمشهد- احمدآباد- کوهسنگی ۹ (محتشمی)- جنب بیمارستان مهر- ساختمان پزشکان فراز- طبقه ۶- واحد ۶۰۲
شنبه تا چهارشنبه
ساعت ۱۷ الی ۲۰
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۷ تیر (امروز)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    فردا
    ۸ تیر (فردا)از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    پس فردا
    ۹ تیر (پس فردا)از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    ۳ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    کسانی که دکتر شهاب الدین شعبانی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر علیرضا اسماعیل زاده روانپزشکی و روانشناسی جناب آقای دکتر علیرضا اسماعیل زاده
    اینستاگرام دکتر شهاب الدین شعبانی

    دکتر شهاب الدین شعبانی، فلوشیپ جراحی سرطان سر و گردن و دارای بورد تخصصی جراحی گوش حلق و بینی، با شماره نظام پزشکی 116889 در مشهد فعالیت می‌کند. مطب ایشان در احمدآباد، کوهسنگی 9، ساختمان پزشکان فراز، طبقه 6 واقع شده و نوبت اینترنتی نیز فعال است.

    دکتر شهاب الدین شعبانی یکی از چهره‌های شناخته‌شده در حوزه جراحی سرطان سر و گردن در مشهد است. ایشان دارای فلوشیپ جراحی سر و گردن و بورد تخصصی جراحی گوش، حلق و بینی بوده و با شماره نظام پزشکی 116889 به صورت رسمی فعالیت می‌کند. دکتر شهاب الدین شعبانی با تکیه بر دانش تخصصی خود، به درمان انواع سرطان‌های بافت نرم سر و گردن، تومورهای زبان، حفره دهان، فک بالا و پایین، مخاط دهان، حلق و غدد بزاقی می‌پردازد. همچنین درمان بیماری‌های تیروئید، پاروتید، لنف نودهای گردنی و انواع توده و سرطان حنجره از دیگر حوزه‌های مهارت او است.

    در کنار درمان بیماری‌های پیچیده، دکتر شهاب الدین شعبانی در جراحی‌های زیبایی بینی و صورت (مانند لیفت صورت و شقیقه)، ساکشن غبغب و زیبایی گوش (اتوپلاستی و اوریکولوپلاستی) نیز تجربه قابل توجهی دارد. انجام بلفاروپلاستی و تزریق بوتاکس از دیگر خدمات زیبایی ایشان به شمار می‌رود. بیماران از روش‌های دقیق تشخیص، مهارت در اعمال جراحی و برخورد حرفه‌ای این پزشک رضایت بالایی داشته‌اند. بسیاری از مراجعه‌کنندگان دکتر شهاب الدین شعبانی در نظرات خود به دقت و صبر ایشان اشاره کرده‌اند.

    مطب دکتر شهاب الدین شعبانی در شهر مشهد، منطقه احمدآباد، خیابان کوهسنگی 9 (محتشمی)، جنب بیمارستان مهر، ساختمان پزشکان فراز، طبقه ششم، واحد 602 قرار دارد. این موقعیت مکانی دسترسی آسانی را برای بیماران فراهم می‌کند. ایشان با ارائه خدمات تخصصی جراحی سر و گردن و جراحی گوش، حلق و بینی در مشهد، مرجع قابل اعتمادی برای درمان تومورها و بیماری‌های مرتبط محسوب می‌شوند.

    امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است. دکتر شهاب الدین شعبانی همواره در تلاش است تا با بهره‌گیری از دانش روز و تجربه بالینی، بهترین خدمات پزشکی را به بیماران خود ارائه دهد.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر شهاب الدین شعبانی چه تخصص‌هایی دارد؟

    دکتر شهاب الدین شعبانی دارای فلوشیپ جراحی سر و گردن و بورد تخصصی جراحی گوش، حلق و بینی است.

    آدرس مطب دکتر شهاب الدین شعبانی کجاست؟

    مطب ایشان در مشهد، احمدآباد، کوهسنگی 9 (محتشمی)، جنب بیمارستان مهر، ساختمان پزشکان فراز، طبقه ششم، واحد 602 قرار دارد.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی از دکتر شعبانی وجود دارد؟

    بله، نوبت‌دهی اینترنتی دکتر شهاب الدین شعبانی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فعال است.

    دکتر شعبانی چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

    ایشان در درمان سرطان‌های سر و گردن، تومورهای دهان، زبان، فک، غدد بزاقی، بیماری‌های تیروئید، پاروتید و مشکلات گوش تخصص دارد.

    دکتر شهاب الدین شعبانی چه خدمات زیبایی ارائه می‌دهد؟

    خدمات زیبایی شامل جراحی بینی و صورت، لیفت صورت و شقیقه، ساکشن غبغب، زیبایی گوش، بلفاروپلاستی و تزریق بوتاکس می‌باشد.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    مشهد- احمدآباد- کوهسنگی ۹ (محتشمی)- جنب بیمارستان مهر- ساختمان پزشکان فراز- طبقه ۶- واحد ۶۰۲

    مطب

    مشهد- احمدآباد- کوهسنگی ۹ (محتشمی)- جنب بیمارستان مهر- ساختمان پزشکان فراز- طبقه ۶- واحد ۶۰۲