برای دریافت نوبت از پگاه اتحاد تغذیه و رژیم درمانی در شیراز، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب پگاه اتحاد تغذیه و رژیم درمانی در شیراز: ستارخان، نبش کوچه ۱۴، ساختمان ارکیده، طبقه ۳، واحد ۵
هزینهٔ تقریبی ویزیت پگاه اتحاد تغذیه و رژیم درمانی در شیراز حدود ۱,۶۰۳,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب پگاه اتحاد:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
ستارخان، نبش کوچه ۱۴، ساختمان ارکیده، طبقه ۳، واحد ۵
افزایش وزن
۱۴۰۴/۰۴/۰۳سلام بسیار عالی بودن من در سه دوره ۱۵کیلو وزن کم کردم برگشت هم نداشته
۱۴۰۲/۰۴/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۳۱رضایت بخش بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸اضافه وزن داشتم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۰۳کاهش وزن و سایز دارم:هنوز هم تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۲/۲۶بسیار با تجربه
۱۴۰۲/۰۴/۱۱خیلی راضیم تاحالا ۲۰ کیلو کم کردم با اینکه قبلا دچار استپ وزن شده بودم
۱۴۰۲/۰۳/۲۹من موضعی شکم و ران تحت نظرشون انجام دادم خیلی راضی بودم.تقربا شکمم 13 سانت و ران هام 8 سانت کاهش سایز داشت. و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۴عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴چاقی فوق العاده راضی بودم
۱۴۰۱/۱۲/۲۱کارش بیسته
۱۴۰۳/۰۶/۲۱عاااالی بود من با دستگاه لاغری واسم کار کردن واقعا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵رژیم غذایی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴سلام خانم اتحاد بسیار عالی هستند با برنامه رژیم که بهم دادن ۱۵ کیلو کم کردم .
۱۴۰۵/۰۲/۱۴مشاور تغذیه بودن و بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۶رژیم غذایی عالی بود کاهش وزن خوبی داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۲اولین بار بود مراجعه می کردم و خیلی خوب و حرفه ای بودند
۱۴۰۴/۰۲/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۷اولین جلسه بود و برنامه گرفتیم برخورد و معاینه کاملا حرفه ای و خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۸واسه اضافه وزن مراجعه کردم راضی هستم باسواد و خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵رژیم لاغری
۱۴۰۳/۰۷/۲۲واسه کاهش وزن مراجعه کردم عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۲چاقی شدید داشتم الان وزنم مطلوب شده
۱۴۰۴/۰۹/۱۲سلام مراجعه کردم واقعا راضی بودم 16 کیلو وزن کم کردم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸من تازه یک هفته ست که برنامه غذائی و رژیم از خانم اتحاد گرفتم ، ولی باز هم راضیم.امیدوارم بتونم تا آخر ادامه بدم که یه امتیاز عالی هم به ایشان بدم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۰برای افزایش وزن رفته بودم باتوجه به معده عصبی که داشتم وزن گیری برام خیلی سخت بود ولی خداروشکر با کمک خیلی بهتر شدم ،بسیار محترم و خوش برخورد هستن ایشون .
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۴یک هفته ای دو کیلو اضاف وزن داشته
۱۴۰۴/۰۷/۰۶من توده سینه رابرداشته بودم وبرای تغذیه بعداز عمل پیش ایشان رفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴راضی بودم نتیجه بخش بود لاغری موضعی و برنامه کاهش وزن داشتم نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱دریافت برنامه غذایی چاقی و نتیجه کاملا رضایت بخش
۱۳۹۹/۱۰/۰۸برای مراجعه کردم عالی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۳عالی و کارشون خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۵چند دوره ویزیت شدم جواب گرفتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶فعلا برنامه اولیه داده بعد از یک هفته یک کیلو کم کردم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵در حال حاضر دوره دوم رژیم هستم ۵ کیلو کم کردم و۱۰ سانت دور شکم و پهلو کم شده بدون دستگاه موضعی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸راضی از همه نظر
۱۴۰۲/۰۶/۲۹تجربه لاغری داشتم
۱۴۰۱/۰۸/۰۳عالی هستن تاحالا 46 کیلو وزن کم کردن
۱۴۰۰/۰۶/۲۶عالی بودن خیلی خوب وزن کم کردم لاغری شکمم انجام دادم به صورت موضعی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲اضافه وزن داشتم و طی سه هفته اول ۴ کیلو کم کردم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴تحت نظرشون تاحالا 42 کیلو کم کردم واقعا راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶دوستانم نتیجه گرفتن
۱۴۰۱/۰۲/۱۸عااااااااالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۶درحال استفاده از رژیم لاغری هستم
۱۴۰۳/۰۸/۳۰تحت نظرشون در 8 ماه 40 کیلو وزن کم کردم واقعا عالین هر چی بگم خوبه کم گفتم هم با سواد هم خوش اخلاق هم هر زمان سوالی داشته باشم پاسخگو هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۶خیلی راضیم به جرات میگم بهترینن
۱۴۰۲/۰۳/۳۰لاغری بودم آلان وزن اضاف کردم
۱۴۰۳/۰۵/۲۰برای لاغری رفتم و واقعا عالی بود برخوردشون هم فوق العاده بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۶عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بسیار عالی به نتیجه دلخواهم رسیدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳رژیم لاغری گرفتم و بسیار عالی تاثیر داشت
۱۴۰۳/۱۰/۱۱عالی رژیم راحت خوش اخلاق خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۲/۱۲من توی ۲ ماه ده کیلو لاغر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷کاهش وزن هنوز ادامه میدم رژیم هاشون عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۲سلام.ایشون واقعا عااااااااااااااااااااالی هستند.رژیم هاشون سخت نیست وبه راحتی من وزن کم کردم.ممنونم مهربون
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عالی و کاربلد هستن ،پرسنل هم عالی و خوش اخلاق هستن،
۱۴۰۲/۰۵/۰۱انالیز بادی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸